Gallia <-> K 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
0
Heavenly zegt dat ze het enkel op bepaalde spelers heeft in onze stam.
Nu zeg jij 'laffe hackstam K32'. Bedoel je dit in z'n geheel of ook op bepaalde mensen gericht?!


wat denk je zelf Itz400
 
Reactiescore
0
Idd, op zijn minst verdacht.

Ik heb ondertussen ook een kaart gemaakt op de website de dikke van peevee, (zie handtekening)
En daarop is duidelijk te zien dat er enige strategie zit in het uitkiezen van de slachtoffers.

maarnee ze recruteren zo gewoon zodat er spelers gaan stoppen omdat ze ineens helemaal zitten ingesloten door eigen stamleden.
en als je dan stopt gaan ze ook zelf bepalen voor wie de dorpjes gaan zijn enzovoorts terwijl je toch zelf beslist aan wie je de dorpjes geeft dacht ik maja.
uit pure miserie gwn account opgeheven en op een paar daagjes tijd waren alle dorpjes al geinternd en was er totaal geen sprake van clustervorming haha. 400+ dorpjes op 5 dagen tijd geinternd.
 

DeletedUser35251

Guest
Nope, :D

Maar wanneer ben je een K 32 lid volgens jou dan?

Als je, je inzet voor K 32 en niet dom over hun gaat lopen praten :p Jij bent woudstra toch nujah anders milannisty zei: eindelijk uit die (..) stam misschien wordt TW nu leuker en hij zei dat na de fusie hij het forum niet eens meer serieus bijhield ;) Als je dat soort dingen doet of zegt noem ik je geen K 32 lid ;) Maar beter voor sjoerd toch hij heeft nu de eerste stap gezet dus hopelijk worden de andere die hetzelfde als hem denken ook wel wakker en gaan ook
 

DeletedUser18986

Guest
k 32 is gewoon het afvoerputje van wereld 7. het is een verzameling van een bende intern noobs bij elkaar. ze zijn gewoon kak:p


als ik dit zo lees, kan ik niets anders dan je gelijk geven. wens gallia dus alle sterkte toe zie ze wat mij betreft ook verdienen
 

DeletedUser

Guest
Goed, de allerlaatste bijdrage dan en daarna hoor je mij hier niet meer. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om hier weer het vuurtje op te stoken maar wellicht kan de leiding van K32 jou en een aantal spelers terechtzetten. Jou gedrag hieronder is typerend voor een aantal K32-spelers. In jou respectloze mededelingen naar walk en andere spelers toe hebben wij geen zin meer, laat staan dat wij hier een discussie willen voeren.

Voor de duidelijkheid, hieronder staat de volledige mededelingenstoom met careless die op het account van William Walace speelt. Jij vindt jezelf wel niveau hebben zeg je net. Dat zegt ons genoeg over het niveau. Tegen dit soort spelers, en je bent niet de enige uit K32, is geen kruit gewassen en heeft een discussie geen enkele zin. De spelers uit Gallia hopen dat de neutrale lezer dit waarschijnlijk wel kan begrijpen. Wij bieden dan ook onze excuses aan de neutrale lezer die nu helaas verstoken moeten blijven van nieuws maar het is even niet anders.

dik triest pm:eek:
 

DeletedUser35251

Guest
Eigenlijk geloof ik niet meer dat K 32 hackt wat er ook gezegt word ;) Oke het is opvallend dat Edwinus steeds de VV heeft van een Gallia lid maar kom op zal Edwinus nu echt zo dom zijn? Als hij echt hackt dan zal hij de VV heus niet steeds naar zichzelf pasen omdat, dat gewoon veel te opvallend zou zijn. Hij zou dan vast wel eerder gewoon hacken naar proxysite gaan inloggen op TW, wachtwoord veranderen en via die proxy erop blijven spelen. En zowiezo misschien hackt iemand anders hun wel en geeft de VV steeds aan Edwinus door en tjah Edwinus die gaat die VV dan natuurlijk niet laten liggen he Gallia is immers wel de vijand. Onderzoek moet het maar uitwijzen maar tot dan wat er ook gezegt word ik geloof er niks meer van ik kan echt niet geloven dat Edwinus dan zo dom zal zijn.
 

DeletedUser

Guest
nooit gehoort zeker van een eerlijke oorlog:rolleyes: gewoon niet accepteren:)
 

DeletedUser35251

Guest
Niet iedereen is zo slim als jou om het niet te accepteren ;) Sommige worden nieuwschierig :p Maar daar heb jij zeker nooit van gehoord ;)
 

DeletedUser23042

Guest
Als je, je inzet voor K 32 en niet dom over hun gaat lopen praten :p Jij bent woudstra toch nujah anders milannisty zei: eindelijk uit die (..) stam misschien wordt TW nu leuker en hij zei dat na de fusie hij het forum niet eens meer serieus bijhield ;) Als je dat soort dingen doet of zegt noem ik je geen K 32 lid ;) Maar beter voor sjoerd toch hij heeft nu de eerste stap gezet dus hopelijk worden de andere die hetzelfde als hem denken ook wel wakker en gaan ook

Ik weet niet wat jy van K 32 vindt?, ik weet niet eens wie je bent, wanneer je in -IMM- hebt gezeten, dan weet je wat het verschil is;),
En nee, ik ben niet woudstra, ik ben milannisty/Sjoerd.
Ik zeg niet dat K 32 een slechte stam is, integendeel, maar wanneer je een spelletje speelt, en je hebt geen plezier meer, dan moet toch iets anders doen??.
Daarom ben ik eruit gegaan, en ja nu zitten alle spelers van K 32 te lullen tegen mij; yes weer edelvoer. Maar ik zal eerst wel even gaan afwachten wat er gaat gebeuren;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan