W15: TWw

DeletedUser

Guest
Intentie van het artikel was denk humor...komt er ook een keer een serieus artikeltje?
 

DeletedUser

Guest
is zien of Goelous er tussen het doodlopen van aanvallen op mij nog een TWW artikeltje heeft weten uit te persen :)

ben benieuwd ^^
 

DeletedUser25273

Guest
Grappig, deze week een artikel over de winst van wangzakkers, volgende week kan het omgekeerde artikel geschreven worden.:D:D:D
 

DeletedUser31758

Guest
Ik zou ook graag een artikel zien over spelers/stammen uit het noorden.;)
 

DeletedUser51080

Guest
Van die kant ken ik weinig tot niks af, wat ofwel saaie artikels oplevert of foute conclusies.

Voel je vrij om zelf iets te proberen of contacteer tronan of herlord. Ik dacht dat deze 2 de regio kennen en eerder aangaven om wel iets te willen proberen.
 

DeletedUser51186

Guest
Van die kant ken ik weinig tot niks af, wat ofwel saaie artikels oplevert of foute conclusies.

Voel je vrij om zelf iets te proberen of contacteer tronan of herlord. Ik dacht dat deze 2 de regio kennen en eerder aangaven om wel iets te willen proberen.

Wat vroeger veel gebeurde is dat er nog wel eens wat mensen geïnterviewd werden ;) vervolgens werd er een artikel gemaakt dat kregen de genen die geïnterviewd waren te lezen of het klopte en daarna ging het TWw op.

maar ik zal ze is vragen (A)
 

DeletedUser31758

Guest
Special 5 delig artikel over mij xD
Dat hoeft nou ook niet maar het is altijd over MLP, GDB zuid en andere grote stammen.
De enige stammen/spelers die om mij heen liggen zijn brijn, .TcF., DO!, HELL en wat verder liggen NOT! en POT! ook.
De meeste dingen die er nu in staan spreken mij niet zo aan.
 

DeletedUser55607

Guest
Special 5 delig artikel over mij xD
Dat hoeft nou ook niet maar het is altijd over MLP, GDB zuid en andere grote stammen.
De enige stammen/spelers die om mij heen liggen zijn brijn, .TcF., DO!, HELL en wat verder liggen NOT! en POT! ook.
De meeste dingen die er nu in staan spreken mij niet zo aan.

Hun zijn bekend en wij zijn onzichtbaar. :(
 

DeletedUser51080

Guest
Ik geef je gelijk, het mag best eens over iemand anders gaan, helaas ken ik niemand uit de noordwestelijke wereld helft.
En intervieuws, daar is LIL-JOHN , tww chief, nogal tegen. Ik ook trouwens.

Ik ben een beetje van het principe, waar het meest over gezegd kan worden daar wil ik iets over zeggen. Maar je mag er dab ook wel een beetje reclame voor maken :)
 
Bovenaan