TNE, The End Is Near!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Iemand wil het forum van TNE uitgelekt zien :D

OK, dit vind ik wel een leuk stukje (van het TNE/foxhnd/B!F forum):

~B!F~ - mark425 op 09.12.2010 om 09:59 uur:
ja kunnen ook die opleidings stam van done pakken, fella.. daar werd ik ook door aangvallen. bij een massa aanval die ik mee! heb trouwens zat edels:)

ander mooi doelwit vind ik mrsorry, dat vind ik echt meest walgelijke speler!

foxhnd - tonhe op 09.12.2010 om 10:22 uur:
Waarom is die walgelijk?

~B!F~ - mark425 op 09.12.2010 om 10:29 uur:
hij liegt de heel wereld bij elkaar!
had zeg maar een deal met hem gemaaakt over aantal dorpjes.
hij kreeg wat dorpjes van mij en ik paar van hem.
maar heb ik uiteindelijk nooit gekregen.
en we hadden een afspraak dat we elkaar nooit gingen aanvallen, kreeg ik nu paar honderd aanvallen van hem!
en zulke dingen hoor ik van veel meer mensen, hij denkt echt dat hij alles is en alles kan maken!

~B!F~ - Dutchwareagle op 09.12.2010 om 11:19 uur:
Ook mijn mening.
Hij naait mensen...

~B!F~ - Bahhumbug op 09.12.2010 om 15:32 uur
En hard ook...
 
Reactiescore
978
Stoere jongen zeg. :rolleyes: Als je toch stoer gaat doen, waarom dan niet onder je normale forumaccount? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt, gehakt verloor echt dorpen aan de lopende hand. Nuja, als je zijn ligging bekijkt, was dat niet vreemd. Maar toch, zoveel dorpen verliezen. Hij was in zijn 1tje verantwoordelijk voor bijna de helft van de verliezen in War!. En dan had je Someone nog, een hopeloos geval. Alle dorpen niet gegroepeerd, geen enkel dorp gelovig, 80% van de dorpen stond leeg, om maar goudmunten te kunnen slaan. Zelfs met vv's het klokje rond konden we er niets aan doen, en waren die 15 aanvallen genoeg om al die dorpen over te nemen. Dan zakt de moed je wel in de schoenen ja, met 2 van zulke losers in je stam. Ben blij dat ik van ze af ben :rolleyes:

Nog steeds niet over heen dat War! weg is? Oh wacht was allemaal de schuld van TNE en heeft niks met War! zelf te maken :rolleyes: Je begrijpt die post echt voor 0,0%
 

DeletedUser

Guest
Die spelers hebben niet verloren, misschien een paar dorpjes.
War! heeft verloren, dat is iets heel anders, en dat snap je zelf heel goed (mag ik voor je hopen dan) ;)


Om maar in clichés te vallen, die 2 spelers pownden jou dronken, geblinddoekt en ondersteboven met hun kleinste rechterteen nog, en dan zeg ik niet eens hoe makkelijk. :rolleyes:
Maar nu weer serieus, zij stonden beiden toch denk ik wel qua niveau wat boven jou hoor. Waarschijnlijk ook boven mij trouwens
 

DeletedUser43626

Guest
OK, dit vind ik wel een leuk stukje (van het TNE/foxhnd/B!F forum):

~B!F~ - mark425 op 09.12.2010 om 09:59 uur:
ja kunnen ook die opleidings stam van done pakken, fella.. daar werd ik ook door aangvallen. bij een massa aanval die ik mee! heb trouwens zat edels:)

ander mooi doelwit vind ik mrsorry, dat vind ik echt meest walgelijke speler!

foxhnd - tonhe op 09.12.2010 om 10:22 uur:
Waarom is die walgelijk?

