Wereld 3, to freaking slow

DeletedUser

Guest
Ik hou al een hele tijd de statistieken bij van deze wereld en ik zie het volgende:
Als je de top 20 in een grafiek zet van groot naar klein dan is deze grafiek veel hoger geworden aan het begin en veel lager aan het eind. In plaats van 2 jaar geleden een licht glooiende lijn naar beneden is het nu een steile helling geworden die snel heel diep gaat. Dit wil zeggen dat de top altijd maar groter wordt en de andere stammen altijd maar kleiner. Als je dit zo extrapoleert dan is deze wereld helemaal blauw binnen de twee jaar (puur mathematisch gezien).
 
Reactiescore
28
Ik hou al een hele tijd de statistieken bij van deze wereld en ik zie het volgende:
Als je de top 20 in een grafiek zet van groot naar klein dan is deze grafiek veel hoger geworden aan het begin en veel lager aan het eind. In plaats van 2 jaar geleden een licht glooiende lijn naar beneden is het nu een steile helling geworden die snel heel diep gaat. Dit wil zeggen dat de top altijd maar groter wordt en de andere stammen altijd maar kleiner. Als je dit zo extrapoleert dan is deze wereld helemaal blauw binnen de twee jaar (puur mathematisch gezien).

wat bedoel je met de top (die groter wordt) en de rest (die kleiner wordt) ?
AND-Cervix-DTW <-> rest ?

en blauw als in, allemaal van ons (met die ons als DTW of Alliantie, afhankelijk van welk(e) blauw(en)) ?
 

DeletedUser30507

Guest
Ik hou al een hele tijd de statistieken bij van deze wereld en ik zie het volgende:
Als je de top 20 in een grafiek zet van groot naar klein dan is deze grafiek veel hoger geworden aan het begin en veel lager aan het eind. In plaats van 2 jaar geleden een licht glooiende lijn naar beneden is het nu een steile helling geworden die snel heel diep gaat. Dit wil zeggen dat de top altijd maar groter wordt en de andere stammen altijd maar kleiner. Als je dit zo extrapoleert dan is deze wereld helemaal blauw binnen de twee jaar (puur mathematisch gezien).

en als dus de hele wereld blauw is, word er denk ik besloten maar te stoppen met w3.
 
Reactiescore
28
je kan echt beter niet antwoorden, dan zo'n antwoorden te geven Jorn.

eerst werd er bij minder dan 1000 (actieve!) spelers (we zitten nu onder de 1000 spelers, laat staan actieve!) bekeken hoe en wanneer de wereld zou eindigen. Nu eindigt de wereld pas als alle dorpen in 1 stam zitten. Wat wordt het morgen Jorn, we stoppen W3 pas als alle dorpen geel zijn, en dus behoren tot 1 speler?

als je 't niet weet (en dat is echt geen schande, gezien er hierover nog nooit communicatie is geweest en niemand het dus weet) kan je beter niks zeggen. Het zou wel erg sympathiek zijn, mocht je een van de CM's vragen eens langs te komen en eens uit te leggen hoe het nu wél in elkaar zit hier.
 

DeletedUser30507

Guest
je kan echt beter niet antwoorden, dan zo'n antwoorden te geven Jorn.

eerst werd er bij minder dan 1000 (actieve!) spelers (we zitten nu onder de 1000 spelers, laat staan actieve!) bekeken hoe en wanneer de wereld zou eindigen. Nu eindigt de wereld pas als alle dorpen in 1 stam zitten. Wat wordt het morgen Jorn, we stoppen W3 pas als alle dorpen geel zijn, en dus behoren tot 1 speler?

als je 't niet weet (en dat is echt geen schande, gezien er hierover nog nooit communicatie is geweest en niemand het dus weet) kan je beter niks zeggen. Het zou wel erg sympathiek zijn, mocht je een van de CM's vragen eens langs te komen en eens uit te leggen hoe het nu wél in elkaar zit hier.

ik doelde er eigenlijk meer op dat dat een beetje onwaarheid was, maar ik zal ingaan op je voorstel.
 

DeletedUser

Guest
He jorn, geef me es vv op .us? ^^
(je mag me hiervoor banne xD)
 

DeletedUser

Guest
met blauw bedoel ik = blauw, lichtblauw, paars en geen rood, helrood of bruin meer, dan stopt in mijn ogen de wereld want niemand zal dan nog veel aanvallen.

Wat de stats betreft zie ik 3 stammen die constant stijgen, soms iets dichter bij elkaar komen, dan weer wat afstand nemen, maar toch bij elkaar in de buurt blijven en nu alledrie boven de 400 mil zitten. De subtop stijgt merkelijk minder snel en de onderste stammen in de top 20 bezitten samen soms minder dan 1 account van de top 3. Dat was een jaar geleden nog niet zo. De kloof tussen 1 en 20 is nu veel groter geworden. Een jaar geleden was het een licht dalende helling, nu lijkt het meer op een skischans.

Uiteindelijk mag je ervan uitgaan dat die kloof nog groter zal worden. In de top 3 zit veel kwaliteit, ook qua organisatie, wie het eerst zal kraken is nog niet bepaald. De strijd aan de top gaat nog te veel in golvende bewegingen om daar voorspellingen rond te maken. Deze wereld zal niet eindigen met alle dorpen die behoren tot 1 stam of 2 bg stammen maar met veel dorpen voor 1 van de twee kampen en veel grijs aan de andere kant en dan is het in mijn ogen gedaan.
 

DeletedUser3166

Guest
Nee, toch niet grijs :eek:
Dacht dat *DTW* de hele wereld zou gaan recruiteren. :cool:
 

DeletedUser30507

Guest
ff voor de stats: w1 t/m w7 heeft minder als 1000 spelers. Geen een is nog dicht. dus w3 is daar geen uitzondering op.
 

DeletedUser22326

Guest
ff voor de stats: w1 t/m w7 heeft minder als 1000 spelers. Geen een is nog dicht. dus w3 is daar geen uitzondering op.

Kerel. Jij bent echt een lam lul. Elke keer maar uitstellen en praatjes voorhouden. Als een vader tegen zijn kind zegt je krijgt een auto als je achttien bent en dan zegt als het kind achttien is. Oh, je krijgt geen auto, want het kind van de buren heeft ook geen auto gekregen toen hij achttien werd. Het slaat gewoon nergens op! Het ergste vind ik nog dat je ook nog bij de hand gaat doen ook. Vrijwillige inzet voor ons of niet. Fuck you.

Kom maar op met dat infraction puntje. :D Idc.
 
Reactiescore
28
ff voor de stats: w1 t/m w7 heeft minder als 1000 spelers. Geen een is nog dicht. dus w3 is daar geen uitzondering op.

met die uitspraak kunnen we de komende 15 jaar zo blijven spelen he.
waar het om gaat, is dat er tenminste nagedacht wordt over een eindfase en dat de spelleiding (dat behoort niet tot het takenpakket van een forummod, obviously) met een uitleg komt over de toekomst. Zowel in het algemeen, voor alle werelden waar voorwaarde 1 (= minder dan 1000 actieve spelers) vervuld is, als voor W3 in het bijzonder.
Ter uwer informatie: W3 is bij mijn weten ook de eerste wereld geweest waar de goedkopere edels ook effectief ingevoerd werden.

Mogelijk is er vanuit Innogames nog nergens een 'einde' aan de werelden bedacht. Dan moeten de community managers van de hele wereld op hun Innogames forum maar samenzitten en hierover afspraken maken. Indien er vanuit Duitsland al instructies gekomen zijn, kunnen deze simpelweg doorgecommuniceerd worden.

Tot voor kort was de enige uitleg, dat er niks gedaan werd "tot een wereld minder dan 1000 actieve (!) spelers heeft". We zitten nu onder de 1000 spelers. Ik vermoed dat er maximum nog 800 a 900 actieve spelers zijn dan? Jorn, nogmaals, het zou leuk zijn als je een van je oversten even attent maakte op dit topic en dat Kaneel of Duckje hier even alles kwamen ophelderen.

- Moeysiano
 

DeletedUser30507

Guest
wou ik gister al doen, maar vergeten.

ik wil even zeggen dat ik geen idee heb hoe inno dit aanpakt ;). ik geef hier nergens mijn mening, maar laat alleen feiten zien, en dingen wat ik heb gelezen.

mvg,
Jorn
 
Reactiescore
2.490
Beste Wereld 3,

Wereld 3 heeft momenteel nog net onder de 1.000 spelers en is nog volop bezig dus.
De wereld zal nog wel even doorgaan en zal op dit moment zeker nog niet eindigen.

We hebben altijd gezegd dat we pas indien er onder de 1.000 spelers overblijven gingen nadenken wat er ging gebeuren met de wereld. Dit stadium is nu begonnen. Dit betekent echter niet dat de wereld nu op 1 2 3 zal sluiten.

Het is aan jullie om het spel te maken, niet aan het TribalWars.nl team om nu de wereld af te sluiten

Groetjes,
Duckje
 
Reactiescore
28
Beste Wereld 3,

Wereld 3 heeft momenteel nog net onder de 1.000 spelers en is nog volop bezig dus.
De wereld zal nog wel even doorgaan en zal op dit moment zeker nog niet eindigen.

We hebben altijd gezegd dat we pas indien er onder de 1.000 spelers overblijven gingen nadenken wat er ging gebeuren met de wereld. Dit stadium is nu begonnen. Dit betekent echter niet dat de wereld nu op 1 2 3 zal sluiten.

Het is aan jullie om het spel te maken, niet aan het TribalWars.nl team om nu de wereld af te sluiten

Groetjes,
Duckje

Bedankt voor de toelichting Duckje.
However, uiteraard vraagt er hier niemand om op 1-2-3 de wereld dicht te doen. Die mensen kunnen evengoed deleten.
Wat wel (al meermaals) het punt was, is dat er niet echt een doel in zit, noch een tijdspanne van waarin de wereld gaat eindigen. Het hoe/wat/waar/wanneer is een tikkeltje onduidelijk en dat is met deze post helaas niet opgeklaard.

Jorn had dus gelijk dat het het eerste stadium bereikt werd, wanneer het spelersaantal onder de 1000 kwam.
noot: de component ACTIEF is weggevallen in de voorwaarde. Mogelijk werd dit dus aangepast of ooit onzorgvuldig gecommuniceerd/aangenomen
We zitten dus nu in het stadium "nadenken over het beëindigen van de wereld", dat is aan het TribalWars.nl Team, niet aan ons.
Ik neem aan dat we er dus mogen vanuitgaan dat er nu over nagedacht zal worden en dat we binnen niet-afzienbare tijd hierover nieuws mogen verwachten?
 
Bovenaan