Tribal Wars Weekblad

Reactiescore
982

DeletedUser7025

Guest
Zoals hier al eerder stond vraag ik ook 250 PA voor het offtopic gedeelte en voor andere forumdelen vraag ik 500 pa :D
 

DeletedUser23188

Guest
En weeral geen stukje over W12 :'(, vind ik wel wat jammer
 

DeletedUser

Guest
...
Geachte W12 spelers en volgers,

Zoals jullie misschien al hebben gemerkt :rolleyes: heb ik de afgelopen weken geen artikel geschreven. Ik zit op het moment met een ernstige vorm van tijdgebrek en heb besloten dat TWw nu niet het belangrijkste is als ik keuzes moet gaan maken. Door mijn baan heb ik deze en komende maand steeds meer werkuren en minder vrije tijd. Om naast werk ook nog genoeg aandacht te kunnen besteden aan sport en mijn vriendin, heb ik in overleg met de TWw leiding besloten om een tijdelijke stop te nemen. Dit houdt in dat ik tot na de kerst niet meer schrijf, tenzij ik even wat tijd over heb en dan zal het geen hoogwaardig artikel zijn.

Ik vind het erg jammer dat ik deze beslissing heb moeten maken, maar er was voor mij geen andere keuze. Ook op TW zelf heb ik tijd ingeleverd en heb ik zelfs een co, terwijl ik solo spelen prefereer. Na de kerst kunnen jullie mij terug verwachten en zal ik proberen om de tijd zonder W12 artikel goed te maken. Indien mensen dit nog graag willen lezen, zal ik dan ook het artikel over War! plaatsen, met daarin alle dingen over de gebeurtenissen daar en meteen met een blik op hoe de ex-War! spelers er dan voorstaan. Enkel als mensen dit nog steeds willen lezen.

Nogmaals sorry voor het lange uitblijven van dit bericht, maar ik heb getracht alsnog door te kunnen schrijven. Helaas lukt dit momenteel gewoon niet.

MVG

Yoeri
Aka DJ Snow
 

DeletedUser21963

Guest
mja ik weet het, maar dat het TW-team dan eens kijkt om iemand anders aan te stellen,
is altijd leuk om iets van je eigen wereld te lezen

Hiervoor is het TW-team niet. Hiervoor is het TWw ;)
En ook zijn die afhankelijk van mensen die een stukje willen schrijven.

Dus als je per se een stukje wilt hebben, sluit ik me volledig aan bij Soldier en schrijf zelf wat.
 
Bovenaan