Examens 2010

DeletedUser

Guest
:(

Heb nu proefwerkweek.
Ik zit in havo 2 en we werken met een pluspunten systeem.
-1 t/m -60 is dom :p = Naar TL
0 - 10 is slecht = HAVO mits 2 of minder dan 2 onvoldoendes
10 - 20 is gemiddeld = zelfde als bij 0 t/m 10 maar minder risco
20 - 65 is hoog = altijd HAVO vanaf 50 VWO

Mijn pluspunten zijn +17 - +8 - + 23 - (prognose) + 14 xD
Dus nu heb ik van mijn mentor een uitbrander gehad dat ik harder moet leren.
Verder was het een havo rapport dus schijt.

NU nog examens??

Zo'n raar systeem :eek:, ik vind procenten toch wel beter hoor.
 

DeletedUser

Guest
Geslaagd! Overigens diegene die durft te zeggen dat wetenschappen moeilijker is. Krijgt met mij te maken. Ik heb exact zelfde leerstof+latijn(vraag mij niet waarom).

Ik ben wel zo stom om te buizen op Engels(vakantietaak), maar wel er door geraakt op Frans. Terwijl mijn maximale mogelijkheid 55is. 5rapporten tussen 50 en 55 en eentje er onder:p. En de rest leer ik niet he. Waarom zou je dat nu doen:cool:
 

DeletedUser3750

Guest
Daar heb je zelf voor gekozen om dat vak er bij te krijgen. :)
Vanaf het 3e word latijn makkelijker dan de richtingen wetenschappen en economie. En nu niet om als krapul over te komen, met Latijn de taal ben je niets. Je leert enkel te leren.
En volgens mij lukt die 1200 latijnse woorden wel ;)

Latijn makkelijker dan economie.... nou nou, economie is echt eitje. Latijn is echt niet makkelijker, zeker niet in de bovenbouw^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Morgen krijg ik resultaat, als ik onder de %80 heb mag ik een week niet op pc :mad:
(1ste middelbaar-Latijn)
 

DeletedUser47551

Guest
Tegen de noen moet ik m'n rapport gaan ontvangen... Hopen op zo weinig mogelijk buizen en 60%,
dan heb ik hoogstens vakantiewerk
 

DeletedUser42134

Guest
Hoi, ik ben nog geen examenkandidaat maar zit in havo 3

Ik zit met een klein probleempje: Ik sta ong 6á7 compensatiepunten. Maar ik sta op Engels,Wiskunde een onvoldoende (afgerond allebei 5'jes). In het schema gezien ga ik ruim over. Nou had ik gehoord dat je op Engels,Wiskunde en Nederlands maar 1 5 mag hebben. Van dat laatste weet ik niet of het waar is, ook is gezegd dat het alleen voor het examen telt.

Weet iemand of die regel echt telt?
 

DeletedUser34283

Guest
Latijn makkelijker als economie.... nou nou, economie is echt eitje. Latijn is echt niet makkelijker, zeker niet in de bovenbouw^^

Tja, dat hangt natuurlijk van de leerling af.
Maar ik persoonlijk vind beide echt makkelijk.
Latijn is heel makkelijk te doen zonder al te veel woorden te leren. De meeste ken je wel uit het italiaans/frans etc. etc.
Verder kom je er met een beetje taalgevoel altijd wel uit.
Economie is altijd gewoon oorzaak-gevolg redeneren. Erg makkelijk, maar ik word soms gek van al die berekeningen hoor, vergeet je weer zo'n x100'tje :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hoi, ik ben nog geen examenkandidaat maar zit in havo 3

Ik zit met een klein probleempje: Ik sta ong 6á7 compensatiepunten. Maar ik sta op Engels,Wiskunde een onvoldoende (afgerond allebei 5'jes). In het schema gezien ga ik ruim over. Nou had ik gehoord dat je op Engels,Wiskunde en Nederlands maar 1 5 mag hebben. Van dat laatste weet ik niet of het waar is, ook is gezegd dat het alleen voor het examen telt.

Weet iemand of die regel echt telt?

je zit in havo 3, dus je moet je schoolregelement erbij pakken. Dikke kans dat je over bent, mits je wiskunde A neemt, of helemaal geen wiskunde in je profiel ;)
 

DeletedUser

Guest
joepie, ik mag naar het zesde zonder herexamens.
Ik heb een buis voor Engels :mad:, maar door me andere goede punten, ben ik er door gedelibereerd:D.
 
Bovenaan