W10: Slapend of dood?

DeletedUser

Guest
Ik kan ook wel zo opeens zeggen dat ik concludeer dat ik de allerbeste tw speler van .nl ben, maar dat zou je ook niet geloven tenzij ik er geldige argumenten voor gaf.
lol, wie gelooft dat nu. je ben wel zeker één van de arrogantste samen met amokro. al getuigen diens posts toch van wat meer intelligentie (ale soms toch ;))

Mag ik weten waar je die conclusie op baseert?



sennes aanval begon in de nacht van 20/09, als ik me niet vergis.
met dit als resultaat: 0 dorpjes genomen 3 verloren op 1 dag..

Sangu (492|497) K44 10,440 senne [Happy.] rogier1986 [Sangu] 2009-09-22 14:19:45
Sangu (483|484) K44 10,448 senne [Happy.] rogier1986 [Sangu] 2009-09-22 07:52:02
Sangu (490|496) K44 10,481 senne [Happy.] rogier1986 [Sangu] 2009-09-21 19:28:23
Sangu (485|486) K44 10,526 rogier1986 [Sangu] rogier1986 [Sangu] 2009-09-21 17:34:45
Sangu (485|486) K44 10,526 senne [Happy.] rogier1986 [Sangu] 2009-09-21 17:34:45
Sangu (484|493) K44 10,696 senne [Happy.] rogier1986 [Sangu] 2009-09-20 18:01:37
Sangu (488|489) K44 10,448 senne [Happy.] rogier1986 [Sangu] 2009-09-20 16:43:53
Sangu (489|499) K44 10,440 senne [Happy.] rogier1986 [Sangu] 2009-09-20 15:48:51

Ik dacht, ik zal je even helpen. dan kan je nu terug stoppen dit forum te vervuilen met je arrogante praatjes.

thank you. don't come again.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mag ik weten waar je die conclusie op baseert?

Ik kan ook wel zo opeens zeggen dat ik concludeer dat ik de allerbeste tw speler van .nl ben, maar dat zou je ook niet geloven tenzij ik er geldige argumenten voor gaf.

Die conclusie baseer ik op dat je mij aanvalt. Wij vallen terug aan en paar weken later hoef ik alleen barbaren te edelen, dacht dat je dat zelf wel zou snappen...
 

DeletedUser

Guest
& kruipt gij ma terug in u hol..
Het geen wa senne in zijn tw carriere al verwezenlijkt heeft komt alleen maar voor in u heetste dromen ;)
Ja idd mooie verwezenlijkingen...zal dan toch niet op w10 zijn...vv geven en zelf gaan lopen omdat je onder aanval ligt is iets heel moois om op je tw cv te zetten:rolleyes:

Wij gaan in ons hol kruipen wanneer jij terug onder je steen kruipt waar je vandaan komt :p
 

DeletedUser21032

Guest
Kom gerust eens langs ^^
Angelblue, altijd in voor een fight ;)
 
Reactiescore
151
lol, wie gelooft dat nu. je ben wel zeker één van de arrogantste samen met amokro. al getuigen diens posts toch van wat meer intelligentie (ale soms toch ;))

Vind me arrogant, vind me niet arrogant, het maakt mij niet uit. Ik zie niet in waarom ik arrogant zou moeten zijn (voor de mensen die het echt niet zagen in m'n vorige post: ik ben absoluut niet van mening dat ik de beste tw speler ooit ben) En je zwakke uithaal naar m'n intelligentie is ook niet echt van hoog niveau. Je kunt absoluut niets weten over m'n intelligentie, je hebt geen enkele manier om erachter te komen hoe hoog of laag die is, en toch zeg je er wat over. Als er iets is wat niet getuigd van veel intelligentie is het dingen zomaar roepen.

Trouwens, ik heb het merkwaardige idee dat hoofdletters toch ergens voor dienen. Als je nou één gewoon als een spelt en de smiley achterwege laat heb je al genoeg tijd vrij gemaakt om er hoofdletters neer te zetten, dat leest wel een stuk prettiger.

sennes aanval begon in de nacht van 20/09, als ik me niet vergis.
met dit als resultaat: 0 dorpjes genomen 3 verloren op 1 dag..

Ja, dat klopt, maar ik mis de ''50+ edels'' die zogenaamd vernietigd zouden zijn.

Ik dacht, ik zal je even helpen. dan kan je nu terug stoppen dit forum te vervuilen met je arrogante praatjes.

Je hebt me alleen nergens mee geholpen, want je valt punten aan die ik helemaal niet noem (zoals het verliezen van dorpen aan rogier, daar heb ik niets over gezegt, en toch val je het aan). Als je de dingen die ik wel zeg niet onderuit kan halen reageer dan ook niet op me. Als je het wel kan: doe dat dan ook.

thank you. don't come again.

