TaoW

DeletedUser

Guest
Tactisch inderdaad, maar kata's dienen niet om het moreel te breken van de tegenstander, meer om de defence meer te laten spreiden bij een mass.
Wat dus een goede tactiek is bij de grote stackings van vandaag.
Als men te lui is om te herbouwen moet men maar blocken, het is een keuze die je zelf maakt als verdediger.

Bwa, waarom zou je zo'n clears midcluster bvb blokken...:p
Gewoon een dik gestackte korte grens;)
Moet je maar voldoende activiteit hebben..

Dat gestack is idd een saaie gebeurtenis.
Maar jah, daar is TAoW de beste in he;)


Gelukkig hebben we dat niet op w13:D

Niet zo zeuren man, als het een tactiek is die werkt, waarom zou je het dan niet gebruiken?

bwa, Ik prefereer gewoon liever het harde wegbashen van troepen dan katapulteren van accounts.
Want, alsk katapulteer, dan moet ik zelf weer opbouwen als ik de dorpen overpak:D
En ben daar wa te leeg voor:D
 

DeletedUser

Guest
Nouja dat is jouw mening, maar dat jij te lui bent om op te bouwen, zegt meer over jou dan over TAoW.
 

DeletedUser21298

Guest
Bwa, waarom zou je zo'n clears midcluster bvb blokken...:p
Gewoon een dik gestackte korte grens;)
Moet je maar voldoende activiteit hebben..

Dat gestack is idd een saaie gebeurtenis.
Maar jah, daar is TAoW de beste in he;)


Gelukkig hebben we dat niet op w13:D



bwa, Ik prefereer gewoon liever het harde wegbashen van troepen dan katapulteren van accounts.
Want, alsk katapulteer, dan moet ik zelf weer opbouwen als ik de dorpen overpak:D
En ben daar wa te leeg voor:D

Ik zou maar zwijgen over stackings, de laatste mass op Demo waren ook niet al te veel clears en nog stonden zijn dorpen propvol.
Stackings van 20-25 def dorpen om 10-30 tal clears op te vangen per dorp, en dan zeg jij iets over TAoW.

Als je me niet geloofd stuur ik je wel rapporten ...
 

DeletedUser

Guest
Ik zou maar zwijgen over stackings, de laatste mass op Demo waren ook niet al te veel clears en nog stonden zijn dorpen propvol.
Stackings van 20-25 def dorpen om 10-30 tal clears op te vangen per dorp, en dan zeg jij iets over TAoW.

Als je me niet geloofd stuur ik je wel rapporten ...

Hoe kun jij me nu rapporten doorsturen?:D
 

DeletedUser32842

Guest
Bedankt voor de felicitatie en voor al die troepen die onze kant op komen, we zullen ze zoals gewoonlijk van harte welkom heten :cool: .
 
Bovenaan