Tribal Wars Weekblad

DeletedUser

Guest
Mja, ik had van iemand zonder al te groot ego :)D) al vernomen dat Ice flink kont aan het schoppen was :p

Volgens mij wordt ren ren een beetje in zijn scrotum geschopt. Ik hoop voor je dat je AM hebt ren, anders word het een rotklus, alles heropbouwen.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet om hoeveel dorpjes het gaat en ook niet hoe zwaar ze in puin liggen, maar overzichten > gebouwen gaat toch ook redelijk rap?
 

DeletedUser44868

Guest
Volgens mij wordt ren ren een beetje in zijn scrotum geschopt. Ik hoop voor je dat je AM hebt ren, anders word het een rotklus, alles heropbouwen.
Na 4000 aanvallen en een berg edels zijn er nog niet veel dorpen binnengehaald....sterker nog...mercy. versus ice....kga het niet eens zeggen....meen dat de stand nu plus 60 dorpen is voor ice.....

en idd het opbouwen... is niet het meeste werk... enneh... zonder AM...gewoon met het handje tabblad gebouwen...
 

DeletedUser

Guest
hoe snel kun je klikken?

Had vernomen => was. Stop the fail-stressing. 1 verlies in de laatste 20 veroveringen van Ice
59.905.547 (905|547) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-09-01 01:54:56
59.907.557 (907|557) K59 9,773 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-09-01 01:32:34
59.904.554 (904|554) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-09-01 00:48:17
59.907.543 (907|543) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-09-01 00:36:00
58.872.596 (872|596) K58 9,763 Michaela [Mercy.] ozewizewozewiezewall [Ice] 2011-09-01 00:18:09
Cold as Ice 864 (864|620) K68 8,026 ren ren [Ice] TuckInsane [Mercy.] 2011-09-01 00:03:35
Cold as Ice 873 (873|595) K58 9,763 Michaela [Mercy.] ozewizewozewiezewall [Ice] 2011-08-31 22:53:50
Cold as Ice 861 (861|622) K68 8,723 gobelinn [Mercy.] ren ren [Ice] 2011-08-31 19:54:41
[59.40.66] Ice! (906|546) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 19:36:12
[59.40.58] Ice! (908|545) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 19:22:04
Cold as Ice 858 (858|688) K68 5,810 King Arthurt [T.N.] ren ren [Ice] 2011-08-31 19:11:31
[59.41.32] Ice! (912|543) K59 9,766 Graaf098 [Ice] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 18:38:32
[59.41.32] Ice! (912|543) K59 9,766 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 18:38:31
[59.60.25] Ice! (905|562) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 18:31:53
[59.50.97] Ice! (907|559) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 18:24:46
Cold as Ice 858 (858|689) K68 6,469 King Arthurt [T.N.] ren ren [Ice] 2011-08-31 18:13:17
[59.60.60] Ice! (900|566) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 17:51:37
[59.60.16] Ice! (906|561) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 17:50:03
[59.50.24] Ice! (904|552) K59 9,763 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 17:15:27
[59.60.07] Ice! (907|560) K59 9,775 Michaela [Mercy.] Graaf098 [Ice] 2011-08-31 16:25:32

Dus pas je humor maar wat aan, nubby.
 

DeletedUser

Guest
Ooooooooh... wel 400K punten-verlies bij Ren Ren...
Daar zullen ze wakker van liggen *not*

Hou dan ook even rekening met het volgende:
Ice - 5 leden - 69.884.290 punten
vs
Mercy (49 leden, 569.234.339 punten) én T.N. (35 leden, 206.611.347 punten)

Zullen we even aan de andere kanten kijken?
Michaela: 700K punten-verlies
King Arthurt: ca 350K punten-verlies in de laatste 2 weken (als ik het begin van de grafiek pak wordt het zelfs een kleine 1,3M punten-verlies)

Dus Steef: pleurt op.
 

DeletedUser

Guest
zullen we kijken wat er over een maand van ren ren over is? Kratje bier erop dat ren ren meer dan een 100 dorpen gaat verliezen
 

DeletedUser

Guest
zullen we kijken wat er over een maand van ren ren over is? Kratje bier erop dat ren ren meer dan een 100 dorpen gaat verliezen

Wat is het snel wedden wanneer men achter een scherm zit, niet Steefje?
Hij heeft al eerder dorpen verloren en he, kijk, hij pakt ze terug of pakt ze ergens anders terug bij zijn cluster van dezelfde vijand (aangezien sommigen onder aanval graag BB-dorpen edelen of internen wanneer ze dorpen verliezen aan de vijand). Wat een verrassing is dat toch van die personen die zich zogezegd in de underdog positie wringen..
Ik denk dat jullie dat ook dachten van mij toen jullie eind juni begonnen tegen me maar na een maand had ik toch wel een voorsprong op jullie. Tjah, zal wel liggen aan het feit dat ik volgens jou onder Oze zijn VV stond ;)

Goh, Steefje, ik vraag me soms af waarom je nog blijft proberen een deuk te krijgen bij ons; het zou nu toch al duidelijk moeten zijn dat dit toch niet lukt..

Anyways, enjoy your little fantasy, my boy.
 

DeletedUser

Guest
Wat is het snel wedden wanneer men achter een scherm zit,
Denk je dat ik bluf? Ik ben echt wel bereid een krat bier te kopen als ik verlies, leer ik mijn buur ook een keer face2face kennen.
niet Steefje?
Steven voor jou!
Hij heeft al eerder dorpen verloren en he, kijk, hij pakt ze terug of pakt ze ergens anders terug bij zijn cluster van dezelfde vijand
Is er al eerder een echte aanval op hem geweest? volgens mij is dit de eerste echte aanval op hem:eek:
(aangezien sommigen onder aanval graag BB-dorpen edelen of internen wanneer ze dorpen verliezen aan de vijand).
Op wie doel je nou? Als er bb-dorpen in je cluster liggen pak je die toch gewoon? Wat is daar vreemd aan?
Wat een verrassing is dat toch van die personen die zich zogezegd in de underdog positie wringen..
Waarom vind je dat iemand zich in een underdogpositie wringt, zou je me dat kunnen uitleggen:confused:
Ik denk dat jullie dat ook dachten van mij toen jullie eind juni begonnen tegen me maar na een maand had ik toch wel een voorsprong op jullie. Tjah, zal wel liggen aan het feit dat ik volgens jou onder Oze zijn VV stond ;)
Bedoel je nou serieus die paar aanvalletjes op jou, dat noem ik geen serieuze aanval hoor, dat was volgens mij een beetje stoeien. Hoeveel clears waren het, max 300?

Nogmaals, Steven voor jou
, ik vraag me soms af waarom je nog blijft proberen een deuk te krijgen bij ons; het zou nu toch al duidelijk moeten zijn dat dit toch niet lukt..
Ik probeer geen deuk in jullie te krijgen, dat doen de rammetjes en katas wel

Anyways, enjoy your little fantasy, my boy.
Zo wens ik niet aangesproken te worden. Praat maar tegen je kleine broertje op deze manier, Maar niet tegen mij zo, bij voorbaat dank
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Mercy beter is dan TNE, TNE kan 2000 cleartjes sturen en pakt 1 dorp:eek:
 

DeletedUser52311

Guest
ik denk dat ze bg's zijn om elkaars gebreken op te vullen, maar dat dat niet echt lukt
 

DeletedUser

Guest
Om het aantal quotes te vermijden dan maar in vet werken ^^
Denk je dat ik bluf? Ik ben echt wel bereid een krat bier te kopen als ik verlies, leer ik mijn buur ook een keer face2face kennen.Steven voor jou!
Ik denk dat je bluft en ik hoef jou niet te zien, je arrogantie moet ik niet in mijn buurt hebben. Wat zit je nou te klagen over een verkleining van je forumnaam? Noob is toch compleet hetzelfe maar ik zie niemand zeggen "Ik heet Steven, niet noob."
Is er al eerder een echte aanval op hem geweest? volgens mij is dit de eerste echte aanval op hem:eek:
Hou je niet van de domme of leer eens je achtergrondinfo. Ren is niets voor niets al in de top 5 deffers van deze wereld.
Op wie doel je nou? Als er bb-dorpen in je cluster liggen pak je die toch gewoon? Wat is daar vreemd aan?
Ik doel op iedereen die dit al gedaan heeft, i.p.v. de aanvaller tegen te werken, BB-dorpen edelen en internen. Zo'n mensen verleggen enkel de grens en de aanvaller moet enkel maar hetzelfde tempo aanhouden en hij blijft gaan.
Waarom vind je dat iemand zich in een underdogpositie wringt, zou je me dat kunnen uitleggen:confused:
Jouw woorden tegen oze. Ik zei zogezegd dus vind ik het complete 'bs' (misschien voor de lezertjes onder ons die dit niet kennen: bullsh*t (@Mod: is ge'bleeped')
Bedoel je nou serieus die paar aanvalletjes op jou, dat noem ik geen serieuze aanval hoor, dat was volgens mij een beetje stoeien. Hoeveel clears waren het, max 300?
Ik heb meer dan 300 gekregen; klein voorbeeldje: 500 van 1 persoon ;)
Ik heb het uiteraard niet bijgehouden, wat ik in feite wel beter had gedaan met het aantal edels dat jij bent kwijtgeraakt op Knightvision, hoho, wat een faal was dat. Of bvb het aantal fail-attacks van T.N. (mijn punt: ik ben niet zo'n geiler of iemand die de ander voor paal wil zetten.


Nogmaals, Steven voor jou
Je had je punt al duidelijk gemaakt, nutteloze quotes blijven nutteloos.
Ik probeer geen deuk in jullie te krijgen, dat doen de rammetjes en katas wel
Die deuken zijn snel uitgeblutst, Steven. Vele malen sneller dan de deuken die we op jullie al hebben gemaakt. ;)

Zo wens ik niet aangesproken te worden. Praat maar tegen je kleine broertje op deze manier, Maar niet tegen mij zo, bij voorbaat dank
Ik dacht dat je van het Engels hield.. 'My boy' is niet kleinerend bedoeld, is hetzelfde als 'my friend' maar jij gebruikt dat vast niet op de komische manier als gamer tegen je Engelse maten.
 

