Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser40402

Guest
Willen de nee-stemmers overigens hun keuze verantwoorden? Je mag een mening hebben hoor, maar ik ben toch wel benieuwd waarom iedereen in eerste instantie bijzonder enthousiast is en daarna toch nee stemt.

Al degene die op voorhand enthousiast waren hebben gewoon ja gestemd hoor.
 

DeletedUser

Guest
Zover ik weet speel jij geen w20.

Waarom wil je, je toch bemoeien met deze discussie ? denk toch duidelijk dat W20 spelers zelf
beter kunnen beslissen dan een buitenstaander die er geen voordelen of nadelen aan over houdt.
Begrijp mij niet verkeerd maar ik vind het een beetje zinloos.

Zover jij weet ja. :)
 

DeletedUser40402

Guest
nog langer :S

Ik ben tegen. Ik heb liever dat er een echt doel is om naar toe te werken, dan dat er zoals de meeste oudere werelden er een beetje doelloos gespeeld wordt. 300 mio lijkt me ook een mooi aantal hiervoor. Om er maar een voorbeeld uit te nemen, bij /Dome zal de gemiddelde speler dan 15 mio hebben. Meestal het moment waar er inactiviteit komt ivm een te groot account en ook de tijd waar er meestal maar 2 à 3 grote stammen zijn terwijl de rest er maar achteraan hopt. Als er al oorlog is tussen die stammen, is de tendens de laatste werelden dat er veel te rap gestopt wordt bij een paar massa's. We gaan wel verder op de volgende wereld, zeggen ze dan. Dan heb ik liever dat deze wereld waardig wordt afgesloten, dan dat er inactiviteit heerst.

Tegen.
Elders op oudere werelden lopen ze te miepen dat de werelden niet zo lang door moeten lopen.
Krijgen we kans op een 'decent' eindspel waarbij we allemaal weten waar we aan toe zijn, en dan gunnen jullie het niet eens een kans.
Vervolgens later wel weer tegen het community management gaan lopen klagen dat de werelden inactief worden:rolleyes:

Bovendien, omdat we op de hoogte zijn van het eindspel, zal het voor de desbetreffende stam die dreigt die titel te pakken ook behoorlijk lastig te zijn zich te verweren.
De anderen stammen hebben op dat moment toch niks meer te verliezen en zullen wellicht de #1 stam toch gezamenlijk boycotten.

Wat mij betreft dus geneuzel om niks. Geef het een kans voordat je de blinde mening van dit spreekkoor gaat volgen.

Tegen.

Hadden jullie maar een andere wereld moeten gaan spelen.

Neen. Dit is van tevoren aangegeven, er zou een winnaar uitkomen.
Deze wereld was juist om te voorkomen dat een wereld eindeloos door zou gaan, er zou een winnaar uitkomen, wat voor velen belangrijk was.

Als jullie er echt niet tegen kunnen, dan vallen jullie toch elke keer de stam aan die erbij in de buurt komt, het is je eigen schuld als je verliest. :)

Ik heb nee gestemd
ik ben deze wereld gaan spelen omdat ik wist dat er na zoveel tijd een einde zou komen dan heb je eindelijk ff rust en een half jaartje weer echt vakantie en daarna weer op een andere wereld starten.
En je moest hier maar niet starten als je langer door wou spelen, ze hebben dit niet voor niks van te voren aangekondigd.
deze wereld zou nog zo 1 jaar 1,5 jaar door kunnen gaan dus ik vind het wel best.

Aan de ene kant denk ik dat het inderdaad te vroeg kan voelen wanneer het einde bij 300 miljoen ligt in een stam.

Aan de andere kant zie je na een tijd toch steeds meer mensen stoppen omdat ze het plezier in deze wereld zijn verloren en vervolgens beginnen die weer op een nieuwe wereld om wat op te bouwen.

Denk dus dat het verstandig is om de situatie te bekijken wanneer het bijna zover is.
Ken de stam FREE (w18) wat een hechte groep was maar na de massa van 3 stammen vanaf alle kanten was het grootste deel van de stam in een halfjaartje wel verdwenen. Dit kan hier ook gebeuren zonder dat je het van tevoren aan ziet komen.
Het kan dus best zijn dat velen die hier nu nog met veel plezier spelen over bijvoorbeeld een jaartje niet meer spelen. Dan denk ik dat het juist goed is wanneer er een einde aan kan komen.
Zou het alleen wel zonde vinden wanneer dat zal gebeuren door een massastam. Het liefst zou ik zien dat een stam van 15-20 leden deze wereld zal winnen (waarvan nu nog niet te zeggen is welke stam dat is en welke stammen tegen die tijd nog zullen bestaan).

