Tribal Wars Weekblad

DeletedUser

Guest
Jochie toch, hoe komt het dat je zo gefrustreerd bent? I.p.v hier de klojo op het AF uit te hangen, mag jij wel is wat tijd in die stam van je gaan steken. Je verwijt Erik en ik allemaal dingen, maar wij hebben teminste wel ontzettend veel tijd in onze stam gestoken en dat is van begin tot eind.

Jij doet helemaal niks en dan ook echt helemaal niks in TNE als leidinggevende. En nee dit verzin ik niet, dit komt uit de mond van een andere leider. Ga er gerust tegen in, ik kan het bewijzen :)

Mijn stam bestaat tenminste nog, kunnen we niet allemaal zeggen he Willem :D

Ik zou zeggen, begin het maar te bewijzen, ben benieuwd!
 

DeletedUser

Guest
Mijn stam bestaat tenminste nog, kunnen we niet allemaal zeggen he Willem :D

Ik zou zeggen, begin het maar te bewijzen, ben benieuwd!

lid zijn van een flutstam is nu niet bepaald iets om trots op te zijn mag ik hopen:)
 

DeletedUser

Guest
[EDIT]
Ik zit eraan te denken om te solliciteren voor het TWw, ditmaal als reporter (al eens voor spellingcontroleur (surprise :D) gedaan, maar die hadden ze genoeg) voor w12. Ik vrees echter dat ik niet genoeg onderwerpen kan verzinnen, en dan heeft het nog niet veel zin (ofja, ik ontvang dan natuurlijk wel PA :D). Dus misschien als er nu veel onderwerpen komen, dat ik het dan probeer :)

Mogelijke onderwerpen:
- De val van War!
- Een kijkje hoe het de andere stammen vergaan is na de oorlog
- Fusie TC 25 en TNE
- Topstammen versus flopstammen (voor een voorbeeld: zie wereld 11 hier)
[/EDIT]


Ik wil gerust schrijven, maar gezien ik niet heel erg creatief ben, wil ik wel dat jullie de onderwerpen naar voren schuiven
 

DeletedUser

Guest
Ik ben weliswaar geen Weekblad-reporter, maar ik heb toch een verhaaltje geschreven ter gelegenheid van het verkrijgen van eenieders aandacht Mercy.'s recentste project.

Zet je schrap voor de toekomstige wereldheerser!

Het is weer zover. Toegegeven, ze hebben het moeilijk gehad. Af en toe wordt het een en ander verloren. Beetje regelmatig af en toe. Beetje constant eigenlijk. Maar niet getreurd, gelukkig zijn er nog spelers om op te oefenen die niet moeilijk doen als het gaat om dorpen afgeven. Dat was dan wel weer het voordeel van voormalig DSS uitmelken. Kon meteen het inmiddels ietwat leeggelopen Mercy. bijgevuld worden. Was kennelijk weer nodig, want de spelers raakten op. Maar vooral: de kunst van internen kon niet beter afgekeken worden! En groeien dat Mercy.’s spelers nu doen! Althans, de meeste dan. Internen is ook vermoeiend, af en toe is een tijdje rust nodig uiteraard. Eventjes gewoon een paar weken niet inloggen. Dat je eigen account grenst aan een vijandelijke stam, toont slechts hoe hard die rust nodig was. Want dan niet inloggen is gevaarlijk. En gevaarlijk is vervelend. Maar moe zijn is blijkbaar nog vervelender. Merken die vijanden vast niet.

Mercy. toont nochtans haar stalen ballen en geeft duidelijk het signaal af: niemand kan ons iets maken. Lekker puh. Die paar duizend verloren dorpen, ach, boeien, er zijn er nog zat over. Verloren dorpen behoorden origineel natuurlijk gewoon tot wusses, en die is Mercy. liever kwijt dan rijk. Laatst weer zo’n watje. Idioot dat het was, ha! Zomaar gebarbaard, maar no hard feelings! Mercy. lacht in haar vuistje. Liever een BB stam, dan een wussy-stam! En nu gaat Mercy. zelf op wussy ontdekkingstocht. Eens kijken wie er gemold kan worden, is het devies. Gewoon, omdat het kan.

Zelfs zuidelijk crème de la crème onder de topstammen, ~R~H~, schijnt volgens de geruchten tegenwoordig moeite te ondervinden van de aanwezigheid van Mercy.-grensspelers. Maar ’s hedendaags gaat Mercy. een stapje verder. De 24-karaat juweeltjes van ~R~H~ zijn inmiddels gedegradeerd tot plastic nepsieraden en nu is het tijd geworden om even te oefenen op het nietige Ice, voordat Mercy. werkelijk gaat voor de complete wereldoverheersing. En die zal komen, vroeg of laat! Het is alleen nog maar de vraag hoe lang Ice de verschrikkelijke terreur gaat overleven. Zou immers belachelijk zijn als Mercy. dát niet kan winnen.

Auteur: ozewizewozewiezewall, Ice
 

DeletedUser

Guest
Zet je schrap voor de toekomstige wereldheerser!

Het is weer zover. Toegegeven, ze hebben het moeilijk gehad. Af en toe wordt het een en ander verloren. Beetje regelmatig af en toe. Beetje constant eigenlijk. Maar niet getreurd, gelukkig zijn er nog spelers om op te oefenen die niet moeilijk doen als het gaat om dorpen afgeven. Dat was dan wel weer het voordeel van voormalig DSS uitmelken. Kon meteen het inmiddels ietwat leeggelopen Mercy. bijgevuld worden. Was kennelijk weer nodig, want de spelers raakten op. Maar vooral: de kunst van internen kon niet beter afgekeken worden! En groeien dat Mercy.’s spelers nu doen! Althans, de meeste dan. Internen is ook vermoeiend, af en toe is een tijdje rust nodig uiteraard. Eventjes gewoon een paar weken niet inloggen. Dat je eigen account grenst aan een vijandelijke stam, toont slechts hoe hard die rust nodig was. Want dan niet inloggen is gevaarlijk. En gevaarlijk is vervelend. Maar moe zijn is blijkbaar nog vervelender. Merken die vijanden vast niet.

Mercy. toont nochtans haar stalen ballen en geeft duidelijk het signaal af: niemand kan ons iets maken. Lekker puh. Die paar duizend verloren dorpen, ach, boeien, er zijn er nog zat over. Verloren dorpen behoorden origineel natuurlijk gewoon tot wusses, en die is Mercy. liever kwijt dan rijk. Laatst weer zo’n watje. Idioot dat het was, ha! Zomaar gebarbaard, maar no hard feelings! Mercy. lacht in haar vuistje. Liever een BB stam, dan een wussy-stam! En nu gaat Mercy. zelf op wussy ontdekkingstocht. Eens kijken wie er gemold kan worden, is het devies. Gewoon, omdat het kan.

Zelfs zuidelijk crème de la crème onder de topstammen, ~R~H~, schijnt volgens de geruchten tegenwoordig moeite te ondervinden van de aanwezigheid van Mercy.-grensspelers. Maar ’s hedendaags gaat Mercy. een stapje verder. De 24-karaat juweeltjes van ~R~H~ zijn inmiddels gedegradeerd tot plastic nepsieraden en nu is het tijd geworden om even te oefenen op het nietige Ice, voordat Mercy. werkelijk gaat voor de complete wereldoverheersing. En die zal komen, vroeg of laat! Het is alleen nog maar de vraag hoe lang Ice de verschrikkelijke terreur gaat overleven. Zou immers belachelijk zijn als Mercy. dát niet kan winnen.

Auteur: ozewizewozewiezewall, Ice

Oh wat is Ice weer zielig. Ice het dappere groepje helden dat zich verzet tegen het internende Mercy en het ´zielige´ TN. Logisch dat Mercy internt, inactieve spelers moet je toch internen, voordat een ander ermee aan de haal gaat. Ach wat zielig zijn jullie toch, dat jullie voor het eerst een aanval over jullie heen krijgen, jullie, de eenzame eenlingen. Jij klaagt erover dat TN en Mercy samenwerken. Ik kan je zeggen, hoe vaak hebben jullie niet samengewerkt met Done tegen met name Scoob? Hebben jullie een beetje gezelligheid op jullie gedeelde forum met Done? Jullie zijn noch alleen, noch zielig. Heeft Done geen zin om def te leveren? Dat is dan jullie probleem. Jullie kozen ervoor om af te splitsen van dss, logisch dat deffen dan zwaar wordt. Als je iedereens vijand wil worden, moet je ook accepteren dat iedereen zich tegen je keert en niet in de slachtofferrol gaan kruipen.

Zwijg en verdedig je als een man, aangezien ren ren het niet kan!
 

DeletedUser

Guest
Jij bent duidelijk niet bekend met het fenomeen 'sarcasme'...

En voor wat betreft het verdedigen...
Ren Ren doet het uitstekend.
Daar kan menig (Mercy)speler een puntje aan zuigen.
 

DeletedUser

Guest
Oh wat is Ice weer zielig. Ice het dappere groepje helden dat zich verzet tegen het internende Mercy en het ´zielige´ TN. Logisch dat Mercy internt, inactieve spelers moet je toch internen, voordat een ander ermee aan de haal gaat. Ach wat zielig zijn jullie toch, dat jullie voor het eerst een aanval over jullie heen krijgen, jullie, de eenzame eenlingen. Jij klaagt erover dat TN en Mercy samenwerken. Ik kan je zeggen, hoe vaak hebben jullie niet samengewerkt met Done tegen met name Scoob? Hebben jullie een beetje gezelligheid op jullie gedeelde forum met Done? Jullie zijn noch alleen, noch zielig. Heeft Done geen zin om def te leveren? Dat is dan jullie probleem. Jullie kozen ervoor om af te splitsen van dss, logisch dat deffen dan zwaar wordt. Als je iedereens vijand wil worden, moet je ook accepteren dat iedereen zich tegen je keert en niet in de slachtofferrol gaan kruipen.

Zwijg en verdedig je als een man, aangezien ren ren het niet kan!
Dat is een hele reeks beweringen en met een aantal ben ik het eens. Dit juweeltje bijvoorbeeld: Ice is het dappere groepje dat zich verzet tegen het internende Mercy en het zielige TN. Nu zou ik echter graag wel een aantal citaten willen zien, waarin ik klaag over de samenwerking tussen Mercy. en TN en eveneens waar ik in de slachtofferrol kruip. Vind je dat ik Mercy/TN ergens onterecht van "beschuldig"? Wat dan?
 

DeletedUser

Guest
Merk ik daar alweer enige vorm van frustratie bij steef612.
Begrijpend leren lezen kan al veel van je problemen oplossen hoor.
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt volkomen, wij maken toch altijd ruzie met iedereen en jullie zitten te zeiken op oze, terwijl wij nog slechter zijn.
 

DeletedUser

Guest
Mja, ik had van iemand zonder al te groot ego :)D) al vernomen dat Ice flink kont aan het schoppen was :p
 
Bovenaan