W15: TWw

DeletedUser

Guest
Waar is deze topic heen? Anyway.. Ik ben niet zo tevreden over deze week artikel, ook al ben ik zeer blij dat er eindelijk weer eens een W15 artikel is.

Het tegendeel is waar als je naar de oorlog tussen *MLP* en GDB kijkt. Waar *MLP*, de pony's, Onemoretime al wekenlang met duizenden aanvallen bestoken, heeft GDB, hebben de draken, heel wat dorpen van glowinthedark afgesnoept. Deze speler staat nu op delete en is vanwege de 'DEL-knop' uit *MLP* gezet.

Waar haal je deze onzin vandaan? Je hebt duidelijk met niemand van de MLP-leiding gesproken. Je haalt dit ook overal terug in het artikel.

Voor de rest: mooi artikel.
 

DeletedUser49143

Guest
ghehe moet hem nog lezen :(

maarja straks kan ik 3 weken teruglezen heb ik weer wat te doen xD
 

DeletedUser13579

Guest
Waar is deze topic heen? Anyway.. Ik ben niet zo tevreden over deze week artikel, ook al ben ik zeer blij dat er eindelijk weer eens een W15 artikel is.

Het tegendeel is waar als je naar de oorlog tussen *MLP* en GDB kijkt. Waar *MLP*, de pony's, Onemoretime al wekenlang met duizenden aanvallen bestoken, heeft GDB, hebben de draken, heel wat dorpen van glowinthedark afgesnoept. Deze speler staat nu op delete en is vanwege de 'DEL-knop' uit *MLP* gezet.

Waar haal je deze onzin vandaan? Je hebt duidelijk met niemand van de MLP-leiding gesproken. Je haalt dit ook overal terug in het artikel.

Voor de rest: mooi artikel.

wat klopt hier niet aan dan?? op het AF kwam dit toch naar buiten? Hij is toch uit MLP gezet omdat hij het gewoon opgaf? Hij was toch slappeling die niet meer wilde deffen? Of heb ik het verkeerd?

Thx voor aanvulling
 

DeletedUser

Guest
wat klopt hier niet aan dan?? op het AF kwam dit toch naar buiten? Hij is toch uit MLP gezet omdat hij het gewoon opgaf? Hij was toch slappeling die niet meer wilde deffen? Of heb ik het verkeerd?

Thx voor aanvulling

Wij hebben helemaal niks gezegd, naar mijn weten.

En dat zijn niet de hoofdredenen, nee. MLP heeft nog nóóit, een account vanwege de stats gewoon gekickt. Zal ook nooit gebeuren. Die stats boeien mij echt geen reet. :)

De redenen ga ik echter niet prijs geven, omdat ik nog enig respect heb voor de spelers die op Glow zaten.
 

DeletedUser13579

Guest
Wij hebben helemaal niks gezegd, naar mijn weten.

En dat zijn niet de hoofdredenen, nee. MLP heeft nog nóóit, een account vanwege de stats gewoon gekickt. Zal ook nooit gebeuren. Die stats boeien mij echt geen reet. :)

De redenen ga ik echter niet prijs geven, omdat ik nog enig respect heb voor de spelers die op Glow zaten.

het gaat niet om de stats het gaat erom dat hij het opgeeft.

Als je de redenen niet naar buiten geeft kan ik dat ook niet in het tww beschrijven ;)
 

DeletedUser

Guest
het gaat niet om de stats het gaat erom dat hij het opgeeft.

Als je de redenen niet naar buiten geeft kan ik dat ook niet in het tww beschrijven ;)

Dan had je gewoon geen reden moeten opschrijven. ;)
 

DeletedUser13579

Guest
Dan had je gewoon geen reden moeten opschrijven. ;)

Mwah zo is het in ieder geval duidelijk. Het was zeker ook een reden die meetelde, of niet soms? Jammer dat ik niet de echte reden kan vermelden dan. maar denk dat niemand mlp het kwalijk neemt, als iemand de del knop aanzet dan zet een stam ze er normaal gesproken gewoon uit
 

DeletedUser

Guest
Mwah zo is het in ieder geval duidelijk. Het was zeker ook een reden die meetelde, of niet soms? Jammer dat ik niet de echte reden kan vermelden dan. maar denk dat niemand mlp het kwalijk neemt, als iemand de del knop aanzet dan zet een stam ze er normaal gesproken gewoon uit

Ik baal er wel een beetje van hoor. Ik zie dat gewoon als MLP een beetje een slechte naam geven, als propaganda voeren.
 

DeletedUser49143

Guest
niemand heeft ooit de reden gegeven.

en denk ook dat die nog niet naar buiten gaat komen.

dus kan ook niks over beschreven worden :D

en verder vind ik jmmr dat PS er niet bij werd geschreven.
want die edelen ook gezellig mee aan de draakjes hoor.

jaja heb hem ook ff snel gelezen :D
 

DeletedUser13579

Guest
Ik baal er wel een beetje van hoor. Ik zie dat gewoon als MLP een beetje een slechte naam geven, als propaganda voeren.

kom op hé, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je om zo'n klein ding al een slechte naam krijgt weet ik het oko niet meer.