Humoor!:rolleyes::rolleyes:
Dat zijn er nog geen veertien. Ik tel een dikke vijf tegenstanders die het ook uitspraken.

Dat zijn er 7. Zoals ik al zei, de helft.
 

DeletedUser24056

Guest
Dat zijn er 7. Zoals ik al zei, de helft.

Glenn, waarom wil jij weer zo nodig een discussie aan gaan? Ik wil de meningen van de nee stemmers uitgesproken horen. Ik heb even geen trek in je grapjes. En als we dan toch aan het zeuren zijn, het is niet de helft, gezien er 15 tegenstemmers zijn. En dan nog zegt nightwish in die post niet direct nee te stemmen (hoewel ik wel denk dat hij dat stemde). Hij maakte daar enkel een afweging, maar sprak geen voorkeur uit, waardoor jij op 6 komt, wat al helemaal niet de helft is van 15, laat staan 14.

Ik heb overigens een artikel in het weekblad kunnen krijgen, zodat we nog meer stemmers aantrekken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Dit is toch een definitieve stemming?
We moeten meer mensen oproepen om te stemmen!

Krijg ik nu een T-shirt met: "Kijk mij blond zijn!"?, dat lijkt me namelijk echt cool en dan ga ik hem dragen ook! Mijn haarkleur is namelijk blond.
 
Reactiescore
4
Re: Teken voor!

Vreemd Vreemd Vreemd....

eerst gaan spelen op een wereld waarvan de eindvoorwaarden bij voorbaat bekend waren en dan een stemming houden om de wereld langer door te laten gaan... Tegenstrijdig is het wel hoor ;)

Maargoed... We zullen bij dit topic een INFORMATIEVE stemming toevoegen...

Zo zie ik graag in hoeverre de stemming hierover uitdraait.

Deze stemming is echter SLECHTS informatief en op geen enkele wijze bindend.
De redenen hiertoe zijn:
  • Dit is een publiek forum is en iedereen (van wereld 1 - 23) kan stemmen....

  • De eindvoorwaarden van de wereld en de geschatte duurtijd waren bij de start van de wereld bekendgemaakt.

  • Desondanks dat je op de hoogte was van de eindvoorwaarden ben je zelf gaan spelen op deze spelwereld met eindvoorwaarden waar je het niet mee eens bent.

De kans dat de eindvoorwaarden gewijzigd worden is nihil en zal enkel serieus overwogen worden als we merken dat een grote meerderheid van de spelwereld gewijzigde eindvoorwaarden wilt.

We zullen de wereld NIET eindeloos laten doorgaan als andere werelden.

Nogmaals tevens:
We zullen bij dit topic een INFORMATIEVE stemming toevoegen die op geen enkele wijze bindend is.

Met vriendelijke groeten,
Community-Management TribalWars.nl

P.s. De eerste die ervanuitgaat dat dit een definitieve of beslissende stemming is krijgt het symbolische 'kijk-mij-blond-zijn' T-shirt... Lijkt me als ik het 3x herhaal het wel duidelijk is, toch?

Waarom zouden jullie als Innogames W20 stoppen bij de 300miljoen die jullie aanstelden???.
W20 is een deel van de Pa kopers die jullie geld opleverd.
Worden de prijzen nog duurder als jullie W20stoppen als de voorwaarden volbracht zijn?.
Want dan na een tijd zeggen jullie, we verdienen weer teweinig dit en dat, komen er hopeloze opties bij en nog meer PA kosten.
Van W20verdienen jullie alleen amar, en er zijn actievelingen zat.
Zoals ik al aangaf sluit eerst W1 of W2 maar voordat W20 gesloten word.
W2 is Inactief als de ****.
Daar was ook een stemming stoppen of niet TOT 2x toe.
En die bestaat nog.
Daarom willen de MEESTEN een voorwaarden verandering dat de wereld LANGER loopt.
Vind het als Innogames W20 sluit bij stam 300mil 1maand houdend, vind ik jullie echt dom bezig.
W20 is een deel van de opbrengst van jullie winsten.
Nogmaals, Waarom zou je hem UBERHAUPT sluiten bij 300miljoen dan?.
Om alles erna NOG duurder te kunnen maken..??!
Hoop dat je het na enige argumenten toch verlengt.
Ookal is nr1 stam pas 89mil dan nog.
W2 duurt veelte lang, maar deze gaat dan volgends mij en nog paar tekort duren.
En Duckje, misschien denk je dat ik dit op een rotte manier wil over laten komen .
Dit is gewoon wat ik ervan vind en wou dit even laten weten.
Want zo zie ik het.

