W15: TWw

DeletedUser

Guest
goed nieuws, binnekort 2 reporters voor W15, ik ga proberen om een artikeltje te schrijven over het geheim achter de ODA van de top 10 :)
kwestie van eens een andere top 10 te bekijken dan 'die waar iedereen in kan staan als ze hun dorpen ver uitbouwen en heel veel internen' :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet zo'n prater op het AF. (ben meer een interner zoals jullie vaak aangeven)

Wat ik alleen even kwijt wil is het volgende:

Iedereen speelt dit spel op zijn eigen manier.
Er staat nergens in een reglement of iets wat daar op lijkt dat je je dorpen niet mag uitbouwen.
Ik bouw mijn dorpen op naar bijna het maximale.
Dat doe ik niet om bovenaan het lijstje te komen maar omdat ik dat nou eenmaal beter vindt.
Als het TW spel aan zou geven dat je beter tot level 20 kunt bouwen zou het dan niet zijn dat je het niet verder kunt uitbouwen?

Ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten en de dorpen moet laten uitbouwen zoals hij/zij dat wil.

Ik ben echt geen puntengeiler en de punten die interesseren me ook niet.
De spelers onder ons die hier steeds maar op terugkomen op het AF zijn in mijn ogen pas de puntengeilers.

Ik bouw mijn hoofdgebouw op naar level 25 en de marktplaats naar level 22.
Er zijn voor mij redenen om dat te doen.
Te denken is aan het opbouwen van ingeschoten gebouwen en het versturen van grondstoffen.

Voor degene die nog steeds niet snappen hoe je dit spel wint..... Aangezien er nog niet 1 wereld is beslist wie er gaat winnen...
Het spel win je door dorpen te veroveren en niet door punten.
Als je ver in dit spel zult geraken zul je veel dorpen bezitten en uiteindelijk ook veel ODA en ODD.

Nou proficiat dat je 1e of 100e staat.
Dat interesseert me eigenlijk echt helemaal niet.

Ik heb plezier in het spel.
Zolang dit zo blijft zal ik blijven spelen.
Indien er geen plezier meer te beleven is gaat het account op delete!

Iedereen mag denken wat hij wil..... Maar maak toch niet altijd iedereen zwart hier op het AF.
Laat iedereen is in zijn waarde en speel het spel voor je plezier.
Dit spel is een strategisch oorlogsspel en puur voor het vermaak.

Maak het jezelf en anderen niet zo moeilijk en blijf jezelf en verwijt of dwing anderen niet naar acties die je zelf ook nooit zou doen.
Negativiteit kun je makkelijk schrijven onder een naam die anders is als je echte eigen naam.

Ik vraag me wel eens af wat je nou zo leuk vind aan dit spel.....alleen maar schelden en negatief reageren op postings van anderen.
Of sterker nog je druk maken hoe iemand zijn dorpen uitbouwt.

En dan nog even waarom ik uit GDB ben....
Ik ben zelf uit GDB gestapt omdat ik me niet kan vinden in beslissingen en acties die de leiding van GDB in de stam legt.
Het zijn prima leiders in GDB daar is niets mis mee! Ook zitten er een paar fantastische goede spelers in.
Die zitten niet alleen in GDB maar ook in andere stammen.
Het is leuk te denken hoe het straks, over een maand, 2 maanden, half jaar of misschien zelfs nog later die spelers tegenover elkaar komen te staan.

Zo een heleboel tekst die recht uit mijn hart komt en niet uit de toetsen.

Doe ermee wat je wilt... Maar zo denk ik er over.

Ik wens jullie allen veel plezier met dit spel en laat het vooral een plezier zijn en blijven.

Succes, We will meet again!!
RESPECT

Cyndicate

Mooi verhaal, sluit me hier volledig bij aan;)
 

DeletedUser

Guest
goed nieuws, binnekort 2 reporters voor W15, ik ga proberen om een artikeltje te schrijven over het geheim achter de ODA van de top 10 :)
kwestie van eens een andere top 10 te bekijken dan 'die waar iedereen in kan staan als ze hun dorpen ver uitbouwen en heel veel internen' :D

shit dan val ik net buiten de boot:p
 
Reactiescore
331
kata op hoofdgebouw en weg is je "enorme" voordeel, doe mij de extra troepen maar.

Maar hoeveel spelers gebruiken nu kata's? dat heb ik GDB(brijn, amancho) nog niet zien doen hoor. En verder gaat het HQ natuurlijk minder snel naar 1 dan als het 20 was, geeft je toch nog voordeel ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Maar hoeveel spelers gebruiken nu kata's? dat heb ik GDB(brijn, amancho) nog niet zien doen hoor. En verder gaat het HQ natuurlijk minder snel naar 1 dan als het 20 was, geeft je toch nog voordeel ;)

In deze wereld misschien 30%, maar in werelden met bijvoorbeeld boerderijregel zo goed als iedereen die wat verstand heeft.
Maar ook hier heeft het nut hoor. ;) Hoofdgebouw slopen vertraagt het herstel van een account, wat ook meer werk is voor de spelers die het account herstellen en meer tijd geeft voor alles te herbouwen als aanvaller.

Het dwarsboomt ook de ""tactiek"" van spelers als TWD die hoofdgebouw tot het maximum uitbouwen en maakt van hun gedacht voordeel en nadeel want in troepen delven ze dan het onderspit. :)
Maar ja, in een wereld waar de stam meer impact heeft dan de individuele spelers maakt een klein verschil in troepen niet veel uit, maar met extra punten ben je niets als het op een oorlog uitdraait.
Ik wil maar zeggen, als je stam je in de steek laat zoals MERC dit doet, dan mag je individueel sterk zijn, dan haal je het niet hoor. Andersom, als je in MLP zit en wat in de groep ligt dan heb je sowieso meer overlevingskansen dan dezelfde situatie in MERC/GDB/NOT! dit omdat er meer samenwerking is. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
Maar hoeveel spelers gebruiken nu kata's? dat heb ik GDB(brijn, amancho) nog niet zien doen hoor. En verder gaat het HQ natuurlijk minder snel naar 1 dan als het 20 was, geeft je toch nog voordeel ;)

Ik gebruik ze :( !
 

DeletedUser25273

Guest
Maar hoeveel spelers gebruiken nu kata's? dat heb ik GDB(brijn, amancho) nog niet zien doen hoor. En verder gaat het HQ natuurlijk minder snel naar 1 dan als het 20 was, geeft je toch nog voordeel ;)

Vraag P.I.M.P en jupiter maar even....
 

DeletedUser40120

Guest
Helemaal mee eens. Ook complimenten vanuit hier. Leuk artikel.
 

DeletedUser

Guest
Ook van mijn kant nog complimenten voor het W15 topic van afgelopen maandag. Zeer mooi topic.

Kijk met plezier uit naar het volgende verslag over hetzelfde onderwerp of over een ander onderwerp :)
 

DeletedUser

Guest
Ook van mijn kant nog complimenten voor het W15 topic van afgelopen maandag. Zeer mooi topic.

Kijk met plezier uit naar het volgende verslag over hetzelfde onderwerp of over een ander onderwerp :)

Haha over holmes ofzo?:p LOL Moet het tophic ook nog lezen;) Zal ik meteen doen:p

EINDELIJK W15 TOPHIC en dan lees ik hem nietxD
 

DeletedUser

Guest
Haha over holmes ofzo?:p LOL Moet het tophic ook nog lezen;) Zal ik meteen doen:p

EINDELIJK W15 TOPHIC en dan lees ik hem nietxD

Er is genoeg om over te schrijven, ze zouden inderdaad een topic kunnen doen over .TcF. en het ontstaat hiervan en over de toekomst van deze stam, is veel over gespeculeerd de afgelopen periode.
Ook lijkt het me leuk is te lezen over FR en hun toekomstplannen.

Ook een topic over MERC is leuk, geheel onder de loep nemen en hun recruiteringsbeleid is bekijken. Want daar ging het even mis he. Je kan uiteraard ook lekker schrijven over GDB en wat er allemaal mis is gegaan dat ze leden zijn verloren. Of over *MLP* waarom 2 spelers daar op del zijn gegaan en hoe het zo mis heeft kunnen gaan bij P.I.M.P.. Wat Jupiter heeft dat P.I.M.P niet heeft.

Over NOT! en hoe het daar nu draait, of alles nu is opgelost of dat het nog steeds rommelt.

Over elke topstam kan je wel iets schrijven. En dat is aan degene die het schrijft wat hij ervan gaat maken he. Tot nu toe vind ik dat het goed word gedaan en ik lees het met plezier ;)
 
Bovenaan