Oorlogsverklaring: Ace & Game vs. Eiland & Burger

DeletedUser

Guest
:confused:

Sorry maar wil je iedereen niet zo over 1 kant scheren.
Ik heb nog nooit in mijn tw carriere een ban maar ook ergens voor gehad.

En hacken doe ik niet aan(kan het niet eens..)

Dus Ga terug naar je hol en blijf wachten tot onze edels je dorpen hebben weggesnoept;)

je zit toch in break
dan ben je mede verantwoordelijk voor je stam acties
waren jullie eigen woorden waar ik nu mee scherm :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
:confused:

Sorry maar wil je iedereen niet zo over 1 kant scheren.
Ik heb nog nooit in mijn tw carriere een ban maar ook ergens voor gehad.

En hacken doe ik niet aan(kan het niet eens..)

Dus Ga terug naar je hol en blijf wachten tot onze edels je dorpen hebben weggesnoept;)
Tw carriere? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jou misplaatste ego ff niet maar het zal aan mij liggen.
Jullie hacken voor de zoveelste keer een account brengen eiland hier schade mee madmad krijgt een block daar door.
En nog heb je genoeg ego om stoer te komen praten dat je een oorlog aan het winnen bent pfffffffffff.
Sorry hoor vind dat niet echt een applausje verdiend.
En als je dan ook echt te lui bent om een eigen topic te openen dan heb je nog altijd het topic top en flop stammen.
Niet in eens hier gaan posten terwijl jullie in het begin hoog en laag sprongen dat jullie toevallig tegelijkertijd aanvielen en niks van mekaars oorlogs plan afwisten.
En ik zou vandaag al naast je willen liggen om je uberskils eens uit te proberen.
Ben nu al zo f...... lang aan het interne dat ik mijn edels ook wel eens wil gaan timen.



je zit toch in break
dan ben je mede verantwoordelijk voor je stam acties
waren jullie eigen woorden waar ik nu mee scherm :rolleyes:



He internertje, die actie werd niet gewaardeerd door Break. Sterker nog, de vv's zijn door mij persoonlijk gelijk terug gegeven aan Eiland omdat wij ons niet verlagen tot jullie niveau.
Er is geen enkele schade aangericht aan die accounts, dus probeer Break maar niet zwart te maken. Wij verpletteren jullie wel zonder dat soort streken.

brigitte op 31.07. om 13:20 uur
Ik wil je iniedergeval bedanken voor het feit dat je de accounts eerlijk terug hebt gegeven.
En op deze manier de schade redelijk beperkt is gebleven.
Ik hoop dan ook dat er vanaf nu een punt gezet kan worden achter het vuile speler vanaf beide zijdes.


Knip

Luc


mXtreme op 01.08. om 10:48 uur
Mag ik vragen waarom jij die 2 vv's terug gegeven hebt en hoe jullie er aan gekomen waren ?


Gegroet Marno [player]mXtreme[/player]
oprichter [ally]eiland[/ally]

Was je dat alweer vergeten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Alsof wij er zelf voor kiezen? We liggen nu eenmaal het meest in de core (op Woeste na) en dan is het vanzelfsprekend dat er stammen om je heen liggen, wat vervolgens leidt tot oorlogen.

En gelukkig ben jij zo slim en goed dat je op een wereld als deze nu pas 1,1mill hebt en in een opleidingsstam zit. Keep it up.

Dus je wilt zeggen dat je er niet zelf voor hebt gekozen?

Mijn redenering is dat je alleen oorlog wilt, als je weet dat je deze oorlog wint. Dus als jij geen oorlog wilt hebben met de stammen om je heen, ben je dus bang dat de overwinning ergens anders naar toe gaat, of heb ik het nu fout?

En nee, ik zeg niet dat ik slim en goed ben, waaruit concludeer je dat? Soms moet je je aanpassen aan je omgeving, en de rim is natuurlijk een hele lastige plek om groot worden (A)

Maar nu aan jou de vraag, want uit jouw post concludeer ik dat je mij noob vindt, omdat ik in de rim met 1,1 mil in een moraalbrekersstam zit.
Maar ik hoor jullie ook vaak genoeg de grotere rim-spelers noob noemen. Dus het lijkt erop dat jullie alle rim-spelers noob vinden, maar wat kunnen rim-spelers er nou aan doen dat zij in de rim zitten en geen weerstand hebben, en dat jullie totaal worden geownd in de core? Is toch echt jullie eigen schuld.
 

