Welke stam overleeft

DeletedUser35547

Guest
Ik geef gewoon aan dat het erg naïef is om te denken dat overdetop jij heeft proberen te naaien. Dat is gewoon waar, klaar. Ik heb hem zelf nog eens gesproken, en dat was gewoonweg niet het geval. Ik heb je daarna dat proberen meermaals duidelijk te maken, dat jij de enige was die hem probeerde te naaien, en niet andersom. Maar dat scheen niet echt binnen te komen.

Wat je zegt slaat dus nergens op, of ik wel of niet weet waarvoor hij geband is is niet relevant daarin :p

Voor zover ik weet is hij geband voor multi-ing.

toen ik die pm postte dat overdetop mij wou naaien, ik ben nooit begonnen met die Pm-reeks..
en hoe ik hem heb genaaid, dat heeft totaal geen connectie met die gehele pm reeks die ik met hem gevoerd heb ( die pm reeks dat hij me wou naaien :rolleyes: )

en dus daarop heb ik wat anders verzonnen, waardoor hij alsnog genaaid zou worden :rolleyes:

en dat was niet eens zo gepland, ik kreeg gewoon wat leuks te horen en had dat ff gemeld.

zo simpel was het, dat jij verwacht dat je daar een heel meesterplan voor nodig hebt, valt me wel tegen..
viel me ook tegen hoe simpel overdetop eigelyk was, heb hem zelfs nog aan de telefoon gehad.

was een leuk gesprekje, met genoeg info :p
 

DeletedUser

Guest
De Alliantie probeert anderen altijd te naaien, doet Coco het eens mooi terug en dan vinden ze Coco een flikker ?
Coco is dan wel een flikker, maar wel een goede flikker :ram::ram:
 

DeletedUser

Guest
De Alliantie probeert anderen altijd te naaien, doet Coco het eens mooi terug en dan vinden ze Coco een flikker ?
Coco is dan wel een flikker, maar wel een goede flikker :ram::ram:

Your words, not ours.

Hoeveel mensen van Cervix heb je hier horen lopen klagen? Juist, het was hier vrij stil betreffende overdetop, slimmerd.

Had eens moeten zien toen roza gebanned werd hoeveel mensen van "de tegenalliantie" kwamen huilen. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!
 

DeletedUser35547

Guest
Your words, not ours.

Hoeveel mensen van Cervix heb je hier horen lopen klagen? Juist, het was hier vrij stil betreffende overdetop, slimmerd.

Had eens moeten zien toen roza gebanned werd hoeveel mensen van "de tegenalliantie" kwamen huilen. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!

dat zou misschien komen door het feit dat deze fout een door hemzelf gemaakte fout is.
pure domheid, want iedereen word hier die regel met de paplepel ingegoten..
 

DeletedUser

Guest
dat zou misschien komen door het feit dat deze fout een door hemzelf gemaakte fout is.
pure domheid, want iedereen word hier die regel met de paplepel ingegoten..

Iedere speler die een regelovertreding maakt, begaat een domme fout.
 

DeletedUser35547

Guest
Iedere speler die een regelovertreding maakt, begaat een domme fout.

fijn dat we het daarover eens zijn.

nu je dit toegeven hebt verbaasd je eerdere uitspraak mij nog meer, namelijk dat ik de schuldige was en hem genaaid heb ;)

ik heb enkel opgelet, dat kun je echter geen naai praktijken noemen..
 

DeletedUser

Guest
fijn dat we het daarover eens zijn.

nu je dit toegeven hebt verbaasd je eerdere uitspraak mij nog meer, namelijk dat ik de schuldige was en hem genaaid heb ;)

ik heb enkel opgelet, dat kun je echter geen naai praktijken noemen..

Neuh hoor, hij is daar zelf schuldig aan, als je niets verkeerd doet kun je ook niet gepakt worden. Wat niet wegneemt dat mijn post "contactverbod met cocoras" blabla nog steeds standhoud, het was voor hem namelijk verstandiger om niet buiten de stam domme dingen te roepen ^^je ziet, dan wordt je namelijk gebanned ^^

Ik heb ook enkel gezegd dat jij hem hebt geprobeerd te naaien. Dat was ook het geval. Das dus een definitie kwestie van naaien. Maar verder niets om je over te schamen, gezien je gewoon een regelovertreding meld. Zo heb ik ook wel mensen "genaaid" hoor :p

Ontopic: DTW doet het goed de laatste tijd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
iedere stam doet t goed als ze de grote spelers uit hun dumpstam laten joinen, en de inactieve accounts in hun dumpstam zetten:D

eerlijk is eerlijk, waar de meeste stammen aan t einde van een wereld meer elite worden, wordt DTW steeds meer massa:p
 
Reactiescore
28
het noemen van sparta als dumpstam, is he tgrote bewijs dat ge er niks van snapt, voddeman.
Sparta was een afzonderlijke, actieve, zelf-opererende stam die deel was van de Alliantie (DTW+Sparta+Cervix), Forza! was de dumpstam.
 

DeletedUser

Guest
het noemen van sparta als dumpstam, is he tgrote bewijs dat ge er niks van snapt, voddeman.
Sparta was een afzonderlijke, actieve, zelf-opererende stam die deel was van de Alliantie (DTW+Sparta+Cervix), Forza! was de dumpstam.

WAS ja... als ik me niet vergis zijn nu gewoon alle alle actieve accounts overgekomen naar DTW en accounts als MdG enzo gedumpt.

SPARTA was geen dumpstam, als je t plaatje nu bekijkt is t zeker wel een dumpstam.
p.s. wat is een voddeman? iemand die vodden draagt? want die heb ik niet:p
 

DeletedUser

Guest
wat is het probleem jongens ? In tegenstelling tot stammen die in het begin van een wereld gevormd worden is massa niet het synoniem voor "slecht beleid" , beter nog , door doorgedreven strategie , tactiek en een degelijke structuur werkt DTW voorbeeldig .

Dus noem dtw wat je wil , wij gaan door ...

veel succes aan de "ELITE" stam(men)
 

DeletedUser51298

Guest
succes met het leiden van 60 spelers:D

Het zegt genoeg dat Flyhi en TFT beiden bijna ook 60 leden tellen, maar dat jullie als stam genoodzaakt zijn opgesplitst te worden in 2 groepen.
Wij daarentegen hebben wel een fatsoenlijke leiding en wij zijn in staat een stam van 60 man, die bijna allemaal actief zijn, zonder problemen te runnen.
Wij hebben tegenwoordig geen interne problemen meer, daar waar het vroeger een dagtaak voor ons was om deze te resolveren, ons beleid is een waar succes.

Cervix is altijd pakken actiever geweest als *DTW*, maar na de recente ontwikkelingen zijn we zeker aan elkaar gewaagd.
Als het lot van TFT nog niet vastlag, dan is dat nu ongetwijfeld het geval, ik heb *DTW* in al die tijd dat ik daar lid ben nog nooit zo actief gezien.

Het doel van SPARTA is al meermaals uit de doeken gedaan, SPARTA is gecreëerd met het oog op de overheersing van het zuiden.
Kijk eens naar de kaart, het doel van SPARTA is compleet.
Waarom dan SPARTA nog laten bestaan? Waarom die actievelingen geen kans gunnen binnen een actievere stam die deze spelers een boost geven in hun spelplezier?
SPARTA is nu geëvolueerd van een zelfstandig opererende stam naar een dumpstam en heeft inderdaad de plaats van FORZA ingenomen, we hebben dus nog steeds nog één dumpstam. (Ja, momenteel zijn dat er twee, maar FORZA! is bijna het vernoemen niet meer waard.)
 

DeletedUser7533

Guest
eerlijk is eerlijk, waar de meeste stammen aan t einde van een wereld meer elite worden, wordt DTW steeds meer massa:p

tis ook eerlijk te zeggen dat die 'elite' stammen steeds weer hun heil moeten zoeken in een nieuwe fussie's en eveneens hun inaktieve (cq verliezende) acc dumpen:D
verschil is alleen dat DTW dit doet in een voorwaartse spiraal en de vermeende 'elite' in een neerwaardse:cool:
 

DeletedUser19263

Guest
ach jullie lullen toch hoe het voor jullie uitkomt, eerst toen b0rg nog meer als 50 leden had was dat ineens massa en konden wij alleen zo bestaan
nu doen jullie het en is dat ineens goed en verstandig:cool:
 

DeletedUser

Guest
Your words, not ours.

Hoeveel mensen van Cervix heb je hier horen lopen klagen? Juist, het was hier vrij stil betreffende overdetop, slimmerd.

Had eens moeten zien toen roza gebanned werd hoeveel mensen van "de tegenalliantie" kwamen huilen. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen!

Ik het het ook niet over klagen...

Maar hoevaak hebben alliantie leden ons genaaid?

Door bvb op andere accounts in te loggen en deze hierna te verkloten ... ?
 

DeletedUser7533

Guest
ach jullie lullen toch hoe het voor jullie uitkomt, eerst toen b0rg nog meer als 50 leden had was dat ineens massa en konden wij alleen zo bestaan
nu doen jullie het en is dat ineens goed en verstandig:cool:

is geen lullen.
het zijn feiten.
al die samenvoegingen (DJV/BORG/FIRM/AND/TFT) hebben de neerwaardse spiraal van dorpen verliezen niet doorbroken.
DTW voegt samen op het moment om meer dorpen te blijven pakken.
dit is een heeeeel groot verschil als je een vergelijking wil maken met de 'nood' fussies van de 'elite':cool:
 
Bovenaan