W10: Slapend of dood?

DeletedUser

Guest
Ja zeker complimenten daarvoor, daar hoor je mij ook niet over. Ik zeg alleen dat bepaalde Sangu-leden iets te stoer doen over prestaties waar ze absoluut niet stoer over moeten zijn. Ik heb zelden treintjes in een seconde gezien en met clears erbij leek het al helemaal nergens op. Over Rogier heeft Jdevisser al het nodig gezegd, daarnaast liegt hij over het aantal edels. Sangu heeft de slag puur op activiteit en geluk gewonnen wat gezien bepaalde omstandigheden ook niet gek was. Ik heb er vrede mee en gun het ze van harte, als ze zo slecht blijven timen gaan ze vanzelf nog wel op hun bek. Met de meeste Sangu-leden heb ik een heerlijke tijd gehad in Dispar, het is dan ook jammer dat bepaalde mensen dit hebben verziekt anders had het er heel anders uit gezien.



Ik weet niet waar je het over hebt, als je me graag een hak wilt zetten: kom dat aub met concrete informatie of bewijzen want hier kan ik niets mee ;). Het zal me trouwens worst wezen of ik hier mijn naam hoog houd of niet, ik speel dit spel voor de lol en niet voor een goede naam.

Ik zal toegeven dat ik niet alles netjes getimed heb, maar dat kwam vooral omdat het in het begin zo makkelijk ging en ik als lui mens er niet van hou om uitgebreide aanvalsplannen te gaan maken en die te volgen. Maar ik heb zeker niet gelogen over die edels, het gaat ook niet alleen om edels snipen als jij een trein had gestuurd. Maar vooral de luiheid om niet te dodgen en je dorpen waar je edels vandaan komen stacken. Dit getuigt van een heel slecht inzicht in tw. Dat is het eerste wat je moet doen als je iemand aanvalt. Je front STACKEN.

Jij had niet gerekend op een snelle tegenaanval en ik had die zondag al 20 edels te pakken van jou. Later heb je het nog een keer geprobeerd en het was weer hetzelfde liedje. En dan kunnen jullie je er wel makkelijk vanaf maken met ik was niet online/actief, co gestopt slechte vv's. Maar volgens mij heb je het alleen maar langer dan 3 dagen volgehouden door die vv's van vooral cupra, waarvoor mijn respect!

De tweede ronde had ik nog meer edels te pakken, regelmatig dat ik een aanvalsdorp tegenkwam met 4 of 5 edels midden in mijn cluster. En als je zo goed kan timen waarom heb je geen enkel dorp van mij weten te bemachtigen? Ik kon altijd best goed met je opschieten, maar je bent gewoon egoïstisch en iedereen kan dit weer zien doordat jij nou weer de schuld geeft aan anderen ipv jezelf.

Ik heb die rapporten helaas niet meer omdat ik ze niet meer nodig had aangezien ik nu tegen een hoop barbaren aan zit te kijken. Maar binnen de stam hebben we er allemaal hartelijk om kunnen lachen!!! En of je nu kan tellen of niet interesseerd me geen reet. Ik heb ervan genoten en ik weet jij niet dat is voor mij genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Ow Santa, Senne op leugens of onwaarheden wijzen is niet slim.
Hij geloofd namelijk zelf in zijn leugens, dus beter laat je dat maar langs je heen gaan.

Iedereen weet toch dat ie een interner is, dus laat hem maar lekker op w1 BND's afsluiten, vals spelende leden de hand boven het hoofd houden, de mods die zijn leden bannen betichten van slecht modereren etc.

Kom op zeg, hij mocht niet mee naar Sangu omdat jullie toch al wisten dat hij één grote grap is.

Laten we nu allemaal weer on topic zeggen hoe verschrikkelijk jammer we het allemaal vinden dat Cupra stopt.
 

DeletedUser

Guest
Ow Santa, Senne op leugens of onwaarheden wijzen is niet slim.
Hij geloofd namelijk zelf in zijn leugens, dus beter laat je dat maar langs je heen gaan.

Iedereen weet toch dat ie een interner is, dus laat hem maar lekker op w1 BND's afsluiten, vals spelende leden de hand boven het hoofd houden, de mods die zijn leden bannen betichten van slecht modereren etc.

Kom op zeg, hij mocht niet mee naar Sangu omdat jullie toch al wisten dat hij één grote grap is.

Laten we nu allemaal weer on topic zeggen hoe verschrikkelijk jammer we het allemaal vinden dat Cupra stopt.


We gaan je missen CUPRA
 

DeletedUser

Guest
Amokro...je hebt gelijk :eek:

Brrr,mijn nekharen komen ervan overeind...je gelijk geven,wie had dit ooit kunnen dromen :p
 

DeletedUser

Guest
Kben weer te laat hé :)


Senne en J de visser,

1 ding wil ik direct zeggen: Rogier liegt over die 50 edels!
Het waren er rond de 100!

50 hebben we er defencief gekilled.


Jij stuurde treintjes zonder vegen voor.

Wij hadden 0 troepen aan het front.
Dat lees je goed 0
Dus het is een regelrechte schande dat jullie zelfs niet 1 dorp binnen konden halen.

Verder hadden we het alleen moeilijk als cupra je vv had.
Jullie zelf heb ik geen enkele keer weten deffen.

Reken dan ook nog eens dat ik toen co was van rogier we beiden zo inactief waren als iets.
Sommige dagen waren we er geen 1 van beide.
En dan nog kon je zelfs niet 1 geslaagde aanval neerzetten.

Je klaagt over het timen in Sangu?
Ik heb geen enkele keer moeten timen om jou te snipen.
Dus dat zegt vast ook al genoeg.


Kort gezegd: Cupra ge zijt een beest, ik ga u missen :D
Senne ge zijt ne ***** ( kzal noob zeggen, da mag nog )
 

DeletedUser

Guest
Jullie denken ook echt dat ik on was als ik een aanval niet dodgede. Zo van, 'hee een binnenkomende aanval op een off-dorp, wat moet ik doen? :eek:. Even een forumtopic openen, misschien weet een stamgenoot het. Hmm, niemand reageert, nja laat ik dan maar gewoon niks doen, dan stijg ik nog wat in ODD en met een beetje mazzel is er weer een clear van hem dood. Het is namelijk clear tegen clear, maar ik heb een muur dus dan win ik! Ha! Ik ben geniaal!:eek:'

Front stacken ging amper aangezien ik omringd lag, bovendien waren jullie alleen maar bezig met clearen, 7 of 8 tegen 1, al mijn def is binnen no-time weg zonder veel verliezen van jullie en vervolgens heb ik geen def meer en kunnen jullie je gang gaan. Ja, dat was slim geweest Rogier :rolleyes:.

Ik had trouwens al twee dorpen van je moeten hebben op de eerste dag maar twee keer bleef de toestemming met veel pech haken, dus van onderschatting kon geen sprake zijn. Jullie oordelen over dingen waar je totaal geen weet van kunt hebben en trekt conclusies op basis van onwaarheden. Je kunt wel zeiken op mij als persoon maar zoals ik zei, toen ik on was is alles uiteraard gedodged en gesniped. Waarom er aanvallend zo weinig van terecht kwam heb ik al uitgelegd, daarnaast kwamen er IRL ook wat dingen tussen waarbij TW totaal in het niet valt.

Maar goed nogmaals, ik gun Sangu het allemaal van harte, jammer dat bepaalde personen zo arrogant zijn en denken dat ze heel wat zijn nu. Zo lijkt het misschien ook maar het zegt genoeg dat Dispar werd afgeslacht door RIP en maar moest fuseren om niet nog verder te worden afgemaakt. Nu dreigen alle overige kern-toppers van W10 langzaam aan ook te gaan stoppen, onder wie Cupra, dus wordt het ze nog wat makkelijker gemaakt. Ik vind het best, maar denk aub niet dat je heel wat bent nu want qua skills is het een nummer 1 stam onwaardig (ik weet niet of Sangu dit nu al staat maar zo niet, zal het niet lang duren).

Amokro...je hebt gelijk :eek:

Brrr,mijn nekharen komen ervan overeind...je gelijk geven,wie had dit ooit kunnen dromen :p

Zo breng ik toch nog iets teweeg heh :D
 

DeletedUser

Guest
Nee helaas..

Btw, ik was lang niet de enige die vv deed op Senne hoor. Heb er wel aardig veel opgezeten, en heb aardig veel gespamd. :)

Maar er waren ook anderen met skills. En die anderen ga ik ook zeker missen.
 

DeletedUser

Guest
Jullie denken ook echt dat ik on was als ik een aanval niet dodgede. Zo van, 'hee een binnenkomende aanval op een off-dorp, wat moet ik doen? :eek:. Even een forumtopic openen, misschien weet een stamgenoot het. Hmm, niemand reageert, nja laat ik dan maar gewoon niks doen, dan stijg ik nog wat in ODD en met een beetje mazzel is er weer een clear van hem dood. Het is namelijk clear tegen clear, maar ik heb een muur dus dan win ik! Ha! Ik ben geniaal!:eek:'

Front stacken ging amper aangezien ik omringd lag, bovendien waren jullie alleen maar bezig met clearen, 7 of 8 tegen 1, al mijn def is binnen no-time weg zonder veel verliezen van jullie en vervolgens heb ik geen def meer en kunnen jullie je gang gaan. Ja, dat was slim geweest Rogier :rolleyes:.

Ik had trouwens al twee dorpen van je moeten hebben op de eerste dag maar twee keer bleef de toestemming met veel pech haken, dus van onderschatting kon geen sprake zijn. Jullie oordelen over dingen waar je totaal geen weet van kunt hebben en trekt conclusies op basis van onwaarheden. Je kunt wel zeiken op mij als persoon maar zoals ik zei, toen ik on was is alles uiteraard gedodged en gesniped. Waarom er aanvallend zo weinig van terecht kwam heb ik al uitgelegd, daarnaast kwamen er IRL ook wat dingen tussen waarbij TW totaal in het niet valt.

Maar goed nogmaals, ik gun Sangu het allemaal van harte, jammer dat bepaalde personen zo arrogant zijn en denken dat ze heel wat zijn nu. Zo lijkt het misschien ook maar het zegt genoeg dat Dispar werd afgeslacht door RIP en maar moest fuseren om niet nog verder te worden afgemaakt. Nu dreigen alle overige kern-toppers van W10 langzaam aan ook te gaan stoppen, onder wie Cupra, dus wordt het ze nog wat makkelijker gemaakt. Ik vind het best, maar denk aub niet dat je heel wat bent nu want qua skills is het een nummer 1 stam onwaardig (ik weet niet of Sangu dit nu al staat maar zo niet, zal het niet lang duren).

Ik zal nog 1 keer reageren:

NOU EN

Weer een dorp geedeld van jou:p http://nl10.tribalwars.nl/public_report/d91ab378f900aa27aabe31ae1abd89b8
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wacht wacht....

dit moet ik ff herhalen....


Jij hebt geen tijd om TW te spelen door omstandigheden,
maar toch begin je zelf een offencief ( nouja we gaan het zo noemen ) tegen ons.

Dat mislukt en je krijgt tegenaanvallen, en dan opeens kan je niet meer online komen :s

Verder die 2 toestemmingen die bleven hangen waren steeds op hetzelfde dorp
en ze bleven hangen omdat je niet kan rekenen.

FF uitleggen voor wie nog volgt:
Senne doet poging tot edelen op 1u10m afstand

Geen def aanwezig in het dorp, nog ernaast
Ik kan snipen met 1500 zware cava, edel dood
je valt opnieuw aan, toestemming = 28
jammer edel dood ( mijn troepen daarbij ook )
nog een 6de edel word gestuurd, toestemming 30
jah die blijft hangen ( grote kans daarvoor idd )

en daarna stond er terug def, dus pech voor jou 7de edel ook dood.
 
Reactiescore
151
wacht wacht....

dit moet ik ff herhalen....


Jij hebt geen tijd om TW te spelen door omstandigheden,
maar toch begin je zelf een offencief ( nouja we gaan het zo noemen ) tegen ons.

Dat mislukt en je krijgt tegenaanvallen, en dan opeens kan je niet meer online komen :s

Zuig maar weer dingen uit je duim kerel, we konden best online komen, maar niet 24/7.

Verder die 2 toestemmingen die bleven hangen waren steeds op hetzelfde dorp
en ze bleven hangen omdat je niet kan rekenen.

FF uitleggen voor wie nog volgt:
Senne doet poging tot edelen op 1u10m afstand

Geen def aanwezig in het dorp, nog ernaast
Ik kan snipen met 1500 zware cava, edel dood
je valt opnieuw aan, toestemming = 28
jammer edel dood ( mijn troepen daarbij ook )
nog een 6de edel word gestuurd, toestemming 30
jah die blijft hangen ( grote kans daarvoor idd )

en daarna stond er terug def, dus pech voor jou 7de edel ook dood.

En ehh, 100 edels? Dat vind ik best knap, want er zijn op het account van senne nooit genoeg pakketjes en edels geweest om aan 100 te komen. En rogier heeft er absoluut geen 50 gekilled, en niet eens 50 edels in de verdediging gezien, laat staan doodgemaakt.

Sangu heeft gewonnen op activiteit en teamwork. 2 goede punten, maar aan individuele skills (timing) zou wel eens wat gedaan kunnen worden, want daar heb ik jullie elke keer makkelijk op kunnen pakken.

En het zou ook mooi zijn als jullie gewoon je teamwork aanprijsden, en niet dingen verzinnen, waar jullie trouwens ook goed in zijn.
 

