Equinox Vs Ace/Game

DeletedUser

Guest
Kill ik vraag me echt af of jij wel kunt lezen...

Je quote eerst en post van zaletio waar hij zegt dat jullie maar weinig meer kunnen pakken sinds zij terug is -integendeel, zij edelt met een verneukt accie-

Jij uerklaart dat dan door te zeggen dat dat aan haar troepen in de safezone ligt.

Ik weerleg dat dan weer, en dan kom je wederom met een post die volledig naast de kwestie ligt.

Je bent al even traag van begrip als zombie...
 

DeletedUser

Guest
Kill ik vraag me echt af of jij wel kunt lezen...

Je quote eerst en post van zaletio waar hij zegt dat jullie maar weinig meer kunnen pakken sinds zij terug is -integendeel, zij edelt met een verneukt accie-

Jij uerklaart dat dan door te zeggen dat dat aan haar troepen in de safezone ligt.

Ik weerleg dat dan weer, en dan kom je wederom met een post die volledig naast de kwestie ligt.

Je bent al even traag van begrip als zombie...

Jij snapt het niet wat ik bedoel, maar laat al maar, met al dit gezever.
 

DeletedUser

Guest
Hoe lang gaan we nog op deze Kill. stampen? Volgens mij zit hij al onder de grond qua reputatie. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Speciaal uitgespeld voor jou: Marisjeh was op vakantie, account werd heel slecht beheerd door vv. Account was naar de kloten, en Marisjeh pakt zelfs met een verneukt account dorpen 'terug' van die EQUI noob.

Duidelijk :)?

Nah, weet je niet, vanbonven kan ze nog claers hebben ze geeft 1 cluster (haar voordeel)

Mijne zal wel verbetert worden :D

Wat maakt dat nou uit? Als je vooraan niks van clears hebt, zie je ze nogal makkelijk aankomen, niet? Dus ofwel zouden jullie dan hele slechte verdedigers zijn, ofwel heeft het daar niets mee te maken.

En als ze vanachter clears/def heeft, is ze daar niet bepaald veel mee als alle fronttroepen kapot zijn. Dus zouden er meer dorpen van haar naar jullie moeten gaan, dan omgekeerd -sinds zij terug is-. Je reacties slaan gewoon op niets man...

Claers heb ik genoeg, (1) wil je zeggen dat kleinere acc's slechter zijn dan de 'grotere' denk je al daarom dat je zoveel beter bent, dat is idd je eigen oordeel (2), ik heb wel tijd genoeg voor tw ben actief, maar andere werelden heb ik ook, dus w18 speel ik voor de lol, gewoon, om me bezig, ben ik gefaald? neen, als ik ooit zal falen dan mogen jullie me zoveel verwijten als jullie willen jullie volste recht, maar ik ben nog NIET gefaald (3)

Jij snapt het niet wat ik bedoel, maar laat al maar, met al dit gezever.

(1): Het ging niet over jouw clears, maar over die van Marisjeh.
(2): Waar heb ik gezegd dat ik beter ben? Ik zeg dat Marisjeh jullie inmaakt met een verneukt account, wat iets zegt over jullie niveau (en dat van haar uiteraard).
(3): Heeft dat iets te maken met mijn post? Nee, idd.

Hoe lang gaan we nog op deze Kill. stampen? Volgens mij zit hij al onder de grond qua reputatie. :eek:

Nog niet diep genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Hoe lang gaan we nog op deze Kill. stampen? Volgens mij zit hij al onder de grond qua reputatie. :eek:

Mij krijg je niet onder grond met woorden, maar met daden ;)

(1): Het ging niet over jouw clears, maar over die van Marisjeh.
(2): Waar heb ik gezegd dat ik beter ben? Ik zeg dat Marisjeh jullie inmaakt met een verneukt account, wat iets zegt over jullie niveau (en dat van haar uiteraard).
(3): Heeft dat iets te maken met mijn post? Nee, idd.



Nog niet diep genoeg.

Ik zij het kan dat ze off dorpen boven aan geeft kan
 

DeletedUser

Guest
Als woorden je niet boeien, wat doe je hier dan?


:D.

Het is gewoon leuk jullie met ze'n allen zien komen, en jullie beetje pesten, als je me ooit van de kaart veegt dan kunnen we is deftig praten, of dat je respect hebt, mij maakt het niet uit ik durf ook wel posi praten over mijn vijanden, als ze het verdienen.

Daar bedoel ik mee.
Dat ze goede speler wegvagen, en dat ze zelf bijna niks verliezen, echte spelers waar je op kan rekenen, mss is EQUI niet de beste stam maar ik ben blij met onze band, dit is ook al een hele grote reputatie dat we nog heel zijn. vind ik toch.
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon leuk jullie met ze'n allen zien komen, en jullie beetje pesten, als je me ooit van de kaart veegt dan kunnen we is deftig praten, of dat je respect hebt, mij maakt het niet uit ik durf ook wel posi praten over mijn vijanden, als ze het verdienen.

Daar bedoel ik mee.
Dat ze goede speler wegvagen, en dat ze zelf bijna niks verliezen, echte spelers waar je op kan rekenen, mss is EQUI niet de beste stam maar ik ben blij met onze band, dit is ook al een hele grote reputatie dat we nog heel zijn. vind ik toch.

Nogmaals, je zet een grote mond op omdat je amper front hebt, het zou veel minder zijn moest je op de plaats van Jasper of RockO liggen. Ik zie je dan al na een eerste massa van Kredict en/of Brokensound weglopen naar de nieuwste wereld. Dan kan je daar mensen pesten die je allemaal uitspuwen alsof je zure melk was.

Maar een grote reputatie omdat jullie nog heel zijn? Stabiliteit zou een vereiste moeten zijn in elke stam en dus zeker niets om over te pronken. Of vind jij het dan normaal dat een stam om de 2maanden een keertje valt? No offence Ace/Divine... Over jullie band met elkaar daarentegen ga ik niet oordelen omdat ik daar de informatie niet voor heb, het kan best zijn dat jullie hele goede vriendjes zijn met elkaar :)
 

DeletedUser

Guest
Ben je daar zeker van?
Andere werelden speel ik ook :)

Care? We hebben het over w18 en daar presteer jij goed? Nee, dus alsjeblieft zeg...

Papayatree out. Ga niet langer in op deze EQUI pannekoeken (muv king).
 

DeletedUser

Guest
Onthou 1 ding ik val nooit, ik wil gerust grenzen aan eentje van jullie, geen enkel probleem, maar als je altijd alles dodged wat heb je daar aan, is voor boerderij limiet of dat je geen os meer hebt.

Maar zoals ik zeg, in plaat hier met woorden smijten, toon de daden :)
 

DeletedUser

Guest
Onthou 1 ding ik val nooit, ik wil gerust grenzen aan eentje van jullie, geen enkel probleem, maar als je altijd alles dodged wat heb je daar aan, is voor boerderij limiet of dat je geen os meer hebt.

Maar zoals ik zeg, in plaat hier met woorden smijten, toon de daden :)



Boer limiet? Dat hebben we hier niet hoor. Moet je op W16/W10/w5 voor zijn.

En... Pak eens de VV van iemand van LEF ofzo?
 

DeletedUser

Guest
En dan een saaie strijd voeren met een persoon die niet eens T kan indrukken? Hahaha :eek:

Eum volgens mijn heb ik dat wel is vaker gezegd. Ik heb een slome pc waardoor t time slomer is dan 2 enter. Laat staan dat ik serieus getimed heb op cele :rolleyes: Om serieus te spelen heb ik tijd nodig. En die had ik de afgelopen weken niet door me werk.
 

DeletedUser

Guest
Onthou 1 ding ik val nooit, ik wil gerust grenzen aan eentje van jullie, geen enkel probleem, maar als je altijd alles dodged wat heb je daar aan, is voor boerderij limiet of dat je geen os meer hebt.

Maar zoals ik zeg, in plaat hier met woorden smijten, toon de daden :)

Pak dan een paar dorpen van cele dan kunnen we zien wie de strijd wint. Ik zal je een 10 dagen geven om je clears en muren op te bouwen.
 
Bovenaan