Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
T~ is een ander verhaal. Die gasten geven nooit op, als ze er met 10 legers niet doorkomen gooien ze er nog is 10 op.

Denk je dat het niet opvalt dat er bij hen soms zelfs niks of enkel 3k speer en zwaard en bij ons 10k a 20k:rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Denk je dat het niet opvalt dat er bij hen soms zelfs niks of enkel 3k speer en zwaard en bij ons 10k a 20k:rolleyes:.

Dat ik het niet zou weten. Ik lig niet in dat gedeelte, geen enkel PKS-lid meer buiten Wenters en enkele Kandano-dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Ikke niet zo goed begrijp uw zin.

Misschien moet je dan eens op een leescursus gaan.
Ik snap dat ellendige gezeur over spelling niet. Kijk naar de boodschap en ga niet over van die kleine dingen lopen zeuren. Dit is toch geen eindexamen Nederlands.
Verder is jou grammatica ook niet altijd even correct en daar hoor je mij ook niet over zeuren.
 

DeletedUser412

Guest
T~ is een ander verhaal. Die gasten geven nooit op, als ze er met 10 legers niet doorkomen gooien ze er nog is 10 op.

10 veeglegers? Ik herinner met toch andere momenten:

Aanvaller: Seaniscool
Dorp:

Aantal: 0 0 --- 0 --- 0 --- 0 0
Verliezen: 0 0 810 0 337 0 35 0 0

Verdediger: turok2
Dorp:

Aantal: 0 0 17856 1362 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 17856 1362

17k bijl en 1,3k scouts...Kom op zeg :eek:
Verder ben ik nog bij genoeg halflege dorpjes binnengelopen, dat waren vast de dorpen die in jullie 'veilige zone' lagen?

Ik heb slechts 2 keer meegemaakt dat jullie elkaar ondersteund hebben.

God, nu ik die rapportjes zie besef ik dat ik al veel te lang niet bij jullie ben langsgeweest :(
 

DeletedUser

Guest
Seaniscool, we hadden het over PKS en jij haalt een rapport van tegen Pax naar boven?!
 

DeletedUser412

Guest
Seaniscool, we hadden het over PKS en jij haalt een rapport van tegen Pax naar boven?!

Hmm, inderdaad zitten suffen. Eerlijk gezegd is die rode vlek daar voor mij een pot nat aangezien het allemaal minstens eens bij elkaar in de stam heeft gezeten...:rolleyes:

Zal nog wel eens een PKS rapportje opsnuffelen :) Blijft feit dat ik vaak genoeg óók bij PKS binnen heb kunnen wandelen, en daarvan slechts een of twee keer ondersteuning heb meegemaakt.
 

DeletedUser

Guest
en er wordt niets gezegd over dat dorpje dat ik van masterfire veroverde :(
 

DeletedUser813

Guest
T~ is een ander verhaal. Die gasten geven nooit op, als ze er met 10 legers niet doorkomen gooien ze er nog is 10 op.

Klopt, had op een dorp 5 veeglegers gestuurd en ik kwam er niet door, maar de muur was wel lvl 0, dus dacht ik dat is een goeie kans om veel defence te killen. Dus daarom had ik nog 20 veeglegers erachteraan gestuurd, waardoor ik nu 13de sta in de ranglijst verslagen tegenstanders als aanvalller:)
 

DeletedUser2807

Guest
Auteur zei:
T~ is een ander verhaal. Die gasten geven nooit op, als ze er met 10 legers niet doorkomen gooien ze er nog is 10 op.


dat is mss wel waar maar ik denk toch nog niet dat dat een reden is om niet te verdedigen?
ik vind het niet erg natuurlijk maar toch...:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan