Equinox Vs Ace/Game

DeletedUser11094

Guest
Eum volgens mijn heb ik dat wel is vaker gezegd. Ik heb een slome pc waardoor t time slomer is dan 2 enter. Laat staan dat ik serieus getimed heb op cele :rolleyes: Om serieus te spelen heb ik tijd nodig. En die had ik de afgelopen weken niet door me werk.

was maar een grapje A ;)
 

DeletedUser

Guest
Pak dan een paar dorpen van cele dan kunnen we zien wie de strijd wint. Ik zal je een 10 dagen geven om je clears en muren op te bouwen.

Zo zal me'n oddtje ook nog is groeien, maar jah veel fake's zoals altijd :D

Leuk daden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik moet werken, en moet alles nog bekijken, dat het lukt voor die dorpen enzo. :)

Grote mond en nu al terugkrabbelen. Blijf daar maar mooi, diep in het stamcluster. Dan moet je niet wenen als er een degelijke speler over je heen loopt alsof je een deurmat was.
 

DeletedUser

Guest
Grote mond en nu al terugkrabbelen. Blijf daar maar mooi, diep in het stamcluster. Dan moet je niet wenen als er een degelijke speler over je heen loopt alsof je een deurmat was.

Ey man, werk is nu wel belangrijker dan dit hier hier hoor ik heb liever me'n geld ze dan hier alle dagen te spelen, zoals gezegt komt nog, moet passen. zijtr maar zeker van ik hou me aan me woord :)
 

DeletedUser

Guest
Ey man, werk is nu wel belangrijker dan dit hier hier hoor ik heb liever me'n geld ze dan hier alle dagen te spelen, zoals gezegt komt nog, moet passen. zijtr maar zeker van ik hou me aan me woord :)

Ben je dagobert duck:eek: Die kon ook zijn leven niet combineren met geld.
 

DeletedUser

Guest
Ben je dagobert duck:eek: Die kon ook zijn leven niet combineren met geld.

He, man wat zou jij doen alle dagen pctje zitten, niks doen of werken voor geld waar je van alles mee kan kopen en dan nog tiid hebben voor tw ;)
 

DeletedUser

Guest
He, man wat zou jij doen alle dagen pctje zitten, niks doen of werken voor geld waar je van alles mee kan kopen en dan nog tiid hebben voor tw ;)

Ik weet niet hoor. Maar volgens mijn heb ik gewoon gewerkt deze vakantie. Laat staan dat ik geen geld heb.
 

DeletedUser

Guest
bij deze gefeliciteerd;) nu mag je officieel bier halen he!! :D

Haha, ja ma vandaag zal het halen en drinken zijn de bak staat al klaar, moest ergens weg naar maten voor feestje en ze hadden al zoveel drank en moet nog bak meedoen, omdat ik jarig ben :p

Man de profiteurs :p
 
Bovenaan