FearUs volledig overleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hmmmm.... betalend plezier.... of hoe noemen ze dat nu weer :rolleyes:

tjonge, zo kan je natuurlijk ook tw spelen, daar zijn 99% van de jongens vatbaar voor...
 

DeletedUser

Guest
hmmmm.... betalend plezier.... of hoe noemen ze dat nu weer :rolleyes:

tjonge, zo kan je natuurlijk ook tw spelen, daar zijn 99% van de jongens vatbaar voor...

Doe even normaal dit is een grapje vanaf msn .. of moet ik dat ook geen kopieren.
 

DeletedUser

Guest
hmmmm... ik heb vast en zeker een gevoelige snaar geraakt, want alle aanwezigen lezen dit topic maar zeggen niets meer...


---> twas een graptjen hoor... :cool:
 

DeletedUser27684

Guest
We zeiden niets meer aangezien jij weg was. Maar je bent er nog, dus dan blijven wij ook maar praten. :)
 

DeletedUser17303

Guest
Lol, -crea.

Ik weet niet wat je ons allemaal 'subtiel' wil laten duidelijk maken.
Maar ik blijf eerder bij, geen woorden maar daden. Als je wat te verbergen hebt, laat het dan zien. Ik zit te wachten op de massale overstap man, laat je gaan. We zullen wel zien hoe jullie eruit komen.

Oja,

Crunx op 05.07. om 18:33 uur
Je komt te laat, gisteren was er interesse.

Relatine op 05.07. om 18:46 uur
die is er nog steeds, maar van jou kant niet zo te zien. dus ik zet je gewoon bij afgewezen ok?

Crunx op 05.07. om 18:49 uur
Ja, ga je gang.

Relatine op 05.07. om 18:49 uur
i did ^^

fail.jpg
 

DeletedUser

Guest
Lol, -crea.

Ik weet niet wat je ons allemaal 'subtiel' wil laten duidelijk maken.
Maar ik blijf eerder bij, geen woorden maar daden. Als je wat te verbergen hebt, laat het dan zien. Ik zit te wachten op de massale overstap man, laat je gaan. We zullen wel zien hoe jullie eruit komen.

Oja,



fail.jpg

De kat is grappig. :D
 

DeletedUser

Guest
We zeiden niets meer aangezien jij weg was. Maar je bent er nog, dus dan blijven wij ook maar praten. :)

Tja, ik zou zwijgen omdat ik yesgirl niet pissed wil maken ( zal ze wel al zijn)
maar ik wou geen 'stilte' veroorzaken XD

en die kat is idd super
 

DeletedUser27684

Guest
Zoek op google 'fail' op, allereerste plaatje. ;)

Maar goed, hij is leuk daar gaat het om. En Crea speelt het nogal schniki, naar mijn mening. Maar ik houd daar wel van.
 

DeletedUser

Guest
Wat gewoon opvalt is dat Crea altijd overdadig op dit forum te vinden is, als er iets in InS niet loopt zoals verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat ik denk crea, of neen ik ben er eigenlijk vrij zeker van: Jij probeert ons gewoon te intimideren met een flauw aan elkaar hangend verhaaltje over spionnen met als enige bedoeling argwaan en onrust te creëren (of moet ik zeggen crea-ren :D) binnen onze stam. Zal het je lukken, wel ik betwijfel het ... leuke poging.
Maar goed nu ben ik mezelf aan het ondermijnen, daar ik het bij de feiten wou houden. Dit is geen feit maar een gedachte, of is mijn gedachte misschien een feit?

hoevaak is dit eerder geroepen?
Hoevaak is er om bewijs gevraagd?
Hoevaak zus hoevaak zo?


Ask de jarl van noorwegen maar :), denk dat die genoeg info over mij heeft.

@ Pariah, we maken de grootste winst als stam.
En de verliezen blijven beperkt..

STATS zei:
Rang Stam Overgenomen dorpen
1 InS 1225
2 +TDC+ 655

Van de laatste 7 dagenRang Stam Verloren dorpen
1 ~FFC~ 675
2 K 32 402
17 InS 123

Dus het kan eigenlijk niet beter gaan.
Waarom ik mij juist met dit hier laat zien, is omdat ik nu mensen ga uitlachen ipv hun mij..

@ crunx, je moet dan wel het totale bericht laten zien hea.. =)
Want zelfs jij zegt daar dat er interesse was..
Maar binnen een dag draaien jullie je om naar TDC, HAHA, sorry hoor.. maar dat is toch wel grappig..
En daarbij, heb ik gezegd, dus al eerder vertoond..
Dat ik die overstap nog aardig achter wege laat.

eerst de kat uit de boom kijken..
welke plannen gaan er komen, ik weet eigenlijk niet waarom ik jou dit moet gaan uitleggen, maar volgens mij snap je niet veel van het spelletje =X..

uitleg zei:
Als je nou in afghanistan een " spion " heb zitten, geef je hem dan een amerikaans pak?
nee natuurlijk niet, want dan valt die op, en is die ene stap voor die je hebt, verloren gegaan!. hopelijk snap je het nu wel..
Maar heb er een hard hoofd in.


Hehe allemaal wel heel leuk hé crea, maar waarschijnlijk ben jij nu diegene die weer spionnen binnenhaalt :D

Bij deze wil ik +TDC+ succes wensen, bijna niemand geeft jullie een kans van slagen. Ik ben benieuwd :)

Daarom wacht ik nog even, en zie ik wel wie mij de juiste info geeft.
Want heb nu 1x een verschillend verhaal gehoord.
En is die gene dus nu gefilterd, gewoon mee blijven spelen..
En straks als eerste weg edelen :).


---

wat ik ook wel grappig vindt is dit:

Dorpsnamen menne0 : -=Insomnia is sleepingp=-..

Side 1:
Tribes: InS
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: menne0

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 4,465
Kant 2: 83
Verschil: 4,382

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 97
Kant 2: 1
Verschil: 96

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 41,171,519
Kant 2: 748,191
Verschil: 40,423,328

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 885,998
Kant 2: 1,907
Verschil: 884,091

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En dan niet te vergeten dat Gilga (zeeuwse land) er ook nog een boel heeft gepakt ;)
 

DeletedUser

Guest
Mja dat valt best wel mee hoor. Ik kom lang niet aan het aantal van gans InS samen:

Side 1:
Tribes:
Players: menne0

Side 2:
Tribes:
Players: zeeuwse land

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 81
Kant 2: 110
Verschil: 29

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 67
Verschil: 67

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 736,538
Kant 2: 995,411
Verschil: 258,873

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 621,099
Verschil: 621,099

image.php


Maar al bij al geen grote verdienste vermits er niet echt veel gebeurde op het account. Die dorpsnamen zijn daarentegen idd. een beetje ironisch en zal wellicht op zichzelf slaan.
 

DeletedUser18986

Guest
punt is gewoon duidelijk en precies zoals ik al eerder heb voorspeld (hoe jammer het ook is) +TDC+ blijft gewoon veel dorpen aan InS verliezen, of willen jullie nu ineens zeggen dat deze speler niet actief is, zoals ik hier gewoon te vaak lees
 

DeletedUser

Guest
Voor dorpsnamen te veranderen moet je actief zijn hé :D (/sarcasme)

En eindelijk stroomt er wat OS bij menne0 binnen..ik vroeg me al af waarom mijn clears er zo vlotjes doorlopen..en ga nou niet zeggen dat je "express" aan het dodgen zijn hé, maak dat een ander wijs. :mad:
 

DeletedUser25172

Guest
En over welke TDC'ers specifiek heb je het hier? want ik heb hier wweinig aan kunnen doen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan