W10: Slapend of dood?

DeletedUser

Guest
Mhh, doe je dat met die grootte alleen om irritand te doen,
poging 1. ni echt. maar nu ik weet dat jij dat als irritant (met een t) ervaart: hihihihi
of probeer je aan te geven dat je inferieur bent aan de gemiddelde forumposter?
poging 2. weer mis. kan goed zijn dat ik het niveau van de gemiddelde forumposter niet haal, maar das ni echt iets waar ik wakker van lig.
ik wist trouwens niet dat er rankings waren voor forumposters. in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" scheer jij alleszinds hoge toppen ;)
Mijn inbreng op het account bleef beperkt tot praatjes op het AF? De tijd dat ik op senne speelde zat ik niet eens op het AF, en ik deed wel degelijk dingen op het account, dus wat je daar zegt is al helemaal onzin.
ik kan de post niet meer terugvinden (verwijderd?) herinner mij een uitspraak van jou waar je sangu beloofde het hen moeilijk te maken.
en ook een (interessante) uitdaging in t begin van deze - zinloze, doch amusante discussie - om met een aantal jou te komen aanvallen op w1.

Dat noem ik praatjes.

Ik was eigenlijk niet van plan nog te gaan reageren, blabla
blijven proberen ;)
PS: Heb je het deel van je post dat totale onzin is klein gemaakt? Dat is hem he?
poging 3: al ietsje dichter. ik vond dat deel van m'n post idd zelf ni zoo belangrijk. kvind het wel opmerkelijk hoeveel onzin jij verkoopt om een account dat je zelf hebt opgegeven.

PPS: We missen je Cupra.

PPPS: inderdaad. nog steeds.
 
Reactiescore
151
poging 1. ni echt. maar nu ik weet dat jij dat als irritant (met een t) ervaart: hihihihi

Oh ja, ik maakte een spellingsfout, wat een verschrikkelijk toch allemaal :rolleyes:

Nevermind dat jij helemaal niet aan interpunctie of hoofdletters doet. Ik maak een spellingsfout, dat is veel erger! :rolleyes:

En dingen doen om irritant te zijn tegen anderen is meestal het niveau van de gemiddelde 11 jarige, maar laten we daar maar niet op letten, ik maakte een spellingsfout! :rolleyes:

Oh wacht, jij maakt ook zoveel spellingsfouten, en daarnaast ben je hypocriet.

poging 2. weer mis. kan goed zijn dat ik het niveau van de gemiddelde forumposter niet haal, maar das ni echt iets waar ik wakker van lig.
ik wist trouwens niet dat er rankings waren voor forumposters. in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" scheer jij alleszinds hoge toppen ;)

Oh, het zijn weer beledigingen op de persoon, wat een niveau! :rolleyes:

Als je geen argumenten meer kan verzinnen reageer dan gewoon niet, ik reageer ook niet meer op het welles-nietes spelletje over hoeveel edels rogier heeft gedood. Alleen als er zulke zielige aanvallen op de persoon komen reageer ik nog. Wil je me weg hebben, hou het dan bij welles-nietes over edels die rogier gesloopt heeft.

ik kan de post niet meer terugvinden (verwijderd?) herinner mij een uitspraak van jou waar je sangu beloofde het hen moeilijk te maken.
en ook een (interessante) uitdaging in t begin van deze - zinloze, doch amusante discussie - om met een aantal jou te komen aanvallen op w1.

Jup, uiteindelijk is dat niet echt gelukt. Al hadden ik en senne pech op een aantal verschillende manieren, uiteindelijk hadden we het zonder ook niet overleeft. Noem me een noob, maar het was een stam tegen een speler. Als je dat niet kan winnen doe je echt iets verkeerd, en het is ook niet echt iets om trots op te zijn, het laat alleen zien dat jullie enigszins kunnen samenwerken.

Maar als je me op w1 wilt aanvallen, graag, en m'n open uitnodiging blijft staan. Als jij denkt dat het alleen maar praatjes zijn en ik niets kan, kom het dan toch een gezellig uitproberen?
poging 3: al ietsje dichter. ik vond dat deel van m'n post idd zelf ni zoo belangrijk. kvind het wel opmerkelijk hoeveel onzin jij verkoopt om een account dat je zelf hebt opgegeven.

Dus het hele deel van je post dat ergens op slaat is ook precies het deel dat niet over mij gaat? Dat had ik je ook wel eerder kunnen zeggen, maar toch goed dat je het zelf inziet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10875

Guest
Omdat Sjarlo wellicht gelijk heeft is het irritant? Dus kan je hem vergelijken met een 11 jarige forumposter?

OMG, dat is wel erg logisch:rolleyes:

Dus als Sjarlo vindt dat je posts hoog scoren in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" is dat een belediging op persoonlijk niveau.

Kerel, dat gaat over je posts. Dus dat je posts nergens op slaan.
En dat vind jij een persoonlijke belediging?

Ach ja, ook een manier om een discussie te proberen te winnen.
 
Reactiescore
151
Omdat Sjarlo wellicht gelijk heeft is het irritant? Dus kan je hem vergelijken met een 11 jarige forumposter?

Nee, maar hij gedraagt zich irritant met z'n lettergrootte. En dat is nogal het niveau van een gemiddeld basisschool kind ja.

OMG, dat is wel erg logisch:rolleyes:

Tsja, als je niet goed leest worden mijn posts onlogisch inderdaad. Misschien moet je ze daarom dan ook goed lezen.

Dus als Sjarlo vindt dat je posts hoog scoren in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" is dat een belediging op persoonlijk niveau.

Kerel, dat gaat over je posts. Dus dat je posts nergens op slaan.
En dat vind jij een persoonlijke belediging?

Misschien toch maar eens goed gaan lezen voor je post? Hij zegt dat ik hoog scoor in weet ik veel wat voor onzin categorieën hij dit keer weer bedacht heeft.

Ach ja, ook een manier om een discussie te proberen te winnen.[/QUOTE]

Verkeerd lezen is er ook één. En als jij nog eens goed leest kun je zien dat niet één van je argumenten uit deze post gerechtvaardigd was.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10875

Guest
Nee, maar hij gedraagt zich irritant met z'n lettergrootte. En dat is nogal het niveau van een gemiddeld basisschool kind ja.

Alsof kinderen van 11 jaar weten hoe ze de boel kleiner moeten maken.
Wellicht deed ie dat stukje kleiner om dat dat eigenlijk offtopic is. En het ontopic gedeelte normaal. (Zo interpreteer ik het. Maar als jij zoiets kinderachtig vind (is het zelfde als zeggen dat het niveau van een gemiddelde basischool kind is)

Tsja, als je niet goed leest worden mijn posts onlogisch inderdaad. Misschien moet je ze daarom dan ook goed lezen.

Ik lees ze altijd goed. Maar dat is toch wel degelijk wat ik er uit haal.
Maar zeggen dat iemand niet goed leest is ook zo'n goed argument:rolleyes:

Misschien toch maar eens goed gaan lezen voor je post? Hij zegt dat ik hoog scoor in weet ik veel wat voor onzin categorieën hij dit keer weer bedacht heeft.

Wie leest er nu niet goed? Zie de aller eerste zin van mijn 2e alinea. Daar staat het volgende:

Dus als Sjarlo vindt dat je posts hoog scoren in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" is dat een belediging op persoonlijk niveau.

Dit schreef Sjarlo:
ik wist trouwens niet dat er rankings waren voor forumposters. in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" scheer jij alleszinds hoge toppen


Dus als jij nou is goed leest, zul je zien dat het op je posts slaat.

Verkeerd lezen is er ook één. En als jij nog eens goed leest kun je zien dat niet één van je argumenten uit deze post gerechtvaardigd was.

Lees dan zelf ook goed.



Cupra we missen je nog steeds!
 
Reactiescore
151
Alsof kinderen van 11 jaar weten hoe ze de boel kleiner moeten maken.
Wellicht deed ie dat stukje kleiner om dat dat eigenlijk offtopic is. En het ontopic gedeelte normaal. (Zo interpreteer ik het. Maar als jij zoiets kinderachtig vind (is het zelfde als zeggen dat het niveau van een gemiddelde basischool kind is)

En weer lees je verkeerd.

Ik zeg dat het kinderachtig is dat hij aangeeft daarmee door te gaan omdat ik dat irritant vind. Dat is iets heel anders dan dat ik het kinderachtig vind dat hij z'n lettergrootte anders maakt.

Ik lees ze altijd goed. Maar dat is toch wel degelijk wat ik er uit haal.
Maar zeggen dat iemand niet goed leest is ook zo'n goed argument:rolleyes:

Ohja, zeg maar weer iets wat je totaal niet waar kunt maken. Want ik heb je al meerdere keren expliciet gewezen op een plaats waar jij fout hebt gelezen.

Iemand erop wijzen dat hij iets verkeerd leest is een goed argument als jij op dingen reageert die ik niet eens zeg ja.

Wie leest er nu niet goed? Zie de aller eerste zin van mijn 2e alinea. Daar staat het volgende:

Dus als Sjarlo vindt dat je posts hoog scoren in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" is dat een belediging op persoonlijk niveau.

Dit schreef Sjarlo:
ik wist trouwens niet dat er rankings waren voor forumposters. in de categorieën "beste fictie" en "slapstick" scheer jij alleszinds hoge toppen


Dus als jij nou is goed leest, zul je zien dat het op je posts slaat.

Ik denk van niet eigenlijk. Ik weet het wel zeker.

Rankings over personen (in dit geval forumposters) gaan over personen (dat ik dat nog aan iemand moet uitleggen :eek:). Hij zegt toch niet iets over rankings over forumposts?

Als ik zeg dat als er een ranking van zielige personen bestond, jij eerste zou staan van de hele wereld is dat hetzelfde als jou de zieligste van de hele wereld noemen. Maar jij beweert dat het dan over posts gaat, terwijl het een ranking van personen was.

Dus ja, ik lees hier inderdaad goed, jij niet, terwijl jij zegt dat je altijd goed leest.

Lees dan zelf ook goed.

Dat doe ik, zo niet, wijs me erop.
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je kan rekenen, maar jij hebt zeker geen 10 a 15 treintjes van ons gesloopt.
Juh, veel edels kwijt, maar geen 50.
10/15-0 zal moeilijk gegaan zijn, want zoveel treintjes heb ik niet verstuurd.
Hij kan best naar dooie-edel berichten kijken, maar het waren er geen 50 van rogier (en al helemaal niet die ochtend al). Ik heb maar 2 treintjes gestuurd, en niet eens alles daarvan ging dood.
Oh, het zijn weer beledigingen op de persoon, wat een niveau! :rolleyes:
hij gedraagt zich irritant met z'n lettergrootte. En dat is nogal het niveau van een gemiddeld basisschool kind ja.
Misschien moet je ze daarom dan ook goed lezen.
En als jij nog eens goed leest kun je zien dat niet één van je argumenten uit deze post gerechtvaardigd was.




Nieuweafbeelding18.jpg
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat echt helemaal nergens over volgens mij, of wel? :rolleyes:

dit gaat over wat barbarendorpjes en een gekrenkt egootje ;)

@ Cupra. kom gauw terug..

@ visser. geen zin om alles te citeren maar je hebt weer eens het beste van jezelf gegeven deze middag.

- over spelling enzo:

het voltooid deelwoord van overleven is bij mijn weten nog steeds "overleefd", met een d.

over begrijpend lezen:
Ik twijfel er niet aan dat je kan lezen, maar als je nog eens antwoord, laat alles dan even bezinken tot je het volledig begrijpt, dan sla je niet zo'n mal figuur ;)
Jij doet 3 pogingen, telkens mis. je redeneringen stel je in een vraag-vorm waardoor je volgens mij zelf al aangeeft het plaatje niet volledig te vatten.
KPHS begreep direct dat ontopic/offtopic was.

