Equinox Vs Ace/Game

DeletedUser11094

Guest
Titel van de oorlogsverklaring:
Equinox Vs Ace/Game


dfg8d2.jpg


Het is 30 Juni de hoge heren van equinox zijn bij elkaar gekomen om een onderwerp te bespreken, de oorlog tegen Ace/Game.

Knikkend gingen alle hoofden van de heren op en neer de tijd was er rijp voor, Ze schreven een nette brief aan de leiding van Ace/Game.

Geachte,

Bij deze verklaren wij Equinox jullie Ace/game de oorlog mogen de beste winnen!

Met Vriendelijke groeten,
Equinox.

Bijlen, Speren, Zwaarden werden gesmeed, Barricades werden gebouwd, Bogen en Pijlen werden gemaakt, rammen werden in elkaar gezet met maar een doel, De vijand volledig te vernietigen!

En zo gingen de dappere krijgers richting de vijand.

Mogen de beste winnen!

Met Vriendelijke Groet,
Equinox
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Word nog spannend :p
maar éh beetje korte oorlogsverklaring?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kort maar krachtig, al mis ik wel wat spotprentjes in de oorlogsverklaring, dat is altijd leuk :D
 

DeletedUser

Guest
Good luck y'all.

Dat degene met de beste hand mag winnen ;).
 

DeletedUser

Guest
Zie het nut ook niet om een betoog van 5 kantjes hiervoor te gaan maken.

De echte daden moet toch ingame gebeuren.

En bij deze de overdonderende statestieken *ugh*

Zijde 1:
Stammen: EQUI
Zijde 2:
Stammen: Ace, Game

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48
Kant 2: 16
Verschil: 32

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 454,669
Kant 2: 145,136
Verschil: 309,533

chart


maar maak je geen zorgen als ik strax een dorp verover plaats ik weer nieuwe want we willen niet dat dit topic een tekort aan stats krijgt
 

DeletedUser

Guest
Eiland/Burger - *SF*/EQUI - |P| (Af en toe wat aanvallen)

Het wordt nog druk :)


Succes Equinox :)
 

DeletedUser

Guest
je krijgt wat je verdient.

Als je een stam maakt die bestaat uit andere stammen die allemaal al vijanden hebben is het naif te denken dat die vijanden op eens niks meer gaan doen.

@ Bliow

Je kunt wel zielig gaan doen hier en op de bluft te zeggen dat jij ons forum kunt lezen maar in Ace is het echt velen malen erger geloof me ;)
 

DeletedUser

Guest
je krijgt wat je verdient.

Als je een stam maakt die bestaat uit andere stammen die allemaal al vijanden hebben is het naif te denken dat die vijanden op eens niks meer gaan doen.

@ Bliow

Je kunt wel zielig gaan doen hier en op de bluft te zeggen dat jij ons forum kunt lezen maar in Ace is het echt velen malen erger geloof me ;)

Ik hou er niet zo van als er woorden in me mond gelegd worden die ik nooit heb gezegd om zo een poging te doen de discussie te winnen.
Ik heb namelijk nergens gezegd of gedacht dat de omringende stammen niets zouden doen, het is inderdaad naïef als iemand wel denkt dat er niks gaat gebeuren.
 

DeletedUser1522

Guest
je krijgt wat je verdient.

Als je een stam maakt die bestaat uit andere stammen die allemaal al vijanden hebben is het naif te denken dat die vijanden op eens niks meer gaan doen.

@ Bliow

Je kunt wel zielig gaan doen hier en op de bluft te zeggen dat jij ons forum kunt lezen maar in Ace is het echt velen malen erger geloof me ;)

Forum kan lezen? volgens mij is dat het zelfde plaatje wat is gebruikt bij andere oorlogen ;)
En zielig? ik wens jullie succes.. wtf gast groei op!
 
Bovenaan