DeletedUser

Guest
man toch, leer eerst het spel eens en kom dan bleiten.


jullie kunnen niet winnen, zetten het dan maar barbaar.
en nu een grote bek opzetten???

het waren ook geen 100 edels in 1 keer hé

de eerste keer waren het er 30, de 2de keer 20

al de rest is bij jullie gesneuveld ( er was toen in sangu een heel topic over )

dus een 25 mensen zijn getuigen geweest daarvan.

het is in orde ze, je mag toegeven dat je verloren hebt.
maar proberen jullie zelf nog pro te praten nadat je zwaar bent afgegaan..... het gaat erover.

kheb hier al enkele maanden niets gepost, maar jullie kan ik gewoon zo niet laten, geen wonder dat cupra stopt, hij zat met jullie in de stam.
je zou voor minder.
 
Reactiescore
151
man toch, leer eerst het spel eens en kom dan bleiten.

En wat weet jij precies van mijn skills? Van jou heb ik ook niet zoveel gezien, ja, omdat ik dacht dat je offline zou zijn timede ik 1 keer niet, en jij kon mijn ongetimede aanvallen eruit timen, wow man. Helaas had ik het daarna te druk met verdedigen om nog verder te gaan met aanvallen.

jullie kunnen niet winnen, zetten het dan maar barbaar.
en nu een grote bek opzetten???

We hebben van Sangu verloren, hoewel geluk wel een rol heeft gespeeld hadden jullie het zonder ook gewonnen uiteindelijk, met wat meer verliezen misschien.

het waren ook geen 100 edels in 1 keer hé

de eerste keer waren het er 30, de 2de keer 20

al de rest is bij jullie gesneuveld ( er was toen in sangu een heel topic over )

dus een 25 mensen zijn getuigen geweest daarvan.

Ahem, ik herhaal: Er zijn nooit genoeg 100 edels geweest op senne, bij lange na niet, ook niet als alle pakketjes opgemaakt waren.

het is in orde ze, je mag toegeven dat je verloren hebt.
maar proberen jullie zelf nog pro te praten nadat je zwaar bent afgegaan..... het gaat erover.

Juh, ik heb verloren, ik ga dat niet ontkennen ook, ik zal ook nooit beweren dat ik pro ben. Je moet ook onthouden dat, wat was het, 8? tegen 1 niet echt moeilijk is om te winnen, en zeker niet iets waar je stoer over hoeft te doen. Maar ik wil 2 dingen duidelijk maken:

1: Jij bent absoluut niet verantwoordelijk voor het verlies van senne en mij.
2: Sangu timede vrij slecht, als ik online was heb ik ze daarop steeds kunnen pakken.

kheb hier al enkele maanden niets gepost, maar jullie kan ik gewoon zo niet laten, geen wonder dat cupra stopt, hij zat met jullie in de stam.
je zou voor minder.

Behalve dat ik mezelf uberhaubt nooit heb voorgesteld in Happy en amper op het forum heb gepost daar en Cupra om volledig andere reden stopt heb je gelijk ja.

Wat over blijft is dat je al een tijd niet meer poste en dat ik met cupra in de stam zat, en ja, ik moet bekennen, dat klopt :eek:
 

DeletedUser

Guest
wacht wacht....

dit moet ik ff herhalen....


Jij hebt geen tijd om TW te spelen door omstandigheden,
maar toch begin je zelf een offencief ( nouja we gaan het zo noemen ) tegen ons.

Daar kwam ik pas later achter zeg ik toch, goed lezen helpt. Daarnaast ben ik daarna nog zat online geweest, daarmee heb ik ook al die treintjes geblokt. Jdevisser, de vv's en ik konden echter niet op tegen jullie activiteit, op basis daarvan waren we verslagen. Dat is iets waar je trots op moet zijn, dat sommige van jullie regelmatig een nachtje doorgaan om een spelletje te spelen. Niet op basis van klasse, en dat is wat ik probeer duidelijk te maken ;).



En ehh, 100 edels? Dat vind ik best knap, want er zijn op het account van senne nooit genoeg pakketjes en edels geweest om aan 100 te komen. En rogier heeft er absoluut geen 50 gekilled, en niet eens 50 edels in de verdediging gezien, laat staan doodgemaakt.

Sangu heeft gewonnen op activiteit en teamwork. 2 goede punten, maar aan individuele skills (timing) zou wel eens wat gedaan kunnen worden, want daar heb ik jullie elke keer makkelijk op kunnen pakken.

En het zou ook mooi zijn als jullie gewoon je teamwork aanprijsden, en niet dingen verzinnen, waar jullie trouwens ook goed in zijn.

Mooi gezegd, volledig mee eens.
 

DeletedUser

Guest
spotprentsenne.jpg
 
Reactiescore
151
Bovenaan