Wereld 3, to freaking slow

DeletedUser29633

Guest
Een veel besproken iets bij de 1.0 snelheid werelden, ZE ZIJN TE LANGZAAM.
Zoals je bij tw stats kan zien zijn er op dit moment echt ontzettend veel barbaren dorpen bij gekomen.

Wat is jullie mening daar over?
 

DeletedUser16881

Guest
De snelheid waarmee troepen lopen, grondstoffen gebouwd worden enz is prima. Edels moeten wat goeiekoper, dan is het ideaal.
 

DeletedUser29633

Guest
Misschien pakketjes, ik heb eerlijk niet super veel verstand van pakketjes, en of zou nou goedkoper zijn.

Maar misschien is de snelheid wel de oorzaak van alle stoppende spelers, dus dan zou het JUIST aan de snelheid liggen.
 

DeletedUser16881

Guest
Waar zie jij trouwens veel barbaren? Ga eens op W1 kijken. Ik zie maar een paar kleine vlekjes, en dat zijn roza69 (ban), mohniels1 (backstabbertje dat zijn account heeft verwijderd) en bazookaman (ik geloof dat mohniels die ook heeft verwijderd). Heeft dus niks met de snelheid te maken. Mensen stoppen vooral vanwege tijdgebrek.

Pakketjes zijn gewoon even duur. Nadeel van goudmunten is dat je wordt beloond met een nieuwe edelman als je een dorp verliest.
 

DeletedUser

Guest
Misschien pakketjes, ik heb eerlijk niet super veel verstand van pakketjes, en of zou nou goedkoper zijn.

Maar misschien is de snelheid wel de oorzaak van alle stoppende spelers, dus dan zou het JUIST aan de snelheid liggen.

paketjes zijn net zo duur als munten alleen dat maakt w3 nog fucked up er want dan word er nog slomer ge-edelt.

Waar zie jij trouwens veel barbaren? Ga eens op W1 kijken. Ik zie maar een paar kleine vlekjes, en dat zijn roza69 (ban), mohniels1 (backstabbertje dat zijn account heeft verwijderd) en bazookaman (ik geloof dat mohniels die ook heeft verwijderd). Heeft dus niks met de snelheid te maken. Mensen stoppen vooral vanwege tijdgebrek.
.

Aapsel , tool , softie en dat alleen nog maar in ons cluster
 

DeletedUser

Guest
Misschien pakketjes, ik heb eerlijk niet super veel verstand van pakketjes, en of zou nou goedkoper zijn.

Maar misschien is de snelheid wel de oorzaak van alle stoppende spelers, dus dan zou het JUIST aan de snelheid liggen.

pakketjes is juist lastiger, omdat dat vaak niet samen gaat met goedkoop nabouwen, zoals in wereld 3. Edels worden dan juist nog duurder.

Kijk wereld 1, daar is de situatie nog veel erger. Nog goedkopere edels zou een goede oplossing zijn voor de topspelers die lkker door willen spelen.

Maarja, dan komen de noobjes nog verder achter te liggen hae, en dit spel wordt voor de massa gemaakt, niet voor de fanaat, dat is door de jaren heen wel duidelijk geworden.
 

DeletedUser16881

Guest
King, van Tool, Softie, Taiga e.d. is al heel veel weggeëdeld, daar ligt tegenwoordig al een stuk minder.
 

DeletedUser

Guest
Haast niets meer. Dus zo zie je, zelfs al deleten absolute topspelers, het wordt toch weer weggeknabbeld. Daarom, noblekosten omlaag op hoger niveau, goed. Speelsnelheid omhoog: onzin. Je hebt snellere en langzamere werelden, zo heeft ieder de keuze. Iedere wereld knokt echter op het einde tegen een tekort aan nobles.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de snelheid op W3 prima en heb dan ook bewust gekozen voor deze wereld. Je kan nog eens een paar uurtjes ongestoord de deur uit... Mensen die snelheid willen kunnen op een andere wereld terecht.

Het feit dat mensen stoppen heeft volgens mij niets met de snelheid te maken. De afname in aantal spelers op W3 loopt redelijk synchroon met de afname op W1 en W2 en de later gestarte werelden volgen hierin.

De afname zit 'm meer in de houdbaarheid van het spel. Een gemiddelde speler zal TW misschien een paar jaartjes volhouden maar dan bij zichzelf ten rade gaan of het zin heeft om nog jaren door te blijven gaan. Er is namelijk geen gedefinieerd einde (!). Alleen de fanatics blijven over, die het niet boeien dat het spel eindeloos is.
Ik heb hier al vaker op gehamerd, sinds de start van TW (ik dacht 2006) is er nog geen enkele wereld gesloten, maar zijn er wel vele nieuwe werelden geopend. De kwaliteit en activiteit in de diverse werelden ligt nu zo gespreid dat het het spel niet ten goede komt. Er is maar 1 verklaring voor: een extra wereld = extra inkomsten.
Innogames is uiteraard een commercieel bedrijf en probeert dmv extra werelden, rip off spellen e.d. de omzet snel te verhogen. De spelbeleving wordt hiermee echter teveel uit het oog verloren en daarom denk ik dus dat TW uiteindelijk zal doodbloeien.
 

DeletedUser

Guest
idd, maar wat denk je dat er gebeurt, als er nu zon 50 miljoen grens accounts grijs worden....

dan is w3 echt wel voorbij, tenzij jullie (de alliantie) hetkomende jaar barbs willen overnemen
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de snelheid op W3 prima en heb dan ook bewust gekozen voor deze wereld. Je kan nog eens een paar uurtjes ongestoord de deur uit... Mensen die snelheid willen kunnen op een andere wereld terecht.

Valt je vies tegen, ik heb genoeg mee gemaakt dat ik gefucked werd omdat ik gewoon effe niet achter TW zat.

@ T en M.

50 miljoen is helemaal niks meer. Daar hoeven tegenwoordig maar 5 behoorlijk grote spelers hun acount voor op te heffen.
 

DeletedUser3573

Guest
snelheid vind ik prima :D

net zoals al capone zegt, je kan hier nog es effe offline blijven :p verder zijn er de laatste maanden veel toepassingen op De nederlandse server geweest en wereld 3 is een van de werelden die de oude toepassingen heeft behouden.
 

DeletedUser

Guest
Dat kerken systeem vind ik kut. ben blij dat dat niet in w3 is ingevoerd
 

DeletedUser22326

Guest
Ze zeiden altijd dat er over een eind doel nagedacht ging worden als er minder dan 1000 actieve spelers waren. Op w2 is dat geloof ik inmiddels zo (W1 ook zie ik net), hebben ze daar al wel een eind-doel? Wij hier op w3 hebben nog zo'n 1195 accounts.. :-S Die zijn allemaal lang niet actief trouwens. Wij zitten denk ik ook wel onder de 1000. Kom maar op met dat eind doel!
 

DeletedUser

Guest
Ze zeiden altijd dat er over een eind doel nagedacht ging worden als er minder dan 1000 actieve spelers waren. Op w2 is dat geloof ik inmiddels zo (W1 ook zie ik net), hebben ze daar al wel een eind-doel? Wij hier op w3 hebben nog zo'n 1195 accounts.. :-S Die zijn allemaal lang niet actief trouwens. Wij zitten denk ik ook wel onder de 1000. Kom maar op met dat eind doel!

Op W2 is er geen sprake van een eind doel. We spelen nog gewoon voort, en zodra de PA betalers niet meer op maken voor de server kosten, dan sluit de wereld denk ik.
 

DeletedUser

Guest
T en M zei:
idd, maar wat denk je dat er gebeurt, als er nu zon 50 miljoen grens accountsgrijs worden
50 miljoen accounts is wel wat veel denk ik... :rolleyes:

King zei:
Valt je vies tegen, ik heb genoeg mee gemaakt dat ik gefucked werd omdat ik gewoon effe niet achter TW zat.
Ligt aan je ligging. Als je een heel groot safe cluster hebt op >2 dagen edelbereik van je vijanden en je frontclusters bij de vijand staan goed genoeg ondersteund, dan kun je best wel eens een middagje ongestoord weg hoor ;)

painmaster zei:
Ze zeiden altijd dat er over een eind doel nagedacht ging worden als er minder dan 1000 actieve spelers waren. Op w2 is dat geloof ik inmiddels zo (W1 ook zie ik net), hebben ze daar al wel een eind-doel? Wij hier op w3 hebben nog zo'n 1195 accounts.. :-S Die zijn allemaal lang niet actief trouwens. Wij zitten denk ik ook wel onder de 1000. Kom maar op met dat eind doel!
Dat is puur een zoethoudertje. Denk je dat er in W1 en W2 een einddoel is geformuleerd? No way, en dat gaat hier ook niet gebeuren. Nogmaals, spelbeleving boeit Innogames niet, euro's wel. Je bent net als in RL een consumptiehoer/melkkoe, dat is de bottom line.
 

DeletedUser

Guest
dat is puur een zoethoudertje. Denk je dat er in w1 en w2 een einddoel is geformuleerd? No way, en dat gaat hier ook niet gebeuren. Nogmaals, spelbeleving boeit innogames niet, euro's wel. Je bent net als in rl een consumptiehoer/melkkoe, dat is de bottom line.

+1
 

DeletedUser29633

Guest
Inderdaad ook zeker jammer, maar ga eens naar www.tribalwars.net kijken, daar heb je 24/7 speedwerelden, dan mogen wij niet klagen.

Maar ik ben nu al zo'n 3 maanden bezig met puur barbarendorpen pakken om te voorkomen dat Night in mijn cluster komt. Dat is toch nooit de bedoeling geweest van tw?

Er werd veel gezeken dat er te weinig oorlogen waren op wereld 3, als ik een half jaar verplicht barbs moet edelen kan ik geen oorlog voeren, dat verpest voor mij echt het spel.
 
Bovenaan