Oorlogsverklaring: Ace & Game vs. Eiland & Burger

DeletedUser53222

Guest
1306741537-670.png


Geachte Dames/Heren van Wereld 18

W18 kent al tijden 4 grote stammen. Op dit moment bestaan deze 4 stammen met een noemenswaardig gemmidelde uit: |P|, Break, Eiland en Ace. Ace en Eiland zijn de relatieve nieuwkomers en bestaan nog maar amper 2 maanden. |P| is sinds jaar en dag de topstam in W18, met het hoogste gemmidelde, een toonaangevende P&P op het algemene forum en weinig tot geen uitgelekte ruzies of onenigheden. Break is ook altijd een solide stam geweest, met als basis de nummer 1 van wereld 18; Naamloos. Recentelijk heeft Break een noemenswaardige recruit gedaan; de overgebleven 3 leden in Stam vertrokken naar Break en vergrootten het front met Eiland van Break.

De leden die in Eiland zitten, hebben al wel vaker met elkaar in de stam gezeten maar telkens hielden ze het niet al te goed met elkaar uit. Denk terug aan de tijd van Illu. en het daaropvolgende Stamina. Beide stammen hadden ongeveer de zelfde basisleden, maar leiding ontbrak telkens en Illu. en Stamina vielen dan ook uit elkaar zonder iets van grote waarde te hebben gepresteerd. Toen Stamina uit elkaar viel, was dit omdat mXtreme en met hem enkele andere leden, het niet eens waren met de leiding van Calbero. mXtreme besloot zijn eigen stam op te richten, en het grootste deel van Stam volgde hem naar deze nieuwe stam: Eiland

Ace bestaat ook nog maar kort, en is een voortvloeisel uit het uit elkaar vallen van Select, en het zoeken naar een toekomst van Game en Smile. Besloten werd een nieuwe stam te beginnen met ervaren leden die zich hadden bewezen in de roemruchte oorlog 'Select vs. Smile & Game'.Zo was de basis gelegd voor een stam die in aanvallend en verdedigend opzicht al veel had doorgemaakt en nu kon gaan terugvallen op een zeer compact cluster, en kon bouwen op trouwe leden.

Ace maakte een periode door van rustig structureren, en de tactische/diplomatieke overwegingen konden worden gemaakt. Woeste verklaarde ons de oorlog maar schijnt niet te beseffen wat 'tribalwars' inhoudt (57-2 in dorpsovernames voor Ace staat het anno nu). ZW lag ook duidelijk in de weg, maar de stam ZW leek niet meer op een vast voeteneinde te liggen. Ace wilde daar gebruik van maken, zeker omdat ze simpelweg in de weg lagen.

De ligging van de stammen WAS al volgt:
kaartjuhhh.png

De intenties van Ace waren duidelijk: Boregore, Nightcandle en Van Gilead traden tot ons toe (de Ace leden gelegen ONDER oorspronkelijk Zuid-West) en wij hadden ZW in de tang. Maar.. tot onze grote verbazing rekruteerde Eiland, waar we een NAP mee hadden, deze leden van ZW en blokkeerde zo in 1 klap de groeimogelijkheden van minstens 6 van onze leden. Gesprekken onderling met mXtreme en andere leiders van Eiland volgden, voor ons was het duidelijk: ex ZW eruit, of oorlog.

Ex ZW is niet ontslagen, en dit leidt ons als leiding van Ace ertoe, de oorlog te verklaren aan [ally]Eiland[/ally] & [ally]Burger[/ally]. Dit brengt ons tot het volgende kaartje:
mapafp.png



Mij rest af te sluiten met een toepasselijke quote:

"Time is a violent torrent; no sooner is a thing brought to sight than it is swept by and another takes its place."
- Marcus Aurelius, Romeins Keier Grote stammen zijn opgestaan.. Maar ze zullen ook weer vallen.



Why cheat, if you have all aces?

Met vriendelijke groet,
Mattijs || Zaletio || Arnout

Credits to Vitalise voor het stammenplaajte
 

DeletedUser3435

Guest
Heel mooi gemaakt Tribaljosh! :) Haha hier heb ik wel echt zin in, vind het zelfs jammer dat ik daar nergens lig :(
Verder weet ik zeker dat de Ace'rs die palmbomen eens zullen gaan snoeien. Succes Ace.
 

DeletedUser

Guest
Zeer mooie oorlogsverklaring. Moet mijn complimenten geven ;)

Ik wil Ace natuurlijk veel succes wensen tegen ons. En hopen op een goede oorlog ;)
 

DeletedUser

Guest
Ben nieuwsgierig hoe Ace zich er af brengt.

suc6 aan beide kanten.


Overigens wel een misplaats om te gaan zeggen dat w18 al tijden uit 4 grote stammen bestaan en dat jullie zelf zeggen dat jullie daarbij horen terwijl ace nog geen niks heeft bewezen ( eiland ook niet )
 

DeletedUser3435

Guest
Ben nieuwsgierig hoe Ace zich er af brengt.

suc6 aan beide kanten
Het is wel duidelijk dat Ace toch wel kwalitatief veel betere spelers bevat als Eiland.
Maar wie weet kan Eiland scherp uit de hoek komen, dan zouden ze mij pas echt verassen en dan vind ik ze ook hun rang waardig.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat Ace veelste veel gehypte word ik wil het allemaal nog wel zien.
 

DeletedUser

Guest
Het is wel duidelijk dat Ace toch wel kwalitatief veel betere spelers bevat als Eiland.
Maar wie weet kan Eiland scherp uit de hoek komen, dan zouden ze mij pas echt verassen en dan vind ik ze ook hun rang waardig.

Krepox wacht nou maar gewoon af :). In een oorlog gaat het er niet om of de spelers beter zijn maar hoe je bent als stam.
 

