W15: TWw

DeletedUser27722

Guest
Jeej er is weer leven!

Thanks Promo :D

Ja.. tussen mijn vakanties door verveelde ik me genoeg om eens een TWW te lezen, wat me uiteindelijk nog meer verveelde.. Erg genoeg dat ik weer zin had om hier iets neer te pennen.. :)
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: Moddergooi op w15 has begon again...

Kijk, ik vind het artikel ook niet thuis horen op Tww hoor, het is een niet objectief artikel dat amper te maken heeft met Tw zelf.
De kwaliteit van de artikels (met alle respect voor de tijd die er wordt ingestoken) zou toch beter moeten zijn en vooral stukken objectiever.
Die spaanse opa is zeker niet iemand waarover je zomaar een mooi beeld kan proberen schetsen, neen.
En Tww lijkt me ook geen plaats voor een beetje stampropaganda...

Veel interessantere dingen op deze wereld hoor?! Tcf/mlp/Not/gdbFR/....

Hahah spaanse opa:D
 

DeletedUser

Guest
de dam is bij hem gebroken. Tis nu een barbarenzee hahahaahaha.
 

DeletedUser

Guest
Jongens als er zoveel te klagen valt over het TWW waarom doen we het dan niet zelf? Ik vind het super dat het gedaan wordt en ben blij met elk artikel;)
 

DeletedUser27722

Guest
Jongens als er zoveel te klagen valt over het TWW waarom doen we het dan niet zelf? Ik vind het super dat het gedaan wordt en ben blij met elk artikel;)

TWD, TWW is geen caritatieve instelling!
Deze schrijvers worden betaald in PA en doen dit niet voor ons plezier alleen. ;)
Het verschil is: Hij moet elke week met iets komen aandraven zodat hij betaald kan worden (of toch 4/5), wellicht daarom ook dit zeverartikel deze week, anders geraakt hij niet aan zijn minimum?

Daarom dat ik ook niet voor 1 week ga schrijven, het levert niets op en voor de 15 personen (of minder) die het bekijken moet ik het ook niet doen..
Je moet dan ook af van de perceptie dat elk artikel een zegen is en dat je er geen commentaar op mag hebben om het te verbeteren. Hoe kun je verbeteren als je je eigen fouten niet weet staan?
 

DeletedUser

Guest
Dat was mss zijn eerste artikel mss dat de volgende artikels veel beter zullen worden:)
 

DeletedUser27722

Guest
Dat was mss zijn eerste artikel mss dat de volgende artikels veel beter zullen worden:)

Hij is een vast schrijver. :p

Nieuw artikel uit btw, over de nieuwe nummer 1. :p
TWD is volgens mij al soms eens een paar uur nummer 1 geweest en zal eigenlijk niet lang nummer 1 blijven nu Noord 150 edels klaarstaan heeft.. ^^
Ach ja, toch eens leuk dat hij op nummer 1 komt zeker? (Al kon dit ook andere personen van de top-5 zijn indien ze hun dorpen meer zouden opbouwen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij is een vast schrijver. :p

Nieuw artikel uit btw, over de nieuwe nummer 1. :p
TWD is volgens mij al soms eens een paar uur nummer 1 geweest en zal eigenlijk niet lang nummer 1 blijven nu Noord 150 edels klaarstaan heeft.. ^^
Ach ja, toch eens leuk dat hij op nummer 1 komt zeker? (Al kon dit ook andere personen van de top-5 zijn indien ze hun dorpen meer zouden opbouwen)

niet zo negatief jij:p
twd heeft een hoger dorpen gemiddelde nou en?
eigen keuze!
 

DeletedUser

Guest
Nou en? Moest hij het niet dan, dan was hij ook geen nummer 1..

Zorg jij uberhaupt maar eens voor om je dorpen te verzorgen dan altijd maar weer zeveren over iemand anders speelstijl.

Begin je gedrag van "oooo, ik weet het allemaal zo goed maar maak niks waar" zat te worden.
 

DeletedUser27722

Guest
Zorg jij uberhaupt maar eens voor om je dorpen te verzorgen dan altijd maar weer zeveren over iemand anders speelstijl.

Begin je gedrag van "oooo, ik weet het allemaal zo goed maar maak niks waar" zat te worden.

Wat heeft mijn dorpen verzorgen te maken met het feit dat je alleen eerste staat/stond omdat je dorpen torenhoog opbouwt?
Het is een keuze hé, maar dan is het niet verwonderlijk dat je daardoor n1 staat en daar dan een artikel aan wijten lijkt mij wat overbodig. ;)

Wat jij zat wordt laat me lauw hoor Thijs. <3
Puntengeilers als jij en cyndicate raak ik ook zat, maar je ziet mij daar niet over janken toch? Behalve dan als er nog een artikel over geschreven wordt. ^^

Zoek de fout(en):
1 The white dog *MLP* 22.533.802 2153 10466
2 NoordTer *MLP* 22.502.851 2258 9966
3 Wiz-Tes *MLP* 20.789.064 2076 10014
4 BenIkHet *MLP* 20.738.622 2070 10019
5 Cyndicate SMILE?20.268.853 1907 10629
6 Scooner *MLP* 19.918.740 1965 10137
7 boka GDB 19.336.670 1930 10019
8 nuch *MLP* 19.256.908 1922 10019
9 jupiter *MLP* 19.185.423 1945 9864
10 bette2 *MLP* 19.129.099 1913 10000
11 Knoestknakker NOT! 18.973.006 1891 10033
12 ferrybroeren GDB 18.841.223 1884 10001
13 patrijs *MLP* 18.835.696 1880 10019
14 Adam Lilith MERC 18.815.899 1889 9961
15 MonkeyNL *MLP* 18.394.409 1875 9810
16 MousePad *MLP* 18.341.967 1885 9730
17 goelous FR 18.191.837 1868 9739
18 Van Bleiphoven *MLP* 18.146.292 1831 9911
19 lady dinges GDB 18.101.353 1807 10017
20 Jokketb NOT! 18.073.235 1848 9780

Resulteert ook in een zwakte eigenlijk want je verliest een hoop troepen.
Wellicht volg je gewoon je motto: "Wie lui is moet slim zijn." En dan bouw je maar je dorpen hoog op voor wat puntjes, niet dat het slim is, ma bon.. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51285

Guest
Ik ben niet zo'n prater op het AF. (ben meer een interner zoals jullie vaak aangeven)

Wat ik alleen even kwijt wil is het volgende:

Iedereen speelt dit spel op zijn eigen manier.
Er staat nergens in een reglement of iets wat daar op lijkt dat je je dorpen niet mag uitbouwen.
Ik bouw mijn dorpen op naar bijna het maximale.
Dat doe ik niet om bovenaan het lijstje te komen maar omdat ik dat nou eenmaal beter vindt.
Als het TW spel aan zou geven dat je beter tot level 20 kunt bouwen zou het dan niet zijn dat je het niet verder kunt uitbouwen?

Ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten en de dorpen moet laten uitbouwen zoals hij/zij dat wil.

Ik ben echt geen puntengeiler en de punten die interesseren me ook niet.
De spelers onder ons die hier steeds maar op terugkomen op het AF zijn in mijn ogen pas de puntengeilers.

Ik bouw mijn hoofdgebouw op naar level 25 en de marktplaats naar level 22.
Er zijn voor mij redenen om dat te doen.
Te denken is aan het opbouwen van ingeschoten gebouwen en het versturen van grondstoffen.

Voor degene die nog steeds niet snappen hoe je dit spel wint..... Aangezien er nog niet 1 wereld is beslist wie er gaat winnen...
Het spel win je door dorpen te veroveren en niet door punten.
Als je ver in dit spel zult geraken zul je veel dorpen bezitten en uiteindelijk ook veel ODA en ODD.

Nou proficiat dat je 1e of 100e staat.
Dat interesseert me eigenlijk echt helemaal niet.

Ik heb plezier in het spel.
Zolang dit zo blijft zal ik blijven spelen.
Indien er geen plezier meer te beleven is gaat het account op delete!

Iedereen mag denken wat hij wil..... Maar maak toch niet altijd iedereen zwart hier op het AF.
Laat iedereen is in zijn waarde en speel het spel voor je plezier.
Dit spel is een strategisch oorlogsspel en puur voor het vermaak.

Maak het jezelf en anderen niet zo moeilijk en blijf jezelf en verwijt of dwing anderen niet naar acties die je zelf ook nooit zou doen.
Negativiteit kun je makkelijk schrijven onder een naam die anders is als je echte eigen naam.

Ik vraag me wel eens af wat je nou zo leuk vind aan dit spel.....alleen maar schelden en negatief reageren op postings van anderen.
Of sterker nog je druk maken hoe iemand zijn dorpen uitbouwt.

En dan nog even waarom ik uit GDB ben....
Ik ben zelf uit GDB gestapt omdat ik me niet kan vinden in beslissingen en acties die de leiding van GDB in de stam legt.
Het zijn prima leiders in GDB daar is niets mis mee! Ook zitten er een paar fantastische goede spelers in.
Die zitten niet alleen in GDB maar ook in andere stammen.
Het is leuk te denken hoe het straks, over een maand, 2 maanden, half jaar of misschien zelfs nog later die spelers tegenover elkaar komen te staan.

Zo een heleboel tekst die recht uit mijn hart komt en niet uit de toetsen.

Doe ermee wat je wilt... Maar zo denk ik er over.

Ik wens jullie allen veel plezier met dit spel en laat het vooral een plezier zijn en blijven.

Succes, We will meet again!!
RESPECT

Cyndicate
 

DeletedUser

Guest
ook hier weer, je hebt gelijk cyndicate;)
Laten we het zoals het in real life hoort, respectvol blijven!

Voor alsnog, promo staat verder inderdaad vrij om een mening te uitten:)
Tis soms alleen rot voor spelers die het betreffen haha.
 
Reactiescore
332
Maar HQ 25 kan zeker niet nadelig zijn wat TWD heeft. Geeft je bij een aanval toch een snellere opbouw tijd. Als iedereen dit als puntengeil ziet.. En hoeveel boerderijplaatsen leveren die 5 levels HQ nu op? Dan heb ik toch liever het kleinere voordeel van een sneller bouwende muur dan die 100 troepjes erbij :rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
Maar HQ 25 kan zeker niet nadelig zijn wat TWD heeft. Geeft je bij een aanval toch een snellere opbouw tijd. Als iedereen dit als puntengeil ziet.. En hoeveel boerderijplaatsen leveren die 5 levels HQ nu op? Dan heb ik toch liever het kleinere voordeel van een sneller bouwende muur dan die 100 troepjes erbij :rolleyes:

kata op hoofdgebouw en weg is je "enorme" voordeel, doe mij de extra troepen maar.
 
Bovenaan