~B!F~ - mark425 op 09.12.2010 om 10:29 uur:
hij liegt de heel wereld bij elkaar!
had zeg maar een deal met hem gemaaakt over aantal dorpjes.
hij kreeg wat dorpjes van mij en ik paar van hem.
maar heb ik uiteindelijk nooit gekregen.
en we hadden een afspraak dat we elkaar nooit gingen aanvallen, kreeg ik nu paar honderd aanvallen van hem!
en zulke dingen hoor ik van veel meer mensen, hij denkt echt dat hij alles is en alles kan maken!

~B!F~ - Dutchwareagle op 09.12.2010 om 11:19 uur:
Ook mijn mening.
Hij naait mensen...

~B!F~ - Bahhumbug op 09.12.2010 om 15:32 uur
En hard ook...

Als je een beetje stoer wilt doen doe het dan met je normale account naam...
nu faalt deze actie echt heel erg hard..
 

DeletedUser

Guest
Je zegt het precies goed, War! heeft verloren. Zij hadden nog niet verloren tot ze besloten hun account op delete te zetten. En die opmerking maakte ik niet zozeer omdat ik het een rare of foute beslissing vind, maar omdat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet. 'Lekker de gekickte leden aan het edelen', als dat het hoge niveau is waarmee jij ze de lucht in prijst, dan weet ik niet of ik wel een hoog niveau WIL hebben...
 

DeletedUser

Guest
Als je een beetje stoer wilt doen doe het dan met je normale account naam...
nu faalt deze actie echt heel erg hard..

Dat zou pas een fail zijn; dan weet TNE (of fox/die 3e stam) gelijk wie het is :eek: :p

Je zegt het precies goed, War! heeft verloren. Zij hadden nog niet verloren tot ze besloten hun account op delete te zetten. En die opmerking maakte ik niet zozeer omdat ik het een rare of foute beslissing vind, maar omdat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet. 'Lekker de gekickte leden aan het edelen', als dat het hoge niveau is waarmee jij ze de lucht in prijst, dan weet ik niet of ik wel een hoog niveau WIL hebben...

Blijkbaar begrijp je niet dat je je enorm kunt inzetten voor een stam. Dat je deze gedurende een jaar (en daarvoor ook een tijd) onvoorwaardelijk kunt steunen, en er enorm veel tijd in steekt om het bijeen te houden. Dat je je stam naam laat maken, zelfs op andere werelden, zelfs bij spelers die geen w12 spelen! Dat je je stam bij voor-, maar het belangrijkste bij tegenspoed helpt, en een oplossing probeert te vinden. Als je 'kindje' dan jammerlijk sterft, kan ik me voorstellen dat jij dan ook stopt.
Maar je hebt gelijk, ze hadden ook bij het minste of geringste de stam kunnen leaven en 2 dagen terugkomen.
En ja, ik snap nu wel dat je dat deed om een statement te maken, maar als je zulke daden moet uitvoeren om je woorden kracht bij te zetten, toont dat wel mooi aan hoe serieus ze jou(w mening) namen.

Met dat hoge niveau doelde ik trouwens op speelniveau, niet spyskills.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar begrijp je niet dat je je enorm kunt inzetten voor een stam. Dat je deze gedurende een jaar (en daarvoor ook een tijd) onvoorwaardelijk kunt steunen, en er enorm veel tijd in steekt om het bijeen te houden. Dat je je stam naam laat maken, zelfs op andere werelden, zelfs bij spelers die geen w12 spelen! Dat je je stam bij voor-, maar het belangrijkste bij tegenspoed helpt, en een oplossing probeert te vinden. Als je 'kindje' dan jammerlijk sterft, kan ik me voorstellen dat jij dan ook stopt.
Maar je hebt gelijk, ze hadden ook bij het minste of geringste de stam kunnen leaven en 2 dagen terugkomen.
En ja, ik snap nu wel dat je dat deed om een statement te maken, maar als je zulke daden moet uitvoeren om je woorden kracht bij te zetten, toont dat wel mooi aan hoe serieus ze jou(w mening) namen.

Met dat hoge niveau doelde ik trouwens op speelniveau, niet spyskills.

Ja ze hebben zich totaal overgeleverd a/d stam, prima maar dan betekent het dus dat als je stam neergaat jij ook verliest. Oh nee wacht, dat geld dan weer niet...

Heel leuk dat je me een dolksteek wilt geven, maar doe het dan als je kennis van zaken hebt, dat heb je namelijk totaal niet. Nou zal er wel iemand komen: 'we hebben toegang tot het forum, ik weet alles hoor'. Dan weet je dus nog steeds niks. En over het progehalte van anderen opscheppen zetten je argumenten echt veel kracht bij hoor!

Blijkbaar maken steeds meer ex-War! spelers het subjectief lezen, interpreteren en argumenteren zichzelf eigen. Dat hoge universitaire niveau is blijkbaar een en al schijn naar buiten toe. Je bent een taalpurist die maar op een selectief groepje slakken zout legt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Prima. Op het moment dat ik in totaal 700 PA heb ontvangen komt hier een forumdeel naar keuze te staan.

Uit welke forumdelen kunnen we kiezen :D?

Welke jij maar wilt, de klant is koning. :p

Nu word me een fout duidelijk, ik nam foto's op als (naakt)foto's (van bekende mensen) :eek:
*hoopt dat niemand roept: 'Waar het hart van vol is, loopt de mond van over.' (A)*

Ja ze hebben zich totaal overgeleverd a/d stam, prima maar dan betekent het dus dat als je stam neergaat jij ook verliest. Oh nee wacht, dat geldt dan weer niet...

Heel leuk dat je me een dolksteek wilt geven, maar doe het dan als je kennis van zaken hebt, dat heb je namelijk totaal niet. Nou zal er wel iemand komen: 'we hebben toegang tot het forum, ik weet alles hoor'. Dan weet je dus nog steeds niks. En over het progehalte van anderen opscheppen zetten je argumenten echt veel kracht bij hoor!

Blijkbaar maken steeds meer ex-War! spelers het subjectief lezen, interpreteren en argumenteren zichzelf eigen. Dat hoge universitaire niveau is blijkbaar een en al schijn naar buiten toe. Je bent een taalpurist die maar op een selectief groepje slakken zout legt :rolleyes:

Ik weet inderdaad niet hoe TNE vanbinnen loopt, ik houd enkel het AF bij. Het enige wat ik Erik eenmalig heb gevraagd is of er iets gepland op me stond, voor de rest weet ik evenveel van het TNE-forum als de gemiddelde AF-lezer. Dus nee, ikzelf heb geen toegang en ik vraag er ook niet (constant) naar.
En ach, beter dat anderen over jouw progehalte opscheppen dan dat je zelf iedereen daarvan overtuigen moet, bekijk het zo maar.

Slim van je! En jij hebt dat helemaal zelf opgemaakt uit het begrip 'propaganda'? En in die paar maandjes! Doe je goed hoor!

Toen Slowie nog voor het TWw werkte, verbeterde ik toch ook zijn artikels (meestal)? Of hoorde hij niet bij War! toen? :confused:
Daarbij komt, de laatste weken heb ik al geen enkele post meer zo gemaakt, misschien hier en daar een opmerking, maar ook veel te weinig eigenlijk.
 

DeletedUser7025

Guest
Die spelers hebben niet verloren, misschien een paar dorpjes.
War! heeft verloren, dat is iets heel anders, en dat snap je zelf heel goed (mag ik voor je hopen dan) ;)


Om maar in clichés te vallen, die 2 spelers pownden jou dronken, geblinddoekt en ondersteboven met hun kleinste rechterteen nog, en dan zeg ik niet eens hoe makkelijk. :rolleyes:
Maar nu weer serieus, zij stonden beiden toch denk ik wel qua niveau wat boven jou hoor. Waarschijnlijk ook boven mij trouwens

You're rocking babe ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooi je weet dus niks, kun je nu weer verder met die BB's die daar liggen door niet nader genoemde personen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan