Ideeën voor volgende versie 4.0 deel 1

DeletedUser

Guest
Afkeuren natuurlijk :D
Laat het spel zoals het is. Ik heb opgezocht en het kan wat vergeleken worden met Paleis op Travian.
 

DeletedUser

Guest
Afkeuren natuurlijk :D
Laat het spel zoals het is. Ik heb opgezocht en het kan wat vergeleken worden met Paleis op Travian.
Dat lijkt er totaal niet op. Als je tegen bent reageer dan niet meer.
Je blijft jammeren maar geeft geen goede commentaar of suggesties voor het verbeteren. Je begrijpt het idee volgens mij niet eens. Dus hou erover en en laat mensen eens reageren met een echte commentaar!!
 

DeletedUser

Guest
:eek:

Ik heb gereageerd met commentaar!

koning te goedkoop, koninkrijk te goedkoop, koning te snel, standbeeldbonus niet goed, ...
is verwerkt in mijn antwoord.

En ja, ik ben er eigenlijk tegen als het blijft zoals het nu is want ik zie in de koning gewoon een versnelling van de edelman.

Alright, ik zeg niets meer :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fazant zei:
Ik heb gereageerd met commentaar!
Soms, meestal niet met veel nutteloze posts
Fazant zei:
koning te goedkoop
De koning kost evenveel als de edelman. Nobels moeten zo goedkoop mogelijk zijn en een verduuring ervan kan het gebruik afremmen. Bovendien is het enkel beschikbaar in het hoofdorp. Er kan misschien een verhoging komen van vb 1000 van elk meer maar dat is zelf al zeer veel.
Fazant zei:
koninkrijk te goedkoop
Het koningkrijk kost 10% meer als een adelhoeve. Een verhoging naar 20% is misschien beter maar kan in sommige ogen negatief worden aangezien.
Fazant zei:
koning te snel
De koning is zeker niet te snel. Hij is sneller dan de edelman maar trager dan siege. Dus hij zit er tussen en is nog steeds erg traag.
Fazant zei:
standbeeldbonus niet goed
De bonus is goed. Misschien heb je de update nog niet gelezen.
Fazant zei:
is verwerkt in mijn antwoord.
En ja, ik ben er eigenlijk tegen als het blijft zoals het nu is want ik zie in de koning gewoon een versnelling van de edelman.
De koning is een verbetering. Hij is enkel in het hoofdorp mogelijk das waarom zo'n wereld niet. Er zijn nog 7 andere werelden nu waar het is zoals nu dus blijf daar dan.
 

DeletedUser

Guest
Toch vind ik standbeeldbonus slecht. Als je daar niet mee kunt leven, pech!
De invloed is te gering.

Het is een persoonlijke mening. Als jij een andere hebt is dat voor mij goed, maar ik heb nog altijd het recht om mijn mening te uiten.
 

DeletedUser

Guest
Van sandbeeld bonus tot koninkrijk; allemaal afkeuren. Waarom? Ik vind tw goed zoals het is, zie hier geen toevoegingen in.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 5 zinnen gelezen en ik vind het al slecht.

Je idee verandert gewoon te veel van het spel. Gooi die handel toch in de vuilbak.
 

DeletedUser

Guest
Van sandbeeld bonus tot koninkrijk; allemaal afkeuren. Waarom? Ik vind tw goed zoals het is, zie hier geen toevoegingen in.
Dan heb je niet goed gelezen.
Dit is wel dergelijk een toevoeging. Het kan een wereld leuker maken.
Ik heb 5 zinnen gelezen en ik vind het al slecht.

Je idee verandert gewoon te veel van het spel. Gooi die handel toch in de vuilbak.
Als je 5 zinnen hebt gelezen kun je niet tegen zijn dan ben je lui.
Dus kun je ook je mening niet geven over iets dat je niet weet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb 5 zinnen gelezen en ik vind het al slecht.:confused::confused:

Je idee verandert gewoon te veel van het spel. Gooi die handel toch in de vuilbak.

als je 5 zinnen leest dan kan je het niet weten
als je het helemaal leest dan vind je er misschien toch nog iets aan


en een beetje respect hij heeft daar ook al zijn tijd in gestoken

jens 10 je was me al voor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser659

Guest
jens waarom kan je de wereld niet laten zoals het is. ik heb het gelezen en het veranderd teveel. enbovendien hebben de makers never nooit genoeg tijd om dit te maken. bovendien is tw al goed zoals het is
 

DeletedUser

Guest
nou ik zeg
dit mag de vuilnis bak in
op het idee van de ridder na


ik vind dat idee van de ridder heel goed
maar ik vind dat dit anders moet
de ridder helpt in verdeding 8 % meer tegen boog
10 tegen cav
en 12 tegen infantrie

en dat ander idee is gewoon slecht
 

DeletedUser

Guest
nou ik zeg
dit mag de vuilnis bak in
op het idee van de ridder na


ik vind dat idee van de ridder heel goed
maar ik vind dat dit anders moet
de ridder helpt in verdeding 8 % meer tegen boog
10 tegen cav
en 12 tegen infantrie

en dat ander idee is gewoon slecht
Dat geeft een itemeffect.
Bovendien geef dat te veel voordeel
 

DeletedUser

Guest
krijgt hij 50% meer verdediging infanterie
en 20% meer verdediging calverie.

Je heb toch al de ridderitems die veel extra bonus geeft als je de juiste items hebt! En de muur geeft al zoveel voordelen voor de verdediger, dus waarom nog eens extra voordelen gaan geven?
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt er totaal niet op. Als je tegen bent reageer dan niet meer.
Je blijft jammeren maar geeft geen goede commentaar of suggesties voor het verbeteren. Je begrijpt het idee volgens mij niet eens. Dus hou erover en en laat mensen eens reageren met een echte commentaar!!

Dus je mag niet eens reageren als je tegen bent? Dan kan jij ook niet tegen commentaar.
 

DeletedUser

Guest
Dus je mag niet eens reageren als je tegen bent? Dan kan jij ook niet tegen commentaar.


kom doe niet onozel reageer als je er tegen ben en reageer als je voor ben
niet gaan zagen over iets dat niet over het topic gaat dus nu



ON TOPIC
 
Bovenaan