DeletedUser

Guest
Dus je wilt zeggen dat je er niet zelf voor hebt gekozen?

Mijn redenering is dat je alleen oorlog wilt, als je weet dat je deze oorlog wint. Dus als jij geen oorlog wilt hebben met de stammen om je heen, ben je dus bang dat de overwinning ergens anders naar toe gaat, of heb ik het nu fout?

En nee, ik zeg niet dat ik slim en goed ben, waaruit concludeer je dat? Soms moet je je aanpassen aan je omgeving, en de rim is natuurlijk een hele lastige plek om groot worden (A)

Maar nu aan jou de vraag, want uit jouw post concludeer ik dat je mij noob vindt, omdat ik in de rim met 1,1 mil in een moraalbrekersstam zit.
Maar ik hoor jullie ook vaak genoeg de grotere rim-spelers noob noemen. Dus het lijkt erop dat jullie alle rim-spelers noob vinden, maar wat kunnen rim-spelers er nou aan doen dat zij in de rim zitten en geen weerstand hebben, en dat jullie totaal worden geownd in de core? Is toch echt jullie eigen schuld.

1. Accje op delete zetten
2. Inloggen op W23
3. Voilà u zit in de core ^^


Wat mij tegenstaat is dat ik massaal 120-uurs clears krijg en dat die mensen zelfs naar mij toe komen edelen omdat ze door de BG met LEF geen edelruimte hebben ^^
 

DeletedUser

Guest
1. Accje op delete zetten
2. Inloggen op W23
3. Voilà u zit in de core ^^


Wat mij tegenstaat is dat ik massaal 120-uurs clears krijg en dat die mensen zelfs naar mij toe komen edelen omdat ze door de BG met LEF geen edelruimte hebben ^^

pff, komt mr y'tje aan zetten hoor.
De grote held die niet eens durft te discussieren Ingame, maar je gelijkt blockt :D
haal mij eens van die block af, gozerd.
Maar Mr Y, als alle rim-spelers hun account deleten en verhuizen naar W23, dan zit jij op een gegeven moment ook in de rim. Dan kan na een tijdje iedereen zen account deleten.
 

DeletedUser

Guest
He internertje, die actie werd niet gewaardeerd door Break. Sterker nog, de vv's zijn door mij persoonlijk gelijk terug gegeven aan Eiland omdat wij ons niet verlagen tot jullie niveau.
Er is geen enkele schade aangericht aan die accounts, dus probeer Break maar niet zwart te maken. Wij verpletteren jullie wel zonder dat soort streken.


Was je dat alweer vergeten?

ff duidelijk lezen die pm
Redelijk beperkt gebleven alle os retour trekken en weer aanvallen op het front van bri sturen met dat account noem ik niet schadeloos.
Maar we waarderen het idd wel dat jullie die vv nog redelijk snel terug gegeven hebben.
Helaas voor korte duur aangezien jullie de ww van het account schijnbaar hadden.
Was die vv ook snel weer weg dus hebben we nog weinig kunnen doen daar.
En wij moesten wachten tot de beheerder weer inlogden.
Maar swa ons niveau was volgens mij een reactie op jullie niveau.
En ja de kip was er eerder dan het ei.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jou misplaatste ego ff niet maar het zal aan mij liggen.
Jullie hacken voor de zoveelste keer een account brengen eiland hier schade mee madmad krijgt een block daar door.
En nog heb je genoeg ego om stoer te komen praten dat je een oorlog aan het winnen bent pfffffffffff.
Sorry hoor vind dat niet echt een applausje verdiend.
En als je dan ook echt te lui bent om een eigen topic te openen dan heb je nog altijd het topic top en flop stammen.
Niet in eens hier gaan posten terwijl jullie in het begin hoog en laag sprongen dat jullie toevallig tegelijkertijd aanvielen en niks van mekaars oorlogs plan afwisten.
En ik zou vandaag al naast je willen liggen om je uberskils eens uit te proberen.
Ben nu al zo f...... lang aan het interne dat ik mijn edels ook wel eens wil gaan timen.
Kijk, voor je stammen beschuldigt , moet je maken dat je zelf wel zuiver speelt. Want wat deed jij? Was jij ook niet diegene die de toestemming gaf om mijn accountje om zeep te helpen? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, dat is een zegswijze die perfect op je lijf staat geschreven!
 

