Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser52174

Guest
Hoogste stam zit pas aan 89 mio, duurt nog hartstikke lang voordat ze aan de 300 miljoen zitten hoor....

Dit is onzin wat je nu zegt.
Even een gek voorbeeld: Stel Sick. en /Dome fuseren, dan zitten we nu al bijna op de helft.

Even voor de duidelijkheid: Dit gaat NIET gebeurden en is slechts een voorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Dit is onzin wat je nu zegt.
Even een gek voorbeeld: Stel Sick. en /Dome fuseren, dan zitten we nu al bijna op de helft.

Even voor de duidelijkheid: Dit gaat NIET gebeurden en is slechts een voorbeeld.

Ja, dus? Dan hebben jullie het toch in je eigen hand, of als sukkels gaan fuseren en de wereld sneller laten aflopen of stoppen met recruiten en er een leuke wereld van maken...
 

DeletedUser52174

Guest
Ja, dus? Dan hebben jullie het toch in je eigen hand, of als sukkels gaan fuseren en de wereld sneller laten aflopen of stoppen met recruiten en er een leuke wereld van maken...

Yay dan hebben wij macht!

Koewl :cool:

:p:p:p
 

DeletedUser

Guest
Aan de ene kant denk ik dat het inderdaad te vroeg kan voelen wanneer het einde bij 300 miljoen ligt in een stam.

Aan de andere kant zie je na een tijd toch steeds meer mensen stoppen omdat ze het plezier in deze wereld zijn verloren en vervolgens beginnen die weer op een nieuwe wereld om wat op te bouwen.

Denk dus dat het verstandig is om de situatie te bekijken wanneer het bijna zover is.
Ken de stam FREE (w18) wat een hechte groep was maar na de massa van 3 stammen vanaf alle kanten was het grootste deel van de stam in een halfjaartje wel verdwenen. Dit kan hier ook gebeuren zonder dat je het van tevoren aan ziet komen.
Het kan dus best zijn dat velen die hier nu nog met veel plezier spelen over bijvoorbeeld een jaartje niet meer spelen. Dan denk ik dat het juist goed is wanneer er een einde aan kan komen.
Zou het alleen wel zonde vinden wanneer dat zal gebeuren door een massastam. Het liefst zou ik zien dat een stam van 15-20 leden deze wereld zal winnen (waarvan nu nog niet te zeggen is welke stam dat is en welke stammen tegen die tijd nog zullen bestaan).
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat zoveel mensen nee stemmen.
Waarschijnlijk zal de wereld dan ook stoppen op 300mill.
Zelf had ik gehoopt op 500mill of 750mill.
Toch zeg ik nog stem voor!
 

DeletedUser57892

Guest
Allemaal ervaring dit dat zus zo, anti revolutionair? Ga eens volwassen worden ipv bij je standpunt blijven en naar de feiten van de andere werelden kijken? Waarom moet er altijd gebaseerd worden op een andere wereld? Andere wereld andere spelers / ervaring / tactiek / filosofie / vernieuwing etc.
Beetje een dom argument...
 

DeletedUser40402

Guest
Allemaal ervaring dit dat zus zo, anti revolutionair? Ga eens volwassen worden ipv bij je standpunt blijven en naar de feiten van de andere werelden kijken? Waarom moet er altijd gebaseerd worden op een andere wereld? Andere wereld andere spelers / ervaring / tactiek / filosofie / vernieuwing etc.
Beetje een dom argument...

Iemand heeft niet dezelfde mening als jou en het zijn direct domme argumenten? Grow up.
 

DeletedUser57892

Guest
Nee kijk je naait de ja stemmers, dus als je zo graag wilt stoppen bij de 300 mil dan kap je met het spel en laat je ons (de fanatieke) door spelen.
 

DeletedUser50540

Guest
Ja, dus? Dan hebben jullie het toch in je eigen hand, of als sukkels gaan fuseren en de wereld sneller laten aflopen of stoppen met recruiten en er een leuke wereld van maken...

Zover ik weet speel jij geen w20.

Waarom wil je, je toch bemoeien met deze discussie ? denk toch duidelijk dat W20 spelers zelf
beter kunnen beslissen dan een buitenstaander die er geen voordelen of nadelen aan over houdt.
Begrijp mij niet verkeerd maar ik vind het een beetje zinloos.
 

DeletedUser40402

Guest
Allemaal ervaring dit dat zus zo, anti revolutionair? Ga eens volwassen worden ipv bij je standpunt blijven en naar de feiten van de andere werelden kijken? Waarom moet er altijd gebaseerd worden op een andere wereld? Andere wereld andere spelers / ervaring / tactiek / filosofie / vernieuwing etc.
Beetje een dom argument...

Dit is mijn eerste wereld ;) so i did not know

Dat verklaart deze post dan wel ;).
 

DeletedUser57892

Guest
Dat verklaart deze post dan wel ;).

Beagrumentatie van iedereen komt op hetzelfde neer, als jij een logisch redeneert. Dan snap jij mij. Trouwens w18 had ik hier voor ook, alleen dat was een blamage ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Beagrumentatie van iedereen komt op hetzelfde neer, als jij een logisch redeneert. Dan snap jij mij. Trouwens w18 had ik hier voor ook, alleen dat was een blamage ;)

Wel kijk. Er spelen nu misschien nog 3/4 van de spelers op hun originele accounts. Wanneer we aan de fase komen van die 300 mio spelen misschien nog 1/4 van die spelers. 3/4 van de spelers die hier nu zo zitten te pushen voor een verlenging is tegen die tijd gewoon gestopt. Ben ik zo goed als zeker van. En nee, dit is geen mening die ik baseer op 1 andere wereld. Dit is bij alle werelden zo.

Besides, als je de post van Duckje goed leest, dan kun je eruit opmaken dat hij nu enkel hoop geeft maar zelf ook weet dat deze verlenging er nooit zal komen.
 

DeletedUser

Guest
Allemaal ervaring dit dat zus zo, anti revolutionair? Ga eens volwassen worden ipv bij je standpunt blijven en naar de feiten van de andere werelden kijken? Waarom moet er altijd gebaseerd worden op een andere wereld? Andere wereld andere spelers / ervaring / tactiek / filosofie / vernieuwing etc.
Beetje een dom argument...

Wanneer je mijn post goed had gelezen dan zag je daar staan dat het tegen die tijd nog een keer tegen het licht moet worden gehouden. Vind het nu te vroeg om te kunnen zeggen of 300 miljoen voor een stam een maand vasthouden te vroeg is of niet.
Er kan nog zoveel gebeuren op de wereld voor het zover is, dat is ook wat ik met mijn post wilde zeggen (en had jij ook gezien wanneer je hem goed had gelezen maar uit jou post maak ik op dat je dat niet hebt gedaan).

Andere werelden zijn toch wel een leidraad voor nieuwe werelden. Ervaringen van daar worden juist meegenomen in nieuwe werelden.
Jij noemt dus de nee-stemmers anti-revolutionair? Ik denk juist dat de mensen die op ja stemmen anti-revolutionair zijn omdat het een novum is dat een wereld een eindpunt heeft.
 

DeletedUser57892

Guest
Wel kijk. Er spelen nu misschien nog 3/4 van de spelers op hun originele accounts. Wanneer we aan de fase komen van die 300 mio spelen misschien nog 1/4 van die spelers. 3/4 van de spelers die hier nu zo zitten te pushen voor een verlenging is tegen die tijd gewoon gestopt. Ben ik zo goed als zeker van. En nee, dit is geen mening die ik baseer op 1 andere wereld. Dit is bij alle werelden zo.

Besides, als je de post van Duckje goed leest, dan kun je eruit opmaken dat hij nu enkel hoop geeft maar zelf ook weet dat deze verlenging er nooit zal komen.

We zullen zien, de echte spelers / fanatieke blijven, er stoppen heus nog wel wat spelers. We kunnen beter dit topic verschuiven als er een stam is met 250 mil. eens zien wat de standpunten zijn dan.

Wanneer je mijn post goed had gelezen dan zag je daar staan dat het tegen die tijd nog een keer tegen het licht moet worden gehouden. Vind het nu te vroeg om te kunnen zeggen of 300 miljoen voor een stam een maand vasthouden te vroeg is of niet.
Er kan nog zoveel gebeuren op de wereld voor het zover is, dat is ook wat ik met mijn post wilde zeggen (en had jij ook gezien wanneer je hem goed had gelezen maar uit jou post maak ik op dat je dat niet hebt gedaan).

Andere werelden zijn toch wel een leidraad voor nieuwe werelden. Ervaringen van daar worden juist meegenomen in nieuwe werelden.
Jij noemt dus de nee-stemmers anti-revolutionair? Ik denk juist dat de mensen die op ja stemmen anti-revolutionair zijn omdat het een novum is dat een wereld een eindpunt heeft.

Het is inderdaad nog te vroeg, beter te vroeg dan te laat ;)
Een eindpunt ja, persoonlijk heb je toch ook doelen of niet dan? n1 oda / odd / od / rang / award's / gezellig etc

Je hebt gelijk over dat de nee stemmers niet anti revolutionair zijn, maar vind 300 mil toch een beetje kort door de bocht.
 

DeletedUser593

Guest
Ik ben voor het is een leuke wereld,
met spelers die al vele jaren meegaan :)
Het beloofd dus een mooie strijd te worden
en daar draait het spel toch om.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24056

Guest
Bedankt Duckje. Mijn idee was ook niet om de wereld eindeloos door te laten gaan. Ik denk ook niet dat de meerderheid van ons dat wil. Ik apprecieer in ieder geval de moeite die je in het voorstel wil steken.

Hoogste stam zit pas aan 89 mio, duurt nog hartstikke lang voordat ze aan de 300 miljoen zitten hoor....

De puntenstijging gaat naarmate je verder komt in het spel steeds sneller. Een dik jaar, verwacht ik.
Als iets nog kei lang duurt, stel jij het dan altijd uit totdat het niet meer lang duurt?

Willen de nee-stemmers overigens hun keuze verantwoorden? Je mag een mening hebben hoor, maar ik ben toch wel benieuwd waarom iedereen in eerste instantie bijzonder enthousiast is en daarna toch nee stemt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan