W10: Slapend of dood?

Reactiescore
151
Je bent verslagen op basis van 'het niet degelijk kunnen deffen' en door niets anders.
Je kan nu natuurlijk met alle mogelijke argumenten komen aandraven die dit weerleggen maar uiteindelijk is het die simpele reden die je de das heeft omgedaan.

Ongetaggede aanvallen afweren met bijna 0 deff is lastiger dan getaggede aanvallen met een redelijke hoeveelheid verdediging. Je kan best beweren dat ik niet degelijk kan deffen, ik zal ook niet beweren dat ik goed kan deffen, maar de timing van Sangu was niets om trots op te zijn. Als er deff in de buurt kon ik jullie er elke keer uit timen, want ik heb maar heel weinig treintjes en clears in dezelfde seconde gezien.

Ik heb je 10 dorpen afhandig gemaakt op een paar dagen tijd,zonder al teveel edels te verliezen,dus heeft dit duidelijk te maken met een gebrek aan klasse van jou kant.
En al zeker als je er bij neemt dat de timing dan toch zo slecht was...hoe kom ik dan aan die 10 dorpen?!

We waren niet online of er waren gewoon domweg geen troepen.

En dat jullie niet op konden tegen de activiteit van ons vind ik al helemaal belachelijk als argument...een geslaagde tw speler bestaat voor meer dan de helft uit activiteit,dus als je daar niet mee om kan moet je niet proberen mee te draaien aan de top...anders word het toch maar een flop...wat jij hier mooi hebt bewezen.

Ja, want 2 spelers die in irl ook verplichtingen hebben kunnen natuurlijk echt makkelijk 24/7 online zijn en actiever spelen dan 8 spelers bij elkaar :rolleyes:

Trouwens, kom eens gezellig naar w1 en val me aan, de speler op superfreakxs zou je zonder moeite kunnen overtuigen dat ie je erop moet laten. Bereid het account voor (ik denk niet dat het echt in een goede staat is) en val me aan. Dan zien we of jij 1 vs 1 (of haal er vrienden bij en maak het 5 tegen 1 ofzo) tegen mij iets kunt uitrichten.

Is een open uitnodiging trouwens, ik ben absoluut niet bang voor aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
IK, die zijn toen geFuSed met euh euh euh :confused:
RIP ofzo? IIG de stam van De Grote Smurf right?
 

DeletedUser

Guest
Enkele spelers uit RIP en Dispar hebben Sangu opgericht.
zo simpel is het eigelijk :)
 
Reactiescore
35
Maar Senne zat toch in het vroegere Dispar:confused:

Ik denk dat die niet bij Sangu kwam omdat hij nooit op mij iets getimed had maar wel vlak naast mij lag. Net als Deichbruch, senne, en nog een paar. Amokro schreef de situatie een paar pagina's geleden heel mooi neer.

Ik had hier een hele tekst neergepend maar aangezien niemand zoiets wil lezen heb ik het mooi samengevat in een plaatje.

Dit is een uiteenzetting van de verdeling van offensieve en defensieve dorpen van senne aan het grootste front van de speler die hij aanviel (=rogier1986):

sennetactics.jpg



Om op de originele draad terug te komen: Het is hier inderdaad maar een dode boel geworden, iets wat ik niet echt had verwacht maar uiteindelijk wel heb toe bijgedragen. Als dit een 'top wereld' is (of moest zijn/worden?) kan ik alleen maar lachen met diegenen die vonden dat .nl en .net evenwaardig zijn kwa niveau.
 

DeletedUser

Guest
Ongetaggede aanvallen afweren met bijna 0 deff is lastiger dan getaggede aanvallen met een redelijke hoeveelheid verdediging. Je kan best beweren dat ik niet degelijk kan deffen, ik zal ook niet beweren dat ik goed kan deffen, maar de timing van Sangu was niets om trots op te zijn. Als er deff in de buurt kon ik jullie er elke keer uit timen, want ik heb maar heel weinig treintjes en clears in dezelfde seconde gezien.



We waren niet online of er waren gewoon domweg geen troepen.



Ja, want 2 spelers die in irl ook verplichtingen hebben kunnen natuurlijk echt makkelijk 24/7 online zijn en actiever spelen dan 8 spelers bij elkaar :rolleyes:

Trouwens, kom eens gezellig naar w1 en val me aan, de speler op superfreakxs zou je zonder moeite kunnen overtuigen dat ie je erop moet laten. Bereid het account voor (ik denk niet dat het echt in een goede staat is) en val me aan. Dan zien we of jij 1 vs 1 (of haal er vrienden bij en maak het 5 tegen 1 ofzo) tegen mij iets kunt uitrichten.