DeletedUser44868

Guest
die stevieunder (doe het maar zo....anders voelt de verkeerde zich aangesproken)
volgens mij heb ik de andere aanvallen allemaal op mijzelf afgevuurd....ben nog nooit aangevallen geweest, tis nu voor het eerst... weet ook niet zo goed wat mij overkomt.....
steef612 zou eens de oorlogstats moeten bekijken tussen ice en t.n. en tussen ice en mercy......
hij laat het verkeerde staatje zien...dat zijn alleen maar punten en geen dorpen....
als hij ze niet kan vinden... wil ik ze wel eventueel wel in zijn box stoppen, als hij daar om vraagt....
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat ik bluf? Ik ben echt wel bereid een krat bier te kopen als ik verlies, leer ik mijn buur ook een keer face2face kennen.Steven voor jou!
Ik denk dat je bluft en ik hoef jou niet te zien, je arrogantie moet ik niet in mijn buurt hebben. Wat zit je nou te klagen over een verkleining van je forumnaam? Noob is toch compleet hetzelfe maar ik zie niemand zeggen "Ik heet Steven, niet noob."
Verwijt jij mij nou arrogantie? Misschien moet je eens in je eigen stam op zoek gaan naar arrogantie...
Is er al eerder een echte aanval op hem geweest? volgens mij is dit de eerste echte aanval op hem
Hou je niet van de domme of leer eens je achtergrondinfo. Ren is niets voor niets al in de top 5 deffers van deze wereld.
Scoob staat ook in de top tien ODD, zonder hulp van een fatsoenlijke stam, alleen psy heeft os geleverd en jij hebt volgens mij een andere mening over hem dan ren. ODD zegt dus niet alles.
Op wie doel je nou? Als er bb-dorpen in je cluster liggen pak je die toch gewoon? Wat is daar vreemd aan?
Ik doel op iedereen die dit al gedaan heeft, i.p.v. de aanvaller tegen te werken, BB-dorpen edelen en internen. Zo'n mensen verleggen enkel de grens en de aanvaller moet enkel maar hetzelfde tempo aanhouden en hij blijft gaan.
Ooit gehoord van de taktiek van verschroeide aarde? Als je niet bij machte bent, de vijand te weerstaan, zij het door niet genoeg skills, tijd of def, dan is dat een redelijke taktiek. Je kunt het laf vinden, maar als het helpt daardoor niet definitief te breken, why won't you?
Waarom vind je dat iemand zich in een underdogpositie wringt, zou je me dat kunnen uitleggen
Jouw woorden tegen oze. Ik zei zogezegd dus vind ik het complete 'bs' (misschien voor de lezertjes onder ons die dit niet kennen: bullsh*t (@Mod: is ge'bleeped')
Ik vroeg om een uitleg, met quotes waaruit dat blijkt, niet om een paar loze kreten met wat krachttaal erin.
Bedoel je nou serieus die paar aanvalletjes op jou, dat noem ik geen serieuze aanval hoor, dat was volgens mij een beetje stoeien. Hoeveel clears waren het, max 300?
Ik heb meer dan 300 gekregen; klein voorbeeldje: 500 van 1 persoon
Ik heb het uiteraard niet bijgehouden, wat ik in feite wel beter had gedaan met het aantal edels dat jij bent kwijtgeraakt op Knightvision, hoho, wat een faal was dat. Of bvb het aantal fail-attacks van T.N. (mijn punt: ik ben niet zo'n geiler of iemand die de ander voor paal wil zetten.
Och wat dapper van je, wel 800 aanvallen misschien wel? Dan vind ik een 24e plaats bij odd tegenvallen hoor. Oh en die Kv, denk je werkelijk dat ik ermee zat dat die edels doodgelopen zijn? Ik heb alle dorpen binnengehaald die ik binnen wilde halen. Op dat moment had ik toch niet genoeg edels om meer dan deze dorpen van kv te edelen. In feite was het dus puur tijdverspilling van voornamelijk oze.
Nogmaals, Steven voor jou
Je had je punt al duidelijk gemaakt, nutteloze quotes blijven nutteloos.
Mij tweemaal bij mijn naam noemen is ook niet nodig?
Ik probeer geen deuk in jullie te krijgen, dat doen de rammetjes en katas wel
Die deuken zijn snel uitgeblutst, Steven. Vele malen sneller dan de deuken die we op jullie al hebben gemaakt.
Volgens mij heeft hij geen gelegenheid te herstellen, als hij maar blijft dodgen

Zo wens ik niet aangesproken te worden. Praat maar tegen je kleine broertje op deze manier, Maar niet tegen mij zo, bij voorbaat dank
Ik dacht dat je van het Engels hield.. 'My boy' is niet kleinerend bedoeld, is hetzelfde als 'my friend' maar jij gebruikt dat vast niet op de komische manier als gamer tegen je Engelse maten.
Ik ben geen gamer?

die stevieunder (doe het maar zo....anders voelt de verkeerde zich aangesproken)
volgens mij heb ik de andere aanvallen allemaal op mijzelf afgevuurd....ben nog nooit aangevallen geweest, tis nu voor het eerst... weet ook niet zo goed wat mij overkomt.....
steef612 zou eens de oorlogstats moeten bekijken tussen ice en t.n. en tussen ice en mercy......
hij laat het verkeerde staatje zien...dat zijn alleen maar punten en geen dorpen....
als hij ze niet kan vinden... wil ik ze wel eventueel wel in zijn box stoppen, als hij daar om vraagt....

Ik heb het erover dat er nu pas een echte gecoordineerde aanval plaatsvindt, als je teller nooit boven de 2000 uitkomt noem ik dat niet per se 'aangevallen', zeker als je zelf zo'n groot account hebt, moet je dat makkelijk aankunnen.

Edit: ligt het aan mij of is twstats offline?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo'n gesprekken hoeven in feite niet op het forum te staan maar aangezien er toch niemand anders uit T.N. zich laat horen.. Dit is trouwens de laatste van dit soort post van mijn kant voor een tijdje aangezien ik de andere lezers niet wil vervelen met wat op dit moment gekibbel lijkt.
Verwijt jij mij nou arrogantie? Misschien moet je eens in je eigen stam op zoek gaan naar arrogantie...
Heb ik ooit beweerd dat wij niet (soms) arrogant doen? Echter zorgen wij wel voor resultaten.
Scoob staat ook in de top tien ODD, zonder hulp van een fatsoenlijke stam, alleen psy heeft os geleverd en jij hebt volgens mij een andere mening over hem dan ren. ODD zegt dus niet alles.
Had ik niet gehoord dat Mercy Scoob ondersteunt? Hmm, vreemd dan. Wat jij dus denkt, heb je verkeerd, ik denk niet anders over hem. Zijn manier van BB-dorpen edelen met de edels die hij verkregen heeft door het verliezen van dorpen aan de vijand, vind ik persoonlijk weglopen van de problemen, maar hij heeft lang stand gehouden voor zijn positie.
Ooit gehoord van de taktiek van verschroeide aarde? Als je niet bij machte bent, de vijand te weerstaan, zij het door niet genoeg skills, tijd of def, dan is dat een redelijke taktiek. Je kunt het laf vinden, maar als het helpt daardoor niet definitief te breken, why won't you?
Verschroeide aarde was toch de taktiek van: 'Als wij de vijand hier niet kunnen weerhouden, krijgen ze niets.'? Nou, dan is dat wat verschillend als men gewoon de dorpen laat overnemen i.p.v. die te vernielen. Defenitief breken gebeurt dan uiteindelijk toch, enkel uitstelling van het noodlot.
Ik vroeg om een uitleg, met quotes waaruit dat blijkt, niet om een paar loze kreten met wat krachttaal erin.
Oh wat is Ice weer zielig. Ice het dappere groepje helden dat zich verzet tegen het internende Mercy en het ´zielige´ TN. Logisch dat Mercy internt, inactieve spelers moet je toch internen, voordat een ander ermee aan de haal gaat. Ach wat zielig zijn jullie toch, dat jullie voor het eerst een aanval over jullie heen krijgen, jullie, de eenzame eenlingen. Jij klaagt erover dat TN en Mercy samenwerken. Ik kan je zeggen, hoe vaak hebben jullie niet samengewerkt met Done tegen met name Scoob? Hebben jullie een beetje gezelligheid op jullie gedeelde forum met Done? Jullie zijn noch alleen, noch zielig. Heeft Done geen zin om def te leveren? Dat is dan jullie probleem. Jullie kozen ervoor om af te splitsen van dss, logisch dat deffen dan zwaar wordt. Als je iedereens vijand wil worden, moet je ook accepteren dat iedereen zich tegen je keert en niet in de slachtofferrol gaan kruipen.

Zwijg en verdedig je als een man, aangezien ren ren het niet kan!
Wat je daar zei is zo goed als het volgende 'Ga niet de underdog spelen als je jezelf klein hebt gemaakt.' Underdog was misschien een verkeerde woordkeuze aangezien je dit niet gebruikt hebt maar het is zo goed als hetzelfde. Loze kreten, blijkbaar hebben we een andere visie op het gebruik van taal..
Och wat dapper van je, wel 800 aanvallen misschien wel? Dan vind ik een 24e plaats bij odd tegenvallen hoor.
Mijn excuses dat die 1000+ clears (laat me niet lachen dat je werkelijk denkt dat ik maar 800 heb gekregen; vraag Oze maar, die weet het ook wel.) niet genoeg was om mij in de top 10 te zetten qua ODD.. Kan ik er wat aan doen dat ondanks ik (bijna, weet zelfs niet meer of ik gedodged heb) alle clears heb gesloopt, ik maar 'zo weinig' gestegen ben. Oh en die Kv, denk je werkelijk dat ik ermee zat dat die edels doodgelopen zijn? Ik heb alle dorpen binnengehaald die ik binnen wilde halen. Op dat moment had ik toch niet genoeg edels om meer dan deze dorpen van kv te edelen. In feite was het dus puur tijdverspilling van voornamelijk oze.
Je zat er inderdaad niet echt mee dat je ze verloor, want je verloor ze keer op keer. Edels had je echter genoeg, je groei was namelijk ook niet van de beste. Pure tijdverspilling van Oze, dacht je dat Oze de enigste is die jouw edels kan blocken? Mij tweemaal bij mijn naam noemen is ook niet nodig?
Is ook mijn naam, Steven. Hoefde niet maar is om nadruk te leggen :)
Volgens mij heeft hij geen gelegenheid te herstellen, als hij maar blijft dodgen
Onze stam krijgt meer dorpen, meer dorpen is meer defence en minder dorpen van de vijand die kunnen aanvallen. Tenzij alles toevallig bij jullie defence is geworden aan de grens ;p
Ik ben geen gamer?
Who the hell cares?


Ik heb het erover dat er nu pas een echte gecoordineerde aanval plaatsvindt, als je teller nooit boven de 2000 uitkomt noem ik dat niet per se 'aangevallen', zeker als je zelf zo'n groot account hebt, moet je dat makkelijk aankunnen
Groot account maar kleine stam of denk je dat bij het verdedigen enkel de grootte van je eigen account er toe doet? Heb je mooi mis dan. Misschien moet je het bericht van Ceejay nog eens lezen over het verschil in punten ;)


Nu genoeg gezeverd.
Edit: het ligt aan jou.
 

DeletedUser

Guest
Steef,

Verleden juni ontvingen we al een groot aantal aanvallen welke voor een ODD-toename zorgden van zo'n 500 mln punten. Dit zijn grofweg 8000 dode clears geweest, om nog maar te zwijgen over de gedodgede aanvallen. Nu vind ik het nogal kinderachtig van jou om een dergelijk feit af te doen als "geen echte aanval". Je hoeft de verantwoordelijkheid voor het ontbreken van een fatsoenlijke coördinatie en het onvermogen om te organiseren niet op Ice af te schuiven.

Bovendien, het blijkt niet noodzakelijk te zijn dat slechts georganiseerde aanvallen resultaat hebben. Michaela verliest namelijk ook nogal wat dorpen.. en diens teller is nog nooit boven de duizend gekomen.
 

DeletedUser

Guest
http://nl.twstats.com/nl12/image.php?type=tribegraph&graph=points&id=45114

Blijkbaar is de schade bij ren te groot om op te kunnen vangen met overnames, aangezien jullie toch op een daling uitkomen:)

Meen je dit nu echt of maak je maar een grapje???
Want als dat jouw definitie van een overwinning is, dan ga je nog vaak bedrogen uitkomen.

Iedereen die dit forum leest ziet namelijk wel dat je Ice probeert te ondermijnen, maar op deze manier is het redelijk lachwekkend aan het worden.
Die van Ice lachen zelfs in hun vuistje.
 
Bovenaan