Equinox Vs Ace/Game

DeletedUser

Guest
Mijn safe zone stacken, mijn fornt met jou jah, anders weet je meer dan ik..

lol jij stackte echt wel je safe zone.. dorpjes die veilig tussen hesser en masterkill in liggen en die op minstens 8 uur looptijd van mijn frontdorpen liggen? je had zelfs os aangevraagd dus loop het niet te ontkennen aub...
 

DeletedUser

Guest
lol jij stackte echt wel je safe zone.. Dorpjes die veilig tussen hesser en masterkill in liggen en die op minstens 8 uur looptijd van mijn frontdorpen liggen? Je had zelfs os aangevraagd dus loop het niet te ontkennen aub...

topper!
 

DeletedUser

Guest
lol jij stackte echt wel je safe zone.. dorpjes die veilig tussen hesser en masterkill in liggen en die op minstens 8 uur looptijd van mijn frontdorpen liggen? je had zelfs os aangevraagd dus loop het niet te ontkennen aub...

Os aanvragen?
Zo ben ik niet, om te stacken echt, die dorpen waren gestackt omdat je het onder aanval legde...
 

DeletedUser

Guest
Os aanvragen?
Zo ben ik niet, om te stacken echt, die dorpen waren gestackt omdat je het onder aanval legde...

dus je geeft toe dat je je safe zone stackte terwijl je het gisteren nog ontkende? je bent echt geloofwaardig joh :)
bovendien (ik ga geen namen noemen) zei iemand nog tegen me dat hij erg veel gele bolletjes kreeg van aangevallen os...
 

DeletedUser

Guest
dus je geeft toe dat je je safe zone stackte terwijl je het gisteren nog ontkende? je bent echt geloofwaardig joh :)
bovendien (ik ga geen namen noemen) zei iemand nog tegen me dat hij erg veel gele bolletjes kreeg van aangevallen os...

Wat een geblaat weer...

O nee, we proberen zoveel mogelijk clears van jullie te laten doodlopen. Ja pech voor de aanvallers dat wij veel os hebben, wat zou je er anders mee doen hé!

Blijf aanvallen en uiteindelijk kom je er wel door hoor. De aanhouder wint zeggen ze toch? Wel ik denk dat je wel een bezigheid hebt.
 

DeletedUser

Guest
Wat een geblaat weer...

O nee, we proberen zoveel mogelijk clears van jullie te laten doodlopen. Ja pech voor de aanvallers dat wij veel os hebben, wat zou je er anders mee doen hé!

Blijf aanvallen en uiteindelijk kom je er wel door hoor. De aanhouder wint zeggen ze toch? Wel ik denk dat je wel een bezigheid hebt.

Leer lezen, het gaat erom dat Kill blijkbaar loog.
 

DeletedUser

Guest
Marisjeh, waarom moet ik hier nog in discussie gaan?, het is mijn acc en jij weet altijd alles beter?

Mjah denk erover wat je wilt mij maakt het niks uit hoe het zit hoe je denkt, ik weet het zelf ik zie et zelf :)
 

DeletedUser

Guest
Leer lezen, het gaat erom dat Kill blijkbaar loog.

Ik had het over het hele verhaaltje, niet over het wel of niet liegen.

Ik weet trouwens niet wat je probeert te bereiken met te zeggen dat hij een leugenaar is. Ga je hem proberen bannen ofzo?
 

DeletedUser

Guest
Ik had het over het hele verhaaltje, niet over het wel of niet liegen.

Ik weet trouwens niet wat je probeert te bereiken met te zeggen dat hij een leugenaar is. Ga je hem proberen bannen ofzo?

Ik een leugenaar? :D
Ziej dat nu niet ik lieg echt man, me hoofd mag eraf ik spreek de waarheid, ;)
Ik lieg nooit, ik ben altijd eerlijk waarom? eerlijkheid duurt langst van al:)
 

DeletedUser3435

Guest
Ik een leugenaar? :D
Ziej dat nu niet ik lieg echt man, me hoofd mag eraf ik spreek de waarheid, ;)
Ik lieg nooit, ik ben altijd eerlijk waarom? eerlijkheid duurt langst van al:)
Kleine kinderen liegen nu eenmaal vrij veel.
 
Bovenaan