Is een open uitnodiging trouwens, ik ben absoluut niet bang voor aanvallen.

TW is puur gebaseerd op luck en activiteit, ja er zijn betere spelers en je hebt n00bs.
Maar je hoeft jezelf toch niet te verdedigen tegen vreemde voor een stompzinnig iets als TW.
Alsof TW pure ownage is, get real, iedereen btw, dat er überhaupt mensen zich druk maken dat de ene denkt beter te zijn dan de ander, en nog waarde hechten aan hun macho gedrag over hoe "goed" zij wel niet kunnen TW-en...

pfff, van alle games die ik heb gespeeld hecht ik toch het minste waarde aan TW om in te ownen :rolleyes: als je het überhaupt ownen kunt noemen.
Elke mongool kan timen mits hij er zelf de tijd voor neemt, iedereen kan dorpen overnemen.
De actiefste of de gene die zijn overmacht het efficiëntst weet te gebruiken wint.
En zo super veel mogelijkheden zijn er niet.
Dan heb je nog een gros ervaren spelers, die enig sinds een tegenstander kan verwarren, en zich niet laten imponeren door mass incommings.

Het enigste wat kan voorkomen met dit stomme spelletje (niet echt im an addict) is dat als jij aanvallen verstuurd de ander online (activiteit) is en kan taggen, met pech def in de buurt heeft om je edels te snipen.

Ik ben dan een vrij doorsnee speler, maar zo zie ik het.
 
Reactiescore
151
TW is puur gebaseerd op luck en activiteit, ja er zijn betere spelers en je hebt n00bs.
Maar je hoeft jezelf toch niet te verdedigen tegen vreemde voor een stompzinnig iets als TW.
Alsof TW pure ownage is, get real, iedereen btw, dat er überhaupt mensen zich druk maken dat de ene denkt beter te zijn dan de ander, en nog waarde hechten aan hun macho gedrag over hoe "goed" zij wel niet kunnen TW-en...

pfff, van alle games die ik heb gespeeld hecht ik toch het minste waarde aan TW om in te ownen :rolleyes: als je het überhaupt ownen kunt noemen.
Elke mongool kan timen mits hij er zelf de tijd voor neemt, iedereen kan dorpen overnemen.
De actiefste of de gene die zijn overmacht het efficiëntst weet te gebruiken wint.
En zo super veel mogelijkheden zijn er niet.
Dan heb je nog een gros ervaren spelers, die enig sinds een tegenstander kan verwarren, en zich niet laten imponeren door mass incommings.

Het enigste wat kan voorkomen met dit stomme spelletje (niet echt im an addict) is dat als jij aanvallen verstuurd de ander online (activiteit) is en kan taggen, met pech def in de buurt heeft om je edels te snipen.

Ik ben dan een vrij doorsnee speler, maar zo zie ik het.

Als je denkt dat tw alleen draait om geluk en activiteit dan heb je het mis. Hoewel dat wel 2 grote factoren zijn.

Zonder strategisch inzicht, vermogen om vooruit te plannen en ervaring in dingen efficiënt doen kom je nergens.

Iedereen kan leren timen, maar timen is lang niet de belangrijkste vaardigheid die je nodig hebt om goed te zijn op tw ;).
(Hoewel het op w10 en w5 wel een stuk meer uitmaakt dan op andere werelden).
 

DeletedUser

Guest
Als dit een 'top wereld' is (of moest zijn/worden?) kan ik alleen maar lachen met diegenen die vonden dat .nl en .net evenwaardig zijn kwa niveau.

Interessante stelling, maar ik denk dat ie hier wat off topic is. Helaas.

ik mis je nog steeds Cupra (anders ben ik ook weer off topic)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je denkt dat tw alleen draait om geluk en activiteit dan heb je het mis. Hoewel dat wel 2 grote factoren zijn.

Zonder strategisch inzicht, vermogen om vooruit te plannen en ervaring in dingen efficiënt doen kom je nergens.

Iedereen kan leren timen, maar timen is lang niet de belangrijkste vaardigheid die je nodig hebt om goed te zijn op tw ;).
(Hoewel het op w10 en w5 wel een stuk meer uitmaakt dan op andere werelden).