Volgende keer zal ik er 'mede' tussen zetten hoor:rolleyes:

niemand heeft ooit de reden gegeven.

en denk ook dat die nog niet naar buiten gaat komen.

dus kan ook niks over beschreven worden :D

en verder vind ik jmmr dat PS er niet bij werd geschreven.
want die edelen ook gezellig mee aan de draakjes hoor.

jaja heb hem ook ff snel gelezen :D

hahaha PS ceetjes50 er volgende keer ook bij :p probeer volgende week weer maar word lastig want ga op vakantie
 

DeletedUser

Guest
hee ... er is veel tijd gestoken in dit artikel en ik vind hem zeer sterk.

Tuurlijk staan er een aantal kleine foutjes in. Hij hoort niet alles uit de eerste hand en kan dus niet alles precies perfect weten.
 

DeletedUser13579

Guest
hee ... er is veel tijd gestoken in dit artikel en ik vind hem zeer sterk.

Tuurlijk staan er een aantal kleine foutjes in. Hij hoort niet alles uit de eerste hand en kan dus niet alles precies perfect weten.

Thx Baba, is ook naar waarheid, aangezien ik in MERC zit is het sws lastig om aan info te komen van de 'vijand' :(
 

DeletedUser

Guest
hee ... er is veel tijd gestoken in dit artikel en ik vind hem zeer sterk.

Tuurlijk staan er een aantal kleine foutjes in. Hij hoort niet alles uit de eerste hand en kan dus niet alles precies perfect weten.

Waar is deze topic heen? Anyway.. Ik ben niet zo tevreden over deze week artikel, ook al ben ik zeer blij dat er eindelijk weer eens een W15 artikel is.

Het tegendeel is waar als je naar de oorlog tussen *MLP* en GDB kijkt. Waar *MLP*, de pony's, Onemoretime al wekenlang met duizenden aanvallen bestoken, heeft GDB, hebben de draken, heel wat dorpen van glowinthedark afgesnoept. Deze speler staat nu op delete en is vanwege de 'DEL-knop' uit *MLP* gezet.

Waar haal je deze onzin vandaan? Je hebt duidelijk met niemand van de MLP-leiding gesproken. Je haalt dit ook overal terug in het artikel.

Voor de rest: mooi artikel.

Ik ben niet alleen maar negatief hoor. ;)
 

DeletedUser40402

Guest
sorry maat :p volgende week samenwerking dan maar?

neeh, nu kan deze wereld wel weer 10 weken verder zonder artikel :D. Ik ging schrijven als laatste redmiddel oid, aangezien mijn kennis over deze wereld enorm aan het zakken is :p
 

DeletedUser

Guest
Beste Dammetje,

Wij ponies doen niet aan stats opschonen. De reden voor de kick van GlowintheDark is intern bekend, en blijft dat voorlopig uit respect voor de betrokkenen. Ik kan je echter wel vertellen dat die reden an sich niet te maken heeft met de oorlog tegen GDB, maar met de manier waarop daarmee omgegaan werd. Er kan niet ontkent worden dat het tegenslag voor ons is dat Glow verkozen heeft om bb te worden, maar daar komen we wel weer bovenop.

Als je in je artikel feiten over MLP wenst te vermelden , kun je daar naar informeren bij ons. In vele gevallen zullen wij die informatie met plezier vrij geven.
Speculatie hoort echter niet thuis in een objectief TWw verslag. Graag hadden wij hier dan ook een correctie van gezien.

Verder overigens wel mijn complimenten voor het feit dat je een poging onderneemt om onze wereld weer in het TWw te krijgen.

Groet,

MousePad
 

DeletedUser13579

Guest
Beste Dammetje,

Wij ponies doen niet aan stats opschonen. De reden voor de kick van GlowintheDark is intern bekend, en blijft dat voorlopig uit respect voor de betrokkenen. Ik kan je echter wel vertellen dat die reden an sich niet te maken heeft met de oorlog tegen GDB, maar met de manier waarop daarmee omgegaan werd. Er kan niet ontkent worden dat het tegenslag voor ons is dat Glow verkozen heeft om bb te worden, maar daar komen we wel weer bovenop.

Als je in je artikel feiten over MLP wenst te vermelden , kun je daar naar informeren bij ons. In vele gevallen zullen wij die informatie met plezier vrij geven.
Speculatie hoort echter niet thuis in een objectief TWw verslag. Graag hadden wij hier dan ook een correctie van gezien.

Verder overigens wel mijn complimenten voor het feit dat je een poging onderneemt om onze wereld weer in het TWw te krijgen.

Groet,

MousePad

Ik beweer ook niet dat MLP het om de stats gedaan heeft, maar om de DEL knop. aan een barbarenspeler heb je immers niets meer:rolleyes:.. een feit is dat GDB zo wel nadeling uitkomt in de stats (die overigens helemaal niets zeggen, maar wel een handig middel zijn)

Uiteraard een correctie. Excuses ook :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja hoor, daar istie weer. De enige echte meneer de Koekepeer.
 
Bovenaan