DeletedUser3435

Guest
Krepox wacht nou maar gewoon af :). In een oorlog gaat het er niet om of de spelers beter zijn maar hoe je bent als stam.
Dat telt inderdaad ook mee, maar dat hebben jullie ondertussen al een paar keer bewezen dat jullie geen echte stam zijn. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat telt inderdaad ook mee, maar dat hebben jullie ondertussen al een paar keer bewezen dat jullie geen echte stam zijn. ;)

Nee dit kwam door dat de leiding uitviel wegens príve redenen, Maar hier doe ik verder geen uitspraken over. We zijn zeker wel een echte stam. De leiding staat er en de leden zijn heel erg tevreden.
 

DeletedUser50167

Guest
Mooie oorlogsverklaring,

En veel sterkte gewenst aan eiland! :D
 

DeletedUser

Guest
Nee dit kwam door dat de leiding uitviel wegens príve redenen, Maar hier doe ik verder geen uitspraken over. We zijn zeker wel een echte stam. De leiding staat er en de leden zijn heel erg tevreden.

Vervang "zijn erg tevreden" maar voor "waren heel tevreden" na een paar weken oorlogvoeren.:D

killerdude1e raadsman ACE (oud) stamoprichter Game

Ben nieuwsgierig hoe Ace zich er af brengt.

suc6 aan beide kanten.


Overigens wel een misplaats om te gaan zeggen dat w18 al tijden uit 4 grote stammen bestaan en dat jullie zelf zeggen dat jullie daarbij horen terwijl ace nog geen niks heeft bewezen ( eiland ook niet )

Als je nu al op de 30 plaats staat van verslagen tegenstanders dan heb je inderdaad niets bewezen, maar je doet wel leuk mee.:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mooie oorlogsverklaring, er zit meer schrijftalent hier op W18 hoor!
Voor eiland nu een oorlog met 2 fronten: Ace en Unit. Ideaal voor Unit op zich te herpakken en vervelend omdat Eiland zich nu mag gaan focussen op 2 fronten.

Succes aan beide kanten omdat dit op het eerste gezicht toch de meest gelijkwaardige oorlog lijkt tot dusver.
 

DeletedUser

Guest
Vervang "zijn erg tevreden" maar voor "waren heel tevreden" na een paar weken oorlogvoeren.:D

killerdude1e raadsman ACE (oud) stamoprichter Game

Maak niet dezelfde fout als uNit door ons te onderschatten. Ik zeg hiermee niet dat we de beste zijn maar onderschat ons niet ;)

Mooie oorlogsverklaring, er zit meer schrijftalent hier op W18 hoor!
Voor eiland nu een oorlog met 2 fronten: Ace en Unit. Ideaal voor Unit op zich te herpakken en vervelend omdat Eiland zich nu mag gaan focussen op 2 fronten.

Succes aan beide kanten omdat dit op het eerste gezicht toch de meest gelijkwaardige oorlog lijkt tot dusver.

We hebben inderdaad 2 oorlogen waardoor we aan 2 fronten aan de slag moeten. maar het front met Ace is minder groot dan die van uNit.
 

DeletedUser

Guest
Het is ook een totaal ander gebied wat nu in actie moet komen.

Zie het probleem er eerlijk gezegt niet zo heel erg van
 

DeletedUser

Guest
Het is ook een totaal ander gebied wat nu in actie moet komen.

Zie het probleem er eerlijk gezegt niet zo heel erg van

Klopt de andere kant moet nu in actie komen. Maar hierdoor moet je natuurlijk de OS verdelen he ;).

Maar Ace heeft een niet al te groot front met ons.
 

DeletedUser

Guest
os verdelen ?

Had je anders gewoon dat hele gebied leeg laten staan ??

Maar als er tegelijk 2 grote aanvallen komen moet je idd os verdelen maar zover ik kan zien liggen de gebieden best ver uit elkaar dus denk dat dat probleem ook best nog wel mee zullen vallen
 

DeletedUser

Guest
os verdelen ?

Had je anders gewoon dat hele gebied leeg laten staan ??

Maar als er tegelijk 2 grote aanvallen komen moet je idd os verdelen maar zover ik kan zien liggen de gebieden best ver uit elkaar dus denk dat dat probleem ook best nog wel mee zullen vallen

Tuurlijk laten we dat gebied niet leeg staan... we zijn niet dom :p

De gebieden liggen redelijk uit elkaar maar we zullen zien. De eerste aanvallen zijn al gelanceerd. wel erg lange looptijd ;)
 

DeletedUser

Guest
Veel succes gewenst aan Eiland en Burger :)
Hopen op een spannende en sportieve oorlog.


King, zou je aub weg willen blijven met je gespam de gehele tijd? Ik wil dit topic niet vervuild zien raken zoals het is bij "TDR VS EQUI, *SF*, LEF".
 

DeletedUser

Guest
Amai, wat een oorlogsverklaring ... ik krijg rillingen van de typfouten en stijlfouten die ze bevat.
Ik begrijp niet waarom iedereen hier zegt 'wat mooi' en 'wat een schrijftalent', ik zou die comments niet al te serieus nemen want volgens mij hebben deze mensen meer naar de afbeeldingen gekeken die wel mooi zijn in plaats van de tekst te lezen !!
 

DeletedUser

Guest
Veel succes gewenst aan Eiland en Burger :)
Hopen op een spannende en sportieve oorlog.


King, zou je aub weg willen blijven met je gespam de gehele tijd? Ik wil dit topic niet vervuild zien raken zoals het is bij "TDR VS EQUI, *SF*, LEF".

Harstikke bedankt voor je succes. Jullie natuurlijk ook ;)

Niet hopen ;) het word een spannende en sportieve oorlog.
 
Bovenaan