Oorlogsverklaring: Ace & Game vs. Eiland & Burger

DeletedUser

Guest
Is moeilijk uit je fatasie wereld te kruipen of niet.
Welke straf hebben jullie gekregen dan ?



Jou intelligentie had ik toch wel iets hoger geschat.
De betekenis van stel moet je anders even in het woorden boek opzoeken.
En vind je het verhaal zo wie zo niet heeeeeeeeeeeeel ver gezocht ?
Fatasiewereld? Is dat iets nieuws? Neen, ik ga niet beginnen over spelfouten, daar verlaag ik me niet tot. En ik leef helemaal niet in een fantasiewereld. Kun je beargumenteren van wel, want je begint dingen te zeggen die helemaal op niets slaan, niets nieuws, maar toch
-Naamloos- kreeg zijn straf, als je nu gaat zeggen dat hij meer straf verdiende dan schop je alweer tegen je eigen schenen.
 

DeletedUser

Guest
Fatasiewereld? Is dat iets nieuws? Neen, ik ga niet beginnen over spelfouten, daar verlaag ik me niet tot. En ik leef helemaal niet in een fantasiewereld. Kun je beargumenteren van wel, want je begint dingen te zeggen die helemaal op niets slaan, niets nieuws, maar toch
-Naamloos- kreeg zijn straf, als je nu gaat zeggen dat hij meer straf verdiende dan schop je alweer tegen je eigen schenen.

Elk antwoord van jou slaat totaal niet op de post die neergezet is dus denk dat ik niks hoef te beargumenteren.
Lijkt me een goed verhaal als jij de antwoorden eens goed beargumenteerd.
Maar swa.

Nou nog 1x dan.
En een tip heel langzaam en 2x lezen misschien dat het dan wel eens aankomt.

Naamloos heeft geen straf gehad omdat hij een account in vv gesloopt heeft en met dat account een ander account schade toegebracht heeft.

Ja heb je hem ?
Is hij opgeslagen ?
Daar komt deel 2 he let op.

Naamloos heeft straf gehad omdat hij met zijn eigen account en het account dat hij onder vv had dezelfde speler binnen 24 uur heeft aangevallen.

Dus de eind conclusie is.
Naamloos heeft geen straf gehad voor de backstab actie.
Maar hij heeft straf gehad voor het schenden van tw regel
§3) Vakantievervanging

Als de bezitter van een account door een andere speler vervangen wordt, moet hiervoor de vakantiemodus gebruikt worden. Er gelden tussen alle accounts die over de verbinding van de vakantievervanger worden gespeeld de onder §2 genoemde beperkingen. Pas 24 uur na het beëindigen van de vakantievervanging zijn deze interacties weer geoorloofd.
Voorbeelden:
Het is toegestaan met de vakantievervanging dorpen te veroveren.
Het is verboden met je vakantievervanging een speler op jouw internetverbinding aan te vallen, te ondersteunen of met grondstoffen te bevoorraden.
Het is verboden een speler te ondersteunen zowel vanuit jouw account als vanuit het account waarvoor je een vakantievervanging hebt aangenomen.
Het is toegestaan twee verschillende spelers uit dezelfde stam aan te vallen zowel vanuit jouw als vanuit het account van de vakantievervanging die je hebt aangenomen.
Het is niet toegestaan de vakantievervanging van een account aan te nemen en dan vanuit deze account aanvallen te sturen op een speler waar al aanvallen van lopen vanuit je eigen account.
Het is niet toegestaan de vakantievervanging van een account aan te nemen en dan vanuit jou eigen account aanvallen te sturen op een speler waarvan er al aanvallen lopen vanaf de account die je in vakantievervanging beheert.

Nou hoop dat je hem nu eindelijk eens snapt beter kan ik je het niet uitleggen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oh goed dat ik het weet! Dan moet orcfighter en Frost ook een straf krijgen. Heerlijk die post van jou. Ha ha :D.
En alweer schop je tegen je eigen schenen. x4
 

DeletedUser

Guest
Oh goed dat ik het weet! Dan moet orcfighter en Frost ook een straf krijgen. Heerlijk die post van jou. Ha ha :D.
En alweer schop je tegen je eigen schenen. x4

Ja mooie eerst poging om goed te beargumenteren helaas een beetje mislukt.
Leg uit dat frost en orc een straf horen te krijgen ?
Of heb je daar geen passende verklaring voor ?

En Retribution. ik weet niet hoe diep je er in gaat bij hem.
Maar staat een beetje triest hoor elk antwoord te bedanken.
Misschien ook eens een cursusje volgen hoe typ ik een kloppende zin.
 

