Team: Censorship

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ow jij bent illusiondesign :eek:

ja dat kon je best wel makkelijk achterhalen als je mijn eerste plaatje met dit account zag ;)

voor sotw
1294485027-20.png
 

DeletedUser

Guest
als goeie designers bij goeie designers gaan worde ze betere designers omdat ze elkaars technieken beter kunnen leren ;) hiermee wil ik niet zeggen dat ik een goeie designer ben, gewoon een verklaring waarom alle goeie designers ook hier in willen en waarom CV mogelijk zou aannemen

De bedoeling van teams hebben is om het kunnen streiden etc tegen andere teams.
Als team 1 80% van de goede designers van dit forum heeft,
Team 2, 15% en Team 3 de overige 5%

Is dit dan eerlijk om te battelen,...

Om beter te worden met je designen op dit forum heb je geen teams nodig, iedereen kan je hier helpen.
Op Pr begrijp ik het, maar daar zitten designers op een niveau die je hier niet gaat vinden.
Dus hier vind ik het gewoon 1 oneerlijke hoop dat CV een team opricht & meteen de 'betere' met zich meetrekt.
De bedoeling van teams te hebben is al omzeep geholpen vanaf het moment alle 'betere' in dit team gaan.
 

DeletedUser

Guest
De bedoeling van teams hebben is om het kunnen streiden etc tegen andere teams.
Als team 1 80% van de goede designers van dit forum heeft,
Team 2, 15% en Team 3 de overige 5%

Is dit dan eerlijk om te battelen,...

Om beter te worden met je designen op dit forum heb je geen teams nodig, iedereen kan je hier helpen.
Op Pr begrijp ik het, maar daar zitten designers op een niveau die je hier niet gaat vinden.
Dus hier vind ik het gewoon 1 oneerlijke hoop dat CV een team opricht & meteen de 'betere' met zich meetrekt.
De bedoeling van teams te hebben is al omzeep geholpen vanaf het moment alle 'betere' in dit team gaan.

ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ergens is dat toch ook logisch dat de betere designers samen willen in 1 team?
 

DeletedUser42499

Guest
ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ergens is dat toch ook logisch dat de betere designers samen willen in 1 team?

Het is toch logisch dat je bij de beste wilt ?
Ik bedoel : Je zit bij VVV , dan wil je ook naar Barcelona toch?
 

DeletedUser

Guest
Best zielig dit lol, niets tegen al die mensen hier, maar CV is ermee begonnen en heeft de 'betere' meteen met zich mee genomen, nu willen alle personen die wat kunnen meteen hierbij.
En CV neemt ze natuurlijk aan..

Hoezo oneerlijke teams?:rolleyes:

Rot op ga ergens anders winen,
ik probeer een team te runnen en hoe ik dat doe en hoe ik dat wil dat bepaal ik en BI.
Trouwens in team inactive zitten aardige designers dus ssssssssssssssst...

---

Epic jij gaat besproken worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Rot op ga ergens anders winen,
ik probeer een team te runnen en hoe ik dat doe en hoe ik dat wil dat bepaal ik en BI.
Trouwens in team inactive zitten aardige designers dus ssssssssssssssst...

---

Epic jij gaat besproken worden ;)

Hou oud ben jij klein kind? Je kan nog geen deftige discutie voeren dus laat staan deftig een team te leiden. Als je niet tegen kritiek kan hoor je al zeker niet aan de leiding te staan van een team.
Ik zeg hoe het is, moet jij niet met je belachelijke commentaar afkomen.
In InCt zitten goede personen inderdaad, maar de rest van de teams?
 

DeletedUser49721

Guest
Rot op ga ergens anders winen,
ik probeer een team te runnen en hoe ik dat doe en hoe ik dat wil dat bepaal ik en BI.
Trouwens in team inactive zitten aardige designers dus ssssssssssssssst...

---

Epic jij gaat besproken worden ;)

love0029.gif
ben het hier met cv eens


Hou oud ben jij klein kind? Je kan nog geen deftige discutie voeren dus laat staan deftig een team te leiden. Als je niet tegen kritiek kan hoor je al zeker niet aan de leiding te staan van een team.
Ik zeg hoe het is, moet jij niet met je belachelijke commentaar afkomen.
In InCt zitten goede personen inderdaad, maar de rest van de teams?

dit is alleen gericht tegen cv wat ik niet snap, de goede designers kiezen hun team dat hier nu veel goede inzitten zal niet aan cv liggen. ik bedoel maar welke achterlijke gek gaat er goede designers afwijzen in zijn team. en in flying bacon zit ND en nog wat. in berr ong zit aysereturn en ryou ;)
just relax and get real ;) het recht van de sterkste, in de sotw zal iemand als yourlasttry (niks persoonlijks hoor) niet kunnen winnen tegen nightdream.
indien ze beide serieus werken.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hou oud ben jij klein kind? Je kan nog geen deftige discutie voeren dus laat staan deftig een team te leiden. Als je niet tegen kritiek kan hoor je al zeker niet aan de leiding te staan van een team.
Ik zeg hoe het is, moet jij niet met je belachelijke commentaar afkomen.
In InCt zitten goede personen inderdaad, maar de rest van de teams?

What the hack bemoei je je mee, ga vliegen?
als je dit belachelijk noemt noem dan mensen met een eigen mening belachelijk.

verder ga ik idd niet met hou in discussie want ik probeer dit topic overzichtelijk te houden.
DUS STOP SPAM!!
 

DeletedUser

Guest
What the hack bemoei je je mee, ga vliegen?
als je dit belachelijk noemt noem dan mensen met een eigen mening belachelijk.

verder ga ik idd niet met hou in discussie want ik probeer dit topic overzichtelijk te houden.
DUS STOP SPAM!!

Jij zit op Pr forum vermoed ik?
Zo ja zitten daar alle beste designers bij 1?
 

DeletedUser42499

Guest
What the hack bemoei je je mee, ga vliegen?
als je dit belachelijk noemt noem dan mensen met een eigen mening belachelijk.

verder ga ik idd niet met hou in discussie want ik probeer dit topic overzichtelijk te houden.
DUS STOP SPAM!!

was me nooit op gevallen,
je hebt aardig wat sotw 's gwonnen :O

Sotw won: #110 ■ #111 ■ #113 ■ #116 ■ #118 ■ #122 ■ #124
 

DeletedUser

Guest
dit is alleen gericht tegen cv wat ik niet snap, de goede designers kiezen hun team dat hier nu veel goede inzitten zal niet aan cv liggen. ik bedoel maar welke achterlijke gek gaat er goede designers afwijzen in zijn team. en in flying bacon zit ND en nog wat. in berr ong zit aysereturn en ryou ;)
just relax and get real ;) het recht van de sterkste, in de sotw zal iemand als yourlasttry (niks persoonlijks hoor) niet kunnen winnen tegen nightdream.
indien ze beide serieus werken.....
Lol, ND was niet serieus, hij zit alleen op dit forum als tijdverdrijf & om te spammen.
Ryou & Ayse hun team is redelijk inactief (no offence)

daar zitten ook alle designers waar ze willen zitten ;)

Daar zijn de teams verdeeld, in elk team heb je betere leden die de kleinere leden helpen ;)
 

DeletedUser49721

Guest
Lol, ND was niet serieus, hij zit alleen op dit forum als tijdverdrijf & om te spammen.
Ryou & Ayse hun team is redelijk inactief (no offence)



Daar zijn de teams verdeeld, in elk team heb je betere leden die de kleinere leden helpen ;)

laat ik op dat laaste in gaan
daar heb je twee soorten teams novice teams en de rest ;)
in novice teams(noem er maar een tmnt van ND)
komen moderate enhizzle je het vrijwillig leren ;)
in de hogere teams leren alle betere het van elkaar, en laten ze je er niet in als je niet goed genoeg ben ;)
dan is dat verschil niet zo groot als hier.
ook niet zo laag ;)
 

DeletedUser

Guest
laat ik op dat laaste in gaan
daar heb je twee soorten teams novice teams en de rest ;)
in novice teams(noem er maar een tmnt van ND)
komen moderate enhizzle je het vrijwillig leren ;)
in de hogere teams leren alle betere het van elkaar, en laten ze je er niet in als je niet goed genoeg ben ;)
dan is dat verschil niet zo groot als hier.
ook niet zo laag ;)

FAAI wat is het nut van teams als je zoiso weet dat 1 team de bovensta hand heeft? Niets.
Hier op het forum zijn 99% van alle designers Novice en valt dus niets te vergelijken met de grote goede teams van PR ;)
De bedoeling van teams is dat de betere designers verspreid worden over de beschikbare teams & de beginnelingen/"noobjes" op te leiden, te helpen,...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan