Toekomst W08.

DeletedUser

Guest
Klopt, een kleiner club dus snellere samenwerking bovendien ook betre banden met elkaar.
En als je idd als BG werkt met elkaar kom je nog verder dan dat je komt als één stam.

Kan kloppen, maar de defence toevoer wordt gehalveerd bij massa's en de massa's zelf zijn half zo klein.
Er worden ook veel accounts gedumpt wat eigenlijk wil zeggen dat de stam op zijn eigen al 1000'en dorpen verliest.

En zo BG's blijven ook niet duren, de spanning die er nu was, zal gewoon wat weggestoken worden.

Toch succes met de stam B2B heeft wel een paar mooie leden.
 

DeletedUser

Guest
Kan kloppen, maar de defence toevoer wordt gehalveerd bij massa's en de massa's zelf zijn half zo klein.
Er worden ook veel accounts gedumpt wat eigenlijk wil zeggen dat de stam op zijn eigen al 1000'en dorpen verliest.

En zo BG's blijven ook niet duren, de spanning die er nu was, zal gewoon wat weggestoken worden.

Toch succes met de stam B2B heeft wel een paar mooie leden.


Goede bg,s hebben dat probleem niet ivm deffence en massas :D
 

DeletedUser

Guest
Goede bg,s hebben dat probleem niet ivm deffence en massas :D

Correct, maar het zijn geen goede BG's, het ene deel is in de steek gelaten door het andere.

Zo zie ik het en ik kan er totaal naast zitten met het laatste deel van die zin.
 

DeletedUser

Guest
Correct, maar het zijn geen goede BG's, het ene deel is in de steek gelaten door het andere.

Zo zie ik het en ik kan er totaal naast zitten met het laatste deel van die zin.

Das een kwestie van mening en inzicht van een buitenstaander of een insider... :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Of het goede BG's zijn weet ik niet, als TAoW'er.
Maar wat ik wel weet is dat B2B nu niet zo gemakkelijk bereid zal zijn om een massa op TAoW te plannen als dat het eerst was.
Dit is logisch want B2B ligt in het noorden van de wereld, en VIB wat meer zuidelijk. B2B ziet de resultaten niet zoals ze het eerst in VIB zagen. Bovendien denk ik dat B2B vind dat zij hun troepen beter elders kunnen gebruiken waar zij de resultaten wel direct van zien, en waar zij duidelijk op vooruit gaan. Daardoor denk ik dat VIB nu een stuk minder sterk staat, en vooral tegen TAoW.
Het kan niet zijn dat er geen enkele spanning tussen B2B en VIB zit, anders ga je niet uit elkaar. Ik weet ook de redenen waarom dit gebeurt is, maar hoe ze met deze oplossing dat probleem willen oplossen zie ik dan weer niet.
Ik denk dat elke vibber en b2b'er wel weet waar ik over spreek.

Nouja ik wens B2B en VIB allebei het beste, en we zien wel hoe de strijd gaat lopen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Of het goede BG's zijn weet ik niet, als TAoW'er.
Maar wat ik wel weet is dat B2B nu niet zo gemakkelijk bereid zal zijn om een massa op TAoW te plannen als dat het eerst was.
Dit is logisch want B2B ligt in het noorden van de wereld, en VIB wat meer zuidelijk. B2B ziet de resultaten niet zoals ze het eerst in VIB zagen. Bovendien denk ik dat B2B vind dat zij hun troepen beter elders kunnen gebruiken waar zij de resultaten wel direct van zien, en waar zij duidelijk op vooruit gaan. Daardoor denk ik dat VIB nu een stuk minder sterk staat, en vooral tegen TAoW.
Het kan niet zijn dat er geen enkele spanning tussen B2B en VIB zit, anders ga je niet uit elkaar. Ik weet ook de redenen waarom dit gebeurt is, maar hoe ze met deze oplossing dat probleem willen oplossen zie ik dan weer niet.
Ik denk dat elke vibber en b2b'er wel weet waar ik over spreek.

