- Reactiescore
- 1.499
WvW #363
Door: Babboss
Instellingen:
Postlimiet: Neen
Klaagmuur: Uit
Eindtijd stemmen: ONBEKEND
Speciale Rollen naar: Bappos (via privébericht op het forum of discordbericht)
Lunch: Duidelijk vermelden in de wolvenchat en mij taggen in het bericht!!
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:Combino -> Sule Silmad
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend. Wordt de eerste dag gekozen.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:Combino -> Sule Silmad
Netwerken/Claimen: Ja/Ja
Hints: Neen
Verhaaltjes: Neen
Dag- en Nachtvolgorde:
Overdag:
(Slechte) beul
Cupido
Muizenval/Rattenval
Nacht:
BM-stemming
Lynch/Zondebok
Beschermengel/Levensdrankje
Lunch
Infectiewolf
Welpactie
Doodsdrankje
Orakel/Ziener
Vosactie
Klaagmuur
Welp (na 3e nacht) groeit op
Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido: moet zich voor de eerste lynch/lunch gekoppeld hebben.
Overige Informatie:
- Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
- Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
- Cupido (die bijrol is!) kan winnen als G/G samen met de goedjes als hij/zij zich koppelt aan een goedje.
Koppelt hij/zij zich aan een slechtje, wordt er een derde partij (G/S) gevormd.
- Rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Stemmen; kijk ik niet naar, doodvallen op inactiviteit zal niet gebeuren gezien iemand wel kan netwerken
Bij een koppel valt alleen degene weg die inactief is, andere mag blijven meespelen.
- ZWARTE DOOD is niet mogelijk
Door: Babboss
Instellingen:
Postlimiet: Neen
Klaagmuur: Uit
Eindtijd stemmen: ONBEKEND
Speciale Rollen naar: Bappos (via privébericht op het forum of discordbericht)
Lunch: Duidelijk vermelden in de wolvenchat en mij taggen in het bericht!!
Lynch: ROOD DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:
Burgemeester: Ja, stem telt niet dubbel, maar is bij gelijkspel wel doorslaggevend. Wordt de eerste dag gekozen.
BM-stem: BLAUW DIKGEDRUKT in het SPEEL-topic. Stem wijzigen:
Netwerken/Claimen: Ja/Ja
Hints: Neen
Verhaaltjes: Neen
Dag- en Nachtvolgorde:
Overdag:
(Slechte) beul
Cupido
Muizenval/Rattenval
Nacht:
BM-stemming
Lynch/Zondebok
Beschermengel/Levensdrankje
Lunch
Infectiewolf
Welpactie
Doodsdrankje
Orakel/Ziener
Vosactie
Klaagmuur
Welp (na 3e nacht) groeit op
Overig:
Jagersactie: wanneer hij sterft.
Cupido: moet zich voor de eerste lynch/lunch gekoppeld hebben.
Overige Informatie:
- Slechtjes winnen bij gelijkspel. Bij 6 spelers winnen de slechtjes dus als er minimaal 3 slechtjes over zijn.
- Neutrale partijen winnen ook bij gelijk spel, wanneer er geen specifieke overwinningsvoorwaarde is vermeld in de rolomschrijving. Deze winst gaat voor wolvenwinst. (denk hierbij ook aan g/s-koppels)
- Cupido (die bijrol is!) kan winnen als G/G samen met de goedjes als hij/zij zich koppelt aan een goedje.
Koppelt hij/zij zich aan een slechtje, wordt er een derde partij (G/S) gevormd.
- Rollen kunnen er meermaals inzitten.
- Stemmen; kijk ik niet naar, doodvallen op inactiviteit zal niet gebeuren gezien iemand wel kan netwerken
Bij een koppel valt alleen degene weg die inactief is, andere mag blijven meespelen.
- ZWARTE DOOD is niet mogelijk