TaoW

DeletedUser

Guest
Ok thanx voor de uitleg.. als dat de daadwerkelijke reden voor de ban is.. idd onzin!!

Zoals ik al zei speel ik niet meer op wereld 8 maar vind het wel leuk om via het forum te zien wie er nog spelen en hoe het allemaal gaat.

Ik was Guztov op wereld 8 in de stam Lux, heb me altijd een beetje op de achtergrond gehouden dus kan heel goed dat jullie me niet kennen hoor..
 

DeletedUser

Guest
1) 2 jaar geleden ging ik nog niet uit , ik zat liever ganse dagen achter me pc , ikzelf vond mezelf zeker no - life ... enkel nu heb ik andere visie . Nummer 1 plaats is zeker niet aan mij te danken. ik gaf vaak vv en deed zeer weinig . Svennie heeft me terug op 1 gebracht . Ik doe echt mijn best om nog actief te zijn maar als ik inlog heb ik nog weinig zin.

Kijk weinig zin leidt tot stoppen/ niet stoppen gevoel wat virus. aanhaalt. Ik speel nu nog steeds met een trots gevoel maar gewoon veel minder als vroeger . Svennie speelt nu zeer actief omdat het spelletje hem ook nieuw is en hij gewoon een talent is.

Ookal sta ik nummer 1 , ik moest eergisteren weer uitzoeken hoe ik met opera trein stuude . Ik sta nummer 1 door svennie het enigste wat ik deed was 200 edels klaarzetten. ( die ik kon maken met mijn vroegere activiteit)

Ik beschuldig of verwijt niemand die actief is want ik was het zelf ook maar serieus dan ben je niet goed bezig (iedereen doet wat hij wil he) , maar dit is mijn subjectieve mening:p

Verder @ virus over de hulp . Ingame weten velen dat ik zeker het eerste jaar heeel veel hulp heb geboden , nu nog steeds . Maar dit kan jij niet weten , behalve als je pass hebt??:) dus daarover verder bekje toe. mijn nummer 1 plaatsje behouden ... waarom zou ik dan gratis gans me C44 cluster aan stoute jongens (vib) geven?=) meer informatie zoeken voor je iets post


mijn laatste puntje @ armentak : ik ben zeker geen slechte verliezer. In begin was ik beetje gefrustreerd maar nu : /care . Dit spelletje wil ik me nu vooral amuseren en als bijkomend doel me nummer 1 plekje behouden. Dit zorgt dat ik een doelstelling heb . =)


als er nog vragen zijn , shoot;)

jij bent noob:)
 

DeletedUser

Guest
10 Juni 2008, de stam VICA, oftewel: Victoria werd opgericht door tim19573.
Toen de stam werd opgericht was het totaal onrealistisch om de nummer 1 positie in wereld 8 te behalen. Dat is wel te zien aan de manier van recruteren:
11.06.
20:22 (verwijderd) heeft de interne aankondiging veranderd.
11.06.
20:04 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
11.06.
16:30 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
11.06.
15:33 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
11.06.
15:33 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
11.06.
14:31 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
10.06.
19:54 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
10.06.
16:33 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:09 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
10.06.
16:05 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
16:03 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:02 Timdebuurman is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:01 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:00 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:59 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:59 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:56 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:56 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:43 (verwijderd) heeft de beschrijving van de stam veranderd.
10.06.
15:37 De stam is door (verwijderd) opgericht.

De stam kwam in kleine oorlogen om het continent terecht. Om al die tegenstanders op te noemen is denk ik niet echt heel interessant. Enkel vermeld ik wel onze sterkste tegenstander: DAK, oftewel, De Aagte Krijgers, met QQX999 en Stargate aan de leiding.
Deze 2 waren erg sterk, en het was erg lastig om dorpen van ze te edelen.
Toen zij stopte was het al snel gedaan met DAK, en nam VICA, continent 73 snel in bezit.
In continent 72 had je een andere grootmacht C.O.A.
Het verliep een tijd minder met die stam, en 1 speler genaamd Armatak besloot naar VICA te verhuizen. Na zijn komst ging het hard met C.O.A. en besloten meerdere spelers naar VICA te verhuizen. Nu had VICA ook continent 72 in bezit.
Dan had je nog een buurman in het oosten genaamd U.N. Zij waren voor een onbekende tijd een bondgenoot van VICA, maar doordat U.N via FOG een aanval op VICA aan het voorbereiden was, werd het bondgenootschap beëindigd. Verder had TAoW nog een buurman in het noorden genaamd EW. Zij werden al in korte tijd verslagen door FOG, waardoor VICA een nieuwe buurman kreeg die destijds nummer 2 van de wereld stond achter Gummi.
Het was een lange 3 strijd tussen U.N, VICA en FOG. (Zie kaart 1)
FOG kreeg het moeilijk en U.N werd langzamerhand weggespeeld.
Veel FOG-spelers besloten uiteindelijk om naar VICA te verhuizen vanwege de situatie in FOG. U.N werd verslagen en resulteerde tot een nieuwe stam genaamd IMPACT.
VICA was destijds een neutralere stam aan het worden dan voorheen. De stam moest agressiever, sterker en duidelijker. Armatak kwam aan de leiding en vormde zo TAoW.
Deze stam moest herkenbaar zijn als agressief, sterk en erg aanvallend.
Het bleek al snel dat dit een juiste keuze was. TAoW kreeg een heel ander karakter dan VICA had. IMPACT bleek ook geen zware tegenstander te zijn. Ook zij werden zo weggespeeld.
Een aantal zijn weggespeeld, een aantal naar de opleidingsstam van TAoW, spart@cus versterkte het TAoW team, en een aantal zijn naar een andere stam gegaan.
In het westen kwam een andere grootmacht ook steeds dichterbij, namelijk: |TSB|
TAoW en |TSB| sloten een bondgenootschap om tegen VIB te strijden. Helaas bleek het bondgenootschap niet te werken en waren het al gauw vijanden van elkaar.
De grens met VIB werd ook steeds groter en |TSB| kreeg ook een aardige grens met TAoW.
Tijd voor strijd dus, zou je zeggen. Bij zowel VIB als TAoW werden aan dorpen verovert en bepaalde spelers vernietigd.
Hier is TAoW bijvoorbeeld de speler: de professor verloren, en VIB is op dit vlak Hydramine verloren.
Bij |TSB| is het een heel ander verhaal. |TSB| verloor veel dorpen aan TAoW. |TSB| stond niet sterk meer, en door de overstap van tandorra naar VIB, is |TSB| ook nog eens een leider kwijt geraakt. Enige tijd later stapte enkele spelers over naar TAoW. Frank-R, Merlock en tw33ty zijn voorbeelden hiervan. Ondanks deze tegenslagen bleven ze toch doorzetten. |TSB| is een stam met veel doorzettingsvermogen, daar heb ik persoonlijk erg veel respect voor, en ik denk dat veel spelers het hier wel mee eens zijn.
Bij VIB stopte veel spelers, en nieuwe spelers werden hierdoor aangetrokken.
Helaas is VIB opgesplitst. Een deel van de leden zijn vertrokken naar de nieuwe stam B2B, Back 2 Basic.
De nieuwe nummer 1 is TAoW, inmiddels is TAoW de beruchte 300 miljoen gepasseerd. Hoe zal deze stam zich verder voordoen? De toekomst zal het uitwijzen.

Kaart 1:
fogewvicaun.png

Dit was even een flits van het bestaan van TAoW tot dusver. Ik hoop dat je genoten hebt.

Groeten,
Prima
 

DeletedUser

Guest
10 Juni 2008, de stam VICA, oftewel: Victoria werd opgericht door tim19573.
Toen de stam werd opgericht was het totaal onrealistisch om de nummer 1 positie in wereld 8 te behalen. Dat is wel te zien aan de manier van recruteren:
11.06.
20:22 (verwijderd) heeft de interne aankondiging veranderd.
11.06.
20:04 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
11.06.
16:30 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
11.06.
15:33 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
11.06.
15:33 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
11.06.
14:31 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
10.06.
19:54 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
10.06.
16:33 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:09 (verwijderd) is tot de stam toegetreden.
10.06.
16:05 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
16:03 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:02 Timdebuurman is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:01 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
16:00 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:59 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:59 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:56 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:56 (verwijderd) is door (verwijderd) uitgenodigd.
10.06.
15:43 (verwijderd) heeft de beschrijving van de stam veranderd.
10.06.
15:37 De stam is door (verwijderd) opgericht.

