Wereld 3, to freaking slow

DeletedUser22326

Guest
Ik meen ze allemaal. Wat is een oorlogsspel zonder vijand?
 

DeletedUser29633

Guest
Ik zet steeds meer mijn vraagtekens bij jouwn subjectiviteit wat betreft w3.

Toevallig mijn stuk gezien in het tw weekblad over de wederopstanding van brul?
Daar ben ik geloof ik redelijk negatief geweest over sparta.

Op het forum vindt ik dat ik mag zijn wie ik ben en mag zeggen hoe ik er over denk.
 

DeletedUser29633

Guest
Bovendien heb ik je in het tw weekblad helemaal de hemel in geprezen.
 

DeletedUser

Guest
aha dan ben je wel objectief want ik ben ook heel erg goed :D.

Maar ok je hebt een punt als je maar het verschil kan blijven houden van: Schrijven voor het Tww en hier reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
king, je bedoelt trouwens objectief.

objectief = zonder mening, feiten
subjectief = eigen mening, interpretaties

een reporter zou objectief moeten zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt sorry :eek: Was er even niet bij en dan draai ik snel wat dingen om
 

DeletedUser

Guest
Ongeloofelijk.

en w4 is al 2x zo snel als w3. Ik heb volgens mij ook wel een paar keer gezegt dat de prijs voor gouden munten omlaag moet.

Ik ga gewoon puur uit wraak daar stemmen dat de prijs van de goudemunten daar het zelfde moet blijven :D
 
Reactiescore
1.735
Ongeloofelijk.

en w4 is al 2x zo snel als w3. Ik heb volgens mij ook wel een paar keer gezegt dat de prijs voor gouden munten omlaag moet.

Ik ga gewoon puur uit wraak daar stemmen dat de prijs van de goudemunten daar het zelfde moet blijven :D

Heb ik ook gedaan :).
 

DeletedUser

Guest
LoL wij met zijn allen puur uit wraak hun plan verpesten :D

maar ok het is wel zo als ze het in w4 er door krijgen, dat de kans ook groter is dat ze het voor andere werelden mischien ook proberen :D
 
Reactiescore
28
denk even logisch na aub.

indien de forumstemming de 75% niet haalt, zal er GEEN ingame enquete komen, zal er GEEN discussie met Innogames volgen en zal het ZEKER NIET gebeuren. de voorwaarden van W4 naar ons krijgen, is onze beste kans. Ga die dan aub niet lopen verprutsen.
 

DeletedUser

Guest
denk even logisch na aub.

indien de forumstemming de 75% niet haalt, zal er GEEN ingame enquete komen, zal er GEEN discussie met Innogames volgen en zal het ZEKER NIET gebeuren. de voorwaarden van W4 naar ons krijgen, is onze beste kans. Ga die dan aub niet lopen verprutsen.

En wat stemt meneertje dan bij ons stemming ?

Tegen denk niet dat jij mag klagen
 

DeletedUser

Guest
Hup ga je melden bij duckje en laatje stem omdraaien/

Elke stem is belangrijk want van elke 4 stemmen moeten wij er 3 voor hebben.
 

DeletedUser29633

Guest
aha dan ben je wel objectief want ik ben ook heel erg goed :D.

Maar ok je hebt een punt als je maar het verschil kan blijven houden van: Schrijven voor het Tww en hier reageren.
Danke :p

Btw, misschien is het weel een idee om een proefspeed te houden van zo'n 2 weken met halve goudmunten kosten. Want nu is er een kans dat we heel wereld 3 verneuken.

Persoonlijk ben ik een voorstander
Maar, we moeten wel eerst 90% van alle tegenargumenten feitelijk uitschakelen.
 

DeletedUser

Guest
maar wat wil je nou bereiken. de activiteit omhoog of wat.

op een gegeven moment kan je er ook voor kiezen weer uimte te maken voor nieuwe leden. dan maak je ook weer activiteit.

dus wat je wilt bereiken is de fun omhoog. maar koos je niet voor w3 terwijl bekend was dat de instelling 1.0 zouden zijn. ik ga niet tegen stemmen. maar denk dat dan eens in
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat de snelheid gewoon het zelfde moet blijven ik speel nu al vrij lang op w3 en ik wil gewoon dat de snelheid + de goudmunten zo blijft. Het moet ook niet te makelijk worden vind ik.
 

DeletedUser22326

Guest
Je argumentatie is over donderend, waar ligt volgend jou de link tussen het aantal goudmunten per dag die je kan maken met de moeilijkheid graad?
 
Bovenaan