Tft - and

DeletedUser

Guest
Zoals PJ zei, doordat onze BG al zolang standhoudt, heeft dat een immense invloed op de ligging op de kaart.
Zowel onze dorpen als de dorpen van Cervix staan aan die grens compleet leeg.
Ok, hervormen is nu niet bepaald zeer moeilijk. Echter ligt iedereen daar kris kras door elkaar en zou er van strijd geen sprake zijn.

Mocht er ooit zo'n oorlog komen, denk ik dat Cervix zijn focus vooral op DTW zou kunnen leggen, vanwege hun iets kleinere grens met AND. Daarom zou ik inderdaad verwachten dat Cervix rond C76, 75 terreinwinst boekt.
Echter heb je het account freedomjero dat als een blok zou vallen en een musake voor DTW zou betekenen, maar dan nog erger (zoiets is echt onverdedigbaar)

Afijn, BG moet blijven bestaan of ik ga op delete.

Ik doe mee xD
 
Reactiescore
28
Ik denk dat Cervix wel zonder DTW kan, maar niet andersom. Het verlies van die veilige grens is voor DTW veel ingrijpender, omdat die ook al een stevige grens hebben met AND. De grens Cervix-AND stelt veel minder voor. Cervix kan zich dan volledig op DTW richten, terwijl AND ook op DTW blijft beuken.

Zoveel kleiner is de noordgrens niet hoor, in Cervix. Bovendien heeft Cervix een groter Zuid-front dan DTW, omdat die in het Zuiden nog Sparta hebben liggen. Uiteraard is de BG win-win voor iedereen, anders zou ze al lang gebarsten/gebroken zijn hoor. Maar Cervix en DTW zijn gelukkig getrouwd, hebben geen last van een midlifecrisis, geen nood aan maitresses en van sleur is geen sprake. We'll rule this world to its end.

Leuke gedachtespelletjes inderdaad, maar volslagen irrelevant.

2nd that

Afijn, BG moet blijven bestaan of ik ga op delete.

second that as well (maar dat heeft niet meer zoveel betekenis, blegh)

Ik doe mee xD

ik zie een mooie manier om W3 ten val te brengen.
We burnen het BG, heel cervix én heel DTW op delete (of grotendeels) en de arme stakkerds van AND blijven alleen over, dus gaan die ook op delete. THE END! :D
 

DeletedUser3166

Guest
Je weet evengoed als mij en iedereen dat King1/9 dan alleen zou doorspelen tot hij elk barbarendorp heeft liggen edelen.
 

DeletedUser

Guest
Naja ik neem er gewoon een paar co's bij en dan gaan we goed farmen en elke dag met gs schuiven zodat alle gs goed gebruikt word dan is het een stuk korter ;)

Maar ok is toch wel weer een teken van zwakte van *DTW* en Cervix spelers wat ik hier lees ( niet allemaal ). "Als de bg verbroken word hef ik acount op" bang voor de uitdaging blijkbaar :eek: Stoer doen met een Grote BG aan je zijde en als die weg is acount opheffen :eek:
 
Reactiescore
28
dit is natuurlijk waarom dit gesprek niet gevoerd had moeten/mogen worden.
ten eerste, wijst het gebruik van bepaalde emoticons op de relativiteit van een uitspraak.
ten tweede, er is geen grens tussen Cervix en DTW, er is een grenszone van +/- 1 continent waarin iedereen door elkaar ligt. Da's een verschil met mooie grenslijnen.
ten derde: don't worry, Cervix/DTW is de meest stabiele diplo van W3 en daar zal geen verandering in komen.

en King.. bij onze vijand gaan de spelers al 'zomaar' of na 1 (!) deftige aanval op delete (Taiga, Tool, Softie). Of ze gaan op delete, omdat de mods een van jullie multi's eruit halen. (en ja, hij gaf toe dat hij erop inlogde tegen de support = multi) Wie heeft er dan schrik van een uitdaging, vraag ik me af...

zullen we dan nu terug on(bestaand) topic gaan?
de strijd tussen Wijlen TFT en AND?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
dit is natuurlijk waarom dit gesprek niet gevoerd had moeten/mogen worden.
ten eerste, wijst het gebruik van bepaalde emoticons op de relativiteit van een uitspraak.
ten tweede, er is geen grens tussen Cervix en DTW, er is een grenszone van +/- 1 continent waarin iedereen door elkaar ligt. Da's een verschil met mooie grenslijnen.
ten derde: don't worry, Cervix/DTW is de meest stabiele diplo van W3 en daar zal geen verandering in komen.

en King.. bij onze vijand gaan de spelers al 'zomaar' of na 1 (!) deftige aanval op delete (Taiga, Tool, Softie). Of ze gaan op delete, omdat de mods een van jullie multi's eruit halen. (en ja, hij gaf toe dat hij erop inlogde tegen de support = multi) Wie heeft er dan schrik van een uitdaging, vraag ik me af...

Ik geloof niet dat ik me in die hele discussie heb gemengt van *DTW* en Cervix ten eerste om dat ik er toen niet eens was want was 2 dagen achter elkaar weg.

Maar Tool en Softie gingen niet echt in 1x op deleten daar ging meer geklungel achter af en ja ik kan me ook nog wel *DTW* acounts herineren die het zelfde lot onder gingen maar ok dan val ik weer in herhaling. Vind het overigens wel zwak dat je een paar gestopte Firm spelers gaat gebruiken tegen ons terwijl wij daar niks mee te maken hebben leer je geschiedenis eerst maar eens.
 

DeletedUser

Guest
Naja ik neem er gewoon een paar co's bij en dan gaan we goed farmen en elke dag met gs schuiven zodat alle gs goed gebruikt word dan is het een stuk korter ;)

Maar ok is toch wel weer een teken van zwakte van *DTW* en Cervix spelers wat ik hier lees ( niet allemaal ). "Als de bg verbroken word hef ik acount op" bang voor de uitdaging blijkbaar :eek: Stoer doen met een Grote BG aan je zijde en als die weg is acount opheffen :eek:

het is niet bang voor de uitdaging. Het heeft te maken met de band tussen de 2 stammen.. De leden van DTW en cervix, hebben een goede band, als die BG opgezegd zou worden, zouden er een aantal stoppen omdat die bond tussen hun mogelijk weg raakt, of ze willen niet vechten tegen gode (internet) vrienden. Dus ik snap wel dat velen dan op delete zullen gaan ;)
 
Reactiescore
28
Ik geloof niet dat ik me in die hele discussie heb gemengt van *DTW* en Cervix ten eerste om dat ik er toen niet eens was want was 2 dagen achter elkaar weg.

Maar Tool en Softie gingen niet echt in 1x op deleten daar ging meer geklungel achter af en ja ik kan me ook nog wel *DTW* acounts herineren die het zelfde lot onder gingen maar ok dan val ik weer in herhaling. Vind het overigens wel zwak dat je een paar gestopte Firm spelers gaat gebruiken tegen ons terwijl wij daar niks mee te maken hebben leer je geschiedenis eerst maar eens.

je haalt veel dingen aan die ik niet zeg hoor.
1. ik zeg nergens dat jij je gemengd hebt. Ik zeg alleen dat jij verwoordde, waarom we deze discussie niet moeten houden.
2. ik spreek letterlijk over onze vijand. I don't care of dat dan AND, FIRM, ILL of IRB is. Het was onze vijand. Maar inderdaad, Softie bijvoorbeeld, liep weg na 1 aanval en de vervangers waren niet echt goed. Bang voor een uitdaging, bvb. Maar ik zeg nergens dat deze zaken te maken hebben met AND, dus ik gebruik dat ook niet tegen jullie.
 

DeletedUser

Guest
Zoals PJ zei, doordat onze BG al zolang standhoudt, heeft dat een immense invloed op de ligging op de kaart.
Zowel onze dorpen als de dorpen van Cervix staan aan die grens compleet leeg.
Ok, hervormen is nu niet bepaald zeer moeilijk. Echter ligt iedereen daar kris kras door elkaar en zou er van strijd geen sprake zijn.

Mocht er ooit zo'n oorlog komen, denk ik dat Cervix zijn focus vooral op DTW zou kunnen leggen, vanwege hun iets kleinere grens met AND. Daarom zou ik inderdaad verwachten dat Cervix rond C76, 75 terreinwinst boekt.
Echter heb je het account freedomjero dat als een blok zou vallen en een musake voor DTW zou betekenen, maar dan nog erger (zoiets is echt onverdedigbaar)

Afijn, BG moet blijven bestaan of ik ga op delete.

ga dan maar vast op delete want niet iedereen denkt er zo over:p

Nee, ik vind het een hele prestatie dat die bg al zo lang standhoud. Mooi staaltje diplomatie van DTW en Cervix ;)
 

DeletedUser

Guest
aangezien tft niet meer bestaat zou dit topic beter gesloten worden ...
 

DeletedUser22326

Guest
In de nachtmerries van de oud borgers nog steeds hoor.. :D
 

DeletedUser

Guest
ga dan maar vast op delete want niet iedereen denkt er zo over:p

Nee, ik vind het een hele prestatie dat die bg al zo lang standhoud. Mooi staaltje diplomatie van DTW en Cervix ;)

Zolang ik geen officiële bevestiging zie van Quite shaqly, zie je mij niet op delete gaan.
Het zit er volgens mij overigens ook niet echt in, omdat we elkaar al meermaals irl hebben liggen (censored! xD)

Hoezo dan, denkt niet iedereen daar zo over?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zolang ik geen officiële bevestiging zie van Quite shaqly, zie je mij niet op delete gaan.
Het zit er volgens mij overigens ook niet echt in, omdat we elkaar al meermaals irl hebben liggen (censored! xD)

Hoezo dan, denkt niet iedereen daar zo over?

Natuurlijk niet, er zijn altijd voor en tegenstanders van een nap of BG. Zie ons maar als de tegenstanders;):p

Hoewel ik vind dat je toch enkele van jullie leden eens wat manieren mag leren. Accounts verkl*ten van andere spelers begint echt een spelletje te worden he? Dit is de 2e keer dat ik dit zie gebeuren omdat een speler niet voor jullie stam gekozen heeft. Willen jullie deze wereld echt op zo een achterbakse manier winnen? Tijd om die speler even op het matje te roepen als DTW enig eergevoel en respect heeft want het speelplezier van anderen verzieken doe je gewoon niet!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Account waar Plox toen eens wat heeft opgedaan, weet alleen even niet meer wie.
+ Dat vele uit AND werden ontslagen, remember?

Plox heeft daar zo goed als geen aandeel in, het was de speler op effex die mijn account toen wat verprutste samen met geheel AND. En die speler had banden met de leiding van DTW meen ik mij toch te herinneren.
 
Bovenaan