Over basisschool niveau gesproken :eek:
Voel je je stoer nu, dat je iemand zegt dat ie weg moet gaan van een openbaar forum? Ik mag hopen van wel, anders zie ik hier echt het nut niet van in.

Succes met je volgende post ;)

Die conclusie baseer ik op dat je mij aanvalt. Wij vallen terug aan en paar weken later hoef ik alleen barbaren te edelen, dacht dat je dat zelf wel zou snappen...

Oh, zo. Maargoed, dat je met een stuk of 8 spelers van 1 speler kan winnen is nou niet echt een heldendaad. Al zal ik zeker niet ontkennen dat de leden van Sangu goed samenwerkten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Mooi in de rij staan,net als de rest en rustig je beurt afwachten...
 

DeletedUser

Guest
Lol, grappig dit :D. Zoveel onwaarheden in een topic met slechts twee pagina's heb ik zelden gezien. Sommige Sangu-leden hebben mijn respect maar dit stoere gedrag achteraf is me toch iets te veel van het goede. Jullie manier van aanvallen in verhouding tot de praatjes van bepaalde personen is zwaar onder de maat. Elk treintje dat binnenkwam als ik on was heb ik keurig geblokt, ook niet moeilijk want ik heb geen een keer een treintje en meer dan 2 clears in 1 seconde gezien, dan vraag je erom. Alle dorpen die ik verloor zijn verloren omdat ik onder vv stond of omdat er niemand was. Als schoolgaande jongen inclusief leven met een co die er opeens mee stopt en een stam die uit elkaar vallende is en waar er maar een paar mensen zijn die vv kunnen doen krijg je het dan lastig in je eentje als je verder omsingeld ligt.


Ga maar weer gauw naar w1 hier heb je idd niks te zoeken:rolleyes:

Het nut van deze post?

Ja idd mooie verwezenlijkingen...zal dan toch niet op w10 zijn...vv geven en zelf gaan lopen omdat je onder aanval ligt is iets heel moois om op je tw cv te zetten:rolleyes:

Zoals net al gezegd kon ik jullie aanvallen met gemak tegenhouden, omdat jullie waardeloos aan het timen waren. Verbeter dit aub, anders kun je de wereldoverwinning hier wel shaken en ga je nog heel veel edels verliezen. Ik gaf dan ook alleen vv weg als ik niet on kon zijn, want van bepaald Happy-leden is het jullie inderdaad wel gelukt om treintjes te pakken. Jullie hebben extreem veel mazzel gehad en weliswaar goed ingespeeld op de situatie, maar lang niet goed genoeg om hier de coole jongen uit te gaan hangen.

Ik zeg niet dat ik een goede speler ben maar de gemiddelde Sangu-speler moet nog een hoop leren heb ik wel gezien.
 

DeletedUser

Guest
JdeVisser zei:
Ja, dat klopt, maar ik mis de ''50+ edels'' die zogenaamd vernietigd zouden zijn.
had je beter wat meer ingelogd bij Senne toen het nog iets kon uithalen. van die 50+ edels(of was het 70? een mens raakt de tel wel 'ns kwijt) is zeker de helft thuis gestorven.

jij bent degene die hier anderen komt verwijten maken he. ventileer gerust je oordeel, maar kom niet klagen als anderen dat ook over jou doen.

verder verkoop je veel te veel onzin, waar ik niet te veel tijd meer aan wil spenderen. Don't say it! Play it!
 
Reactiescore
151
had je beter wat meer ingelogd bij Senne toen het nog iets kon uithalen. van die 50+ edels(of was het 70? een mens raakt de tel wel 'ns kwijt) is zeker de helft thuis gestorven.

Ja, we zijn een hoop edels kwijt, ja, tegen een stuk of 7-8 Sangu leden konden we niet op. Maar mijn punt is dat rogier niet al te stoer moet doen, want hij heeft er zeker geen 50 gesloopt.

jij bent degene die hier anderen komt verwijten maken he. ventileer gerust je oordeel, maar kom niet klagen als anderen dat ook over jou doen.

Rogier verweet eerst senne dat die hier niets te zoeken had, daar reageerde ik op, dus ik ben zeker niet begonnen.

En heb ik ooit gezegt dat jullie mij niets mogen verwijten? Nee. Maar als je dat doet moet je er tegen kunnen dat ik daar ook weer op reageer.

verder verkoop je veel te veel onzin, waar ik niet te veel tijd meer aan wil spenderen.

Weet je wat ik onzin noem? Deze uitspraak. Als je het hier niet mee eens bent wijs mij dan maar eens wat onzin aan die ik hier zit te vertellen.

Don't say it! Play it!

/Agree.
 

DeletedUser25010

Guest
Lol, grappig dit :D. Zoveel onwaarheden in een topic met slechts twee pagina's heb ik zelden gezien. Sommige Sangu-leden hebben mijn respect maar dit stoere gedrag achteraf is me toch iets te veel van het goede. Jullie manier van aanvallen in verhouding tot de praatjes van bepaalde personen is zwaar onder de maat. Elk treintje dat binnenkwam als ik on was heb ik keurig geblokt, ook niet moeilijk want ik heb geen een keer een treintje en meer dan 2 clears in 1 seconde gezien, dan vraag je erom. Alle dorpen die ik verloor zijn verloren omdat ik onder vv stond of omdat er niemand was. Als schoolgaande jongen inclusief leven met een co die er opeens mee stopt en een stam die uit elkaar vallende is en waar er maar een paar mensen zijn die vv kunnen doen krijg je het dan lastig in je eentje als je verder omsingeld ligt.





Zoals net al gezegd kon ik jullie aanvallen met gemak tegenhouden, omdat jullie waardeloos aan het timen waren. Verbeter dit aub, anders kun je de wereldoverwinning hier wel shaken en ga je nog heel veel edels verliezen. Ik gaf dan ook alleen vv weg als ik niet on kon zijn, want van bepaald Happy-leden is het jullie inderdaad wel gelukt om treintjes te pakken. Jullie hebben extreem veel mazzel gehad en weliswaar goed ingespeeld op de situatie, maar lang niet goed genoeg om hier de coole jongen uit te gaan hangen.

Ik zeg niet dat ik een goede speler ben maar de gemiddelde Sangu-speler moet nog een hoop leren heb ik wel gezien.


Uiteindelijk bestaat Sangu nog en bestaat Senne niet meer, so make your point?

Lol, grappig dit :D. Zoveel onwaarheden in een topic met slechts twee pagina's heb ik zelden gezien.

Jij hebt anders ook flink wat onwaarheden in jouw afscheidstopic gezet, "tijd top 3 gespeeld, zonder te internen". De voornaamste reden dat je niet mee ging naar Sangu was juist omdat bijna het enige dat je hebt gedaan op W10 was: internen.
 
Reactiescore
151
Uiteindelijk bestaat Sangu nog en bestaat Senne niet meer, so make your point?

Ja, een speler kan ook echt van een stam winnen?
Sangu konden we met z'n 2'en niet aan nee, maar vind je dat ook niet logisch?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet wat het verband is tussen star wars en dat de meeste van jullie leden niet in 1 sec timen.
star wars heeft hier niets mee te maken. ik vond het gewoon grappig dat net senne ons hier de les komt spellen..


Een stuk meer klasse dan jij hier laat zien.

het is je mss ontgaan, maar het ging mij vooral om zijn uitspraak over die vv's en dat net in het afscheidstopic van degene die wss meer vv gedaan heeft dan jij en senne samen hebben verdedigd.
 

DeletedUser25010

Guest
Ja, een speler kan ook echt van een stam winnen?
Sangu konden we met z'n 2'en niet aan nee, maar vind je dat ook niet logisch?

Klopt, maar dan moet Senne hier geen kritiek op Sangu gaan geven aangezien Sangu nog bestaat en Senne niet. :D
 
Reactiescore
151
star wars heeft hier niets mee te maken. ik vond het gewoon grappig dat net senne ons hier de les komt spellen..

Misschien wat beter opletten, want senne kan wel in 1 sec timen, ik ook, maar van Sangu heb ik een hele zooi slechte timings gezien.


het is je mss ontgaan, maar het ging mij vooral om zijn uitspraak over die vv's en dat net in het afscheidstopic van degene die wss meer vv gedaan heeft dan jij en senne samen hebben verdedigd.

Terwijl ik online was zijn er 2 dorpen, maar ook een hele zooi adels van jullie verloren gegaan.

Ik ga niets zeggen over wat vv's wel of niet gedaan hebben, want dat heb ik niet bijgehouden. Die vorige uitspraak zal ik verwijderen, ik meende dat die op senne's hele post sloeg namelijk, verkeerd gekeken.
 

DeletedUser

Guest
ware klasse Senne..

Bepaalde Happy-leden ben ik zeer dankbaar, dat is ook de voornaamste reden van mijn eerste post. Anderen konden het niveau van jullie blijkbaar niet aan of hadden er de tijd niet voor, dan mag ik dat toch zeggen of niet? Als ik urenlang aan het taggen, dodgen en snipen ben en alles lukt, elk treintje time ik wat tussen en stuur ik daarmee de hemel in, vervolgens moet ik offline, co is er niet meer, vv wordt afgegeven en een dag later log ik in en ben ik weer drie dorpen verloren. Vervolgens gaan jullie nog lauw lopen doen ook terwijl jullie op basis van skills niets konden klaarspelen tegen mij. Dat is hoe ik het zie, bekijk het eens van die kant ;).

Jij hebt anders ook flink wat onwaarheden in jouw afscheidstopic gezet, "tijd top 3 gespeeld, zonder te internen". De voornaamste reden dat je niet mee ging naar Sangu was juist omdat bijna het enige dat je hebt gedaan op W10 was: internen.

Misschien leren lezen voordat je iemand afkraakt want dat heb ik er niet neer gezet. Weet dat het moeilijk is maar probeer het nog eens ;).

Klopt, maar dan moet Senne hier geen kritiek op Sangu gaan geven aangezien Sangu nog bestaat en Senne niet. :D

Neem je jezelf nog serieus met dit soort posts? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jongens dit gaat echt nergens over.

Als enige nog lof voor Cupra, omdat hij dit in zijn profiel heeft staan:

Arguing on the internet is like running in the special olympics.
Even if you win, you're still retarded.
 

DeletedUser25010

Guest
Bepaalde Happy-leden ben ik zeer dankbaar, dat is ook de voornaamste reden van mijn eerste post. Anderen konden het niveau van jullie blijkbaar niet aan of hadden er de tijd niet voor, dan mag ik dat toch zeggen of niet? Als ik urenlang aan het taggen, dodgen en snipen ben en alles lukt, elk treintje time ik wat tussen en stuur ik daarmee de hemel in, vervolgens moet ik offline, co is er niet meer, vv wordt afgegeven en een dag later log ik in en ben ik weer drie dorpen verloren. Vervolgens gaan jullie nog lauw lopen doen ook terwijl jullie op basis van skills niets konden klaarspelen tegen mij. Dat is hoe ik het zie, bekijk het eens van die kant ;).

Je moet je voordeel halen uit het spelen als een "stam". Als je als "stam" een speler al kan kraken binnen een paar dagen met wat extra verliezen zodat je hem daarna makkelijker kan edelen dan is dat goed gedaan, punt blijft Sangu bestaat nog en Senne niet.

Misschien leren lezen voordat je iemand afkraakt want dat heb ik er niet neer gezet. Weet dat het moeilijk is maar probeer het nog eens ;).

Je hebt wel degelijk iets in die trand gezegd. Wij hadden het er namelijk nog in de MSN chat over dat het weldegelijk Senne was die met onwaarheden aan kwam zetten. Misschien om je naam hoog te houden?
 

DeletedUser

Guest
Je moet je voordeel halen uit het spelen als een "stam". Als je als "stam" een speler al kan kraken binnen een paar dagen met wat extra verliezen zodat je hem daarna makkelijker kan edelen dan is dat goed gedaan, punt blijft Sangu bestaat nog en Senne niet.

Ja zeker complimenten daarvoor, daar hoor je mij ook niet over. Ik zeg alleen dat bepaalde Sangu-leden iets te stoer doen over prestaties waar ze absoluut niet stoer over moeten zijn. Ik heb zelden treintjes in een seconde gezien en met clears erbij leek het al helemaal nergens op. Over Rogier heeft Jdevisser al het nodig gezegd, daarnaast liegt hij over het aantal edels. Sangu heeft de slag puur op activiteit en geluk gewonnen wat gezien bepaalde omstandigheden ook niet gek was. Ik heb er vrede mee en gun het ze van harte, als ze zo slecht blijven timen gaan ze vanzelf nog wel op hun bek. Met de meeste Sangu-leden heb ik een heerlijke tijd gehad in Dispar, het is dan ook jammer dat bepaalde mensen dit hebben verziekt anders had het er heel anders uit gezien.

Je hebt wel degelijk iets in die trand gezegd. Wij hadden het er namelijk nog in de MSN chat over dat het weldegelijk Senne was die met onwaarheden aan kwam zetten. Misschien om je naam hoog te houden?

Ik weet niet waar je het over hebt, als je me graag een hak wilt zetten: kom dat aub met concrete informatie of bewijzen want hier kan ik niets mee ;). Het zal me trouwens worst wezen of ik hier mijn naam hoog houd of niet, ik speel dit spel voor de lol en niet voor een goede naam.
 
Bovenaan