[Speeltopic] WvW #363

Reactiescore
141
Ben benieuwd naar je proceseliminatie, gezien ik een simpele burger ben. Voor nu

Miketijger
 
Reactiescore
141
Laila
 
Reactiescore
405
7 spelers 1 wolf
Daardoor is het slim voor een jager om geen schot door te geven
Heb nu geen schot door gegeven
Victorious wat is jou rol
 
Reactiescore
1.707
slecht gespeeld van de slechtjes helaas gaven ze zich wel erg makkelijk gewonnen
 
Reactiescore
1.279
Hoezeekes daar kom ik terug van de prairie gereden.

1714148021654.png
 
Reactiescore
1.707
ik vond het een goed gebalanceerd potje jammer dat sommige mensen er niet mee om konden gaan mvg
 
Reactiescore
405
Was een appart potje
Had nog nooit eerder deze argument gebruikt
als je denk dat ik wolf ben stem dan niet op mij
Was trouwens een belachelijk argument die wel klopte
Was wel een grappig concept maar wel irritant
 
Reactiescore
559
Oehh gewonnen

Bedankt voor het leiden bappos
 
Reactiescore
560
Was een appart potje
Had nog nooit eerder deze argument gebruikt
als je denk dat ik wolf ben stem dan niet op mij
Was trouwens een belachelijk argument die wel klopte
Was wel een grappig concept maar wel irritant
dit stuurde je idd naar mij
ik dacht, welke gek stuurt dit naar mij, en toen ik dan keek naar van wie het kwam begreep ik het
 
Reactiescore
62
Gg iedereen, we hadden al heel snel een netwerk met bewezen goedjes dus de wolven (en niet bewezen goedjes) kwamen niet echt aan informatie over het potje.

Ik was de assistent van bm en heb dus time zitten pushen voor bm omdat ik direct door had dat hij goedje was (en wrs sterke rol door zijn wantrouwen). Ben vervolgens kapper geworden en zo direct mij kunne bewijzen.

Verder had ik mij gisteren laten doodvallen omdat iemand mij perongeluk had verteld dat mike laatste wolf was, dus wou het fair houden.
 
Reactiescore
405
Gg iedereen, we hadden al heel snel een netwerk met bewezen goedjes dus de wolven (en niet bewezen goedjes) kwamen niet echt aan informatie over het potje.

Ik was de assistent van bm en heb dus time zitten pushen voor bm omdat ik direct door had dat hij goedje was (en wrs sterke rol door zijn wantrouwen). Ben vervolgens kapper geworden en zo direct mij kunne bewijzen.

Verder had ik mij gisteren laten doodvallen omdat iemand mij perongeluk had verteld dat mike laatste wolf was, dus wou het fair houden.

Heb wel wat info gekregen van jou
Had daardoor door dat je iemand blindelings vertrouwde
Maar wist nog niet zeker door een actie of omdat je slecht was
 
Bovenaan