DeletedUser
Guest
Ik denk niet dat late spelers meer benadeeld zouden zijn dan ze nu al zijn puur door het feit dat ze laat begonnen zijn. Ik pleit ook nergens om andere zaken aan te passen (zoals loopsnelheden, of recruitsnelheden e.d.). Deze zijn goed zoals ze zijn, en wil je die sneller dan kan je best naar een andere wereld gaan. Maar de muntkost vind ik in deze fase van het spel gewoon niet meer in verhouding staan. Als er gemiddeld gezien bijna evenveel mensen stoppen/fusioneren als dat er dorpen kunnen bijgeëdeld worden door de actievelingen, dan zit het evenwicht gewoon scheef en zie ik de toekomst voor W11 somber in. Het is ook een vicieuze cirkel: mensen internen noodgedwongen vrij veel, op den duur tegen hun zin, tot ze de zin in het spelletje helemaal verliezen en er ook mee kappen, en er weer een extra account af te handelen is.
En nu kan je er nog iets aan doen, maar over een maand of 8 kan het kalf al half verdronken zijn.
Ik denk dat velen onder ons wel al meerdere keren een situatie gehad hebben als deze: Aha, lekker gezellig eens een grote aanval doen, eventueel met nog wat buurspelers erbij. He jongens tof, we hebben 500 clears bijeen gekrasseld, daar kunnen we toch al wat leuks mee doen he. En dan, laten we ff kijken hoeveel edels we met z'n allen bijeen kunnen krabben: oja! de volle 11 met 4 man tesamen, ole joepie juij, elk 2-3 dorpen erbij...
Mijn theorie is dat de er weer veel meer dynamiek in het spel zou terugkeren.
En nu kan je er nog iets aan doen, maar over een maand of 8 kan het kalf al half verdronken zijn.
Ik denk dat velen onder ons wel al meerdere keren een situatie gehad hebben als deze: Aha, lekker gezellig eens een grote aanval doen, eventueel met nog wat buurspelers erbij. He jongens tof, we hebben 500 clears bijeen gekrasseld, daar kunnen we toch al wat leuks mee doen he. En dan, laten we ff kijken hoeveel edels we met z'n allen bijeen kunnen krabben: oja! de volle 11 met 4 man tesamen, ole joepie juij, elk 2-3 dorpen erbij...
Mijn theorie is dat de er weer veel meer dynamiek in het spel zou terugkeren.