Wereld 6 Awards 2010

DeletedUser1435

Guest
ik kan nu wel beginnen over de clash der titanen die op handen was.

Demo vs Anthraxxis.

En toen vluchtte demo bok in, en kon ik het niet bewijzen.

Maar ik begin er gewoon niet over :D
 

DeletedUser

Guest
Niet, dus je argument slaat als een tang op een varken. w11 had mijn buurman zijn trein eerder en verder ben ik geen andere werelden gestart dan de werelden waar ik nu speel. Wereld 3 ben ik pas driekwart jaar na die start van die wereld begonnen, dus mijn ranking daar zegt niet zoveel. Wereld 8 speel ik zonder motivatie, internpercentage onder de 5%, du sook die ranking zegt geen reet. W6, w7 en w15 speel ik actief, daar mag je me afrekenen op prestaties en als je denkt dat ik ten onrechte op een bepaalde plaats sta, doe er wat aan dan, want voorlopig heb je een hoop kritiek, maar nog nooit laten zien dat je me kunt verslaan. Geen woorden maar daden. Jouw top 3-tjes boeien me ook geen enkele reet, pas als je me ingame weet te verslaan in een 1-op-1 gevecht, dan weet ik wat je waard bent.

Ik bepaal niet wie mijn buren zijn, dus ook niet hoe aansprekend de resultaten op een wereld zijn. Voorlopig is *p* in ieder geval niet in staat gebleken om een positief resultaat tegen me neer te zetten, wellicht dat je eens een vv-tje van ze kunt doen.:rolleyes:

Jouw ODA is trouwens een hele 25 miljoen hoger dan die van mij....indrukwekkend hoor......rolleyes:

Ik heb al tijden niet meer iemand aangevallen (ja homps nu net), lees: 1 jaar. Maar anders had ik wel een iets hogere ODA atm gehad. Op het moment dat ik stopt met aanvallen en edelen stond ik: ODA plek 6, punten plek 3. Dus als je terug naar dat principe gaat. Dan is dat prima in verhouding.
En I would love to get my hands on you. Gewoon 1 op 1. Maarja, ik ga geen nieuwe wereld meer starten vanwege al die kut nieuwe trucjes. Dus helaas zal ik op deze wereld moeten wachten tot je naast me geinternd raakt.

xx, Nico.
 

DeletedUser

Guest
Mij hoor je toch ook niet opscheppen over mijn resultaten tegenover MdG.

Jammer dat je na al die tijd nog steeds geen zinnige post weet te maken :rolleyes:



Zul je het wel over Nic hebben :p

Dat is echt een van de grootste flapdrollen op dit spel, zelfs maikel valt daarbij in het niets, en dat is een prestatie ;)

tom dat zal ik wel van jou geleert hebben aangezien jij ook alleen maar onzin uit je bek ramt:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50957

Guest
ik kan nu wel beginnen over de clash der titanen die op handen was.

Demo vs Anthraxxis.

En toen vluchtte demo bok in, en kon ik het niet bewijzen.

Maar ik begin er gewoon niet over :D

Jij een titaan? Hahahaha, laat me niet lachen, zelfs een baby is nog een betere en grotere speler als jij. :eek::rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
ik kan nu wel beginnen over de clash der titanen die op handen was.

Demo vs Anthraxxis.

En toen vluchtte demo bok in, en kon ik het niet bewijzen.

Maar ik begin er gewoon niet over :D

Ik ben nooit gevlucht en zal dat al zeker niet voor jou doen. Je hebt lang genoeg in mijn buurt gelegen, je hebt alle kans gehad om je te bewijzen. Je praat er liever over dan dat je het ook daadwerkelijk waarmaakt.
 

DeletedUser1435

Guest
Ik ben nooit gevlucht en zal dat al zeker niet voor jou doen. Je hebt lang genoeg in mijn buurt gelegen, je hebt alle kans gehad om je te bewijzen. Je praat er liever over dan dat je het ook daadwerkelijk waarmaakt.

je bent wel bok in gevlucht :(

Maarja. Ik ben er niet over begonnen zoals ik al eerder zei, en zal er verder ook geen woorden aan vuil maken. Dat is zinloos omdat jouw visie afwijkt van de realiteit.
 

DeletedUser

Guest
tom dat zal ik wel van jou geleert hebben aangezien jij ook alleen maar onzin uit je bek ramt:rolleyes:

Ja hoor maikel, allemaal blablabla, je hangt hier nu de stoere gozer uit, maar je weet zelf donders goed waar en hoe ik gespeeld heb, dus daarover heb je al helemaal geen poot om op te staan.
En over onzin praten, jij vind het onzin omdat ik gewoon een paar keer tegen je heb uitgehaald, maar de neutrale lezer zal in mijn posts een heleboel meer heil zien dan al die troep die jij er doorheen gooit:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor maikel, allemaal blablabla, je hangt hier nu de stoere gozer uit, maar je weet zelf donders goed waar en hoe ik gespeeld heb, dus daarover heb je al helemaal geen poot om op te staan.
En over onzin praten, jij vind het onzin omdat ik gewoon een paar keer tegen je heb uitgehaald, maar de neutrale lezer zal in mijn posts een heleboel meer heil zien dan al die troep die jij er doorheen gooit:rolleyes:

nu ram je weer onzin uit die mond van je :rolleyes: heb ik in die citaat iets wat gezegt over hoe en waar je gespeeld hebt?? misschien eerder maar daar gaat het helemaal nu niet over hoor... :eek:

jij praat wel vaker onzin dan die uithalen op msn en dat weet je zelf ook wel tom... en jah je praat misschien minder onzin dan mijn maar volgens mijn weet iedereen hier dat ik een spammer ben en een spammer praat redelijk vaak onzin inderdaad ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nu ram je weer onzin uit die mond van je :rolleyes: heb ik in die citaat iets wat gezegt over hoe en waar je gespeeld hebt?? misschien eerder maar daar gaat het helemaal nu niet over hoor... :eek:

jij praat wel vaker onzin dan die uithalen op msn en dat weet je zelf ook wel tom... en jah je praat misschien minder onzin dan mijn maar volgens mijn weet iedereen hier dat ik een spammer ben en een spammer praat redelijk vaak onzin inderdaad ;)

Iedereen weet het, en niemand stelt het op prijs. :rolleyes:

En mag jij mij vertellen wat er onzin is in mijn laatste posts?

Ik heb enkel opheldering gevraagd aan je grote vriend Farm 4 Life, echter is hij er nog steeds niet in geslaagd zijn loze kreten te onderbouwen..
 

DeletedUser

Guest
Iedereen weet het, en niemand stelt het op prijs. :rolleyes:

En mag jij mij vertellen wat er onzin is in mijn laatste posts?

Ik heb enkel opheldering gevraagd aan je grote vriend Farm 4 Life, echter is hij er nog steeds niet in geslaagd zijn loze kreten te onderbouwen..

maar je weet zelf donders goed waar en hoe ik gespeeld heb, dus daarover heb je al helemaal geen poot om op te staan.

dat zeg jij maar in de post die jij citeerde stond nergens dat ik op een poot probeerde te staan over hoe en waar je gespeeld hebt tom ;) dat is dus inderdaad onzin...

daarbij waarom link je mijn en farm 4 life aan elkaar als grote vriend??? ik heb nauwelijks contact met hem hoor dus weet niet maar dat is dus ook onzin
 

DeletedUser

Guest
maar je weet zelf donders goed waar en hoe ik gespeeld heb, dus daarover heb je al helemaal geen poot om op te staan.

dat zeg jij maar in de post die jij citeerde stond nergens dat ik op een poot probeerde te staan over hoe en waar je gespeeld hebt tom ;) dat is dus inderdaad onzin...

daarbij waarom link je mijn en farm 4 life aan elkaar als grote vriend??? ik heb nauwelijks contact met hem hoor dus weet niet maar dat is dus ook onzin

Jij quotte mijn posts waarin ik beweerde dat ik niet over mijn resultaten praatte, stempelde het af als onzin, en zo zijn we op dit punt gekomen.

Dus zoals Gautje gister ook al zei, leer lezen ;)

En aub reageer dan ook eens zinnig...
 

DeletedUser

Guest
Jij quotte mijn posts waarin ik beweerde dat ik niet over mijn resultaten praatte, stempelde het af als onzin, en zo zijn we op dit punt gekomen.

Dus zoals Gautje gister ook al zei, leer lezen ;)

En aub reageer dan ook eens zinnig...

Oorspronkelijk geplaatst door .Player
Iedereen weet het, en niemand stelt het op prijs.

En mag jij mij vertellen wat er onzin is in mijn laatste posts?

Ik heb enkel opheldering gevraagd aan je grote vriend Farm 4 Life, echter is hij er nog steeds niet in geslaagd zijn loze kreten te onderbouwen..


dit QUOTE ik en daar staat niks over dat over jou spel ingame ... ik heb enkel gezegt wat er onzin is dus ;)

leer zelf ook maar eens lezen :rolleyes:
 

DeletedUser19123

Guest
Ik dacht dat ik veel onzin uitsloeg maar vergeleken wat hier allemaal sta val ik in het niets:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijk geplaatst door .Player
Iedereen weet het, en niemand stelt het op prijs.

En mag jij mij vertellen wat er onzin is in mijn laatste posts?

Ik heb enkel opheldering gevraagd aan je grote vriend Farm 4 Life, echter is hij er nog steeds niet in geslaagd zijn loze kreten te onderbouwen..


dit QUOTE ik en daar staat niks over dat over jou spel ingame ... ik heb enkel gezegt wat er onzin is dus ;)

leer zelf ook maar eens lezen :rolleyes:

Ik hoop echt dat je niet zo dom bent als dat je je nu voordoet, want dan kunnen we Maurits wel even bellen dat de hoop die hij in jou had ook verspilde tijd was ;)
 

DeletedUser

Guest
het valt me op dat je na mijn reactie op dat topic daar opeens zo stil bent.:rolleyes::p

wa heb ik daar nog te zeggen dan dat je gelijk hebt dat hoort niet bij mijn :mad: :p

dankje tom

bel jij maurits even ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wa heb ik daar nog te zeggen dan dat je gelijk hebt dat hoort niet bij mijn :mad: :p

dankje tom

bel jij maurits even ?

Dan zal ik voor jou het hier ook oven neerzetten.

Leer lezen a.u.b.

Want dat zou jou aantal domme opmerkingen sterk marginaliseren ;)
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-The Real M S
2-Gautje
3-Iedereen van *P*

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-clinic
2-*P*
3-PT|CM

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-*P*
2-[Bok]
3-clinic

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-clinic
2-[Bok]
3-The Real M S & Gautje :D

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Noordter (was een leuke tijd in clinic)
2-Leiding *P* (fijn om te zien dat *P* nog steeds bestaat, had ik niet verwacht toen ik het een hele poos geleden oprichtte, doe zo voort ;))

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-mijn terugkomst
2-mijn alweer gestopt wezen
3-Gestart op de slovaakse server met The Real M S, Gautje en al die andere :D

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-The Real M S
2-Gautje
3-Ikzelf misschien :cool:

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-clinic
2-*P*
3-~MeM~
 
Bovenaan