W15 in TWw

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
kan iemand niet is de geschiedenis van w15 maken? met alle ups en downs? of een update van de vorige versie, ik geloof dat die er ook al was toen ik nog speelden...
 

DeletedUser

Guest
ik zou een artikel willen schrijven over het zegevierende ants van toen en het doodbloedende ants van nu.
ik weet dat het een beetje cru gezegd is maar het is wel zo
 

DeletedUser13579

Guest
ik wil voor jullie schrijvne jongens... maar door jeroen1337 doe ik het toch maar niet :(

Commentaar dus niet naar mij, maar vooral naar hem!!;)
 

DeletedUser

Guest
is niet zo erg hoor, we vinden wel een andere en misschien wel een betere schrijver :p
 
Reactiescore
982
Ik? :D Nah, haat standaard schrijven met een deadline. Kan het wel redelijk als ik zin heb...
 

DeletedUser40402

Guest
Gelukkig zeg je het al zelf, het is idd een minder artikel :p
Hoeveel zinnen heb je zelf geschreven uitgezonderd je interview? 10? Maximum dan toch. Maar ja, bij gebrek aan beter...
 

DeletedUser

Guest
ik wil voor jullie schrijvne jongens... maar door jeroen1337 doe ik het toch maar niet :(

Commentaar dus niet naar mij, maar vooral naar hem!!;)

jaja geef jij maar weer de schuld en het stiekem dan toch gewoon doen! had mij al helemaal voor bereid om te gaan zeuren dat er geen niks over w15 in het tww stond. Maar bij deze dan Dammetje: Het spijt me het was een domme 1 malige fout zal niet weer gebeuren...

Gelukkig ben je toch maar gaan schrijven en al vindt iedereen het dan "MINDER FIJN" het is altijd beter dan niets.....
 

DeletedUser13579

Guest
Gelukkig zeg je het al zelf, het is idd een minder artikel :p
Hoeveel zinnen heb je zelf geschreven uitgezonderd je interview? 10? Maximum dan toch. Maar ja, bij gebrek aan beter...

och allessinds beter dan jij glenn. Gelukkig ben je opgestapt.

100 % ben ik betere schrijver dan jij.

Een artikel hoeft niet te bestaan uit zelf getypte zinnen. Dit artikel is hoofdzakelijk gebaseerd op interviews. Bovendien heb ik minstens 50 zinnen zelf getypt xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
och allessinds beter dan jij glenn. Gelukkig ben je opgestapt.

100 % ben ik betere schrijver dan jij.

Een artikel hoeft niet te bestaan uit zelf getypte zinnen. Dit artikel is hoofdzakelijk gebaseerd op interviews. Bovendien heb ik minstens 50 zinnen zelf getypt xD

-1,000,000.

Glenn is en was een goeie schrijver. Mondje dicht over 'em.
 

DeletedUser

Guest
och allessinds beter dan jij glenn. Gelukkig ben je opgestapt.

100 % ben ik betere schrijver dan jij.

Een artikel hoeft niet te bestaan uit zelf getypte zinnen. Dit artikel is hoofdzakelijk gebaseerd op interviews. Bovendien heb ik minstens 50 zinnen zelf getypt xD

nou moet ik eerlijk toegeven dat ik glenn toch ook wel net ietsje beter vond.
en volgens mij moet een artiekel wel meer eigen text bevatten, heb dit iig toch ergens gelezen

-1,000,000.

Glenn is en was een goeie schrijver. Mondje dicht over 'em.

+1
 

DeletedUser13579

Guest
-1,000,000.

Glenn is en was een goeie schrijver. Mondje dicht over 'em.

Hoeft hij niet zn commentaren te uiten op mij? ^^ zulke commentaren zijn echt heel laf lol. 10 zinnen, zo faal hé :)

Het enige wat hij deed was commentaar leveren op interners stamclusters enz xD

Als hij het zo goed kon en ik zo slecht, had hij zelf door moeten gaan.

Daar had hij blijkbaar tijd voor gehad, hij kan ze ook lezen + ze afzeiken.


@ white

Dat kan je goed zeggen na 1 artikel... lol.

Nee hoor. Je mag een artikel laten bestaan uit interviews, maar dan moet het in de naam staan.

Het is toch duidelijk dat ik 50 regels eigen zinnen heb. dat is meer dan genoeg hoor ;)

Het is een lang artikel door de interviews en de kaartjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan