Wereld 3, to freaking slow

DeletedUser1380

Guest
Je argumentatie is over donderend, waar ligt volgend jou de link tussen het aantal goudmunten per dag die je kan maken met de moeilijkheid graad?

Gemiddeld 2 edels per dag minder dat je van een vijandelijke speler kan tegen komen (huidig systeem tov (mogelijk) nieuw systeem), wat het dus makkelijker maakt.
 

DeletedUser

Guest
dus hij moet gewoon beter zijn best gaan doen en niet zeuren
 

DeletedUser571

Guest
Hoi zwervers, groetjes van Tool hier.

Ik moest wel even lachen toen ik deze discussie doorlas. Kan me nog herinneren dat exact deze discussie ooit eerder is aangezwengeld. Toch zeker een jaar geleden.

En als ze inderdaad niet met een einddoel komen als jullie onder de 1.000 accounts komen, dan worden de die hards inderdaad keihard in de maling genomen door Inno.

Succes allemaal en als er nog een leuk accounts beschikbaar is hoor ik het wel! :)
 

DeletedUser13822

Guest
Hoi zwervers, groetjes van Tool hier.

Ik moest wel even lachen toen ik deze discussie doorlas. Kan me nog herinneren dat exact deze discussie ooit eerder is aangezwengeld. Toch zeker een jaar geleden.

En als ze inderdaad niet met een einddoel komen als jullie onder de 1.000 accounts komen, dan worden de die hards inderdaad keihard in de maling genomen door Inno.

Succes allemaal en als er nog een leuk accounts beschikbaar is hoor ik het wel! :)

ey tool, ik hoop dat je terug is komt spelen op w3. altijd leuk een goeie tegenstander te hebben (want ik veronderstel niet dat je bij onze alliantie zult komen)
 

DeletedUser22326

Guest
einddoel.png

Statistiek Wereld 3
» Gastingang

Aantal spelers: 978
Totaal aantal dorpen: 308.424 (315.36 per speler)


Ik wil weten wat het einddoel is!

+Ik wil de einddatum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22326

Guest
Het is ons beloofd dat het nu zou komen. Dan wens ik een excuses en dat ze de keutel intrekken. :D
 
Reactiescore
28
inderdaad. Hopelijk (voor hem) was de post van Jorn een die kaderde binnen de officiële TW Policy en dan krijgen we binnenkort vast een antwoord. Als het gewoon zo'n beetje met de natte vinger was, tjah, dan kunnen we nog lang wachten. Iemand al eens geprobeerd een berichtje naar Ducky te sturen / hen te contacteren?
 
Reactiescore
28
foutje van mij, er moet nog bij dat onder de 1000 spelers, ze eerst nog gaan kijken wie er actief speelt en pa betaald ;)

goed, ga maar kijken.
dat moet tegen volgende week, pakweg woensdag, toch wel nagekeken kunnen zijn dan?
belangrijker is, wat zijn daar de cijfertjes, want opeens is het wel vaag geworden natuurlijk.

als we allemaal 1 week geen PA op onze acc zetten, gaat de wereld richting eindfase.
Aanlokkelijk voorstel, nietwaar collega's?
 

DeletedUser

Guest
Objection your honour!
Ik wens nog voort te spelen...

Altijd iets later met zo'n dingen, maar het is bijna showtime.

Komt ervan als je begindorp in C13 ligt.
 

DeletedUser5148

Guest
Ik wil voortdoen... Sta net op het punt grote dingen te doen xD
 

DeletedUser

Guest
xtremehardcore zei:
foutje van mij, er moet nog bij dat onder de 1000 spelers, ze eerst nog gaan kijken wie er actief speelt en pa betaald
Precies zoals ik al eerder concludeerde, alles in het leven draait om GELD. Ook dit is 1 grote geldklopperij en een mod heeft totaal geen bevoegdheid om hierover te mogen beslissen.

Al is W3 voor 2/3 grijs, als die laatste 10 idioten nog steeds PA betalen is het nog steeds lucratief genoeg voor innogames en wordt het allemaal in stand gehouden. Dat het spelinhoudelijk nutteloos is, is van ondergeschikt belang.

Het ziet er dus naar uit dat we nog jaren zullen moeten doorgaan, zonder ooit te weten wanneer het einde zal zijn. Lekker moriverend!
 

DeletedUser

Guest
Precies zoals ik al eerder concludeerde, alles in het leven draait om GELD. Ook dit is 1 grote geldklopperij en een mod heeft totaal geen bevoegdheid om hierover te mogen beslissen.

Al is W3 voor 2/3 grijs, als die laatste 10 idioten nog steeds PA betalen is het nog steeds lucratief genoeg voor innogames en wordt het allemaal in stand gehouden.

Het ziet er dus naar uit dat we nog jaren zullen moeten doorgaan, zonder ooit te weten wanneer het einde zal zijn. Lekker moriverend!

Neuh, voor 10 idioten is het ietsjes te duur om een server te laten draaien ;-)
 
Reactiescore
28
Objection your honour!
Ik wens nog voort te spelen...

Altijd iets later met zo'n dingen, maar het is bijna showtime.

Komt ervan als je begindorp in C13 ligt.

Ik wil voortdoen... Sta net op het punt grote dingen te doen xD

Jupz, ik vind nog altijd doelen in het spel.

tmag nog lang doorgaan van mij :)

we hebben het hier over "beginnen denken over een einddatum" en niet over "we kappen er mee over een week"
als het zo verder hobbelt, kunnen we hier nog 5 jaar naar King z'n gezever luisteren en kunnen we hier nog 5 jaar memmen dat we geen edels hebben. er mag tenminste over nagedacht worden en een richting aan gegeven worden.

nou, veel plezier ermee.
Moeysiano checkin' out.
 
Bovenaan