Topspelers

DeletedUser

Guest
Hang ergens anders de amateur psycholoog uit.

Ik denk dat er weinig spelers zoveel mensen hebben geholpen beter te worden dan ik al heb gedaan. Dat ik op het AF mensen kapot bash ligt niet aan het feit dat ik een arrogante zak ben maar omdat het gros van de posters hier te plaatsen valt in de categorie wannebe's die denken het door te hebben en een onrechtmatige arrogantie (1) vertonen. Deze hebben al een basisbegrip over hoe het spel werkt en zijn te trots/te dom de details te vinden, wel dat type zal niets anders verdienen dan mijn toorn.

Ik vrees vooral dat jij een heel stuk mist over hoe mensen in elkaar zitten, hoe dit AF werkt en wat een topper een topper maakt. Kom nou, denk je heus dat je geen topper kan zijn omdat je een grote gemenerik bent? Dit is een spel,geen populariteitswedstrijd. (2)
:''''')

1: Arrogantie is naar mijn mening nooit terecht.
2: Nou, waarom probeer je dan mensen te bashen op het AF, want dit doe je toch vanwege de aandacht, je wilt 'goed' genoemd worden, dus het heeft wel voor een deel te maken met populariteit. Alhoewel een topspeler naar mijn mening niet arrogant moet zijn.

Toch wel grappig dat je je blijkbaar anders voordoet dan je werkelijk bent op het forum, omdat we blijkbaar niet kunnen afleiden wat voor een persoon je bent. Als ik zo deze reacties allemaal lees vind ik je een arrogante zak, of je doet je voor als een arrogante zak, beide zwak. (Subjectief natuurlijk)

En hoezo zelfverheerlijking? Ik weet wat ik kan en dat is een stuk meer dan zowat 99% van de tw spelers.

En dan toch doe je het weer. :eek:

je kunt een speler in de top van werelden zijn, maar dat maakt je geen topspeler zoals ik al eerder zei, lees maar ff terug he ;)

Ik vermoed dat mijn kennis van mensen die van jou enigszins te boven gaan getuige jouw apengedrag hier, daarnaast ben ik niet diegene die zich op zijn borstje sla van kijk eens hoe goed ik ben en ik schop iedereen naar beneden die ook maar denkt iets te kunnen, maar zoals ik al zei, ik wens je veel plezier op je apenrots, je bent van de koning van de rots en daar ben je vast heel trots op, nu nog een beetje leren hoe je communiceert zonder anderen te denigereren en wie weet ontbeer je je tot een persoonlijkheid en wordt je naast een speler met prestaties ook nog wel een topspeler in gedrag :D

Heel leuk, nu het verhaal overnieuw zonder apen, dan doe ik moeite om het te lezen.

Wat interesseert mij het nu of de forummensjes mij een beetje een toffe peer vinden?

Veel, anders zou je niet proberen om andere mensen te kleineren. Als je andere kleineert, vinden ze je vanzelf een toffe peer, toch? :rolleyes:

Ik schrijf zoals ik me ook echt uitdruk en al jaren schrijf.

Dat mensen dit als elitair en archaïsch (1) taalgebruik gaan beschouwen is hun probleem, ik hou van de Nederlandse taal en de mogelijkheden die deze kan bieden om me uit te drukken.

En sorry nee, de discussie die we voeren is geen zaak van mening maar een feit dat jij ten onrechte tracht af te schilderen als een mening (2). Het toont eerder aan dat je geen knal weet van deftig starten op een wereld. Sla er de historie eens op na anders welke spelers het snelst vooruit gingen in ongeveer... alle voorgaande werelden?

De rushers of de treiners? :rolleyes:

Dat jij denkt te weten meer ervaring en meer skills te hebben is leuk voor je. Proficiat.

1: Hah, prachtig, eventjes laten zien hoe groot je woordenschat is. :rolleyes:

2: Als hij het een betere start vindt, is dit wel degelijk een mening.

Bedankt dat je het vraagt. Ik Ben VexX en ben niet van de w14 nee. Ik ben begonnen op de .net servers, dus dat is wel een tijdje terug. Toen ben ik overgegaan naar w3, waar ik enkele maanden geleden op delete ben gegaan, omdat de uitdaging weg was. Nog een tijdje op w8 actief geweest aan de rim, maar was helemaal niks aan en kom nu eens kijken of hier wel wat tegenstand is.

Voorlopig vermaak ik me kostelijk op het AF, allemaal mensen en vriendjes van w7 t/m w20 die hier samen stoer en arrogant komen doen.

Helemaal met je eens. :D

het is net zelfverheerlijking om te beweren dat je een even goede start kan maken als sv terwijl je nog nooit iets hebt voorgesteld ig.

Ja, geweldig en dit heet kontenlikken.

Ik denk dat je eens beter je informeert wie en wat ik voorstel.
Dan kom je eventueel niet meer met van die retard startposts af.

Naar alle waarschijnlijkheid zit ik aan een dorp of 10 tegen dat jij er 4 hebt met die tactiek die je volgt. Is allemaal logisch hoor maar als je te dogmatisch bent om er eens over na te denken waarom wentel je jezelf maar in je ongelijk.

Oh, ik wachtte al op zoiets als dit. Lekker een hele hoge dunk van jezelf hebben.

je staat hier te boek als lid van het tw-team, daarmee vertegenwoordig jij hun hier, ongeacht wat je positie is, reflecteert hetgeen jij hier post op het tw-team, als jij dergelijke dingen nog niet snapt, zou ik als ik jou was echt eens serieus gaan nadenken of je wel onderdeel van het team uit moet/kan maken.

Mee eens, en als een tw-lid werkelijk zo duidelijk niet zijn objectiviteit mag laten blijken, moeten er misschien andere regels binnen het team komen.

en dat is nou een reactie van een topper? nou je geeft je wel echt bloot he, je bent echt niks meer dan dat aapje :D

Zucht, kun je de rest van de dierentuin ook even gaan behandelen? De apen beginnen te vervelen. :eek:


Wilde bij meer posts een reactie zetten, maar de lijst werd me te lang..

Mijn mening: Pff, wat een arrogantie. Mensen kunnen misschien fantastisch spelen maar zijn 'o zo' arrogant.
 

DeletedUser14450

Guest
Ik heb het helaas niet van begin af meegekregen, aangezien ik er niet was.
Maar ik heb buiten mijn 4 posts, slechts 2 leden van Sinc gezien die zich met je gekakel bemoeid hebben.

Nu maar hopen dat je lekker slaapt, mss zet je er wel een tent van op :eek:

nah ik ben niet iemand die zoveel geeft om het AF. Ik vind dat wel altijd leuk voor een lolletje, omdat er veel te serieuze mensen zijn en die heb ik gevonden:rolleyes:
 

DeletedUser40933

Guest
Zeg ik dat? Volgens mij niet hoor, maar zeg ook niet dat ik erg serieus was. Met al dat farmen nu nog snel heb ik nog wel tijd om even op AF te zitten en bij te lezen en te posten.

Heb je wel flink op de stang gekregen^^, heb er ook niet veel moeite voor hoeven doen moet ik zeggen.

Denk je nou heus dat ik op stang gejaagd geraak door wat tarduitspraken?
Man, dan krijg ik een hartaanval bij elke 2 posts hier.

Bij sommigen bij elke post. (hint, jij hoort daarbij)
 

DeletedUser40933

Guest
1: Arrogantie is naar mijn mening nooit terecht.
2: Nou, waarom probeer je dan mensen te bashen op het AF, want dit doe je toch vanwege de aandacht, je wilt 'goed' genoemd worden, dus het heeft wel voor een deel te maken met populariteit. Alhoewel een topspeler naar mijn mening niet arrogant moet zijn.

Toch wel grappig dat je je blijkbaar anders voordoet dan je werkelijk bent op het forum, omdat we blijkbaar niet kunnen afleiden wat voor een persoon je bent. Als ik zo deze reacties allemaal lees vind ik je een arrogante zak, of je doet je voor als een arrogante zak, beide zwak. (Subjectief natuurlijk)



En dan toch doe je het weer. :eek:



Heel leuk, nu het verhaal overnieuw zonder apen, dan doe ik moeite om het te lezen.



Veel, anders zou je niet proberen om andere mensen te kleineren. Als je andere kleineert, vinden ze je vanzelf een toffe peer, toch? :rolleyes:



1: Hah, prachtig, eventjes laten zien hoe groot je woordenschat is. :rolleyes:

2: Als hij het een betere start vindt, is dit wel degelijk een mening.



Helemaal met je eens. :D



Ja, geweldig en dit heet kontenlikken.



Oh, ik wachtte al op zoiets als dit. Lekker een hele hoge dunk van jezelf hebben.



Mee eens, en als een tw-lid werkelijk zo duidelijk niet zijn objectiviteit mag laten blijken, moeten er misschien andere regels binnen het team komen.



Zucht, kun je de rest van de dierentuin ook even gaan behandelen? De apen beginnen te vervelen. :eek:


Wilde bij meer posts een reactie zetten, maar de lijst werd me te lang..

Mijn mening: Pff, wat een arrogantie. Mensen kunnen misschien fantastisch spelen maar zijn 'o zo' arrogant.


NOBODY_CARES_by_AquaticFishy.png
 

DeletedUser48651

Guest
dus als iemand zegt dat een zwaard beter is als een vuurwapen is dat ook een mening? bullsh*t
 

DeletedUser14450

Guest
Denk je nou heus dat ik op stang gejaagd geraak door wat tarduitspraken?
Man, dan krijg ik een hartaanval bij elke 2 posts hier.

Bij sommigen bij elke post. (hint, jij hoort daarbij)

kom je weer even met je haantjes gedrag en serieuze opmerkingen? Waarom blijf je bezig?
Ik kan post van je terug halen waarin je duidelijk laat blijken hoe serieus je ermee bezig was en hoe gek je ervan werd..

(je jesuz is er een goed voorbeeld van)

Heb je gewoon op de stang gejaagd en iedereen kan het lezen het seri je ermee bezig was, zou je goed staan als je nu niet weer met zo'n belachelijke post zou komen, want anders ga je dadelijk hier weer over beginnen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
kom je weer even met je haantjes gedrag en serieuze opmerkingen? Waarom blijf je bezig?
Ik kan post van je terug halen waarin je duidelijk laat blijken hoe serieus je ermee bezig was en hoe gek je ervan werd..

(je jesuz is er een goed voorbeeld van)

Heb je gewoon op de stang gejaagd en iedereen kan het lezen het seri je ermee bezig was, zou je goed staan als je nu niet weer met zo'n belachelijke post zou komen, want anders ga je dadelijk hier weer over beginnen:rolleyes:

:)verkenner:)
 
Bovenaan