Oorlogsverklaring: Ace & Game vs. Eiland & Burger

DeletedUser39679

Guest
Ik vond je toch altijd serieus genoeg als ik onze pm's aan het lezen was IG. :rolleyes: Leek bijna wel een wraakactie.
Ja ach, D en A zijn nooit slecht geweest tegen jou en dan behandel je ze zo op het AF, failers of niet.

Kredict heb ik in het begin solo op 6 gedraaid, vanaf toen inderdaad co's, maar veel hebben ze niet geholpen hoor. :D Heb er een gehad die met tijden actief was, en dat was jij. Jij top 15? Lijkt me sterk, maar oké, zoals ik al zei, op wereld 13 was je een middelmatige speler, en ben je in mijn ogen nog altijd. Je bent wel tijden de perfecte co geweest.

Maar wil jij puur iemand kicken, die volgens jou dus wel perfect als co zijnde fungeert, om zijn arrogantie?

W12 was wel met een fusie, speler is toen tijdje gestopt. Had eerst mijn eigen account solo, en hij dan. Toen tot 5 miljoen top 15 gestaan;) Toen is hij erbij terug gekomen en ik gestopt.

En D en A hebben mij nooit slecht behandeld nee, zeg ik dat?
Maar ze hadden hier grote praat, en ik wist genoeg dat ze dat allemaal niet waar konden maken. Kijk A. die in zo'n traject zit als leraar. Zegt genoeg denk ik?
Tevens hebben wij ook nooit een ruzie of conflict gehad, en je lult hier toch sinds gisteravond ook zo? Maar jij zult dat allemaal wel mogen, hoe kan ik dat nu vergeten.

Als alsjeblieft Krepox, ik met tijden actief?
Jij kwam één keer in de zoveel dagen inloggen, wat edeltjes eruit sturen en je was weer weg. Ik was er altijd, elke dag.
Waarom wilde ze in de Select tijd, mij nog zo graag op Kredict hebben. Omdat ze dachten, en misschien ook wel wisten, dat jij 't niet alleen kunt.
 

DeletedUser3435

Guest
Maar wil jij puur iemand kicken, die volgens jou dus wel perfect als co zijnde fungeert, om zijn arrogantie?

W12 was wel met een fusie, speler is toen tijdje gestopt. Had eerst mijn eigen account solo, en hij dan. Toen tot 5 miljoen top 15 gestaan;) Toen is hij erbij terug gekomen en ik gestopt.

En D en A hebben mij nooit slecht behandeld nee, zeg ik dat?
Maar ze hadden hier grote praat, en ik wist genoeg dat ze dat allemaal niet waar konden maken. Kijk A. die in zo'n traject zit als leraar. Zegt genoeg denk ik?
Tevens hebben wij ook nooit een ruzie of conflict gehad, en je lult hier toch sinds gisteravond ook zo? Maar jij zult dat allemaal wel mogen, hoe kan ik dat nu vergeten.

Als alsjeblieft Krepox, ik met tijden actief?
Jij kwam één keer in de zoveel dagen inloggen, wat edeltjes eruit sturen en je was weer weg. Ik was er altijd, elke dag.
Waarom wilde ze in de Select tijd, mij nog zo graag op Kredict hebben. Omdat ze dachten, en misschien ook wel wisten, dat jij 't niet alleen kunt.
Ik zei 'in het begin' Y. :D Je zegt tegen andere personen dat jij Kredict zowat helemaal draait terwijl je er één keer gewoon bijna 4 weken niet was en ik daar niks vanaf wist.
Ja ach A is een noob, en dat weet iedereen. :D Maar dan nog begrijp ik je anti-Ace houding niet.
En tuurlijk niet, maar zei ik dan iets dat niet waar was? Nee, gewoon de waarheid.
Ik heb mijn inactieve periodes door mijn RL en daarom heb ik een co nodig.

Hilarisch. :D In Select tijden was ik praktisch leider. Ze wouden jou er gewoon bij op omdat ik zoals ik hierboven al zeg mijn periodes heb dat ik niet online kan komen, en dat Kredict een belangrijke account is en was.
Jij er elke dag? Hahaha :D Dat je dit al durft zeggen, ben ik blij dat je van het account af bent.
Want als jij er nu niet bent zou het account enorm moeten dalen. :rolleyes:

Je was er inderdaad veel, maar je deed nauwelijks iets.
Ik heb mijn inactieve periode gehad door vakantie etc, maar is zeker minder als de tijd dat jij spoorloos verdween.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, het is gewoon zielig. Ik ben het wel beu dat co's denken dat ze alles zijn, dus mischien ga ik vanaf nu gewoon solo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
Ik zei 'in het begin' Y. :D Je zegt tegen andere personen dat jij Kredict zowat helemaal draait terwijl je er één keer gewoon bijna 4 weken niet was en ik daar niks vanaf wist.
Ja ach A is een noob, en dat weet iedereen. :D Maar dan nog begrijp ik je anti-Ace houding niet.
En tuurlijk niet, maar zei ik dan iets dat niet waar was? Nee, gewoon de waarheid.
Ik heb mijn inactieve periodes door mijn RL en daarom heb ik een co nodig.