DeletedUser35742

Guest
Ja mooie eerst poging om goed te beargumenteren helaas een beetje mislukt.
Leg uit dat frost en orc een straf horen te krijgen ?
Of heb je daar geen passende verklaring voor ?

En Retribution. ik weet niet hoe diep je er in gaat bij hem.
Maar staat een beetje triest hoor elk antwoord te bedanken.
Misschien ook eens een cursusje volgen hoe typ ik een kloppende zin.

Misschien moet je even persoonlijke beledigingen achterwege laten.

Cheatende defensieve kutnoob
 

DeletedUser

Guest
Ja mooie eerst poging om goed te beargumenteren helaas een beetje mislukt.
Leg uit dat frost en orc een straf horen te krijgen ?
Of heb je daar geen passende verklaring voor ?

En Retribution. ik weet niet hoe diep je er in gaat bij hem.
Maar staat een beetje triest hoor elk antwoord te bedanken.
Misschien ook eens een cursusje volgen hoe typ ik een kloppende zin.

Maar niemand bedankt jou dat je hier post toch?:D:D Wat is der dan sneuer? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja mooie eerst poging om goed te beargumenteren helaas een beetje mislukt.
Leg uit dat frost en orc een straf horen te krijgen ?
Of heb je daar geen passende verklaring voor ?

En Retribution. ik weet niet hoe diep je er in gaat bij hem.
Maar staat een beetje triest hoor elk antwoord te bedanken.
Misschien ook eens een cursusje volgen hoe typ ik een kloppende zin.

Waarom zou ik iets neer typen als ik het met hem eens ben? Dan is een bedankje veel makkelijker en leuker, aangezien het je duidelijk irriteert :D

Ook erg grappig dat je me een typ cursus aanraad terwijl je er zelf niks van bakt.
 

DeletedUser

Guest
Ja mooie eerst poging om goed te beargumenteren helaas een beetje mislukt.
Leg uit dat frost en orc een straf horen te krijgen ?
Of heb je daar geen passende verklaring voor ?

En Retribution. ik weet niet hoe diep je er in gaat bij hem.
Maar staat een beetje triest hoor elk antwoord te bedanken.
Misschien ook eens een cursusje volgen hoe typ ik een kloppende zin.
Jij zegt dat -Naamloos- een straf moet krijgen ivm met Gitoboy.
Maar wat deden orcfighter en Frost, was dat niet toevallig mijn account verwijderd met een vv? :eek:
Bij deze mijn passende verklaring. En wat betreft Retribution, dat is gewoon aantonen dat hij het eens is met mij, en ik zie hier niemand die het eens is met jou. Dat zegt denk ik al genoeg. Dit is je eerste post waar je jezelf niet tegen de schenen schopt denk ik. Mooi, je leert bij, nu nog leren dat je ook kan edelen van mensen die niet in je stam zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51652

Guest
M. Hou je nou maar gedeisd hier.. jij bent een volhouder en hun ook, dus jij kunt je punt niet maken tegenover hun en hun niet tegenover jou.
Dus dit heeft echt geen zin, het enige wat je nu doet is jezelf nog slechter maken dan dat je al was in hun ogen.
 

DeletedUser

Guest
M. Hou je nou maar gedeisd hier.. jij bent een volhouder en hun ook, dus jij kunt je punt niet maken tegenover hun en hun niet tegenover jou.
Dus dit heeft echt geen zin, het enige wat je nu doet is jezelf nog slechter maken dan dat je al was in hun ogen.
Wat is dit nou, een lid dat een leider moet duidelijk maken dat hij hem rustig moet houden, alle gekheid op een stokje :D
 

DeletedUser3435

Guest
Nja stoer komt misschien verkeerd over op je, maar ik bedoelde het anders dan jij interpreteert.
Gaat me ook meer om principe dat Krepox een ''nee'' krijgt.
Droom niet zo Y. :D Heeft daar helemaal niks met te maken.
Liever een nee als die niet helemaal zeker is, als daarna een baggere co, zoals bij jou op het einde. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt dat -Naamloos- een straf moet krijgen ivm met Gitoboy.
Maar wat deden orcfighter en Frost, was dat niet toevallig mijn account verneuken met een vv? :eek:
Bij deze mijn passende verklaring. En wat betreft Retribution, dat is gewoon aantonen dat hij het eens is met mij, en ik zie hier niemand die het eens is met jou. Dat zegt denk ik al genoeg. Dit is je eerste post waar je jezelf niet tegen de schenen schopt denk ik. Mooi, je leert bij, nu nog leren dat je ook kan edelen van mensen die niet in je stam zitten.


Nee jij zegt dat naamloos zijn straf al gehad had het enigste wat ik zeg is dat jullie met vuil spel begonnen en geëindigd zijn.
Toch ff uit die fantasie wereld kruipen en je posten terug lezen.


M. Hou je nou maar gedeisd hier.. jij bent een volhouder en hun ook, dus jij kunt je punt niet maken tegenover hun en hun niet tegenover jou.
Dus dit heeft echt geen zin, het enige wat je nu doet is jezelf nog slechter maken dan dat je al was in hun ogen.

Je hebt gelijk pik.
Ik kan er alleen zo slecht tegen hoe de stam afgebrand word terwijl ze zelf nog viezer spelen.
En ik ben al de meest gehate persoon op het AF slechter kan het echt niet worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee jij zegt dat naamloos zijn straf al gehad had het enigste wat ik zeg is dat jullie met vuil spel begonnen en geëindigd zijn.
Toch ff uit die fantasie wereld kruipen en je posten terug lezen.




Je hebt gelijk pik.
Ik kan er alleen zo slecht tegen hoe de stam afgebrand word terwijl ze zelf nog viezer spelen.
En ik ben al de meest gehate persoon op het AF slechter kan het echt niet worden ;)
Toch even mijn post lezen. Jij zegt dat -Naamloos- meer straf verdient. Dan zeg ik dat Frost en Orcfighter dat dan ook verdienen. Conclusie: faal van jou.
 
Reactiescore
133
Kan iemand mij uitleggen wat ACE of Game met bovenstaande acties te maken heeft?
Want ik snap de relatie met dit topic niet :s

Okay, serieus dan...
Wat er gebeurd is had nooit mogen gebeuren, daar is (bijna) iedereen het wel over eens. Het was ook heerlijk rustig een tijdje, maar nu moet opeens alles opnieuw besproken worden. Jammer, blader gewoon een eindje terug en dan zie je hetzelfde wel staan. Waarschijnlijk wel drie keer.

T, heb je je account inmiddels weer op orde?
 

DeletedUser

Guest
Droom niet zo Y. :D Heeft daar helemaal niks met te maken.
Liever een nee als die niet helemaal zeker is, als daarna een baggere co, zoals bij jou op het einde. ;)

Ik heb Y. toch wel veel hoger als speler staan als jou.

En dan hoeven we als mens niet eens te beginnen..

Kan iemand mij uitleggen wat ACE of Game met bovenstaande acties te maken heeft?
Want ik snap de relatie met dit topic niet :s

Okay, serieus dan...
Wat er gebeurd is had nooit mogen gebeuren, daar is (bijna) iedereen het wel over eens. Het was ook heerlijk rustig een tijdje, maar nu moet opeens alles opnieuw besproken worden. Jammer, blader gewoon een eindje terug en dan zie je hetzelfde wel staan. Waarschijnlijk wel drie keer.

T, heb je je account inmiddels weer op orde?


Over Ace valt niks te zeggen.

Het zijn faalende noobs die continu maar dorpjes blijven verliezen het is gewoon saai om stats te posten dat ze weer zoveel verloren hebben. Dat je daar def dorpjes hebt gekillt op een op muur 0 of daar weer een aanvalsdorp vernietigd hebt. Of dat je grens dorpjes edelt waar de troepen ergens anders staan etc. etc.
 

DeletedUser51652

Guest
Ace is een typische voorbeeld van een stam die probeerde een ''top''stam te zijn maar die daar grandioos in mislukte door een eiland te overschatten.

Nu hebben we het aan de stok met Break, die ons zeker niet heeft overschat en ik moet toegeven lekker bezig zijn.
Maar waarom de moed meteen opgeven (swasi?), Dit is het spel denk ik dan..
En tja dat wij nu aan de winnende hand zijn tegen Ace en dik aant verliezen zijn tegen Break is nu gewoon de keiharde waarheid.
 

DeletedUser

Guest
Ace is een typische voorbeeld van een stam die probeerde een ''top''stam te zijn maar die daar grandioos in mislukte door een eiland te overschatten.

Nu hebben we het aan de stok met Break, die ons zeker niet heeft overschat en ik moet toegeven lekker bezig zijn.
Maar waarom de moed meteen opgeven (swasi?), Dit is het spel denk ik dan..
En tja dat wij nu aan de winnende hand zijn tegen Ace en dik aant verliezen zijn tegen Break is nu gewoon de keiharde waarheid.

Wij staan nog altijd aan de winnende hand hoor? Enkel kicken jullie leden en tellen jullie die er vervolgens niet bij (slowbo?) Dus als wij falen, vraag ik me af wat Eiland doet? Niet veel beters iig.
 
Bovenaan