Nouja ik wens B2B en VIB allebei het beste, en we zien wel hoe de strijd gaat lopen. ;)

Blijkbaar weet jou bron niet alles.:D
 

DeletedUser

Guest
Wees gewoon duidelijk in je posts..

Ik gaf inderdaad gewoon mijn visie. En ja, ik weet de reden van de breuk tussen ViB en B2B.
 

DeletedUser

Guest
Wees gewoon duidelijk in je posts..

Ik gaf inderdaad gewoon mijn visie. En ja, ik weet de reden van de breuk tussen ViB en B2B.


Je mag ook een beetje moeite doen, en proberen tussen de lijnen te lezen, je kan niet alles op een presenteerblaadje krijgen, zoals je krijgt bij je spion lol:D
 

DeletedUser

Guest
Je mag ook een beetje moeite doen, en proberen tussen de lijnen te lezen, je kan niet alles op een presenteerblaadje krijgen, zoals je krijgt bij je spion lol:D

Vet, ik blijk dus opeens een spion te hebben!
 

DeletedUser

Guest
Jij wellicht niet, maar convictje zeker. 7 minuten na een post op ons forum, was hij al op de hoogte.

Kijk ik weet wat een spion aanricht hoor ;)

Dat er info lekt is het kleinste detail. Maar dat je weet dat er mensen zijn die tegen de stam werken, dat er mensen zijn die de stam willen laten vallen, die alle leden willen benadelen, dat er minder ondersteuning wordt gestuurd naar andere leden omdat de spion zou doorzeggen dat jij veel defence hebt gestuurd, je stam wordt belachelijk gemaakt op alle manieren door een spion omdat andere stammen al je info op af zetten, dat je vijand al je acties of massa's ziet aankomen.

Spionnen richten meer schade aan dan dat je zou denken, volgens mij vallen veel stammen door spionnen, al kan je ook wel zeggen dat spionnen er sneller komen bij de verliezende partij.

Ik weet niet of TAoW er één heeft, maar emuk enzovoort heeft al veel openbaar gemaakt dat hij spionnen heeft voor ViB, en toen was het knight zijn fout, dus ik schuif nu de fout ook absoluut op B2B en ViB
 

DeletedUser

Guest
Jij wellicht niet, maar convictje zeker. 7 minuten na een post op ons forum, was hij al op de hoogte.

Nouja je kunt in twijfel trekken of het daadwerkelijk ook een spion is. Ieder lid die de msn heeft van Convictje kan in feite gewoon nadat hij het gelezen heeft zijn mondje niet houden, en het openbaar gemaakt naar hem toe. Ik zie namelijk niet in dat door die informatie VIB dan benadeelt wordt en dat VIB die laatste 2 dagen nog zwakker stond dan voorheen.
Dit is namelijk geen informatie als een massa-aanval volledig doorlullen naar de vijand, dat zie ik namelijk als een zwaardere vorm van het doorgeven van informatie.
 

DeletedUser25273

Guest
Nouja je kunt in twijfel trekken of het daadwerkelijk ook een spion is. Ieder lid die de msn heeft van Convictje kan in feite gewoon nadat hij het gelezen heeft zijn mondje niet houden, en het openbaar gemaakt naar hem toe. Ik zie namelijk niet in dat door die informatie VIB dan benadeelt wordt en dat VIB die laatste 2 dagen nog zwakker stond dan voorheen.
Dit is namelijk geen informatie als een massa-aanval volledig doorlullen naar de vijand, dat zie ik namelijk als een zwaardere vorm van het doorgeven van informatie.

De essentie van het verhaal is, dat er informatie van het forum gedeeld wordt met de vijand. Hoe insignificant de informatie ook is, hoe triviaal ook, het blijft informatie doorgeven die niet naar de tegenpartij hoort te gaan.
 
Bovenaan