W15: TWw

DeletedUser49143

Guest
mooi artikeldje :D

alleen misschien dat je de namen iets duidelijker neer kan zetten.

snapte het wel he.
maar ik ben niet iedereen.

maar dat is maar een heel klein detail.

verder vond ik het mooi om te lezen ;)
 

DeletedUser

Guest
mooi artikeldje :D

alleen misschien dat je de namen iets duidelijker neer kan zetten.

snapte het wel he.
maar ik ben niet iedereen.

maar dat is maar een heel klein detail.

verder vond ik het mooi om te lezen ;)

Ok is goed :D
 

DeletedUser51080

Guest
goed nieuws, binnekort 2 reporters voor W15, ik ga proberen om een artikeltje te schrijven over het geheim achter de ODA van de top 10 :)
kwestie van eens een andere top 10 te bekijken dan 'die waar iedereen in kan staan als ze hun dorpen ver uitbouwen en heel veel internen' :D

Het zou zeker leuk zijn moesten we met 2 w 15 kunnen verzorgen, ik duim voor je.

Direct ook een oplossing voor het tcf. artikel? Hij zit er in :)

Fijne avond!
 

DeletedUser49143

Guest
goed nieuws, binnekort 2 reporters voor W15, ik ga proberen om een artikeltje te schrijven over het geheim achter de ODA van de top 10 :)
kwestie van eens een andere top 10 te bekijken dan 'die waar iedereen in kan staan als ze hun dorpen ver uitbouwen en heel veel internen' :D

je mag ook de top 26 doen hoor :D
 

DeletedUser

Guest
vraag me af wat er morgen in het TWW zal staan. Hoop dat W15 erin staat in elk geval :)
 

DeletedUser

Guest
vraag me af wat er morgen in het TWW zal staan. Hoop dat W15 erin staat in elk geval :)

ik heb ze iig mijn artikeltje opgestuurd met mijn sollicitatie erachteraan :D

hoop dat het erin komt, heb er vrij lang aan gewerkt...
het zal dan misschien niet het beste artikeltje zijn maar heb toch mijn best gedaan en als onervaren journalist is het niet eenvoudig :D
 

DeletedUser49143

Guest
ik heb ze iig mijn artikeltje opgestuurd met mijn sollicitatie erachteraan :D

hoop dat het erin komt, heb er vrij lang aan gewerkt...
het zal dan misschien niet het beste artikeltje zijn maar heb toch mijn best gedaan en als onervaren journalist is het niet eenvoudig :D

en mij weer vergeten :(
 

DeletedUser

Guest
leuk artikel. Hoewel ik betwijfel of die taarten wel klopte :p

Front verslaggeving volgende week? ^^ dan denk ik dat .TcF. er voor het eerst in gaat komen :D of wil Goelous ( de verslaggever ) geen artikel schrijven over het eigen front?
 

DeletedUser14725

Guest
leuk artikel. Hoewel ik betwijfel of die taarten wel klopte :p

Front verslaggeving volgende week? ^^ dan denk ik dat .TcF. er voor het eerst in gaat komen :D of wil Goelous ( de verslaggever ) geen artikel schrijven over het eigen front?

Ik hoop van niet, lijkt me niet de sterkste persoon om aan zelfreflectie te doen.
Denk dat hij daar echt nog niet volwassen genoeg voor is :).
Neen, liever geen godsbeeld van Fr in het tww.

Hij zou daar nog de "triomf" amancho durven aanhalen denk ik :). Dat zou binnen zijn niveau liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser31758

Guest
leuk artikel. Hoewel ik betwijfel of die taarten wel klopte :p

Front verslaggeving volgende week? ^^ dan denk ik dat .TcF. er voor het eerst in gaat komen :D of wil Goelous ( de verslaggever ) geen artikel schrijven over het eigen front?

Ik denk dat het zoizo niet slim is om iets over jezelf of een vijand te schrijven, niemand kan onpartijdig schrijven dan...
 

DeletedUser49143

Guest
Ik denk dat het zoizo niet slim is om iets over jezelf of een vijand te schrijven, niemand kan onpartijdig schrijven dan...

tuurlijk wel.
als je een goede schrijver bent zou je het verschil tussen tw en het twww gescheiden kunnen houden.
en anders kan je het tog maken met de vijand?
 

DeletedUser

Guest
mooi artikel! kom maar door met volgende week, verheug me erop!

Ter NOT!'s verdediging zijn er bijna 300 dorpen verloren aan MERC omdat de spelers van highway en potje koeken, netjes gezegt, niet de beste waren. Deze spelers waren naar ons gehaald door Icedragon die 2 weken later samen met de boven genoemde accounts naar MERC is vertrokken, nou wil ik niet de beschuldiging maken dat ice deze spelers erop heeft gezet zodat ze 2 weken later met ze alle naar MERC konden vertrekken. Maar het is toch opvallend:p
 
Bovenaan