TaoW

Reactiescore
14
Netjes Prima!

Ik heb het nog aangekaart bij de leiding van het TWw om het erin te krijgen. Maar dat is het toch niet geworden. :(

Vind ik persoonlijk heel jammer!

Maar toch, mooi gedaan!

Grtz, Rico
 

DeletedUser

Guest
Ik verwijt jou persoonlijk ook niets, maar ik vind het wel raar hoe de admin van het TW-weekblad omgaat met mensen die een stukje schrijven, en deze opsturen.
Dat ze het niet plaatsen, om wat voor reden dan ook, vind ik nog niet heel erg, maar dat het TW-weekblad gewoon niets van zich laat horen, vind ik wel een kwalijke zaak.

Maargoed, bedankt voor de complimenten.
 

DeletedUser25273

Guest
Kata-gebruik begint een beetje ziekelijk te worden TAoW. Tactiek is blijkbaar net zo lang slopen tot iemand geen zin meer heeft.

Aanvaller: Black rid197
Herkomst: Hoi (351|799) C73

Aantal: 0 0 5032 0 200 1450 0 0 300 1000 0 0
Verliezen: 0 0 5032 0 200 1450 0 0 300 1000 0 0
 

DeletedUser21298

Guest
Kata-gebruik begint een beetje ziekelijk te worden TAoW. Tactiek is blijkbaar net zo lang slopen tot iemand geen zin meer heeft.

Aanvaller: Black rid197
Herkomst: Hoi (351|799) C73

Aantal: 0 0 5032 0 200 1450 0 0 300 1000 0 0
Verliezen: 0 0 5032 0 200 1450 0 0 300 1000 0 0

Zo veel kata's zorgt ervoor dat de sloopkracht van de clear afneemt, block ze dan toch gwn en ga niet huilen op het agf :p
Bovendien zie je toch ook hoelang die clear bouwt, 300 ram en 1000 kata's heb je niet direct ...
 

DeletedUser25273

Guest
Zo veel kata's zorgt ervoor dat de sloopkracht van de clear afneemt, block ze dan toch gwn en ga niet huilen op het agf :p
Bovendien zie je toch ook hoelang die clear bouwt, 300 ram en 1000 kata's heb je niet direct ...

Als je goed gekeken hebt....zijn ze ook geblokt....

Dat jij het als huilen interpreteert, zegt iets over jou. Dat vind ik het katagebruik over jullie zeggen trouwens.
 

DeletedUser21298

Guest
Als je goed gekeken hebt....zijn ze ook geblokt....

Dat jij het als huilen interpreteert, zegt iets over jou. Dat vind ik het katagebruik over jullie zeggen trouwens.

Wat was het nut van je post dan? Eerst kom je huilen via PM een paar dagen terug, nu hier.
Het is nu ook niet dat wij alleen kata's sturen op jullie, die zijn zelfs nog beperkt in aantal.

Kata's zijn nu eenmaal deel van tribalwars, accept it :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kata's zijn wel de zieligste manier van oorlogvoeren.
Het is een blijk van de aanvallers dat ze de verdediger op geen enkele andere manier aankunnen.
Dus hier weer een blijk dat Demo een trap te hoog is voor TAoW;)
 
Reactiescore
14
Kata's zijn wel de zieligste manier van oorlogvoeren.
Het is een blijk van de aanvallers dat ze de verdediger op geen enkele andere manier aankunnen.
Dus hier weer een blijk dat Demo een trap te hoog is voor TAoW;)

Mee eens Fré
Nu ben jij de duivel trouwens met je 666 dorpen :D
 

DeletedUser

Guest
Kata's zijn wel de zieligste manier van oorlogvoeren.
Het is een blijk van de aanvallers dat ze de verdediger op geen enkele andere manier aankunnen.
Dus hier weer een blijk dat Demo een trap te hoog is voor TAoW;)

Mm, niet echt mee eens.
Jij trekt de conclusie dat het de zieligste manier van oorlogvoeren is.. Maar dat is wat jij vindt..

Tribalwars heeft nu eenmaal ook kata's ontwikkeld, en dan mogen wij deze ook wel gebruiken.. En als jij het daar niet mee eens bent, val jij toch lekker aan met 10.000 bijl ?
Het is een tacktiek, en misschien werkt die niet eens, als Demo inderdaad alles blockt.. Want de kracht van de clear neemt af..

Er lopen ook genoeg clears zonder 1000 kata's.
 

DeletedUser

Guest
Wenen over kata gebruik haha, precies voetballers als ze een tikje krijgen :p
 

DeletedUser

Guest
Mee eens Fré
Nu ben jij de duivel trouwens met je 666 dorpen :D

Wie weet^^

Ff verandering in brengen vannacht:D

Mm, niet echt mee eens.
Jij trekt de conclusie dat het de zieligste manier van oorlogvoeren is.. Maar dat is wat jij vindt..

Tribalwars heeft nu eenmaal ook kata's ontwikkeld, en dan mogen wij deze ook wel gebruiken.. En als jij het daar niet mee eens bent, val jij toch lekker aan met 10.000 bijl ?
Het is een tacktiek, en misschien werkt die niet eens, als Demo inderdaad alles blockt.. Want de kracht van de clear neemt af..

Er lopen ook genoeg clears zonder 1000 kata's.

Niet mee eens?

Katapulten zijn idd een deel van tribalwars.
Maar het is wel zo dat het een zielige manier van oorlogsvoeren is;)
Het is tactisch, om het moreel te breken van de tegenstander.
Met andere woorden gezegd, je kunt zijn moreel niet breken, zonder kata's te gebruiken.
Of nog anders interpreteren, je bent te zwak om hem op een gewone manier aan te kunnen.
Terwijl Demo ook maar een mens is hoor;)(No offence demo:D)
 

DeletedUser21298

Guest
Katapulten zijn idd een deel van tribalwars.
Maar het is wel zo dat het een zielige manier van oorlogsvoeren is;)
Het is tactisch, om het moreel te breken van de tegenstander.
Met andere woorden gezegd, je kunt zijn moreel niet breken, zonder kata's te gebruiken.
Of nog anders interpreteren, je bent te zwak om hem op een gewone manier aan te kunnen.
Terwijl Demo ook maar een mens is hoor;)(No offence demo:D)

Tactisch inderdaad, maar kata's dienen niet om het moreel te breken van de tegenstander, meer om de defence meer te laten spreiden bij een mass.
Wat dus een goede tactiek is bij de grote stackings van vandaag.
Als men te lui is om te herbouwen moet men maar blocken, het is een keuze die je zelf maakt als verdediger.
 

DeletedUser

Guest
Wie weet^^

Ff verandering in brengen vannacht:D



Niet mee eens?

Katapulten zijn idd een deel van tribalwars.
Maar het is wel zo dat het een zielige manier van oorlogsvoeren is;)
Het is tactisch, om het moreel te breken van de tegenstander.
Met andere woorden gezegd, je kunt zijn moreel niet breken, zonder kata's te gebruiken.
Of nog anders interpreteren, je bent te zwak om hem op een gewone manier aan te kunnen.
Terwijl Demo ook maar een mens is hoor;)(No offence demo:D)

Niet zo zeuren man, als het een tactiek is die werkt, waarom zou je het dan niet gebruiken?
 
Bovenaan