DeletedUser

Guest
Kijk, voor je stammen beschuldigt , moet je maken dat je zelf wel zuiver speelt. Want wat deed jij? Was jij ook niet diegene die de toestemming gaf om mijn accountje om zeep te helpen? De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, dat is een zegswijze die perfect op je lijf staat geschreven!

Was een gevolg na dat jullie hier een account om zeep hielpen.
Hoezeer ik mijn keuze van toen nu zwaar betreur hebben je het nog te danken aan jullie eerste vuil spel actie.
Hadden jullie dat niet gedaan was het nooit in mijn kop op gekomen om zo iets terug te doen.
Dus is het eerder de vraag wat is zwarter de pot of de ketel ?
 

DeletedUser

Guest
Was een gevolg na dat jullie hier een account om zeep hielpen.
Hoezeer ik mijn keuze van toen nu zwaar betreur hebben je het nog te danken aan jullie eerste vuil spel actie.
Hadden jullie dat niet gedaan was het nooit in mijn kop op gekomen om zo iets terug te doen.
Dus is het eerder de vraag wat is zwarter de pot of de ketel ?

valt me wel op dat er wanneer er de laatste tijd schandalen zijn Eiland er toch altijd wat mee te maken heeft :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
valt me wel op dat er wanneer er de laatste tijd schandalen zijn Eiland er toch altijd wat mee te maken heeft :rolleyes:

Off break misschien ff je oog kleppen af doen maar met het aantal schandalen loopt break toch voor.
Dus ff je feiten goed op een rijtje zetten voor je een bruin armpje denkt te halen ;)
 

DeletedUser

Guest
Was een gevolg na dat jullie hier een account om zeep hielpen.
Hoezeer ik mijn keuze van toen nu zwaar betreur hebben je het nog te danken aan jullie eerste vuil spel actie.
Hadden jullie dat niet gedaan was het nooit in mijn kop op gekomen om zo iets terug te doen.
Dus is het eerder de vraag wat is zwarter de pot of de ketel ?
Dit is je er gemakkelijk uitpraten met redenen waarvan je zelf weet dat ze noch kant noch wal raken.
En als je het toch zo betreurde, dan kon je na de bekendmaking van die actie gewoonweg stoppen met edels en clears te sturen. Maar neen, dat was me ook niet gegund, ik die totaal buiten die kwestie stond. Als je toch wraak wou nemen, doe het dan op een normale manier. Maar hé niet getreurd, ik pak terug waar ik recht op heb, en daar zal het niet bij blijven. Ik geniet hard hoe Eiland neergaat door Break. En dan zal ik laatst lachen ;)
 

DeletedUser

Guest
Off break misschien ff je oog kleppen af doen maar met het aantal schandalen loopt break toch voor.
Dus ff je feiten goed op een rijtje zetten voor je een bruin armpje denkt te halen ;)

nee sorry kan me meer eiland schandalen bedenken dan break schandalen het spijt me:D
 

DeletedUser

Guest
Dit is je er gemakkelijk uitpraten met redenen waarvan je zelf weet dat ze noch kant noch wal raken.
En als je het toch zo betreurde, dan kon je na de bekendmaking van die actie gewoonweg stoppen met edels en clears te sturen. Maar neen, dat was me ook niet gegund, ik die totaal buiten die kwestie stond. Als je toch wraak wou nemen, doe het dan op een normale manier. Maar hé niet getreurd, ik pak terug waar ik recht op heb, en daar zal het niet bij blijven. Ik geniet hard hoe Eiland neergaat door Break. En dan zal ik laatst lachen ;)

IK heb tenminste de ballen om voor mijn fout uit te komen heb van jullie gevreesde nr1 leider nog geen enkele poging die kant op zien doen.
Maar swa we gaan weer off topic met een hoop modder geniet er van het is je gegund ;)

nee sorry kan me meer eiland schandalen bedenken dan break schandalen het spijt me:D

Nou vertel ff kijken of je kan tellen ?
 

