Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser40402

Guest
Re: Teken voor!

Ik ben tegen. Ik heb liever dat er een echt doel is om naar toe te werken, dan dat er zoals de meeste oudere werelden er een beetje doelloos gespeeld wordt. 300 mio lijkt me ook een mooi aantal hiervoor. Om er maar een voorbeeld uit te nemen, bij /Dome zal de gemiddelde speler dan 15 mio hebben. Meestal het moment waar er inactiviteit komt ivm een te groot account en ook de tijd waar er meestal maar 2 à 3 grote stammen zijn terwijl de rest er maar achteraan hopt. Als er al oorlog is tussen die stammen, is de tendens de laatste werelden dat er veel te rap gestopt wordt bij een paar massa's. We gaan wel verder op de volgende wereld, zeggen ze dan. Dan heb ik liever dat deze wereld waardig wordt afgesloten, dan dat er inactiviteit heerst.
 

DeletedUser53396

Guest
Re: Teken voor!

Ik ben tegen. Ik heb liever dat er een echt doel is om naar toe te werken, dan dat er zoals de meeste oudere werelden er een beetje doelloos gespeeld wordt. 300 mio lijkt me ook een mooi aantal hiervoor. Om er maar een voorbeeld uit te nemen, bij /Dome zal de gemiddelde speler dan 15 mio hebben. Meestal het moment waar er inactiviteit komt ivm een te groot account en ook de tijd waar er meestal maar 2 à 3 grote stammen zijn terwijl de rest er maar achteraan hopt. Als er al oorlog is tussen die stammen, is de tendens de laatste werelden dat er veel te rap gestopt wordt bij een paar massa's. We gaan wel verder op de volgende wereld, zeggen ze dan. Dan heb ik liever dat deze wereld waardig wordt afgesloten, dan dat er inactiviteit heerst.

Ik snap je, ben het ook met je eens liever deze wereld waardig afsluiten als inactiviteit.
Maar naar mijn mening is 300.000.000 te vroeg, helemaal uitspelen dat niet maar verlengen wel.
 

DeletedUser8159

Guest
Re: Teken voor!

Ik ben voor, al ben ik het ook wel enigszins met glenn eens. :boer:

De ArieS alias ingame naam ArjanS. Zie veel mede time-ers hier die ook voor zijn, word ik blij van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56302

Guest
Re: Teken voor!

ik teken ook voor.
acc w20:
KoningBas
 

DeletedUser57892

Guest
Re: Teken voor!

Als doel zie ik, dat er 1 speler over blijft (a)
 

DeletedUser52174

Guest
Re: Teken voor!

Ik zeg: We laten het doel 300mio.
Wanneer dat behaald is, is er dus een winnaar en komen er felicitaties enzo bla bla bla, maar de wereld blijft wel door draaien voor de liefhebbers (ik denk dat dat er veel zijn, waaronder ik).
 

DeletedUser

Guest
AW: Teken voor!

Het heeft geen nut om wel 300M te halen en daarna nog door te gaan, ik stel voor: Laten we deze wereld gewoon tot het einde toe lopen, waarom? Het is een geweldige en actieve wereld, met goede spelers en veel ervaring. Het is veel leuker en proffesioneler om deze wereld te laten vechten tot het niet meer kan!

Veel spelers willen dit! Ik dus ook :)

Ik ben voor!


Greetz,

cod7
 

DeletedUser40358

Guest
Re: Teken voor!

voor natuurlijk.

als de 290.000.000 behaalt is ,scheur je de stam in 2e hihihihihihihihi
en we gaaan verder :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Teken voor!

Of gewoon geen stammen en iedereen die in stammen zaten met elkaar werken samen?
 

DeletedUser55122

Guest
Re: Teken voor!

Tegen.
Elders op oudere werelden lopen ze te miepen dat de werelden niet zo lang door moeten lopen.
Krijgen we kans op een 'decent' eindspel waarbij we allemaal weten waar we aan toe zijn, en dan gunnen jullie het niet eens een kans.
Vervolgens later wel weer tegen het community management gaan lopen klagen dat de werelden inactief worden:rolleyes:

Bovendien, omdat we op de hoogte zijn van het eindspel, zal het voor de desbetreffende stam die dreigt die titel te pakken ook behoorlijk lastig te zijn zich te verweren.
De anderen stammen hebben op dat moment toch niks meer te verliezen en zullen wellicht de #1 stam toch gezamenlijk boycotten.

Wat mij betreft dus geneuzel om niks. Geef het een kans voordat je de blinde mening van dit spreekkoor gaat volgen.
 
Reactiescore
57
Re: Teken voor!

Tegen.
Elders op oudere werelden lopen ze te miepen dat de werelden niet zo lang door moeten lopen.
Krijgen we kans op een 'decent' eindspel waarbij we allemaal weten waar we aan toe zijn, en dan gunnen jullie het niet eens een kans.
Vervolgens later wel weer tegen het community management gaan lopen klagen dat de werelden inactief worden:rolleyes:

Bovendien, omdat we op de hoogte zijn van het eindspel, zal het voor de desbetreffende stam die dreigt die titel te pakken ook behoorlijk lastig te zijn zich te verweren.
De anderen stammen hebben op dat moment toch niks meer te verliezen en zullen wellicht de #1 stam toch gezamenlijk boycotten.

Wat mij betreft dus geneuzel om niks. Geef het een kans voordat je de blinde mening van dit spreekkoor gaat volgen.

*Boooeeeii*
Verpest ons feestje nou niet zeg :p
Als je zo nodig wilt stoppen doe dat dan, maar laat ons verder prutsen :)
 
Bovenaan