Complimenten & Algemeen babbel topic

DeletedUser

Guest
Derde keer dat Ins dat zegt, goede keer? Of... is het al de vierde keer? :confused:
Njah, we zien wel!
 

DeletedUser32657

Guest
Het zal je nog gaan verbazen hoeveel accounts erop delete staan;) dat wordt straks voor jullie heerlijk bb dorpjes overnemen.

dat meen je niet... erg jammer maar uiteindelijk zullen we weer snel bij de actieve spelers komen te liggen en dan kunnen we weer knallen!
 

DeletedUser

Guest
Ga er maar van uit dat ze het inderdaad niet menen. Er wordt regelmatig gezegd dat er accounts op delete staan en is maar zelden waar.
 

DeletedUser

Guest
Lol koppie mooie instelling precies..die 200 mio aan barbaartjes zul je inderdaad binnen no-time weghebben!

Want dat is precies jullie skill he, bb'tjes edelen. Dune staat al tijden op rood, maar word barbaar en dan pas duikt ons scianthe'tje erop lol.
 

DeletedUser

Guest
Lol koppie mooie instelling precies..die 200 mio aan barbaartjes zul je inderdaad binnen no-time weghebben!

Want dat is precies jullie skill he, bb'tjes edelen. Dune staat al tijden op rood, maar word barbaar en dan pas duikt ons scianthe'tje erop lol.

Hier ook meteen mijn antwoord op de vraag die je net stelde in de PM^^
 

DeletedUser32657

Guest
Lol koppie mooie instelling precies..die 200 mio aan barbaartjes zul je inderdaad binnen no-time weghebben!

Want dat is precies jullie skill he, bb'tjes edelen. Dune staat al tijden op rood, maar word barbaar en dan pas duikt ons scianthe'tje erop lol.

de geruchten die ik hoor vind ik zeer verontrustend, ik hoop niet dat "mind games" (waar Gilga ook zo dol op is) de doorslag hebben gegeven en ga graag (op een nette manier) met een ieder het gesprek aan!
 
Bovenaan