DeletedUser

Guest
IK heb tenminste de ballen om voor mijn fout uit te komen heb van jullie gevreesde nr1 leider nog geen enkele poging die kant op zien doen.
Maar swa we gaan weer off topic met een hoop modder geniet er van het is je gegund ;)



Nou vertel ff kijken of je kan tellen ?

break: gito
eiland: gila, frost
 

DeletedUser

Guest
IK heb tenminste de ballen om voor mijn fout uit te komen heb van jullie gevreesde nr1 leider nog geen enkele poging die kant op zien doen.
Maar swa we gaan weer off topic met een hoop modder geniet er van het is je gegund ;)



Nou vertel ff kijken of je kan tellen ?
De ballen voor er uit te voor komen? Je hebt de ballen niet om je leden te zeggen dat ze niet zo'n dergelijke actie's moeten doen, je gaf zelf de toestemming, je volgde het op de voet op. Dus wees maar niet trots dat je er voor uit kwam, want dan kom je bedrogen uit. En onze nr1 kreeg zijn straf en aanvaarde die, wat is het probleem dan?
 

DeletedUser

Guest
pff, komt mr y'tje aan zetten hoor.
De grote held die niet eens durft te discussieren Ingame, maar je gelijkt blockt :D
haal mij eens van die block af, gozerd.

Jij veranderd eerst een deel van de PM, stuurt dát dan door naar een stamlid, waardoor het lijkt of ik hem beledig. sorry, maar met zulk soort mensen wil ik helemaal NIETS te maken hebben. je bent de eerste die ik in mijn TW-geschiedenis heb geblokt, en dat blijft voorlopig zo.



Maar Mr Y, als alle rim-spelers hun account deleten en verhuizen naar W23, dan zit jij op een gegeven moment ook in de rim. Dan kan na een tijdje iedereen zen account deleten.

Totdat je mensen hebt die het geen reet interresseert dat ze in de rim zitten, jij vroeg wat je eraan kon doen, nouja dat is simpel eh?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
break: gito
eiland: gila, frost

Ik zei toch dat tellen moeilijk voor je was.
Voortaan beter je feiten kloppend hebben voor je denkt een grote mond te kunnen hebben :rolleyes:

break: gitto, cadvridoc, greck en greck is wel de meeste opzet in het spel dat account is gewoon moedwillig gehackt terwijl de speler zelf op vakantie was.

eiland? gilla en frost zover je dat een vieze actie kan noemen naar mijn weten is het je eigen keus bij welke stam je wil zitten dus blijft alleen gilla over.



De ballen voor er uit te voor komen? Je hebt de ballen niet om je leden te zeggen dat ze niet zo'n dergelijke actie's moeten doen, je gaf zelf de toestemming, je volgde het op de voet op. Dus wees maar niet trots dat je er voor uit kwam, want dan kom je bedrogen uit. En onze nr1 kreeg zijn straf en aanvaarde die, wat is het probleem dan?


Waaaahahahaha grapjas zijn straf 13 dorpen inleveren voor het slopen van een account en de buurman zijn account.
Laat je nakijken aub die straf was omdat hij de tw regels niet naleefde.
En die regel was dat je niet met je eigen account en het account dat je onder vv hebt dezelfde speler mag aanvallen.
Dus gestraft voor het slopen van 2 accounts heeft hij nul straf voor gehad.
En half break stuurde aanvallen op het zelfde moment.
Dus ga aub iemand anders wijs maken dat jullie als stam niks van die actie afwisten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jij veranderd eerst een deel van de tekst, stuurt het dan door naar een stamlid, waardoor het lijkt of ik hem beledig. sorry, maar met zulk soort mensen wil ik helemaal NIETS te maken hebben. je bent de eerste die ik in mijn TW-geschiedenis heb geblokt, en dat blijft voorlopig zo.





Totdat je mensen hebt die het geen reet interresseert dat ze in de rim zitten, jij vroeg wat je eraan kon doen, nouja dat is simpel eh?

Laat hem maar, gezien z'n AF naam is die nog niet zo oud, ik schat hem op 13 ongeveer ;)
 

DeletedUser

Guest
Laat hem maar, gezien z'n AF naam is die nog niet zo oud, ik schat hem op 13 ongeveer ;)

zit je goed mis,
misschien omdat ik wél al vanaf men 13 zombiedoder gebruik voor alle games die ik speel, en ik het wel leuk vond om dat zo te houden/
 
Bovenaan