De stam kwam in kleine oorlogen om het continent terecht. Om al die tegenstanders op te noemen is denk ik niet echt heel interessant. Enkel vermeld ik wel onze sterkste tegenstander: DAK, oftewel, De Aagte Krijgers, met QQX999 en Stargate aan de leiding.
Deze 2 waren erg sterk, en het was erg lastig om dorpen van ze te edelen.
Toen zij stopte was het al snel gedaan met DAK, en nam VICA, continent 73 snel in bezit.
In continent 72 had je een andere grootmacht C.O.A.
Het verliep een tijd minder met die stam, en 1 speler genaamd Armatak besloot naar VICA te verhuizen. Na zijn komst ging het hard met C.O.A. en besloten meerdere spelers naar VICA te verhuizen. Nu had VICA ook continent 72 in bezit.
Dan had je nog een buurman in het oosten genaamd U.N. Zij waren voor een onbekende tijd een bondgenoot van VICA, maar doordat U.N via FOG een aanval op VICA aan het voorbereiden was, werd het bondgenootschap beëindigd. Verder had TAoW nog een buurman in het noorden genaamd EW. Zij werden al in korte tijd verslagen door FOG, waardoor VICA een nieuwe buurman kreeg die destijds nummer 2 van de wereld stond achter Gummi.
Het was een lange 3 strijd tussen U.N, VICA en FOG. (Zie kaart 1)
FOG kreeg het moeilijk en U.N werd langzamerhand weggespeeld.
Veel FOG-spelers besloten uiteindelijk om naar VICA te verhuizen vanwege de situatie in FOG. U.N werd verslagen en resulteerde tot een nieuwe stam genaamd IMPACT.
VICA was destijds een neutralere stam aan het worden dan voorheen. De stam moest agressiever, sterker en duidelijker. Armatak kwam aan de leiding en vormde zo TAoW.
Deze stam moest herkenbaar zijn als agressief, sterk en erg aanvallend.
Het bleek al snel dat dit een juiste keuze was. TAoW kreeg een heel ander karakter dan VICA had. IMPACT bleek ook geen zware tegenstander te zijn. Ook zij werden zo weggespeeld.
Een aantal zijn weggespeeld, een aantal naar de opleidingsstam van TAoW, spart@cus versterkte het TAoW team, en een aantal zijn naar een andere stam gegaan.
In het westen kwam een andere grootmacht ook steeds dichterbij, namelijk: |TSB|
TAoW en |TSB| sloten een bondgenootschap om tegen VIB te strijden. Helaas bleek het bondgenootschap niet te werken en waren het al gauw vijanden van elkaar.
De grens met VIB werd ook steeds groter en |TSB| kreeg ook een aardige grens met TAoW.
Tijd voor strijd dus, zou je zeggen. Bij zowel VIB als TAoW werden aan dorpen verovert en bepaalde spelers vernietigd.
Hier is TAoW bijvoorbeeld de speler: de professor verloren, en VIB is op dit vlak Hydramine verloren.
Bij |TSB| is het een heel ander verhaal. |TSB| verloor veel dorpen aan TAoW. |TSB| stond niet sterk meer, en door de overstap van tandorra naar VIB, is |TSB| ook nog eens een leider kwijt geraakt. Enige tijd later stapte enkele spelers over naar TAoW. Frank-R, Merlock en tw33ty zijn voorbeelden hiervan. Ondanks deze tegenslagen bleven ze toch doorzetten. |TSB| is een stam met veel doorzettingsvermogen, daar heb ik persoonlijk erg veel respect voor, en ik denk dat veel spelers het hier wel mee eens zijn.
Bij VIB stopte veel spelers, en nieuwe spelers werden hierdoor aangetrokken.
Helaas is VIB opgesplitst. Een deel van de leden zijn vertrokken naar de nieuwe stam B2B, Back 2 Basic.
De nieuwe nummer 1 is TAoW, inmiddels is TAoW de beruchte 300 miljoen gepasseerd. Hoe zal deze stam zich verder voordoen? De toekomst zal het uitwijzen.

Kaart 1:
fogewvicaun.png

Dit was even een flits van het bestaan van TAoW tot dusver. Ik hoop dat je genoten hebt.

Groeten,
Prima

Mooi gemaakt :) Alleen 1 dingetje: Ik recruteerde gewoon Pro.. :eek:
 
Bovenaan