TaoW

DeletedUser

Guest
Het aantal "bans" bij ViB zegt volgens mij al genoeg over de speelstijl.

Mijne kun je er niet echt bijrekenen he:p

+ die van SBD eveneens niet, wij konden er niet aan doen dat er een hacker op speelde die globale ban had.
En SBX eveneens.
De 2 hoofdbeheerders konden er niets aan doen dat hun 3e co zo dwaas deed.
 

DeletedUser

Guest
Mijne kun je er niet echt bijrekenen he:p

+ die van SBD eveneens niet, wij konden er niet aan doen dat er een hacker op speelde die globale ban had.
En SBX eveneens.
De 2 hoofdbeheerders konden er niets aan doen dat hun 3e co zo dwaas deed.

Nu zijn het opeens 'hackers'? Eerst waren het nog 'gewoon' co's.
 

DeletedUser25273

Guest
Het aantal "bans" bij ViB zegt volgens mij al genoeg over de speelstijl.

Houd je generaliserende opmerkingen even voor je, wil je? Het overgrote merendeel van de spelers in VIB speelt het spel voor zijn/haar plezier en speelt het eerlijk, wat voor bijvoorbeeld een The Dark Slave ( was onderdeel van jullie verbond) niet gezegd kon worden. Dergelijk gedrag wordt door ons nimmer goedgekeurd.
 

DeletedUser21298

Guest
Houd je generaliserende opmerkingen even voor je, wil je? Het overgrote merendeel van de spelers in VIB speelt het spel voor zijn/haar plezier en speelt het eerlijk, wat voor bijvoorbeeld een The Dark Slave ( was onderdeel van jullie verbond) niet gezegd kon worden. Dergelijk gedrag wordt door ons nimmer goedgekeurd.

TDS hoorde niet bij TAoW, dit weet jij ook.
Bovendien speelde hij wel eerlijk, hij was gewoon een noob (aanvallen sturen op eenzelfde target met twee accounts).

TAoW heeft het tot nu altijd eerlijk gespeeld, dat met Careless kwam enkel door een slechte informatiebron.
 

DeletedUser23482

Guest
Houd je generaliserende opmerkingen even voor je, wil je? Het overgrote merendeel van de spelers in VIB speelt het spel voor zijn/haar plezier en speelt het eerlijk, wat voor bijvoorbeeld een The Dark Slave ( was onderdeel van jullie verbond) niet gezegd kon worden. Dergelijk gedrag wordt door ons nimmer goedgekeurd.

Dan maken we er van:

Het aantal "bans" bij ViB zegt volgens mij al genoeg over de speelstijl van sommige leden.
 

DeletedUser

Guest
Wat was de reden voor zijn ban eigenlijk als ik vragen mag?

speel zelf niet meer op wereld 8, maar vind het wel interessant om via het forum een beetje te kunnen zien wat er allemaal speelt.
Heb zelf toendertijd in Lone W/Lux gespeeld.

-Guus-
 

DeletedUser25273

Guest
Dan maken we er van:

Het aantal "bans" bij ViB zegt volgens mij al genoeg over de speelstijl van sommige leden.

Ook niet correct, het betreft slechts 1 speler die het niet zo nauw met de regels neemt en een andere speler die blijkbaar nooit op heeft gelet en dezelfde persoon, ondanks een global ban, als co op zijn account liet. Dat heeft dus niks met de mentaliteit van de stam of meerdere leden te maken, het gaat slechts om 1 persoon. Houd op de stam onterecht in een kwaad daglicht te zetten en wat jullie met careless hebben gedaan, dat is in mijn ogen tekenend voor jouw mentaliteit.
 

DeletedUser

Guest
Dat stamleden zomaar jan en alleman op een account plaatsen, zegt zeker wel iets over de leiding.. Meestal worden nieuwe co's toch echt even aan de tand gevoeld over wie ze zijn en wat hun verleden is?

Dus ik snap niet dat je de schuld van de ViB leiding afschuift, terwijl die toch zeker schuld hebben bij een slechte co..:rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
Dat stamleden zomaar jan en alleman op een account plaatsen, zegt zeker wel iets over de leiding.. Meestal worden nieuwe co's toch echt even aan de tand gevoeld over wie ze zijn en wat hun verleden is?

Dus ik snap niet dat je de schuld van de ViB leiding afschuift, terwijl die toch zeker schuld hebben bij een slechte co..:rolleyes:

De betreffende speler heeft dus niet overlegd met de leiding, maar gewoon gedaan, dan kun je als leiding ook niet zoveel lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Gefrustreerde vent ben je..

Dan heb ik toch nog echt een aantal vragen voor je:
- Waarom speel je dan dit spelletje gespeeld?
- Jij beheert de nummer 1 positie, dan vraag ik me toch echt af wie 24/7 clears aan het sturen is terwijl anderen buiten liggen te zonnen of hoe jij dit ook formuleert.
Je theorie klopt voor geen ene meter. Als stam behaal je veel meer resultaten zonder dat het veel tijd kost dan alles op jezelf zoals jij waarschijnlijk doet. Have fun ermee.

PS. wat ben jij een slechte verliezer..

1) 2 jaar geleden ging ik nog niet uit , ik zat liever ganse dagen achter me pc , ikzelf vond mezelf zeker no - life ... enkel nu heb ik andere visie . Nummer 1 plaats is zeker niet aan mij te danken. ik gaf vaak vv en deed zeer weinig . Svennie heeft me terug op 1 gebracht . Ik doe echt mijn best om nog actief te zijn maar als ik inlog heb ik nog weinig zin.

Kijk weinig zin leidt tot stoppen/ niet stoppen gevoel wat virus. aanhaalt. Ik speel nu nog steeds met een trots gevoel maar gewoon veel minder als vroeger . Svennie speelt nu zeer actief omdat het spelletje hem ook nieuw is en hij gewoon een talent is.

Ookal sta ik nummer 1 , ik moest eergisteren weer uitzoeken hoe ik met opera trein stuude . Ik sta nummer 1 door svennie het enigste wat ik deed was 200 edels klaarzetten. ( die ik kon maken met mijn vroegere activiteit)

Ik beschuldig of verwijt niemand die actief is want ik was het zelf ook maar serieus dan ben je niet goed bezig (iedereen doet wat hij wil he) , maar dit is mijn subjectieve mening:p

Verder @ virus over de hulp . Ingame weten velen dat ik zeker het eerste jaar heeel veel hulp heb geboden , nu nog steeds . Maar dit kan jij niet weten , behalve als je pass hebt??:) dus daarover verder bekje toe. mijn nummer 1 plaatsje behouden ... waarom zou ik dan gratis gans me C44 cluster aan stoute jongens (vib) geven?=) meer informatie zoeken voor je iets post


mijn laatste puntje @ armentak : ik ben zeker geen slechte verliezer. In begin was ik beetje gefrustreerd maar nu : /care . Dit spelletje wil ik me nu vooral amuseren en als bijkomend doel me nummer 1 plekje behouden. Dit zorgt dat ik een doelstelling heb . =)


als er nog vragen zijn , shoot;)
 

DeletedUser

Guest
1)Svennie speelt nu zeer actief omdat het spelletje hem ook nieuw is en hij gewoon een talent is.

Thx voor de complimenten dimi, ik ben idd zeer actief, maar dat was ik vroeger op me oud account op w8 ook, kunnen de mensen die mij kennen zeker beamen.
 

DeletedUser

Guest
Thx voor de complimenten dimi, ik ben idd zeer actief, maar dat was ik vroeger op me oud account op w8 ook, kunnen de mensen die mij kennen zeker beamen.

dat klopt
je was veel on op vlied account
jammer van die ban dan
 

DeletedUser

Guest
Wat was de reden voor zijn ban eigenlijk als ik vragen mag?

speel zelf niet meer op wereld 8, maar vind het wel interessant om via het forum een beetje te kunnen zien wat er allemaal speelt.
Heb zelf toendertijd in Lone W/Lux gespeeld.

-Guus-

Wiens ban?
 
Bovenaan