Tribal Wars Weekblad

DeletedUser

Guest
Meen je dit nu echt of maak je maar een grapje???
Want als dat jouw definitie van een overwinning is, dan ga je nog vaak bedrogen uitkomen.

Iedereen die dit forum leest ziet namelijk wel dat je Ice probeert te ondermijnen, maar op deze manier is het redelijk lachwekkend aan het worden.
Die van Ice lachen zelfs in hun vuistje.

+ Zoals je ziet is het deukje er en meer ook niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Steef,

Verleden juni ontvingen we al een groot aantal aanvallen welke voor een ODD-toename zorgden van zo'n 500 mln punten. Dit zijn grofweg 8000 dode clears geweest, om nog maar te zwijgen over de gedodgede aanvallen. Nu vind ik het nogal kinderachtig van jou om een dergelijk feit af te doen als "geen echte aanval". Je hoeft de verantwoordelijkheid voor het ontbreken van een fatsoenlijke coördinatie en het onvermogen om te organiseren niet op Ice af te schuiven.

Bovendien, het blijkt niet noodzakelijk te zijn dat slechts georganiseerde aanvallen resultaat hebben. Michaela verliest namelijk ook nogal wat dorpen.. en diens teller is nog nooit boven de duizend gekomen.

Langdurige aanvallen hebben meer effect dan in 1 keer alles vergooien, op korte termijn vooral De langdurige aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Langdurige aanvallen hebben meer effect dan in 1 keer alles vergooien, op korte termijn vooral De langdurige aanvallen

Niet helemaal waar.

Voorbeeld:
Mercy heeft aan het begin van dit jaar ongeveer 1,5 maand non-stop Sossos79 aangevallen.
Resultaat: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dode clears en niet 1 dorp veroverd.
 

DeletedUser

Guest
Niet helemaal waar.

Voorbeeld:
Mercy heeft aan het begin van dit jaar ongeveer 1,5 maand non-stop Sossos79 aangevallen.
Resultaat: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dode clears en niet 1 dorp veroverd.

Mooi, TNE is dus veel slechter dan mercy, stacken en toch nog dorpjes verliezen.
 

DeletedUser35381

Guest
Niet helemaal waar.

Voorbeeld:
Mercy heeft aan het begin van dit jaar ongeveer 1,5 maand non-stop Sossos79 aangevallen.
Resultaat: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel dode clears en niet 1 dorp veroverd.

Tsja, daar noem je er ook een op :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga binnenkort ook weer beetje de beuk erin gooien beetje de ODA opkirkken xD
 

DeletedUser52311

Guest
jij zat toch op kenneth? of hebben ze je daar er af geschopt:D
 

DeletedUser35847

Guest
Bedoel je die cleartjes op The Ultimator? Whahahahahaha.

dames heren ik vind het tog een beetje schandalig.
jullie zitten elkaar aftekraken ik weet dat er 3 stammen samen werken tegen mercy.
als het er niet meer zijn
nou dan vind ik dat mercy. zig lang stand houd.
vinden jullie niet dan?
dus wie is her laf of wie is er beter dat gaat allemaal nog blijken in de verloop van de wereld

stammen die samen werken teken mercy.
play ice done!
samen best sterk.
als ze ic aleen hadden gelaten waren ze allang weg geweest.
 

DeletedUser52311

Guest
dames heren ik vind het tog een beetje schandalig.
jullie zitten elkaar aftekraken ik weet dat er 3 stammen samen werken tegen mercy.
als het er niet meer zijn
nou dan vind ik dat mercy. zig lang stand houd.
vinden jullie niet dan?
dus wie is her laf of wie is er beter dat gaat allemaal nog blijken in de verloop van de wereld

stammen die samen werken teken mercy.
play ice done!
samen best sterk.
als ze ic aleen hadden gelaten waren ze allang weg geweest.

gast, mercy werkt samen met TNE
 

DeletedUser

Guest
stammen die samen werken teken mercy.
play ice done!
samen best sterk.
als ze ic aleen hadden gelaten waren ze allang weg geweest.

Zo, hier ben ik het in zekere mate mee oneens, puur gekeken naar de feiten. Of Ice samenwerkt met Done/Play? Speculeer daar maar lekker op door. Graag wel op het AF, dan heb ik iets leuks om te lezen.

Mijn mening is heel anders, vooral je laatste zin, waarmee je je in mijn ogen belachelijk maakt?
Mercy had al oorlog met Play en Done, voordat wij ons ermee bemoeiden. Mercy heeft ons in een ver duister verleden zelfs ooit een BG aangeboden. Wij hadden zelfs niet de intentie om een specifieke oorlog te beginnen met Mercy. Wij wouden ons stamcluster verbeteren, en daar lag zo goed als geen mercy in. Tot dat mercy als een bezetene begon te recruiten, en ineens onze 'T.N.'-buren Mercy leden waren geworden. Hier en daar was er een grensconflict, puur om het cluster te verbeteren. Zelfs toen Mercy ons de eerste keer trakteerde op een lading clears hebben we geen oorlogsverklaring afgegeven. Toen mercy dit ongestraft laatst weer dacht te kunnen doen hadden ze het mis. Er kwam vanuit Ice een oorlogsverklaring. Hier gingen wij ons dus ook naar gedragen, en hebben dus een counter op Mercy geplaatst.

Met andere woorden; als mercy ons niet ging aanvallen dan was er nu geen oorlogsverklaring, dan had Michaela geen 100dorpen verloren en hadden ze eventueel zich kunnen concentreren op Done/Play en daar eens iets bereiken. Nu vind ik het een beetje triest om het nu te lezen als een samenwerking van 3 stammen tegen Mercy. Als ze Ice hadden verslagen dan was er toch geen probleem geweest nu ineens?

Mercy kreeg last van grootheidswaanzin, en dacht Ice er even snel tussendoor bij te kunnen pakken... Dit terwijl ze de wekelijkse lading van Play/Done al niet aankunnen. Vraag me toch af waar die grootheidswaanzin vandaan komt, normaal moet je toch eerst iets presteren voor je daar last van krijgt?
 

DeletedUser

Guest
Zo, hier ben ik het in zekere mate mee oneens, puur gekeken naar de feiten. Of Ice samenwerkt met Done/Play? Speculeer daar maar lekker op door. Graag wel op het AF, dan heb ik iets leuks om te lezen.

Mijn mening is heel anders, vooral je laatste zin, waarmee je je in mijn ogen belachelijk maakt?
Mercy had al oorlog met Play en Done, voordat wij ons ermee bemoeiden. Mercy heeft ons in een ver duister verleden zelfs ooit een BG aangeboden. Wij hadden zelfs niet de intentie om een specifieke oorlog te beginnen met Mercy. Wij wouden ons stamcluster verbeteren, en daar lag zo goed als geen mercy in. Tot dat mercy als een bezetene begon te recruiten, en ineens onze 'T.N.'-buren Mercy leden waren geworden. Hier en daar was er een grensconflict, puur om het cluster te verbeteren. Zelfs toen Mercy ons de eerste keer trakteerde op een lading clears hebben we geen oorlogsverklaring afgegeven. Toen mercy dit ongestraft laatst weer dacht te kunnen doen hadden ze het mis. Er kwam vanuit Ice een oorlogsverklaring. Hier gingen wij ons dus ook naar gedragen, en hebben dus een counter op Mercy geplaatst.

Met andere woorden; als mercy ons niet ging aanvallen dan was er nu geen oorlogsverklaring, dan had Michaela geen 100dorpen verloren en hadden ze eventueel zich kunnen concentreren op Done/Play en daar eens iets bereiken. Nu vind ik het een beetje triest om het nu te lezen als een samenwerking van 3 stammen tegen Mercy. Als ze Ice hadden verslagen dan was er toch geen probleem geweest nu ineens?

Mercy kreeg last van grootheidswaanzin, en dacht Ice er even snel tussendoor bij te kunnen pakken... Dit terwijl ze de wekelijkse lading van Play/Done al niet aankunnen. Vraag me toch af waar die grootheidswaanzin vandaan komt, normaal moet je toch eerst iets presteren voor je daar last van krijgt?


Ik denk dat het imago van mercy begint te versplinteren of al bezig is.
Ice kan zich beter weren, en nu hoef ik geen commentaar horen van steef.
 

DeletedUser

Guest
dames heren ik vind het tog een beetje schandalig.
jullie zitten elkaar aftekraken ik weet dat er 3 stammen samen werken tegen mercy.
als het er niet meer zijn
nou dan vind ik dat mercy. zig lang stand houd.
vinden jullie niet dan?
dus wie is her laf of wie is er beter dat gaat allemaal nog blijken in de verloop van de wereld

stammen die samen werken teken mercy.
play ice done!
samen best sterk.
als ze ic aleen hadden gelaten waren ze allang weg geweest.

Ik denk dat je toch mis schuilt hoor, Jullie winsten tegen RH zouden dat moeten rechttrekken dus...
 

DeletedUser

Guest
waarom zou het imago van hun versplinteren? en waarom zou ik niet meer mogen reageren?
 
Bovenaan