- over die forum posters ranking:
Jij bent degene die begon over "de gemiddelde forumposter". de termen 'fictie' en 'slapstick' die ik gebruikte, komen voort van jouw eerdere reacties in dit topic.
Eerst noem jij me hypocriet en de volgende zin klaag je over persoonlijke aanvallen. volgens mij weet jij niet wat je zegt, domoor.

- over die hele welles/nietes-discussie:
t-bo heeft het ons lange tijd, onder dezelfde omstandigheden als jij en Senne, knap lastig gemaakt. de aanvallen van en op Senne-acc waren een lachertje in vergelijking daar mee.
over die edels moet je niet lullen want jullie besloten om het account op te geven, en dit veel eerder dan wanneer je op 'acc delete' duwde. jullie hielden het volgens mij welgeteld 2 dagen uit, terwijl we bij t-bo wekenlang (en nu ook nog soms) meerdere verrassingen kregen. Respect daarvoor.
Je gaf op, dan moet je niet meer komen strijden ook. nobody likes quitters!
omdat je moeite hebt met begrijpend lezen, heb ik er een tekeningetje voor je bij gemaakt.
bitchslap.png


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Aan Senne en Jdevisser...wij zijn er nog op w10,jullie niet meer.

Waarschijnlijk beseffen jullie het niet maar met elke post die je plaatst maken jullie jezelf helemaal belachelijk en vooral ongeloofwaardig.

Hoe dom moet je zijn om te komen janken op het AF,dat je eingenlijk o zo goed bent in dit spelletje,nadat je zelf hebt opgegeven na 2 dagen onder aanval te liggen?!

Blijf vooral reageren want dit maakt het voor ons nog zo plezant ;)


Cupra...ik mis je zo hard dat het pijn doet :(
 
Reactiescore
35
Ik zal ons cupratje precies als enige niet missen... Kwestie dat ik meer kans heb om m'n veegjes en edeltjes ongetimed naar mijn doelwitten te sturen :D


Interessante stelling, maar ik denk dat ie hier wat off topic is. Helaas.

ik mis je nog steeds Cupra (anders ben ik ook weer off topic)

Wel vreemd dat je precies die lijn van mijn post offtopic vind... Vooral omdat ik hem begin met

Om op de originele draad terug te komen: Het is hier inderdaad maar een dode boel geworden, iets wat ik niet echt had verwacht maar uiteindelijk wel heb toe bijgedragen. Als dit een 'top wereld' is (of moest zijn/worden?) kan ik alleen maar lachen met diegenen die vonden dat .nl en .net evenwaardig zijn kwa niveau.

Zoals cupra al aangaf in zijn begin post gaat het hier niet over zijn afscheid maar over de vraag of w10 al dan niet dood is. Volgens mij is die inderdaad dood, de w1 vets beginnen allemaal uit circulatie te raken (2 werelden combineren = slecht idee), en voor de rest nog meer spelerfusies, account deletes bij een paar honderd incomings etc.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Aan Senne en Jdevisser...wij zijn er nog op w10,jullie niet meer.

Waarschijnlijk beseffen jullie het niet maar met elke post die je plaatst maken jullie jezelf helemaal belachelijk en vooral ongeloofwaardig.

Hoe dom moet je zijn om te komen janken op het AF,dat je eingenlijk o zo goed bent in dit spelletje,nadat je zelf hebt opgegeven na 2 dagen onder aanval te liggen?!

Blijf vooral reageren want dit maakt het voor ons nog zo plezant ;)


Cupra...ik mis je zo hard dat het pijn doet :(

Dat ik er niet meer ben op W10 is volledig mijn eigen keuze geweest en niet die van jullie. Heb ook na mijn stoppen meerdere aanbiedingen gekregen van top 10-accounts, maar W10 is voorlopig voor mij een gesloten boek. Belachelijk en ongeloofwaardig maak ik mezelf niet, ik vertel gewoon de waarheid en corrigeer jullie leugens en onwaarheden.

En oja, wie heeft deze discussie op gang gezet? Ik niet hoor, mijn eerste post was puur on-topic en naar Cupra gericht, het was 'een van jullie' (Rogier1986) die begon met 'janken' dus niet ikzelf of Jdevisser. Ik heb totaal geen moeite met jullie of het feit dat mijn account er niet meer is, ik corrigeer zoals ik al zei slechts de door jullie vertelde onwaarheden en wijs jullie en de overige lezers op jullie onterechte arrogantie, meer niet ;). Jullie blijven maar onzin verkopen onder het mom van 'onze accounts bestaan nog en het account senne op W10 niet meer, dus wat we ook zeggen, wij hebben gelijk!'

Echter is dit nogal kortzichtig en raad ik je aan hiermee op te houden, want het slaat nergens op.

Wat jammer dat er niet meer mensen als Cupra waren, wat mis ik hem toch. En W10 is niet slapend, noch dood. Voor zover ik daar inzicht in heb.
 

DeletedUser7252

Guest
Dat ik er niet meer ben op W10 is volledig mijn eigen keuze geweest en niet die van jullie. Heb ook na mijn stoppen meerdere aanbiedingen gekregen van top 10-accounts, maar W10 is voorlopig voor mij een gesloten boek. Belachelijk en ongeloofwaardig maak ik mezelf niet, ik vertel gewoon de waarheid en corrigeer jullie leugens en onwaarheden.

En oja, wie heeft deze discussie op gang gezet? Ik niet hoor, mijn eerste post was puur on-topic en naar Cupra gericht, het was 'een van jullie' (Rogier1986) die begon met 'janken' dus niet ikzelf of Jdevisser. Ik heb totaal geen moeite met jullie of het feit dat mijn account er niet meer is, ik corrigeer zoals ik al zei slechts de door jullie vertelde onwaarheden en wijs jullie en de overige lezers op jullie onterechte arrogantie, meer niet ;). Jullie blijven maar onzin verkopen onder het mom van 'onze accounts bestaan nog en het account senne op W10 niet meer, dus wat we ook zeggen, wij hebben gelijk!'

Echter is dit nogal kortzichtig en raad ik je aan hiermee op te houden, want het slaat nergens op.

Wat jammer dat er niet meer mensen als Cupra waren, wat mis ik hem toch. En W10 is niet slapend, noch dood. Voor zover ik daar inzicht in heb.

Je kan het gewoon niet hebben volgens mij, en daarom blijf je maar terugkomen naar het forum :eek:,
want daar kan je niet geedeld worden maar kun je toch koppig en trots over jezelf blijven praten.

is dit nou een *slotje* voor jou, of blijf je hier nou écht rondspoken?

Maak nou eens een keuze ipv blijven te roepen dat gesloten is en steeds terugkomen.
 

DeletedUser

Guest
Wat jammer dat er niet meer mensen als Cupra waren,
wat jammer dat jij niet wat meer als cupra was..

kheb niet veel zin meer te blijven reageren. 't wordt wa vervelend en RavenNL vatte toch al mooi samen hoe ik erover denk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7252

Guest
@ Sjarlowitsky :
Het is ook niets meer dan overduidelijk.


@ Cupra :
Je weet zelf ook dat w10 gewoon standaard een winterslaap houdt! :(
dus, kom maar weer gewoon terug!

We missen je,
Raven.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkige verjaardag allemaal :D

W10 is jarig!

aola.gif

Band.gif

00009164.gif

Band.gif

aola.gif


(emoticons dankzij Kaneel ;-))
 

DeletedUser10875

Guest
Gratz:)

Speel ik ook al weer een jaar en paar uur. Wat gaat de tijd toch snel:)
 
Bovenaan