zomaar:)

Deleted User - 9131

Guest
Stop eens met elkaar beledigen? Als jullie niets toe te voegen in een discussie antwoord je maar gewoon niet, want dergelijke woordenwisselingen verpesten het voor anderen en in wil wel gewoon kunnen discussiëren.

Aanvallen is onderdeel van het spel en zo kan het voorkomen dat je wordt aangevallen door iemand die beter is dan jij. Probeer hulp te krijgen van je stam en bouw een goede verdediging op. In mijn handtekening vind je een link naar het TwMentoraat, zij kunnen je ook helpen.
 

DeletedUser

Guest
Stop eens met elkaar beledigen? Als jullie niets toe te voegen in een discussie antwoord je maar gewoon niet, want dergelijke woordenwisselingen verpesten het voor anderen en in wil wel gewoon kunnen discussiëren.

Aanvallen is onderdeel van het spel en zo kan het voorkomen dat je wordt aangevallen door iemand die beter is dan jij. Probeer hulp te krijgen van je stam en bouw een goede verdediging op. In mijn handtekening vind je een link naar het TwMentoraat, zij kunnen je ook helpen.

Als ik jou reactie's altijd zie moet ik lachen. Je hebt de naam 'Killer gast' als zo'n kleuter van 2 jaar, en dan kom je altijd met die reactie's andere te verbeteren en heel wijs te doen. Past totaal niet bij elkaar :eek:
 

DeletedUser26555

Guest
Stop eens met elkaar beledigen? Als jullie niets toe te voegen in een discussie antwoord je maar gewoon niet, want dergelijke woordenwisselingen verpesten het voor anderen en in wil wel gewoon kunnen discussiëren.

Aanvallen is onderdeel van het spel en zo kan het voorkomen dat je wordt aangevallen door iemand die beter is dan jij. Probeer hulp te krijgen van je stam en bouw een goede verdediging op. In mijn handtekening vind je een link naar het TwMentoraat, zij kunnen je ook helpen.

ik beledig spelgerelateerd impeero. deed dit niet tja
 

Deleted User - 9131

Guest
Als ik jou reactie's altijd zie moet ik lachen. Je hebt de naam 'Killer gast' als zo'n kleuter van 2 jaar, en dan kom je altijd met die reactie's andere te verbeteren en heel wijs te doen. Past totaal niet bij elkaar :eek:

Nou, laten we vooral niet over namen beginnen :rolleyes: Ik wil hier een normale discussie kunnen houden en als jij je niet weet te gedragen hoop ik dat je zo snel mogelijk weer van dit forum weg bent. Ik heb jouw berichten al aangegeven dus dat zal ook wel niet lang duren, gelukkig maar.
 

DeletedUser

Guest
Nou, laten we vooral niet over namen beginnen :rolleyes: Ik wil hier een normale discussie kunnen houden en als jij je niet weet te gedragen hoop ik dat je zo snel mogelijk weer van dit forum weg bent. Ik heb jouw berichten al aangegeven dus dat zal ook wel niet lang duren, gelukkig maar.

Van pekmen zeggen word je niet gebant...
 

DeletedUser63335

Guest
je moeder nog meer ;)
Ze had jou nooit mogen maken.
mmhm, gek dat je hier bent ^^ (joke)

Nou, laten we vooral niet over namen beginnen :rolleyes: Ik wil hier een normale discussie kunnen houden en als jij je niet weet te gedragen hoop ik dat je zo snel mogelijk weer van dit forum weg bent. Ik heb jouw berichten al aangegeven dus dat zal ook wel niet lang duren, gelukkig maar.

Super :D hoe sneller hoe beter :)
 

DeletedUser8730

Guest
Als ik jou reactie's altijd zie moet ik lachen. Je hebt de naam 'Killer gast' als zo'n kleuter van 2 jaar, en dan kom je altijd met die reactie's andere te verbeteren en heel wijs te doen. Past totaal niet bij elkaar :eek:

We zullen maar niet over jou hier gaan beginnen. Volgensmij moet jij terug naar de kleuterschool. Eens leren hoe je moet optellen en aftrekken. Jezus man. Ga buiten spelen. Baby dat je bent. Degene die het hier aan het verzieken is ben jij. Dus please GET A FACKING LIFE.
 

DeletedUser63335

Guest
mmmhmm, jezus is niet hier -_-

Maare, reactie op mijn andere treath geheim?
 

DeletedUser

Guest
Van mij zouden spamreacties in het 'Discussie' of 'Vragen' onderdeel ook een stuk strenger bestraft mogen worden.
 

DeletedUser63335

Guest
van mij mogen afgehandelde topics ook gesloten mogen worden -_-
 

DeletedUser

Guest
De speler die mij heeft aangevallen van ver, heeft tot nu toe alleen maar mijn muur van 20 naar 0 gebracht. Goederen heeft hij niet kunnen scoren, omdat ik deze heb gebruikt om rammen te bouwen en de rest heb ik naar een naast gelegen dorp gebracht. Mijn legertje in een BD dorp geplaats en gewacht tot hij klaar was. Vervolgens de ram productie gestopt en ben nu mijn muur weer helemaal aan het opbouwen. Maar wat nu de bedoeling hiervan is is mij een raadsel. Maar de rest schijnt nog te komen zegt de speler.

Een ander dorp in een ander wereld ben ik aan het afbreken om dat verdedigen geen zin heeft en zo laat ik een dorp achter met levels 0.
 

DeletedUser63648

Guest
als je dat doet om je buurt te trollen, moet je wel je schuilplaats lvl 10 houden :D
 
Bovenaan