Hilarisch. :D In Select tijden was ik praktisch leider. Ze wouden jou er gewoon bij op omdat ik zoals ik hierboven al zeg mijn periodes heb dat ik niet online kan komen, en dat Kredict een belangrijke account is en was.
Jij er elke dag? Hahaha :D Dat je dit al durft zeggen, ben ik blij dat je van het account af bent.
Want als jij er nu niet bent zou het account enorm moeten dalen. :rolleyes:

Je was er inderdaad veel, maar je deed nauwelijks iets.
Ik heb mijn inactieve periode gehad door vakantie etc, maar is zeker minder als de tijd dat jij spoorloos verdween.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil, het is gewoon zielig.

Dat was in héél |P| bekend behalve bij jou, misschien ligt het aan jou activiteit dat je 't niet weet. Man, ik was 3 weken inderdaad op vakantie, in de maand mei. En als je er 3 weken niet bent, van bijna een half jaar, wat een ramp?
Anti Ace houding kwam door de grote praat, en wetende wat het betekent.
Vitalise kan misschien nog wel toegeven hier, dat deel waar wij aan lagen vroeger, niks voorstelde? Dan duid ik op Own*Your*Castle en Chriske ofzoiets? In ieder geval het Smile gedeelte.
Hiervan zat ook een gedeelte bij Ace, en nog redelijk grote praat hebben.
Dat is precies hetzelfde als jij bij mij denkt. Jij kan ook niet tegen mij ''ozo'' grote praat?!
Jij dacht dat je leider was misschien, volgens mij waren Brokensound en Morte dat nog altijd? Jij bent inderdaad een tijdje leider geweest. Maar de laatste drie kwart jaar toch niet meer;)

Ik ben er inderdaad elke dag hoor Krepox, buiten die 3 weken vakantie. Dat kan denk ik van Vitalise, tot |P| iedereen wel bevestigen. Verder deed ik onderhand alles, van bouwen, tot recruiten, tot recht zetten, tot groeperen, tot forum, tot pm werk. Zelfs Brokensound's moraalbreker die ons ook vaker aansprak, die voor mijn komst altijd ''J.'' zei.. en sinds ik erop kom altijd ''Y.'' zei. Er is meer te doen dan af en toe een treintje sturen.
 

DeletedUser26046

Guest
Ik vond je toch altijd serieus genoeg als ik onze pm's aan het lezen was IG. :rolleyes: Leek bijna wel een wraakactie.
Ja ach, D en A zijn nooit slecht geweest tegen jou en dan behandel je ze zo op het AF, failers of niet.

Kredict heb ik in het begin solo op 6 gedraaid, vanaf toen inderdaad co's, maar veel hebben ze niet geholpen hoor. :D Heb er een gehad die met tijden actief was, en dat was jij. Jij top 15? Lijkt me sterk, maar oké, zoals ik al zei, op wereld 13 was je een middelmatige speler, en ben je in mijn ogen nog altijd. Je bent wel tijden de perfecte co geweest.

Wel leuk, weet je nog het onderonsje wat wij op het Af hadden, vlak na de Select tijd? Waarin je probeerde mij compleet af te branden, na wat ik voor je gedaan heb?

En nu je oude co -proberen te- afbranden, terwijl ik mijn hand ervoor in het vuur durf te steken dat je zonder hem niet eens P binnen was gekomen, vind ik nog zwakker. Sowieso is dit 'not done', maar in jouw geval (die zoveel aan hem te danken heeft) al helemaal niet.

Hou eens op met jouw standaard discussies 'jij hebt niks bereikt, ik ben pro dus kssht'. Je voert ze met iedereen die je maar tegen komt, van Masterkill tot je oude co. Kom nou op Krepox, langzamerhand zou je hier toch overheen moeten zijn gegroeid ;).
 

DeletedUser3435

Guest
Wel leuk, weet je nog het onderonsje wat wij op het Af hadden, vlak na de Select tijd? Waarin je probeerde mij compleet af te branden, na wat ik voor je gedaan heb?

En nu je oude co -proberen te- afbranden, terwijl ik mijn hand ervoor in het vuur durf te steken dat je zonder hem niet eens P binnen was gekomen, vind ik nog zwakker. Sowieso is dit 'not done', maar in jouw geval (die zoveel aan hem te danken heeft) al helemaal niet.

Hou eens op met jouw standaard discussies 'jij hebt niks bereikt, ik ben pro dus kssht'. Je voert ze met iedereen die je maar tegen komt, van Masterkill tot je oude co. Kom nou op Krepox, langzamerhand zou je hier toch overheen moeten zijn gegroeid ;).
De Joey had er helemaal niks met te maken Zaletio, met de toetreding tot Phalanx.
Phalanx wist goed genoeg dat ik de hoofdspeler was/ben van Kredict, en ik denk dat ze het account ook vooral daarop beoordeld hebben. ;)

Zaletio, een speler die nu al voor de zoveelste keer zijn account en stam niet draaiende kan houden moet mij echt niet vertellen wat te doen. ;)

Masterkill vind ik een zielig persoontje, en De Joey vond ik een goede co en nu nietmeer. Meer niet
 

DeletedUser

Guest
Boehoe cry me a river ;)

Zegt wel meer over jou dat als je co stopt je gelijk in paniek bent en gelijk nieuwe co's probeert te regelen
 

DeletedUser26046

Guest
De Joey had er helemaal niks met te maken Zaletio, met de toetreding tot Phalanx.
Phalanx wist goed genoeg dat ik de hoofdspeler was/ben van Kredict, en ik denk dat ze het account ook vooral daarop beoordeld hebben. ;)

Zaletio, een speler die nu al voor de zoveelste keer zijn account en stam niet draaiende kan houden moet mij echt niet vertellen wat te doen. ;)

Masterkill vind ik een zielig persoontje, en De Joey vond ik een goede co en nu nietmeer. Meer niet

Zonder De Joey was Kredict al sinds januari niet meer actief bespeelt, en was het dus allang de top 40 uit gevallen. En ja, een compleet inactief account komt |P| niet in. Wees gewoon realistisch en dankbaar aan hem, en hou het daarbij.

Verder ben ik (nogmaals) een maand op vakantie geweest, en ben 2 dagen terug. Dus dat ArrowBK stil is gevallen, jammer. Dat Ace minder tot slecht loopt, jammer. Toch leuk dat een gefailde leider in Select het nu over 'een stam draaiende' durft te hebben. En De Joey 'presteert niks solo' volgens jou, en ga-zo-maar-door.

Dit heeft niks met mij te maken verder, maar ik vind het nu meer dan normaal dat De Joey zichzelf hier verdedigt tegen jouw compleet onnozele poging hem af te kraken.
 

DeletedUser3435

Guest
Zonder De Joey was Kredict al sinds januari niet meer actief bespeelt, en was het dus allang de top 40 uit gevallen. En ja, een compleet inactief account komt |P| niet in. Wees gewoon realistisch en dankbaar aan hem, en hou het daarbij.

Verder ben ik (nogmaals) een maand op vakantie geweest, en ben 2 dagen terug. Dus dat ArrowBK stil is gevallen, jammer. Dat Ace minder tot slecht loopt, jammer. Toch leuk dat een gefailde leider in Select het nu over 'een stam draaiende' durft te hebben. En De Joey 'presteert niks solo' volgens jou, en ga-zo-maar-door.

Dit heeft niks met mij te maken verder, maar ik vind het nu meer dan normaal dat De Joey zichzelf hier verdedigt tegen jouw compleet onnozele poging hem af te kraken.
Zoals ik al zei zaletio, jij weet weer totaal niet waarover je praat. :D Sinds januari? Manman, je kan beter wat meer tijd in Arrow steken dan zo'n domme dingen neer te zetten op het AF. Ik heb mijn actieve periodes door school en vriendin, maar is meestal niet langer als een paar dagen of een kleine week.
Yoeri was er zelfs pas op het laatste moment van op de hoogte dat ik een solli ging indienen bij Phalanx, ik was al langer in gesprek. Dus droom niet zo Zaletio.

Een gefailde leider in Select.. :confused: Te grappig voor woorden, ik denk dat Select geleid werd door jou toen het zo snel daal ging. Ik kraak hem helemaal niet af, ik kan nog normaal praten met De Joey en heb helemaal niks tegen hem.
Dus slaag de bal zo niet mis, zoals je altijd al gedaan hebt op wereld 18.

Trouwens, wie ben jij om commentaar te geven op mij, een inactief spelertje dat nu al de zoveelste account naar de haaien helpt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee gelukkig is hij hier niet geweest. Jammer genoeg ben jij hier wel. Ga nou maar ergens anders spammen.

Zijde 1:
Stammen: Ace, Game
Zijde 2:
Stammen: Burger, eiland

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 49
Kant 2: 82
Verschil: 33

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 462,098
Kant 2: 768,414
Verschil: 306,316

chart
 

DeletedUser49143

Guest
hehe eindelijk die de grafiek laat zien ;)

ty

en waar moet ik dan spammen van jouw/jullie?
 

DeletedUser49143

Guest
haha :D

nee is saai :D

zonder af is het saai xD

misschien een voorkeur op een andere wereld?
 
Bovenaan