Treu maar vooruit plannen is als het goed is mensen eigen :p
En ik had zelf aangehaald in mijn post mits je efficiënt te werk gaat.
Maar daar in tegen is het wel jammer dat de die 2 factoren het van de start al meteen uitmaken.
Zo beheers ik veel van TW (denk ik) en ik zal mssn wel de top kunnen bereiken, aan skills zal het niet liggen activiteit jawel.
Want ik speel het puur zonder Co's zonder interns en al die poeha, zo is het voor mij tenminste nog een leuk spelletje.
Daarbij is team work met je stam ook zeer belangrijk.
Echter is de stam waar je inkomt weer puur afhankelijk wat je ligging is in de start, pre mades niet mee gerekend.

Dus ik denk dat TW leuker, mssn zelfs meer toppers te weeg had gebracht als het daaruit van niet zo afhankelijk was.

Over ervaring gesproken, ik heb alles geleerd op w1 lag daar pauper met mensen met een grote bek die ik dan alsnog overnam.
Toen kwam w10 d8 mooi zogenaamde "pro" wereld kan ik mooi alles wat ik heb geleerd mssn in de praktijk brengen zo niet beter worden van betere spelers.
Dat was dus failure op zn hoogte punt, alleen maar mensen met een grote bek, en o ja lag mooi met mijn 120 Pt dorpje meteen tussen 2 top 10 stammen in toenmalig TFS daar zijn leden van die naast mij lagen naar REF gegaan en boven mij het nu nog steeds volhoudende Credo.
En fricking gebeurt mij het zelfde heb taloze IGM's met spelers met een grote bek and thats it, stil alive and kicking...

Ik vind het gewoon schandalig dat ik elke dag bijna 3 jaar lang, lees ik hoe pro mensen zijn, echter kom ik ze nooit tegen :(
Zo kom ik nooit een steek verder dan hoe ver ik nu ben...
Ik verwijt mijzelf dat ik mijzelf niet goed genoeg vond in de kern te gaan liggen op deze pro wereld, gezien ik op 7 ben weg ge edelt vanwege het gemis van een VV toen. (had daar 8 hele dorpen w00t)
Voor de rest elke wereld ben ik nog nooit weg ge edeld geweest, ook niet (behalve w7) waar ik in de kern lag met zogenaamde toppers.
Vind clasics het leukst heb ik ondervonden, vind het gewoon jammer, en neem niemand meer serieus (A)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jammer cupra dat je stopt, veel succes verder, spreek je nog

Om op de originele draad terug te komen: Het is hier inderdaad maar een dode boel geworden, iets wat ik niet echt had verwacht maar uiteindelijk wel heb toe bijgedragen. Als dit een 'top wereld' is (of moest zijn/worden?) kan ik alleen maar lachen met diegenen die vonden dat .nl en .net evenwaardig zijn kwa niveau.

dat je het zelf weet is al een begin dat je hieraan hebt meegewerkt, maar ja je vond het tijdverspilling toen blijkbaar, voordien waren we fan van je, je ommezwaai heeft ons allemaal verbaast in negatieve zin.
Mja hier "top" wereld is moet nog blijken, maar daarvoor kan ik nu al zeggen dat er te weinig actieven zijn. Om veel gevechtjes te kunnen lezen op het AF etc.
Maar ja daar hebben de mods ook aan meegewerkt door indertijd spelplezier van mijn stam child om zeep te helpen waardoor ze prompt allen stopten ondanks hun mooie start.
Khoop nog steeds dat deze wereld losbarst maar ja dan gaan er initiatief nemers globaal moeten rechtstaan.
En ja ik vind nog steeds dat .nl procentueel zeker niet moet onderdoen dan .net tw want kem daar een dik jaar gespeeld en ging nog beter als hier, ken nog een paar voorbeelden. Maar snelheid en de dure pakketjes vertragen natuurlijk heel dit proces van aanvallen etc waardoor de grote oorlogen wat uitblijven. Nochtans op kleine schaal wordt er hier en daar mooi gevochten maar wordt niet uitvergroot op het AF omdat ze er zelf niet mee naar buitenkomen.

Jij zei int begin als ik hier iemand alles in 2-3 sec weet timen is hij echt wel de pro van deze wereld. Hmm vind ikzelf wel vreemd dat je dit zei want er zijn genoeg spelers hier aanwezig die dit wel kunnen, zelf al recente tegenstanders meegemaakt :p was ik wel effe verbaast van speler van dat kaliber :D

Dus wat niet is kan nog komen en zoals je wel weet, de stoppers zijn het virus voor elke topstam ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je bent verslagen op basis van 'het niet degelijk kunnen deffen' en door niets anders.
Je kan nu natuurlijk met alle mogelijke argumenten komen aandraven die dit weerleggen maar uiteindelijk is het die simpele reden die je de das heeft omgedaan.

Ik heb je 10 dorpen afhandig gemaakt op een paar dagen tijd,zonder al teveel edels te verliezen,dus heeft dit duidelijk te maken met een gebrek aan klasse van jou kant.
En al zeker als je er bij neemt dat de timing dan toch zo slecht was...hoe kom ik dan aan die 10 dorpen?!

Omdat ik er niet was, dat heb ik al 10x gezegd.

En dat jullie niet op konden tegen de activiteit van ons vind ik al helemaal belachelijk als argument...een geslaagde tw speler bestaat voor meer dan de helft uit activiteit,dus als je daar niet mee om kan moet je niet proberen mee te draaien aan de top...anders word het toch maar een flop...wat jij hier mooi hebt bewezen.

In het begin van W10 was ik zeer actief, ik zat in de perfecte stam (Dispar), heb zonder co's, zonder nachtjes door te gaan om te farmen, de top gehaald. Gewoon door een beetje slim te spelen, geluk gehad met de ligging waarschijnlijk want ben niet heel veel aangevallen, en overdag op de juiste momenten online zijn. Na de val van Dispar zakte mijn motivatie tot op het nulpunt ongeveer, omdat ik het zonde vond om te stoppen heb ik het aanbod van Happy aangenomen, ik heb Jdevisser als mijn co aangenomen en heb een nieuw begin proberen te maken. Jdevisser had mooie, grote plannen om jullie het leven zuur te maken, ik vond het allemaal prima.

Vervolgens brak de bewuste dag aan, Jdevisser zou de nacht doorgaan en Rogier aanvallen, ik zou 's ochtends kijken hoe het er voor stond en dan anticiperen op de situatie. Als Rogier niet online was geweest hadden we op dat moment waarschijnlijk 10/15-0 voor gestaan. Helaas had Rogier een goede en actieve co (naamloos1986 als ik me niet vergis) die 's nachts actief was en dus alles blokte. Ik kom 's ochtends online, geen dorpen binnen, heel veel edels kwijt, etc. Daarna moet ik plots weg door een gebeurtenis IRL, ongeveer op hetzelfde moment begint Jdevisser zijn zin te verliezen en trekt hij het ook niet meer. De vv's van Happy hebben hun best gedaan en daar ben ik ze zeer dankbaar voor, maar zij konden de verliezen niet voorkomen.

Vervolgens was mijn co dus zo goed als weg, de vv's redden het niet. Normaal had ik dan geen probleem gehad, ik had immers altijd alleen gespeeld en heb net al gezegd dat ik op basis van timeskills niet onder doe voor mijn aanvallers. Echter was mijn motivatie laag door de val van Dispar, naast mijn sociale leven ben ik stamleider op W1, forum mod en zit ik bij het TWw, allemaal zaken die tijd in beslag nemen.

Als ik dan wel eens online kwam en ik zag een treintje, was die vaak in 1 of 2 sec. getimed en iedere keer dat ik de optie was heb ik er def tussen weten te timen en heb ik het treintje kunnen blokken. Uiteindelijk was het niet genoeg, het was 8 tegen 1, ik had bijna geen OS van Happy meer, ik kon niet op alle tijdstippen van de dag online zijn, en de aanvallers in kwestie stuurden wel op elk moment van de dag treintjes. Daarom ben ik zoveel dorpen verloren. Ik hoop dat jullie de situatie nu iets beter begrijpen en ook snappen waarom ik het jammer vind dat de Sangu-leden stoer doen, omdat ze mij slechts op basis van activiteit hebben verslagen. Het argument 'dan moet je ook niet proberen mee te draaien aan de top' heb ik volgens mij net al weerlegd. Dit is ook de reden dat ik mijn account heb verwijderd, ik ben niet actief genoeg om mijn account draaiende te houden op W10. De kwaliteiten om te overleven heb ik, de kwaliteiten om als ik niet onder aanval lig rustig verder uit te breiden heb ik ook. Activiteit kon ik niet bieden en een stoppende co en een vallende stam konden dit dus helaas niet opvangen.

Deze combinatie van omstandigheden (val Dispar, nieuwe stam is vallende, co die plots stopt, 1 vs 7, Rogier die nachtje doorgaat (anders waren die tientallen edels die gedood waren deels dorpen geweest), etc).

Sangu heeft me geklopt op activiteit, daarmee nogmaals gefeliciteerd, ik heb een erg leuke tijd gehad op W10, zeker met bepaalde mensen, ook met de mensen die me later hebben aangevallen (terecht, want ik lag in de weg en begon zelf) maar mis het totaal niet.

En nu snel weer on-topic want zoveel aandacht verdient een gestopte speler niet ;). Al is er inderdaad wel weer wat leven nu en hebben Djanako en Amokro elkaar een keer gevonden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :D

@De Goede Fee, weet even niet hoe ik het anders moet zeggen maar sorry for not being a def-noob, ik speel graag offensief en houd wel van een risicootje, lukt het niet, dan is het jammer en heb ik altijd W1 nog om me te vermaken. Vergeet bovendien niet dat Rogier 90% van de tijd mijn buurman is geweest, pas op het eind werd hij opeens mijn vijand maar die off-dorpen hebben al die tijd veilig gelegen. Later was het wel onze bedoeling er gedeeltelijk def van te maken ja, maar goed aanval is de beste verdediging heh ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
een hoop bla bla pinokkio is er niks bij alleen jou neus is langer bla bla

En nu snel weer on-topic want zoveel aandacht verdient een gestopte speler niet ;). Al is er inderdaad wel weer wat leven nu en hebben Djanako en Amokro elkaar een keer gevonden, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :D

@De Goede Fee,
bla bla bla bla praatjes internen internen bla bla

Als wij het al met elkaar eens zijn, komt dat vast omdat jij ergens wat mist.
Maar je hebt gelijk, aandacht verdien je niet.

Ik mis je steeds erger Cupra.
 

DeletedUser

Guest
Vervolgens brak de bewuste dag aan, Jdevisser zou de nacht doorgaan en Rogier aanvallen, ik zou 's ochtends kijken hoe het er voor stond en dan anticiperen op de situatie. Als Rogier niet online was geweest hadden we op dat moment waarschijnlijk 10/15-0 voor gestaan. Helaas had Rogier een goede en actieve co (naamloos1986 als ik me niet vergis) die 's nachts actief was en dus alles blokte. Ik kom 's ochtends online, geen dorpen binnen, heel veel edels kwijt, etc.


Wat zit JdeVisser te roepen over slechte timingen???
Had hijzelf het een beetje deftig gedaan had ie idd met een voorsprong begonnen :rolleyes:
Maar 0 op 10/15 succesvol.... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Is het goed als ik er nu niks meer vvan snap :confused: Eerst ging het erover dat Cupra ging stoppen. Daarna over Sangu/Dispar/Senne. En nu over JdeVisser?

:confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Wat zit JdeVisser te roepen over slechte timingen???
Had hijzelf het een beetje deftig gedaan had ie idd met een voorsprong begonnen :rolleyes:
Maar 0 op 10/15 succesvol.... :eek:

Ik weet niet of hij getimed had, maar vergeet niet dat er een nachtbonus was en dat Rogier ongeveer net zoveel def in de buurt had dan wij off. Hij was online dus kon schuiven wat ie wilde, 2 def-dorpen zijn dan al genoeg om een clear of 6 te stoppen.

Is het goed als ik er nu niks meer vvan snap :confused: Eerst ging het erover dat Cupra ging stoppen. Daarna over Sangu/Dispar/Senne. En nu over JdeVisser?

:confused::confused::confused::confused::confused:

Tja ik bleef gewoon on-topic in eerste instantie, lees pagina 1 maar na. Rogier1986 moest zo nodig met een totaal onnodige opmerking komen, waardoor er een leuke discussie ontstaan is ^^ (die wat mij betreft inmiddels beëindigd is).
 

DeletedUser

Guest
Als wij het al met elkaar eens zijn, komt dat vast omdat jij ergens wat mist.
Maar je hebt gelijk, aandacht verdien je niet.

Ik mis je steeds erger Cupra.

Join me @ w15.

;)

Btw, ik sla al die keren dat jij 'ik mis je' tegen me zegt op. Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan