DeletedUser
Guest
Elk week over een stam
Succes
Succes
mooi artikeldje
alleen misschien dat je de namen iets duidelijker neer kan zetten.
snapte het wel he.
maar ik ben niet iedereen.
maar dat is maar een heel klein detail.
verder vond ik het mooi om te lezen
goed nieuws, binnekort 2 reporters voor W15, ik ga proberen om een artikeltje te schrijven over het geheim achter de ODA van de top 10
kwestie van eens een andere top 10 te bekijken dan 'die waar iedereen in kan staan als ze hun dorpen ver uitbouwen en heel veel internen'
goed nieuws, binnekort 2 reporters voor W15, ik ga proberen om een artikeltje te schrijven over het geheim achter de ODA van de top 10
kwestie van eens een andere top 10 te bekijken dan 'die waar iedereen in kan staan als ze hun dorpen ver uitbouwen en heel veel internen'
je mag ook de top 26 doen hoor
vraag me af wat er morgen in het TWW zal staan. Hoop dat W15 erin staat in elk geval
ik heb ze iig mijn artikeltje opgestuurd met mijn sollicitatie erachteraan
hoop dat het erin komt, heb er vrij lang aan gewerkt...
het zal dan misschien niet het beste artikeltje zijn maar heb toch mijn best gedaan en als onervaren journalist is het niet eenvoudig
leuk artikel. Hoewel ik betwijfel of die taarten wel klopte
Front verslaggeving volgende week? ^^ dan denk ik dat .TcF. er voor het eerst in gaat komen of wil Goelous ( de verslaggever ) geen artikel schrijven over het eigen front?
leuk artikel. Hoewel ik betwijfel of die taarten wel klopte
Front verslaggeving volgende week? ^^ dan denk ik dat .TcF. er voor het eerst in gaat komen of wil Goelous ( de verslaggever ) geen artikel schrijven over het eigen front?
Ik denk dat het zoizo niet slim is om iets over jezelf of een vijand te schrijven, niemand kan onpartijdig schrijven dan...
tuurlijk wel.
als je een goede schrijver bent zou je het verschil tussen tw en het twww gescheiden kunnen houden.
en anders kan je het tog maken met de vijand?
En goelous is een goede schrijver, daar heb ik dus wel vertrouwen in
agja je moet ook blij zijn dat die schrijft.
eerder hadden we helemaal geen schrijver.
dus beter 1 schrijver dan geen.
Zijn er niet meer goede schrijvers met tijd te veel op w15 te vinden?^^