Nogmaals VOOR!!!.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
116
Beste Duckje...



- Wat jullie toch wél kunnen doen is dit topic openen als er werkelijk een stam 300mln punten heeft en dus nog eens kijken wie er nog allemaal van de belangrijkste spelers actief is? Als er dan (binnen een jaar, idk) nog veel spelers zijn, en we weer een enquete openen en de grote meerderheid stemt voor een verlenging, dan zou er toch een kans mogen zijn van een verlenging?

Want nu vind het te vroeg om te zeggen: Verlengen/stoppen?

Ik zou dit allemaal heropenen als we wel degelijk zover zijn en al dan niet sluiten/verlengen.

Denk hier eens deftig over na AUB!
 
Reactiescore
4
Beste Duckje...



- Wat jullie toch wél kunnen doen is dit topic openen als er werkelijk een stam 300mln punten heeft en dus nog eens kijken wie er nog allemaal van de belangrijkste spelers actief is? Als er dan (binnen een jaar, idk) nog veel spelers zijn, en we weer een enquete openen en de grote meerderheid stemt voor een verlenging, dan zou er toch een kans mogen zijn van een verlenging?

Want nu vind het te vroeg om te zeggen: Verlengen/stoppen?

Ik zou dit allemaal heropenen als we wel degelijk zover zijn en al dan niet sluiten/verlengen.

Denk hier eens deftig over na AUB!

Netzoals ze @w2 doen.
Een enquette om de wereld emt n ``slotfase iets`` te stoppen.
Stemd meer dan 50% nog niet/niet. gewoon doorlaten gaan.
En dan na halfjaar nog eens, als de inactiviteit toeneemt ;).
W2 bestaat ook teolang. terwijl de lol/activiteit er ookal ruim 1-1.5jaar uit is en 90%import spelers zyn.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat toch nog wel even duren voordat een stam de 300 miljoen bereikt! laten we over een half jaar verder zeuren met een paar officiele "brieven" richting Innogames of Duckje!

Daarbij is stoppen op je hoogtepunt ook belangrijk! Een moment dat iedereen nog actief is ipv importgamers!
 
Reactiescore
4
Het gaat toch nog wel even duren voordat een stam de 300 miljoen bereikt! laten we over een half jaar verder zeuren met een paar officiele "brieven" richting Innogames of Duckje!

Daarbij is stoppen op je hoogtepunt ook belangrijk! Een moment dat iedereen nog actief is ipv importgamers!

Nja dan moeten ze een andere manier om geld binnen te krijgen zoeken.
Want W1 en 2 zijn zo goed als dood.
En omdat w20 bijv. die 300mil stam 30dgn heeft kappen ze een actieve en geldstroom van n wereld wel xD.
Succes dan mocht het niet gebeuren die verlenging.:rolleyes:
Komen er genoeg dingen het te verlangzamen..
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor.

Dit is mijn 1e wereld was niet egt op de hoogte van de wereld instelingen.
heb gewoon net als veel spellers. de laatste wereld die geopend was aan gevinkt. Om zo wel zeker te zijn dat je niet tussen allerlij grote rim acount's in kwam te liggen waar ik inmiddels wel achter was gekomen.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer ik tegen de 8 mio zit is de lol er wel vanaf hoor. Ik ben juist begonnen op deze wereld omdat er een einddoel was, ben ik dan halverwege moet dit ineens weer veranderd worden. :eek:
 

DeletedUser57892

Guest
Wanneer ik tegen de 8 mio zit is de lol er wel vanaf hoor. Ik ben juist begonnen op deze wereld omdat er een einddoel was, ben ik dan halverwege moet dit ineens weer veranderd worden. :eek:

Bekijk je dit alleen vanuit je eigen perspectief?
 
Bovenaan